-
Έχω καιρό να δω τα στατιστικά των πωλήσεων αλλά έχω την εντύπωση πως πάει ακόμα καλά. Ο ανταγωνισμός δε κατώτερος ... χωρίς να φταίει όμως το QQ!
Sent from my MT27i using Tapatalk
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Έχω καιρό να δω τα στατιστικά των πωλήσεων αλλά έχω την εντύπωση πως πάει ακόμα καλά. Ο ανταγωνισμός δε κατώτερος ... χωρίς να φταίει όμως το QQ!Sent from my MT27i using Tapatalk
Aπλα δε κανει αυτο το μπαμ που εκανε στην αρχη και κρατιεται στον αφρο λογω των καλων dci.
-
Ουσιαστικα μονο λογω των κινητηρων κανει νουμερα αυτη τη στιγμη. Και μεις λογων του 1,6 dci το πηραμε.. Ειδαλλως θα ειχαμε στραφει αλλου..
-
Μα σημερα με βενζινοκινητηρα 1.6 110 αλογα θα ηταν για γελια αν πουλουσε
-
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Μα σημερα με βενζινοκινητηρα 1.6 110 αλογα θα ηταν για γελια αν πουλουσεΜε 18.000 € που το δινουν, καποιοι που θα κοιταζαν τη φιγουρα και μονο, θα το αγοραζαν. Και μετα θα του εβαζαν υγραεριο. Και για τις επιδοσεις δε θα διναν σημασια.
Υγ. Καγκουροποιηση coming soon!!
-
Μάλλον ξέρετε πολλά αμάξια που πουλάνε λόγω ενός και μόνο καλού κινητήρα.
Λογικά και το Scenic 1,6 d δεν το προλαβαίνουν ...Sent from my MT27i using Tapatalk
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Μάλλον ξέρετε πολλά αμάξια που πουλάνε λόγω ενός και μόνο καλού κινητήρα.
Λογικά και το Scenic 1,6 d δεν το προλαβαίνουν ...Sent from my MT27i using Tapatalk
Kωστα δεν ειναι κακο το να πουλαει ενα αυτοκινητο λογω καλων κινητηρων.Σιγουρα δεν ειναι μονο αυτο,αλλα παιζει βασικο ρολο.
Ενα αυτοκινητο του μεσου ορου στους περισσοτερους τομεις με εναν καλο οικονομικο κινητηρα,προφανως και ξεχωριζει.Ο ιδιος ο focusman αλλωστε ειπε ανοιχτα γιατι το αγορασαν -
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Μάλλον ξέρετε πολλά αμάξια που πουλάνε λόγω ενός και μόνο καλού κινητήρα.
Λογικά και το Scenic 1,6 d δεν το προλαβαίνουν ...Sent from my MT27i using Tapatalk
Kωστα δεν ειναι κακο το να πουλαει ενα αυτοκινητο λογω καλων κινητηρων.Σιγουρα δεν ειναι μονο αυτο,αλλα παιζει βασικο ρολο.
Ενα αυτοκινητο του μεσου ορου στους περισσοτερους τομεις με εναν καλο οικονομικο κινητηρα,προφανως και ξεχωριζει.Ο ιδιος ο focusman αλλωστε ειπε ανοιχτα γιατι το αγορασανΚαλα μου αρεσε κι εξωτερικα, εννοειται αλλα γενικα, οταν ηταν ηρθε η ωρα της αλλαγης της Octavia, ο πατερας μου, ηθελε να παρει κατι... ψηλο και να ξεφυγει απο τα μικρομεσαια sedan που οδηγουσε επι μια δεκαετια και να ριξει το κοστος χρησης. Ημασταν μεταξυ QQ και Yeti. Ε στα ματια μας το QQ ηταν πιο funky απο το Skoda, βαλε και τον 1,6 dci κι ετσι γραφω εδω και το τοπικο του Yeti ειναι χαμενο καμποσες σελιδες πιο πισω.
ειχαμε δει και Giulietta και Focus αλλα λογω της βασικης ιδεας απορρίφθηκαν.
