Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Μάλλον ξέρετε πολλά αμάξια που πουλάνε λόγω ενός και μόνο καλού κινητήρα.
Λογικά και το Scenic 1,6 d δεν το προλαβαίνουν ...
Sent from my MT27i using Tapatalk
Kωστα δεν ειναι κακο το να πουλαει ενα αυτοκινητο λογω καλων κινητηρων.Σιγουρα δεν ειναι μονο αυτο,αλλα παιζει βασικο ρολο.
Ενα αυτοκινητο του μεσου ορου στους περισσοτερους τομεις με εναν καλο οικονομικο κινητηρα,προφανως και ξεχωριζει.Ο ιδιος ο focusman αλλωστε ειπε ανοιχτα γιατι το αγορασαν
Καλα μου αρεσε κι εξωτερικα, εννοειται αλλα γενικα, οταν ηταν ηρθε η ωρα της αλλαγης της Octavia, ο πατερας μου, ηθελε να παρει κατι... ψηλο και να ξεφυγει απο τα μικρομεσαια sedan που οδηγουσε επι μια δεκαετια και να ριξει το κοστος χρησης. Ημασταν μεταξυ QQ και Yeti. Ε στα ματια μας το QQ ηταν πιο funky απο το Skoda, βαλε και τον 1,6 dci κι ετσι γραφω εδω και το τοπικο του Yeti ειναι χαμενο καμποσες σελιδες πιο πισω.
ειχαμε δει και Giulietta και Focus αλλα λογω της βασικης ιδεας απορρίφθηκαν.
Σημερα κλεισαμε 4 μηνες και απ'οτι εχω μαθει, το κρισκραφτ εφτασε τα 9.000 χλμ.
Cosneo μπορει το Scenic 1,6d να μην πολυπουλαει αλλα σκεψου οτι η μπορει η ιδια η εισαγωγικη να μη στοχευει σε πωλησεις του, και να εστιαζει σε αλλα μοντελα (Megane και Clio πχ. )
Υγ. Παντα υπαρχει και η περιπτωση Focus 3 που ενω εχει πολυ καλους κινητηρες χαντακωνεται απο την εμφανιση και απο την (για μερικους) αδιαφορη οδικη συμπεριφορα!!