Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW FORUM
    • 1
    • 2
    • 245
    • 246
    • 247
    • 248
    • 249
    • 377
    • 378
    • 247 / 378
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    87
    7542
    70469
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      joe-bar-team last edited by

      Τι ακριβώς εννοείς με τον +1;;;

      (ιμπιζακιας δεν είσαι;;)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        orestis-d last edited by

        Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
        Τι ακριβώς εννοείς με τον +1;;;

        (ιμπιζακιας δεν είσαι;;)

        Ακριβως, γι αυτο ξερω την πραγματικοτητα της VW εκ των εσω... Αλλα κατα τ αλλα ειμαι αντι-vagιτης...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          grey last edited by

          Πολεμάς το σύστημα από μέσα?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            orestis-d last edited by

            Ο χρήστης GREY έγραψε:
            Πολεμάς το σύστημα από μέσα?

            Οχι απλα πηρα ενα προιον που μ' αρεσει, ξεροντας τα + και τα -, και μετα απο εναμιση χρονο δεν εχω μετανιωσει ουτε ελαχιστα για την επιλογη μου!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pipitopapaki last edited by

              Ο χρήστης GGAB έγραψε:
              και ποια η διαφορα αν εχεις βαλει ταχυτητα και πατας συμπλεκτη,με το να εχεις νεκρα;;;;;
              δεν βγαζω ακρη

              απο οσο ξερω εχει να κανει με την λειτουργια ή οχι του κομπρεσσορα... εχε υποψη σου οτι με νεκρα, οσο και να πατησεις το γκαζι οι στροφες δεν ξεπερνανε τις 4000. ανα βαλεις ταχυτητα και εχεις συμπλεκτη πατημενο ανεβαζει στροφες και δουλευουν τουρμπο και κομπρεσσορ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stefan147 last edited by

                Σε 140αρι τουρμποκομπρεσσορα Γκολφ 5 τι κοιταμε? 2006 μοντελο και πανω απο 110000χλμ.

                Sent from my GT-I9300

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  koubeast last edited by

                  Αν γρατσουνάει η αλλαγή απο 1η σε 2α με υψηλές στροφές (ή να τσεκάρεις απλά αν άλλαξε συγχρονιζέ δευτέρας, αν άλλαξε δεν θα έχει θέμα, είσαι οκ). Κάποια αλλάξανε σκάστρα με βελτιωμένη μεταλλική (μικρό το κόστος και να στο βγάλει μετά). Απο κει και πέρα βάζοντας το εμπρός ακούς μήπως ακούγεται έντονα η καδένα για κάποια δευτερόλεπτα (αν και νομίζω αυτά δεν είχαν θέμα, του 2006) Κατά τ άλλα ότι τσεκάρεις σε οποιοδήποτε μεταχειρισμένο

                  Y.Γ. θα κοιτούσα και 122άρι του 2007, λόγω απλότητας κινητήρα (άρα μικρότερο κόστος σε περίπτωση προβλήματος). Έχουν υπεραρκετό γκάζι. Τσεκάρεις καδένα κι εκεί για τυχόν θόρυβο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stefan147 last edited by

                    Το πήγα μια γρήγορη βόλτα από Βριλήσσια μέχρι πλατεία Πεντέλης και πίσω. Έμαθα και το ιστορικό του. Είναι ψιλοειδική περίπτωση από leasing, προορίζεται για φίλο, έχει τιμή χώμα αλλά έχει φάει 2 στούκες (λαμαρινοδουλειές και κάτι ψιλά στο μπροστινό σύστημα) και έχει σπάσει και μοτέρ. Έχει ένα τιμολόγιο επισκευής από Καρέντα 2700€ με νέο καπάκι, βαλβίδες, πιστόνια κτλ. Υπο άλλες συνθήκες δεν γυρνάς να το κοιτάξεις αλλά στα χρήματα που παίζει είναι ΟΚ ειδικά από τη στιγμή που και μέσα είναι αξιοπρεπέστατο. Το ίδιο και στο δρόμο. Ψυχωμένο, δείχνει υγιές και γενικά επιβεβαίωσε την άποψή μου ότι το 5αρι είναι το καλύτερο Golf ever, ειδικά με τους τουρμποκομπρέσσορες και χωρίς να λαμβάνουμε υπόψη τη μέτρια αξιοπιστία.

                    Θα δοκιμαστεί κι από μηχανικό, θα μπει και σε examiner, θα το λιώσουμε για μια βδομάδα κι αν δεν προκύψει τίποτα ανησυχητικό μάλλον θα το χτυπήσει ο φίλος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      red_monster last edited by

                      Ποσα θέλει;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stefan147 last edited by

                        3500€ συν ότι χρειαστεί για λάστιχα, ευθυγράμμιση, κάνα τακάκι κτλ. Άντε πες 4.500€ και το έχεις ετοιμοπόλεμο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          red_monster last edited by

                          Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                          3500€ συν ότι χρειαστεί για λάστιχα, ευθυγράμμιση, κάνα τακάκι κτλ. Άντε πες 4.500€ και το έχεις ετοιμοπόλεμο.