Σημερα κλεισαμε 4 μηνες και απ'οτι εχω μαθει, το κρισκραφτ εφτασε τα 9.000 χλμ.Cosneo μπορει το Scenic 1,6d να μην πολυπουλαει αλλα σκεψου οτι η μπορει η ιδια η εισαγωγικη να μη στοχευει σε πωλησεις του, και να εστιαζει σε αλλα μοντελα (Megane και Clio πχ. )
Υγ. Παντα υπαρχει και η περιπτωση Focus 3 που ενω εχει πολυ καλους κινητηρες χαντακωνεται απο την εμφανιση και απο την (για μερικους) αδιαφορη οδικη συμπεριφορα!!
-
Μα το qq δεν ειναι αυτοκινητο τοσο ειδικο οσο το scenic.Ειναι απλα οσο ουδετερο πρεπει να ειναι εμφανισιακα,ωστε να μη δημιουργει ακρεες εντυπωσεις στον αγοραστη.Προσθετουμε και ντιζελαρες και πουλαει μια χαρα.Δεν σημαινει οτι γενικα ειναι κακο αυτοκινητο ή οτι δεν μπορει να τραβηξει αγοραστες για αλλους λογους,ομως σημερα με ατμο 1.6 110ps αμφιβαλλω αν θα πουλουσε.
-
Το ιδιο λεμε, περιπου!!
Ασχετο αλλα απο τιμες σερβις που κυμαινομαστε??
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Το ιδιο λεμε, περιπου!!Yes
-
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Έχω καιρό να δω τα στατιστικά των πωλήσεων αλλά έχω την εντύπωση πως πάει ακόμα καλά. Ο ανταγωνισμός δε κατώτερος ... χωρίς να φταίει όμως το QQ!
Sent from my MT27i using Tapatalk
Aπλα δε κανει αυτο το μπαμ που εκανε στην αρχη και κρατιεται στον αφρο λογω των καλων dci.
Αν σκεφτείς ότι βγήκε το 2007, είναι αρκετά περίεργο ότι το 2012 ήταν το 6ο σε πωλήσεις στην Αγγλία* με 45Κ, ενώ 2 χρονιές πριν ήταν 8ο νομίζω στα 39Κ. Δεν νομίζω ότι θα μπορούσαν να περιμένουν κάτι καλύτερο. ΕΒΔΟΜΟΣ ΧΡΟΝΟΣ πωλήσεων είναι τώρα.
Το μπαμ στην αρχή δεν μπορεί να συνεχίζει να είναι μπαμ στον κύκλο ζωής του προϊόντος, γιατί αλλιώς θα ήταν πολύ μπαμ-μπαμ η φάση. 1.000.000 κομμάτια σε λιγότερο από 4 χρόνια σίγουρα έχουν απαλύνει το μπαμ-μπαμ-μπαμ, γιατί τα βλέπεις σε κάθε γωνία και δε σου κάνει εντύπωση πλέον.
1.000.000 πωλήσεις - Μάρτιος 2011
Κατά τη γνώμη μου, για τον αντικαταστάτη η Νισσάν έχει πολύ χρόνο και χρήμα για να τον σχεδιάσει ως εκ νέου πρωτοπόρο ανάμεσα στον ανταγωνισμό. Αυτόν τον χρόνο και το χρήμα της τα χάρισαν αυτές οι συνεχιζόμενες πωλήσεις. Αν τώρα τα πετάξει σε χαμηλότερη ποιότητα κλπ., θα είναι άξια.
*οκ, κατασκευάζεται στην Αγγλία και το αγαπούν για αυτό το λόγο και θα μπορούν πολλά από αυτά να είναι fleet sales που δεν ξέρω πόσο (λιγότερο) επλήγησαν σε σχέση με τα εδώ.
-
- πολυ στον πατερ
Παντου καλα πουλαέι.Αν πιασετε της πωλησεις και σε άλλες χώρες τις Ευρώπης θα δειτε ότι είναι σταθερές ή πολυ λιγότερο πτωτικές απο αλλων μοντελων (είναι κι η οικονομικη κριση)
Το ότι κρατιεται δεν ειναι θεμα των ντιζελ (ειναι κι αυτό ναι) αλλα θεμα αυτοκινητου και πακετου και το QQ και καλο σαν πακετο ειναι και σαν αυτοκινητο
- πολυ στον πατερ
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
καλύτερο.
πχ;
Προείπα. Megane II που κληρονόμισε τα 'θέματα' του Ι αλλά είχε και επιπλέον δικά του.
Αφήνοντας το αισθητικό κομμάτι του αυτοκινήτου εκτός, γιατί είναι θέμα καθαρά υποκειμενικό, το υπόλοιπο ποστ είναι μόνο για
Ακόμα και στο αισθητικό μέρος, οι πωλήσεις του δείχνουν το αντίθετο.
-
Το qashqai το 2012 και στις αρχες του 2013 εκανε την καλυτερη χρονια του στην Ευρωπη.. Μπαμ δεν εκανε ποτέ, νομιζω ξεκινησε σιγα σιγα και σκαρφαλωσε μετα από πολλά χρονια στις κορυφες των πωλήσεων.. Ισως το απογειωσε ο 1,6 μαζι με το fl, αλλα οι πωλησεις του δεν ειναι καθόλου ουδετερες..
http://bestsellingcarsblog.com/2013/04/ ... ike-again/
Δειτε στο link για παραδειγμα, τερματισε 8ο το 2012, το Μαρτιο σκαρφαλωσε στην 5η θεση και συνολικα το 2013 βρισκεται 7ο, καθολου ασχημα για μοντελο που διανυει τον τελευταιο χρονο στην αγορα..
-
Ο χρήστης vespas έγραψε:
καλύτερο.
πχ;
Προείπα. Megane II που κληρονόμισε τα 'θέματα' του Ι αλλά είχε και επιπλέον δικά του.
Αφήνοντας το αισθητικό κομμάτι του αυτοκινήτου εκτός, γιατί είναι θέμα καθαρά υποκειμενικό, το υπόλοιπο ποστ είναι μόνο για
Ακόμα και στο αισθητικό μέρος, οι πωλήσεις του δείχνουν το αντίθετο.
Δεν πειράζει. Το γέλιο είναι υγεία!!
Οι πωλήσεις δείχνουν πόσο επιτυχημένο είναι ένα μοντέλο αλλά όχι απαραίτητα καλό...Στα περί QQ μπερδεύτηκα ... αποφασίστε! Μέτριο?, κακό?, καλό λόγω 1,6?, πούλησε καλά?, το fl ήταν καλύτερο?, το επόμενο πρέπει να βγει?, θα πουλήσει? Κλπ!
Τεσπα! Η πρώτη γενιά τα πήγε καλά (έζησε και 6 μήνες αναμονή), το fl βελτιώθηκε σε καίρια σημεία (σε εμφάνιση, μηχανικά κλπ) και επίσης πήγε καλά. Η επόμενη γενιά ας φροντίσουν να είναι ακόμα καλύτερη...Sent from my MT27i using Tapatalk
-
Ειναι ένα ασχημο ψηλό νισσαν που απευθύνεται στους ανα την Ευρώπη βλαχοδημαρχους
-
Δεν στα είπανε τα νέα? Στην παγκόσμια αγορά κυκλοφορεί!!!! B-)
Sent from my MT27i using Tapatalk
-
@Funky,δεν ειπα οτι δε πουλαει ντε ουτε εκανα καμια οικονομικη αναλυση(λες και μπορω ).Ειπα ομως οτι θεωρω πως επαιξε μεγαλο ρολο ο dci απο καποια χρονια και μετα.Δεν ειναι κακο
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Δεν είναι δεδομένο αλλά και απαραίτητο η επόμενη γενιά ενός μοντέλου να είναι και ομορφότερο ή καλύτερο.Καια 99,9 % το νεότερο μοντέλο είναι καλύτερο και ομορφότερο από το παλαιότερο.....
Νissan Qashqai J10 (2007-2013)