-
Τι ακριβώς εννοείς με τον +1;;;
(ιμπιζακιας δεν είσαι;;)
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
Τι ακριβώς εννοείς με τον +1;;;(ιμπιζακιας δεν είσαι;;)
Ακριβως, γι αυτο ξερω την πραγματικοτητα της VW εκ των εσω... Αλλα κατα τ αλλα ειμαι αντι-vagιτης...
-
Πολεμάς το σύστημα από μέσα?
-
Ο χρήστης GREY έγραψε:
Πολεμάς το σύστημα από μέσα?Οχι απλα πηρα ενα προιον που μ' αρεσει, ξεροντας τα + και τα -, και μετα απο εναμιση χρονο δεν εχω μετανιωσει ουτε ελαχιστα για την επιλογη μου!!!
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
και ποια η διαφορα αν εχεις βαλει ταχυτητα και πατας συμπλεκτη,με το να εχεις νεκρα;;;;;
δεν βγαζω ακρηαπο οσο ξερω εχει να κανει με την λειτουργια ή οχι του κομπρεσσορα... εχε υποψη σου οτι με νεκρα, οσο και να πατησεις το γκαζι οι στροφες δεν ξεπερνανε τις 4000. ανα βαλεις ταχυτητα και εχεις συμπλεκτη πατημενο ανεβαζει στροφες και δουλευουν τουρμπο και κομπρεσσορ.
-
Σε 140αρι τουρμποκομπρεσσορα Γκολφ 5 τι κοιταμε? 2006 μοντελο και πανω απο 110000χλμ.
Sent from my GT-I9300
-
Αν γρατσουνάει η αλλαγή απο 1η σε 2α με υψηλές στροφές (ή να τσεκάρεις απλά αν άλλαξε συγχρονιζέ δευτέρας, αν άλλαξε δεν θα έχει θέμα, είσαι οκ). Κάποια αλλάξανε σκάστρα με βελτιωμένη μεταλλική (μικρό το κόστος και να στο βγάλει μετά). Απο κει και πέρα βάζοντας το εμπρός ακούς μήπως ακούγεται έντονα η καδένα για κάποια δευτερόλεπτα (αν και νομίζω αυτά δεν είχαν θέμα, του 2006) Κατά τ άλλα ότι τσεκάρεις σε οποιοδήποτε μεταχειρισμένο
Y.Γ. θα κοιτούσα και 122άρι του 2007, λόγω απλότητας κινητήρα (άρα μικρότερο κόστος σε περίπτωση προβλήματος). Έχουν υπεραρκετό γκάζι. Τσεκάρεις καδένα κι εκεί για τυχόν θόρυβο.
-
Το πήγα μια γρήγορη βόλτα από Βριλήσσια μέχρι πλατεία Πεντέλης και πίσω. Έμαθα και το ιστορικό του. Είναι ψιλοειδική περίπτωση από leasing, προορίζεται για φίλο, έχει τιμή χώμα αλλά έχει φάει 2 στούκες (λαμαρινοδουλειές και κάτι ψιλά στο μπροστινό σύστημα) και έχει σπάσει και μοτέρ. Έχει ένα τιμολόγιο επισκευής από Καρέντα 2700€ με νέο καπάκι, βαλβίδες, πιστόνια κτλ. Υπο άλλες συνθήκες δεν γυρνάς να το κοιτάξεις αλλά στα χρήματα που παίζει είναι ΟΚ ειδικά από τη στιγμή που και μέσα είναι αξιοπρεπέστατο. Το ίδιο και στο δρόμο. Ψυχωμένο, δείχνει υγιές και γενικά επιβεβαίωσε την άποψή μου ότι το 5αρι είναι το καλύτερο Golf ever, ειδικά με τους τουρμποκομπρέσσορες και χωρίς να λαμβάνουμε υπόψη τη μέτρια αξιοπιστία.
Θα δοκιμαστεί κι από μηχανικό, θα μπει και σε examiner, θα το λιώσουμε για μια βδομάδα κι αν δεν προκύψει τίποτα ανησυχητικό μάλλον θα το χτυπήσει ο φίλος.
