-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Αυτό που αρέσει σε εμένα σε αυτές τις συγκρίσεις 'μπου-χου-χου εμείς οι κακομοίρηδες οι ΙΥ παίρνουμε τα ίδια ή και λιγότερα για περισσότερες ώρες δουλειά με ανασφάλεια', είναι ότι γίνονται και από ανθρώπους που επιλέγουν να αποκρύψουν ορισμένες λεπτομέρειες, που είμαι σίγουρος ότι θεωρούν παντελώς επουσιώδεις.Για παράδειγμα, dimik εσύ συγκρίνεις τις δικές σου εργασιακές συνθήκες με του εκπαιδευτικού, αλλά ξεχνάς να βάλεις στο παιχνιδι κάτι. Εσύ κάνεις ό,τι κάνεις και δουλεύεις με τους όρους που δουλεύεις, γιατί σε 10-20 χρόνια πιστεύεις ότι θα είσαι που; Εκεί που είσαι τώρα; Όταν ήσουν νεοπροσληφθείς; Και τότε δούλευες με τους όρους που δούλευες για να είσαι στην ίδια θέση μετά από 10-20 χρόνια;
Ο εκπαιδευτικός; Θα βρίσκεται κάπου αλλού σε 10-20 χρόνια;
Κι αυτό φυσικά ισχύει γενικότερα στη σύγκριση ιδιωτικού/ελεύθερου - δημοσίου.
0 ανέλιξη, 0 ρίσκο
μεγάλη ανέλιξη, μεγάλο ρίσκο.Ο ένας επιλέγει να φάει μεγαλύτερα poocha γιατί πιστεύει ότι σε 10-20-30 χρόνια θα βρίσκεται κάπου αλλού και το ρισκάρει
Ο άλλος επιλέγει να μην την φάει και δεν θα βρίσκεται κάπου (πολύ) διαφορετικά σε 10-20-30 χρόνια.Στα δικά μου αυτιά ακούγεται αρκετά in-line με την καταπληκτική λογική ρίσκου/απόδοσης που στην υπάρχουσα κατάσταση θεωρείται 'σωστή'.
Δεν ξεκίνησα εγώ την ιστορία για τις δύσκολες συνθήκες εργασίας, τους χάλια μισθούς κλπ κλπ
Αυτό που έχω γράψει και σε προηγούμενα posts είναι ότι οι εκπαιδευτικοί είναι από τους ευνοημένους ΔΥ και θα πρέπει να μπουν και αυτοί στην διαδικασία εξισορρόπησης των πραγμάτων.
Φυσικά και ο καθένας κάνει τις επιλογές του σε ότι αφορά την καριέρα του και έχει τα δικά του όνειρα αλλά και προοπτικές βάση των επιλογών αυτών αλλά δεν μπορώ να δεχθώ ότι είναι ριγμένοι οι εκπαιδευτικοί όταν νοσηλευτές, στρατιωτικοί, αστυνομικοί και πολλοί άλλοι ΔΥ εργάζονται τουλάχιστον σε αντίστοιχες συνθήκες αλλά περισσότερες ώρες και με παρόμοιους μισθούς.Δικαιοσύνη είναι αυτό που χρειάζεται.
-
Ο χρήστης dimik έγραψε:
...Για την ιστορία, συζήτηση με δασκάλα εδώ που παραπονιόταν ότι τις έκοψαν 800€ από τον μισθό εντυπωσιασμένος με το νούμερο την ρωτάω πόσα έπαιρνε.....3500€ ...Καλά, εσύ δεν παρέθεσες σε προηγούμενο μήνυμα τους μισθούς σύμφωνα με το νέο μισθολόγιο;
Δεν υπάρχει αυτό που γράφεις, πουθενά.
Ενδεικτικά: 12 χρόνια προϋπηρεσία (+ 14 στον ΙΤ), 3 πτυχία (το ένα μεταπτυχιακό), έγγαμος, παιδί: κάτω από 1.000€ στο χέρι. -
Μερικά από αυτά που διαβάζω εδώ μέσα (και όχι μόνο εδώ μέσα) μου φέρνουν στο μυαλό αυτό που το διαβασα σήμερα κάπου και το θυμήθηκα.
Τροφή για σκέψη παίδες -
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
Λέω πως προβλέπεται η περαιτέρω παραμονή του παιδιού στο σχολείο, κάτι το οποίο δεν έγινε ευρέως αποδεκτό.
Το εκπαιδευτικό σύστημα θέλει αλλαγή σε πολλά σημεία του. Δεν είμαι σίγουρος πως θα αποδεχόντουσαν γονείς και μαθητές ωράριο 8-4 με ενδιάμεσα διαλείμματα για άλλες δραστηριότητες.Οι μαθητες δεν εχουν λογο σε αυτο. Αν το υπουργειο εδινε ενα σχεδιο σε συλλογους γονεων των σχολειων για διαβουλευση που να περιγραφει ακριβως το πως και τι θα κανουν τα παιδια στο διευρημενο ωραριο, δεν νομιζω να υπηρχαν αντιρρησεις.