                          Όντως τσαμπα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stefan147 last edited by

                            Το μόνο ανησυχητικό για μένα είναι ότι στο τιμολόγιο της επισκευής δεν είδα πουθενά να γράφει κάποιο ανταλλακτικό για την τουρμπίνα ή τον κομπρέσσορα οπότε φαντάζομαι χρησιμοποιήθηκαν τα παλιά. Θα μετρηθεί βέβαια και πίεση, συμπίεση, τζόγοι κτλ για να είμαστε όσο πιο σίγουροι γίνεται.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              koubeast last edited by

                              Πραγματικά τσάμπα, αρκεί να μην ήταν χοντρές οι στούκες

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                red_monster last edited by

                                Αμα λεει για λαμαρινοδουλειες, σιγά τα ωα... Περισσότερο το σπασμένο μοτέρ θα με προβληματιζε

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stefan147 last edited by

                                  Ε δεν το πλησίαζε κανείς με το ιστορικό που έχει, είναι και φίλος στην εταιρία leasing που το έχει, οπότε από τα 5000€ το πήγαμε στα 3500€. Οι στούκες είναι λαμαρινοδουλειά (φτερά, μετόπη, ένα φανάρι, ένα ψαλίδι και μια ζάντα).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pipitopapaki last edited by

                                    επισης φιλε να ελεχξεις, πως δουλευει κρυο στο ρελαντι... αν τρεμει πολυ και σκαει η εξατμιση, να το προσεξεις... αν εχεις μηχανικο βγαλε πολλαπλη και προσπαθηστε να δειτε σε τι κατασταση ειναι οι βαλβιδες... ειναι γνωστο οτι μαζευουν 'καπνα'. Στο συγκεκριμενο επειδη εχει φτιαξει καπακι, λογικα θα ειναι καθαρες... ποσα χλμ εχει κανει απο την επισκευη και μετα...?? Αφου εχει φτιαξει καπακι, μετρηστε συμπιεση και τσεκαρε αν καει λαδια... κατα τα αλλα το αυτοκινητο θα το ευχαριστηθει οποιος το παρει... (επειδη ειναι απο λισινγκ και συνηθως δεν τα προσεχουν οι 'ενοικιαστες' ποσα χλμ εχει συνολικα και σε τι κατασταση ειναι το εσωτερικο? )

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      billopoulos last edited by

                                      Πανω απο 110.000χλμ ειπε και με εσωτερικο αξιοπρεπεστατο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pipitopapaki last edited by

                                        Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
                                        Πανω απο 110.000χλμ ειπε και με εσωτερικο αξιοπρεπεστατο.

                                        Εχεις δικιο, τα αναφερει.... πιο πολυ ηθελα να ρωτησω μετα την επισκευη ποσα χλμ εχει κανει...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stefan147 last edited by

                                          109.000χλμ έχει η καρότσα και το μοτέρ δεν είναι καν στρωμμένο μετά την επισκευή, που έγινε Οκτώβρη του 2012 απ' όταν και είναι ακινητοποιημένο το αμάξι καθώς η εταιρία που το μίσθωνε αρνήθηκε να το κρατήσει ως επικίνδυνο. Μέσα περιεέργως για Γκολφ δεν κάνει τσικ (υποψιάζομαι πολλά χλμ σε ταξίδια) και γενικά έχει πολύ φυσιολογικές φθορές. Περισσότερα θα δούμε μέρα και αφού το πλύνουμε και φανούν οι φθορές του μέσα-έξω.

                                          Συμπίεση και πίεση πρέπει να μέτρηθουν όπως και δήποτε και αν υπάρχει και κάποιο εμπιστο εξειδικευμένο στην ευρύτερη περιοχή Χαλανδρίου που να είναι ανοιχτό και Σάββατο, ευχαρίστως να το μάθω μέσω ΠΜ.

                                          Ιδού και το αμάξι: http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/2653561/
                                          9000€

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos last edited by

                                            Ακριβό είναι.

                                            Βρίσκεις με τα μισα χιλιόμετρα πιο φθηνό:

                                            http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3363153/

                                            Εγώ σκέφτομαι αυτό για τη σύζυξ:

                                            http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3285713/

                                            Nikos @ YouTube

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 245
                                            • 246
                                            • 247
                                            • 248
                                            • 249
                                            • 377
                                            • 378
                                            • 247 / 378
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr