-
Σε 1 μήνα κλείνω χρόνο με το Megane μου (ήδη με ειδοποίησαν για την πρώτη αλλαγή λαδιού). Ας μην αναφέρω πόσο ικανοποιημένος/χαρούμενος είμαι με δαύτο, περισσότερο λυπάμαι που το ταλαιπωρώ στην Αθήνα όπου ζω τους τελευταίους μήνες. Δεν πίστευα ποτέ ότι οι δρόμοι θα μπορούσαν να είναι τόσο χάλια, τι να πω. Αξιοπερίεργο το ότι μπορώ με άνεση να συντηρώ μέσες καταναλώσεις κάτω των 8l/100km. Αυτό που μου 'κοστίζει' είναι η απουσία εργοστασιακού GPS (στ' αλήθεια, δεν ξέρω αν έχουν στάνταρ τα καινούρια), το βάλε-βγάλε του tom-tom μου μ' έχει κουράσει, ενώ η απουσία USB δεν μου 'χει φανεί. Σχεδόν αποκλειστικά τη βγάζω με ραδιόφωνο.
Τι άλλο να περιμένω στον πρώτο έλεγχο πλην λαδιών;
Κάτι διάβασα περί αλλαγής στον εισαγωγέα; Ποιος αναλαμβάνει; -
Τπτ. Λάδια-φίλτρο και είσαι -λογικά- κομπλέ.
Οι φήμες τείνουν για Θεοχαράκη, αλλά έχει ψωμί ακόμη. Εξαγορά της PGA θα γίνει.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Οι φήμες τείνουν για Θεοχαράκη, αλλά έχει ψωμί ακόμη. Εξαγορά της PGA θα γίνει.Oι καθολικοί πάντως πιο γρήγορα έβγαλαν τον Πάπα τους!
Και η προχθεσινή, δική μου πληροφόρηση με τις φήμες συμφωνούν.
-
Megane 1.2 TCE 130 hp:
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... aid=272217
-
Εγώ πάντως παρήγγειλα για εταιρικό Μεγκάν hatch dci 130 hp (1.6), GT Line, σε μεταλλικό λευκό, ηλιοροφή, το 3d ηχητικό σύστημα και το αστείο είναι ότι έρχεται σχεδόν στα ίδια λεφτά με το Φόκους 1.6D Sport με μοτέρ μια γενιά πίσω και (κατ'εμέ) κατώτερο εσωτερικό και σαφώς κατώτερο εξοπλισμό. Ανυπομονώ να το πάρω
-
Με το καλό! Αναμένουμε εντυπώσεις με την παραλαβή!
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Εγώ πάντως παρήγγειλα για εταιρικό Μεγκάν hatch dci 130 hp (1.6), GT Line, σε μεταλλικό λευκό, ηλιοροφή, το 3d ηχητικό σύστημα και το αστείο είναι ότι έρχεται σχεδόν στα ίδια λεφτά με το Φόκους 1.6D Sport με μοτέρ μια γενιά πίσω και (κατ'εμέ) κατώτερο εσωτερικό και σαφώς κατώτερο εξοπλισμό. Ανυπομονώ να το πάρωΕλπιζω σαν εταιρικο να μην ταλαιπωρηθει και χαλασει αυτο το ομορφο bodykit!! Καλοταξιδο!!
(To ταμπλο του Focus το θεωρω πιο φαντασμαγορικο απο το Megane, αλλα μικρη σημασια εχει!! ) -
Το ταμπλω του φοκους ειναι πολυπλοκο και κουραστικο σχεδιαστικα, φλυαρο θα ελεγα.
Ωραια νεα για το megane o ΤCE 130!
Ελπιζω να βελτιωθουν λιγο οι ρεπριζ και να ερθουν στα επιπεδα του 1,4 tsi γιατι εκει μονο πασχει κατ'εμε το συνολο. -
Ποιου Tsi γιατι απο τον 122 το 130αρι 1.4 ήταν αρκετα γρηγορότερο
Τώρα απο τον καινουριο 140αρι θα ειναι σιγουρα πιο αργο
Edit με 15 αλογα παραπανω απο τα 10.9 πηγανε στα 10.7? Κατορθωμα
Νταξ ψιλο Fail αλλα τι να κανουμε.Ας όψονται οι ρυποι -
http://www.zeperfs.com/en/duel2733-3127.htm
Οντως, αρκετα:
Μεχρι τα 100 ηταν 0.3'' πιο γρηγορο, τα 80-120 τα εκανε επισης 0.3'' πιο γρηγορα, κατι αιωνες δηλαδη -
αναφερθηκα στον tce 115 σε σχεση με τον tsi 122, επειδη ο 1,4 tce δεν ερχεται και πρεπει να το παραγγειλεις, ολος ο τυπος ειχε πεσει στο τριπακι να συγκρινει αυτα τα 2.
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Εγώ πάντως παρήγγειλα για εταιρικό Μεγκάν hatch dci 130 hp (1.6), GT Line, σε μεταλλικό λευκό, ηλιοροφή, το 3d ηχητικό σύστημα και το αστείο είναι ότι έρχεται σχεδόν στα ίδια λεφτά με το Φόκους 1.6D Sport με μοτέρ μια γενιά πίσω και (κατ'εμέ) κατώτερο εσωτερικό και σαφώς κατώτερο εξοπλισμό. Ανυπομονώ να το πάρω
Ελπιζω σαν εταιρικο να μην ταλαιπωρηθει και χαλασει αυτο το ομορφο bodykit!! Καλοταξιδο!!
(To ταμπλο του Focus το θεωρω πιο φαντασμαγορικο απο το Megane, αλλα μικρη σημασια εχει!! )Εϊναι πιο 'φαντασμαγορικό' σίγουρα, αλλά έως εκεί.
Κοίτα να δεις, εταιρικό για 4ετία θα είναι... Θα το προσέχω, έχω συνηθίσει και από χαμηλά αυτοκίνητα σε καθημερινή χρήση. -
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
http://www.zeperfs.com/en/duel2733-3127.htmΟντως, αρκετα:
Μεχρι τα 100 ηταν 0.3'' πιο γρηγορο, τα 80-120 τα εκανε επισης 0.3'' πιο γρηγορα, κατι αιωνες δηλαδηΑν προσέξεις τα στοιχεία στο σάιτ που δίνεις ο tsi είναι 8 ΗΡ πιο κάτω αλλά επίσης και σε επίσης 55 κιλά ελαφρύτερο αμάξωμα, χώρια που αποδίδει την ισχύ του σε 500RPM νωρίτερα.
-
Ζεπρεύς ο Μιλήσιος
-
Μετά από μια (σύντομη είναι η αλήθεια) επιχείρηση ανεύρεσης μεταχειρισμένου Megane 1.4 TCE, κατέληξα στο συμπέρασμα, πως μάλλον αξίζει να δανειστείς 4 με 5 χιλιάρικα, ώστε να πάρεις καινούριο, με 14.900 (με το κλειδί στο χέρι) ένα 1.2 Progressive με τους 115 ...
Το θέμα είναι, πως μόλις ΠΡΟΧΘΕΣ, η εισαγωγική ενημέρωσε, πως διακόπτεται μέχρι νεωτέρας η παραγωγή των Expression και Progressive εκδόσεων με τον 1.2 ...
Υποθέτω, πως στο πλαίσιο της εμφάνισης των 1.2 με τους 130, σε συνδυασμό με μικροαλλαγές στα επίπεδα εξοπλισμού, μάλλον προκάλεσαν τη διακοπή. Το θέμα είναι, πως πάμε για καλοκαίρι και ΑΝ ...samatista, θα μας κρατάς ενήμερους ;
(μάλλον δεν είναι γραφτό να πάρω πριν τα 50 μου αυτοκίνητο...)
-
Μέχρι το καλοκαίρι θα υπάρχουν ίσως αρκετές αλλαγές. Οπότε βλέπουμε.
Για μένα πάντως αξίζει να πάει κάποιος σε 1.5 DCi Progressive σε καινούριο που παίζει στα 16.500 με 17.000.
πχ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3605858/Πάντως ίσως μετά τα μέσα Μαίου να αρχίσουμε να βλέπουμε καλύτερες προωθητικές προσφορές και πάλι γιατί τώρα τελευταία είχαν μειωθεί τα ποσά.
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Μετά από μια (σύντομη είναι η αλήθεια) επιχείρηση ανεύρεσης μεταχειρισμένου Megane 1.4 TCE, κατέληξα στο συμπέρασμα, πως μάλλον αξίζει να δανειστείς 4 με 5 χιλιάρικα, ώστε να πάρεις καινούριο, με 14.900 (με το κλειδί στο χέρι) ένα 1.2 Progressive με τους 115 ...
Το θέμα είναι, πως μόλις ΠΡΟΧΘΕΣ, η εισαγωγική ενημέρωσε, πως διακόπτεται μέχρι νεωτέρας η παραγωγή των Expression και Progressive εκδόσεων με τον 1.2 ...
Υποθέτω, πως στο πλαίσιο της εμφάνισης των 1.2 με τους 130, σε συνδυασμό με μικροαλλαγές στα επίπεδα εξοπλισμού, μάλλον προκάλεσαν τη διακοπή. Το θέμα είναι, πως πάμε για καλοκαίρι και ΑΝ ...samatista, θα μας κρατάς ενήμερους ;
(μάλλον δεν είναι γραφτό να πάρω πριν τα 50 μου αυτοκίνητο...)
Γιαννη σ' αυτο που θα πω μπορει να διαφωνείς αλλα θα σου πω πως σκεφτομαι αυτη τη στιγμη και τι θα έκανα ειλικρινα στη θέση σου
Για μενα το μεταχειρα 1.4 tce ειναι προτιμότερο για τους παρακατω λογους- πολυ καλυτερο επιπεδο εξοπλισμου με λιγοτερα χρηματα + ομορφοτερο εσωτερικό στις ακριβες εκδόσεις σε επιπεδο διακοσμου(χωρις να δανειστεις πραγμα που εγώ τώρα σ' αυτη την περιοδο δεν θα έκανα.Σε 2-3 χρονια δεν ξερω αλλα τώρα δεν θα το έκανα)
- ισχυροτερο μοτέρ με ελαχιστη παραπανω καταναλωση σε πραγματικες συνθηκες
Το υπόλοιπο αυτοκινητο ειναι ίδιο + στο collection 2012 έχουν γινει διαφορες τσιπιες σε σχεση με το πριν (ψαξε ενδελεχως και θα τις βρεις και μονος σου)
Επίσης κι αλλη μια σκεψη που θα έκανα αν είχα 2 μικρα παιδιά και σίγουρα θα ήθελα να έχω το κεφαλι μου ησυχο όσον αφορα το θεμα αμαξι
Με το πολυ 11000 θα μπορείς να παρεις αν υπολογισω απο τις τιμες που βλεπω στη Γαλλία ένα φουλ έξτρα Dacia Logan με τον 0.9 tce(το οποιο λογικα θα εμφανιστει μεχρι το καλοκαιρι και εδώ).Απο επιδόσεις σε 980 κιλα αυτοκινητο απ' όσο έχω δει μια χαρα ειναι (ειναι πιο γρηγορο κι από την καουκα μου), χώρους έχει απλετους (σε ιδιες διαστασεις με το πιο στριμοκωλο Megane), εξοπλισμο πλέον πολυ περισσοτερο σε σχεση με πριν (την προηγουμενη γενια εννοώ) κι επισης όχι κατι λιγοτερο απο ένα Megane Progressive.Αναλωσιμα οικονομικά (λαδια,μπουζι,μοτερ με καδενα) λαστιχα 185-65-15 με αλουμινοζαντα τσαμπα, απο καταναλωση δεν νομιζω να καιει πολυ παραπανω απο ένα ντιζελ (σαν τον 1.5).Τεσπα εγω σαν ατομο το θεωρώ μια πολυ καλη προταση ειδικα με τα δεδομενα που υπαρχουν αυτη τη στιγμη στη χωρα που ζουμε (όπως και το σαντερο σαν μικρο πολης).Στο δια ταύτα λοιπον εγω (σαν Ορέστης αν μου έθετες τα ίδια δεδομενα) θα το εξεταζα σαν προταση.
Βεβαια οκ πιθανα θα διαφωνεις αλλα αυτό πιστευω(χωρις να λεω ότι ειναι απολυτα σωστο) και χωρις να θετω θεμα συγκρισης των 2 αυτοκινητων
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Σε 1 μήνα κλείνω χρόνο με το Megane μου. Τι άλλο να περιμένω στον πρώτο έλεγχο πλην λαδιών;Τπτ. Λάδια-φίλτρο και είσαι -λογικά- κομπλέ.
Μίλησα με τον υπεύθυνο στα σέρβις για το επερχόμενο ραντεβού αλλαγής λαδιών. Μου είπε ότι δεν προβλέπεται αλλαγή φίλτρου, εκτός κι αν εγώ το θέλω. Χωράει το δικό μου θέλω στην υπόθεση; Κι αν ναι, τι προτείνετε να κάνω; Χρειάζεται; Υπενθυμίζω είναι η πρώτη αλλαγή λαδιών (1 χρόνος / 14000km).
Τα σχεδόν 5l λάδι που χρειάζεται το μοτέρ (1.4tce) κοστίζουν -είπε- 70 ευρώ (elf 5w40, συνθετικό), εργατικά δεν χρεώνουν.
[τσιγκούνης]Σαν κομματάκι πολλά δεν είναι;[/τσιγκούνης] -
Πολλα σου ειπαν ναι.5 λιτρα λαδι 5W40 evolution SXR κανει 45-50 ευρώ
Το φίλτρο να το αλλαξεις.Δεν κοστιζει και πολυ
Κανονικά αναλωσιμα+εργασία πρέπει να σου παει μεχρι 70
Αρα πιθανοτατα λενε ότι δεν χρεώνουν εργασία και περνανε την τιμη στα αναλωσιμα -
Σίγουρα θα μπορούσε κ λίγο καλύτερη τιμή.
Θα μπορούσες επίσης να πάρεις τα λαδάκια μόνος σου, το φίλτρο από το συνεργείο και να τα αλλάξεις ακόμη και σε βενζινάδικο ή οποιοδήποτε συνεργείο.
Renault Megane III