-
Ποσα θέλει;
-
3500€ συν ότι χρειαστεί για λάστιχα, ευθυγράμμιση, κάνα τακάκι κτλ. Άντε πες 4.500€ και το έχεις ετοιμοπόλεμο.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
3500€ συν ότι χρειαστεί για λάστιχα, ευθυγράμμιση, κάνα τακάκι κτλ. Άντε πες 4.500€ και το έχεις ετοιμοπόλεμο.Όντως τσαμπα
-
Το μόνο ανησυχητικό για μένα είναι ότι στο τιμολόγιο της επισκευής δεν είδα πουθενά να γράφει κάποιο ανταλλακτικό για την τουρμπίνα ή τον κομπρέσσορα οπότε φαντάζομαι χρησιμοποιήθηκαν τα παλιά. Θα μετρηθεί βέβαια και πίεση, συμπίεση, τζόγοι κτλ για να είμαστε όσο πιο σίγουροι γίνεται.
-
Πραγματικά τσάμπα, αρκεί να μην ήταν χοντρές οι στούκες
-
Αμα λεει για λαμαρινοδουλειες, σιγά τα ωα... Περισσότερο το σπασμένο μοτέρ θα με προβληματιζε
-
Ε δεν το πλησίαζε κανείς με το ιστορικό που έχει, είναι και φίλος στην εταιρία leasing που το έχει, οπότε από τα 5000€ το πήγαμε στα 3500€. Οι στούκες είναι λαμαρινοδουλειά (φτερά, μετόπη, ένα φανάρι, ένα ψαλίδι και μια ζάντα).
-
επισης φιλε να ελεχξεις, πως δουλευει κρυο στο ρελαντι... αν τρεμει πολυ και σκαει η εξατμιση, να το προσεξεις... αν εχεις μηχανικο βγαλε πολλαπλη και προσπαθηστε να δειτε σε τι κατασταση ειναι οι βαλβιδες... ειναι γνωστο οτι μαζευουν 'καπνα'. Στο συγκεκριμενο επειδη εχει φτιαξει καπακι, λογικα θα ειναι καθαρες... ποσα χλμ εχει κανει απο την επισκευη και μετα...?? Αφου εχει φτιαξει καπακι, μετρηστε συμπιεση και τσεκαρε αν καει λαδια... κατα τα αλλα το αυτοκινητο θα το ευχαριστηθει οποιος το παρει... (επειδη ειναι απο λισινγκ και συνηθως δεν τα προσεχουν οι 'ενοικιαστες' ποσα χλμ εχει συνολικα και σε τι κατασταση ειναι το εσωτερικο? )
-
Πανω απο 110.000χλμ ειπε και με εσωτερικο αξιοπρεπεστατο.
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Πανω απο 110.000χλμ ειπε και με εσωτερικο αξιοπρεπεστατο.Εχεις δικιο, τα αναφερει.... πιο πολυ ηθελα να ρωτησω μετα την επισκευη ποσα χλμ εχει κανει...
-
109.000χλμ έχει η καρότσα και το μοτέρ δεν είναι καν στρωμμένο μετά την επισκευή, που έγινε Οκτώβρη του 2012 απ' όταν και είναι ακινητοποιημένο το αμάξι καθώς η εταιρία που το μίσθωνε αρνήθηκε να το κρατήσει ως επικίνδυνο. Μέσα περιεέργως για Γκολφ δεν κάνει τσικ (υποψιάζομαι πολλά χλμ σε ταξίδια) και γενικά έχει πολύ φυσιολογικές φθορές. Περισσότερα θα δούμε μέρα και αφού το πλύνουμε και φανούν οι φθορές του μέσα-έξω.
Συμπίεση και πίεση πρέπει να μέτρηθουν όπως και δήποτε και αν υπάρχει και κάποιο εμπιστο εξειδικευμένο στην ευρύτερη περιοχή Χαλανδρίου που να είναι ανοιχτό και Σάββατο, ευχαρίστως να το μάθω μέσω ΠΜ.
Ιδού και το αμάξι: http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/2653561/
9000€ -
Ακριβό είναι.
Βρίσκεις με τα μισα χιλιόμετρα πιο φθηνό:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3363153/
Εγώ σκέφτομαι αυτό για τη σύζυξ:
VW FORUM