Αυτο που γινεται σημερα ειναι φυλαξη παιδιων, μετα το περας των μαθηματων, αρα χαμενος χρονος για τους μαθητες και γι'αυτο δεν ειναι ευρεως αποδεκτο.Το ειπε και ο soch παραπανω αλλα εχω ακουσει σχολια απο γονεις 'πωπω το παιδι ειναι 2α δημοτικου και τους κανουν ενα σωρο πραγματα, το παιδι δεν εχει χρονο να παιξει'... Ο ιδιος γονεας για τον δασκαλο του αλλου παιδιου 'πωπω τεμπελακος ειναι, δεν τους πιεζει καθολου για 5η δημοτικου που ειναι'...
Ειναι η ψυχολογια του κοινωνικου συνολου οτι, οτι και να γινει θα κραξουμε τον εκπαιδευτικο πρωτα και μετα ολους τους αλλους ΔΥ.
Πολυ σωστα αυτα που ειπε και ο mjacob.
-
Ο χρήστης soch έγραψε:
...Για την ιστορία, συζήτηση με δασκάλα εδώ που παραπονιόταν ότι τις έκοψαν 800€ από τον μισθό εντυπωσιασμένος με το νούμερο την ρωτάω πόσα έπαιρνε.....3500€ ...
Καλά, εσύ δεν παρέθεσες σε προηγούμενο μήνυμα τους μισθούς σύμφωνα με το νέο μισθολόγιο;
Δεν υπάρχει αυτό που γράφεις, πουθενά.
Ενδεικτικά: 12 χρόνια προϋπηρεσία (+ 14 στον ΙΤ), 3 πτυχία (το ένα μεταπτυχιακό), έγγαμος, παιδί: κάτω από 1.000€ στο χέρι.Δες λίγο την τοποθεσία μου
-
Είσαι πατριώτης μου ή απλά ζεις και εργάζεσαι εκεί;
-
Ο χρήστης soch έγραψε:
Είσαι πατριώτης μου ή απλά ζεις και εργάζεσαι εκεί;Ζω και εργάζομαι, προς το παρόν.
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Αυτό που αρέσει σε εμένα σε αυτές τις συγκρίσεις 'μπου-χου-χου εμείς οι κακομοίρηδες οι ΙΥ παίρνουμε τα ίδια ή και λιγότερα για περισσότερες ώρες δουλειά με ανασφάλεια', είναι ότι γίνονται και από ανθρώπους που επιλέγουν να αποκρύψουν ορισμένες λεπτομέρειες, που είμαι σίγουρος ότι θεωρούν παντελώς επουσιώδεις.Για παράδειγμα, dimik εσύ συγκρίνεις τις δικές σου εργασιακές συνθήκες με του εκπαιδευτικού, αλλά ξεχνάς να βάλεις στο παιχνιδι κάτι. Εσύ κάνεις ό,τι κάνεις και δουλεύεις με τους όρους που δουλεύεις, γιατί σε 10-20 χρόνια πιστεύεις ότι θα είσαι που; Εκεί που είσαι τώρα; Όταν ήσουν νεοπροσληφθείς; Και τότε δούλευες με τους όρους που δούλευες για να είσαι στην ίδια θέση μετά από 10-20 χρόνια;
Ο εκπαιδευτικός; Θα βρίσκεται κάπου αλλού σε 10-20 χρόνια;
Κι αυτό φυσικά ισχύει γενικότερα στη σύγκριση ιδιωτικού/ελεύθερου - δημοσίου.
0 ανέλιξη, 0 ρίσκο
μεγάλη ανέλιξη, μεγάλο ρίσκο.Ο ένας επιλέγει να φάει μεγαλύτερα poocha γιατί πιστεύει ότι σε 10-20-30 χρόνια θα βρίσκεται κάπου αλλού και το ρισκάρει
Ο άλλος επιλέγει να μην την φάει και δεν θα βρίσκεται κάπου (πολύ) διαφορετικά σε 10-20-30 χρόνια.Στα δικά μου αυτιά ακούγεται αρκετά in-line με την καταπληκτική λογική ρίσκου/απόδοσης που στην υπάρχουσα κατάσταση θεωρείται 'σωστή'.
Το προβλημα στη λογικη σου, (οχι σε καθεαυτη τη λογικη, αλλα στα αποτελεσματα εδω στο Ελλαδισταν) σχετιζεται με τα 'προνομια' και τα 'κεκτημενα' που συζητηθηκαν 2-3 μερες πριν.
τωρα το 0 ανελιξη, δεν πολυπαιζει, γινονται και τμηματαρχες και Δντες κλπ δεν μενουν στην 1η βαθμιδα αιώνια, και μισθολογικα, υπαρχει ανελιξη ανεξαρτητως αποδοσης. -
Ο χρήστης soch έγραψε:
αν ρωτησουν αυριο τους εκπαιδευτικους εαν επιθυμουν 40% αυξηση μισθου με ταυτοχρονη αποχωρηση ολων των αχρηστων μετα απο αξιολογηση, τι θα πουν αραγε; ...
Εγώ είμαι μαζί σου αλλά:
Πόσοι πλεονάζοντες εκπαιδευτικοί πιστεύεις πως υπάρχουν σήμερα; 40% όπως υπονοείς;
Πόσο καλύτεροι θα είναι αυτοί που θα προσλάβεις για να αντικαταστήσεις τους 'άχρηστους';Όταν θα αρχίσει να κλείνει σοβαρός αριθμός σχολείων και έχουμε τάξεις των 35 & 40 μαθητών θα υπάρξει περισσότερος κόσμος 'άχρηστος' που θα μπορέσουμε να ξεφορτωθούμε...
που να ξερω ποσοι ειναι; Ας γινει αξιολογηση να το δουμε. Αναλ ογα τα κριτηρια που θα βαλεις, μπορεις να παρεις πολυ καλυτερους απο αυτους που θα διωξεις. Ετσι δινεις αξια στη δουλεια σου, οχι κρατωντας μπεκρουληδες, κοπανατζηδες και εφημεριδακιδες.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Το προβλημα στη λογικη σου, (οχι σε καθεαυτη τη λογικη, αλλα στα αποτελεσματα εδω στο Ελλαδισταν) σχετιζεται με τα 'προνομια' και τα 'κεκτημενα' που συζητηθηκαν 2-3 μερες πριν.
τωρα το 0 ανελιξη, δεν πολυπαιζει, γινονται και τμηματαρχες και Δντες κλπ δεν μενουν στην 1η βαθμιδα αιώνια, και μισθολογικα, υπαρχει ανελιξη ανεξαρτητως αποδοσης.Και πόση είναι η μισθολογική ανέλιξη αν γίνεις τμηματάρχης; +100€? Με κοροϊδεύεις;
Ναι δεν είναι 0, αλλά παραμένει αστεία συγκριτικά με αυτή που ελπίζει κανείς να έχει στον ιδιωτικό. -
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Το προβλημα στη λογικη σου, (οχι σε καθεαυτη τη λογικη, αλλα στα αποτελεσματα εδω στο Ελλαδισταν) σχετιζεται με τα 'προνομια' και τα 'κεκτημενα' που συζητηθηκαν 2-3 μερες πριν.
τωρα το 0 ανελιξη, δεν πολυπαιζει, γινονται και τμηματαρχες και Δντες κλπ δεν μενουν στην 1η βαθμιδα αιώνια, και μισθολογικα, υπαρχει ανελιξη ανεξαρτητως αποδοσης.Και πόση είναι η μισθολογική ανέλιξη αν γίνεις τμηματάρχης; +100€? Με κοροϊδεύεις;
Ναι δεν είναι 0, αλλά παραμένει αστεία συγκριτικά με αυτή που ελπίζει κανείς να έχει στον ιδιωτικό.keyword......
-
φυσικά. ρίσκο-απόδοση. Υποτίθεται ότι έτσι πρέπει να λειτουργούν τα πράγματα.
-
Θέση τμηματάρχη στην εκπαίδευση δεν προβλέπεται.
Διευθυντής σχολείου έχει επίδομα 250€ (μεικτά) εκτός των σχολικών μονάδων που έχουν >9 τμήματα όπου διαμορφώνεται στα 300€ (μεικτά). Είναι η μόνη θέση που προβλέπει έξτρα αμοιβές. -
Οι σπαζαρχιδιδες γονείς που νιώθουν οτι το καμάρι τους πιέζεται , 'τους πολλά η γεροντοκορη' ευθύνονται σε σημαντικό βαθμό για την ύπνωση μεγάλου μέρους του ενεργού πληθυσμού των δασκάλων
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
φυσικά. ρίσκο-απόδοση. Υποτίθεται ότι έτσι πρέπει να λειτουργούν τα πράγματα.Στην περίπτωση ΔΥ όμως είναι σταθερή απόδοση με μηδέν ρίσκο, το οποίο ξεφεύγει από τους κανόνες.
-
Ο χρήστης dimik έγραψε:
φυσικά. ρίσκο-απόδοση. Υποτίθεται ότι έτσι πρέπει να λειτουργούν τα πράγματα.
Στην περίπτωση ΔΥ όμως είναι σταθερή απόδοση με μηδέν ρίσκο, το οποίο ξεφεύγει από τους κανόνες.
Ποιος σου είπε τέτοια πράγματα;
Μια χαρά υπακούει στους κανόνες, μάλιστα όχι μόνο υπακούει, αλλά πάνω στο risk-free asset (το οποίο έχει απόδοση) έχει χτιστεί όλη η σύγχρονη θεωρία αποτίμησης στα χρηματοοικονομικά.Portfolio analysis δεν κάνετε τόσην ώρα?
-
χαχαχα ακριβως αυτα τα πραγματα διαβαζω τωρα!
-
Επειδή έγινε αναφορά σε αυτό που είπα αναφορικά με το ωράριο των εκπ/κών, και μάλλον ο συνφορουμίστας κατάλαβε κάτι άλλο, αυτό που είπα ότι το ωράριο των εκπ/κών είναι αυτό που είναι, ώστε να λαμβάνει υπόψη του το γεγονός ότι προετοιμάζονται το απόγευμα στο σπίτι τους για το μάθημα, που φυσικά έχει άμεση επίδραση στους μαθητές και την ποιότητα της διδακτικής πράξης.
Συνεπώς, το ωράριο των εκπ/κών έχει σχεδιαστεί με στόχο την αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης στους μαθητές, κι όχι για να ευνοήσει τους ίδιους. Αυτό εννοούσα.
Γενικά, σε μια εποχή κρίσης με άνεργους, κάποιους εργαζόμενους που είναι δυσαρεστημένοι από την εργασία τους, λογικό είναι η «μονιμότητα» των ΔΥ να αποτελεί στόχο. Ιδιαίτερα οι εκπ/κοί, οι οποίοι για κάποιον που βρίσκεται απέξω φαντάζουν ευνοημένοι.
Εδώ υποστήριξα ότι η πλειονότητα των εκπ/κών ενδιαφέρονται για την εργασία τους με επιχείρημα (που βασίζεται σε αντικειμενικά δεδομένα) τη συμμετοχή σε συνέδρια και μεταπτυχιακά και αμφισβητήθηκαν κι αυτά. Αυτά που γνωρίζαμε 'όταν πηγαίναμε μαζί σχολείο' δεν ισχύουν υποχρεωτικά και σήμερα.
Jacob
-
Οταν ερεε το χρημα Jacob ελεγαν οι πιασμενοι του ιδωτικου τομεα 'Ελα μωρε δασκαλος ειναι, με το παλιο του το αυτοκινητο, εγω να ζησω ετσι;'
Ερχονται και παρερχονται οι καιροι και τωρα ο δασκαλακος εγινε ευνοημενος του συστηματος που τεμπελιαζει και τα τσεπωνει τωρα.
-
Επειδή διάβασα ότι η προετοιμασία δεν είναι δύσκολη, εφόσον χρησιμοποιείς υλικό από προηγούμενες χρονιές. Ναι, φυσικά, υλικό χρησιμοποιείς. Αλλά και εμπειρία, οπότε λογικά δεν αρχίζεις «φτου κι απ’την αρχή» κάθε σχ. χρονιά.
΄Όμως, όπως γνωρίζουν αυτοί που έχουν ασχοληθεί έστω και λίγο με την παιδαγωγική, το μάθημα προσαρμόζεται στις ιδιαίτερες απαιτήσεις, ενδιαφέροντα, επίπεδο (γνωστικό, κλπ) της κάθε τάξης. Εδώ και σε διαφορετικές τάξεις του ίδιου σχολείου δεν κάνεις υποχρεωτικά τα ίδια πράγματα. Αυτόματος πιλότος στη διδασκαλία δεν υπάρχει.
Και φυσικά, τα γραπτά που διορθώνεις δεν είναι ίδια με τα περσινά. Ούτε και οι ερευνητικές ή μη εργασίες που υλοποιείς με τους μαθητές. Ούτε τα προγράμματα (περιβαλλοντικά, κλπ) που αναλαμβάνεις. Ούτε τα νέα διατάγματα που σε υποχρεώνουν να διαβάζεις/ενημερώνεσαι, να συμμετέχεις σε επιμορφώσεις και να αναπροσαρμόζεις τη διδασκαλία, κλπ, κλπ.
Υ.Γ. Ευχαριστώ για τα καλά λόγια («εξαίρετος»), παρόλη τη διαφωνία. Έτσι είναι, ούτως ή άλλως κανείς μας δεν έχει το αλάθητο.
Υ.Γ. bibentum, καλά τα λες στο πιο πρόσφατο ποστ, αν εξαιρέσεις τις 6 τελευταίες λέξεις («που...τώρα») (αστείο)
Καλό μεσημέρι σε όλους, αύριο πάλι από εμένα.
Φιλικά,
Jacob
Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....