-
Αν μπαίνει σε κλειστό γκαραζ , λίγα ετήσια Κμ, και ήρεμη οδήγηση που βλέπεις το απίθανο ;
-
Αν ειναι σε κλειστο χωρο το αυτοκινητο καθολου απιθανο να βγαλουν 45000-50000 χλμ και τα μεν και τα δε
Τα saver και παραπανω χαλαρα -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Αν μπαίνει σε κλειστό γκαραζ , λίγα ετήσια Κμ, και ήρεμη οδήγηση που βλέπεις το απίθανο ;ουτε το 5% στην Ελλαδα,δεν ειναι σε κλειστο γκαραζ..........καταλιακου ειναι!
-
τα 50000 είναι το Min για ταρίφες και πάαααρα πολλοί είχαν τα παλιά energy
-
Άσε τους ταρίφες......δεν ανήκουν στη 'νορμάλ' χρήση........μιλάμε για 2000χλμ την εβδομάδα!!
-
Το ποια είναι η νορμάλ χρήση είναι πολύ συζητήσιμο.... και αν το πιάσουμε πάλι δε θα βγάλουμε άκρη!
-
Ε καλά,δε μιλάμε για ακρότητες.....το μέσο όρο φαντάζομαι με 15-18Κ ετησίως....
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Ε καλά,δε μιλάμε για ακρότητες.....το μέσο όρο φαντάζομαι με 15-18Κ ετησίως....Σε τι αυτοκίνητο, με ή χωρίς μπρος πίσω, με τι πιέσεις (πόσο συχνά θα ελέγχονται), πόσα πεζοδρόμια και λακούβες, τι αναλογίες εθνικής, επαρχιακού, ορεινού και πόλης, πόσο σπορτίφ ή επιθετική οδήγηση, πόσες κόντρες, φανάρια χειρόφρενα... κλπ κλπ χωρίς καν να αγγίξουμε το θέμα του οδηγού και του πόσο ήπια ή άγρια τους φέρεται.
-
Λίγο απ'όλα....το μέσο όρο....
-
Απο εδώ περί Falken ZE 912, 205/50/R16 V σε OPEL Tigra 1,4.
Αισίως 'έτρεξαν' 15.000χλμ, αλλά με μειωμένο πλέον το κράτημα σε βρεγμένο και ' γυαλιστερό ' οδόστρωμα. Δυστυχώς, περισσότερο του αναμενομένου.
Όλα αυτά με συνήθως ήπια οδήγηση, σπάνια γρήγορη, το πέλμα παραμένει σε άριστη κατάσταση, όπως και τα πλαϊνά (γκαράζ), δείχνουν ότι βγάζουν ακόμα μιά 2ετία, με τη σχετική οδηγική σύνεση, βάσει των διαπιστώσεων.
Ηδη μπήκαν τα μπρός-πίσω -
Ο χρήστης gakost έγραψε:
τα 50000 είναι το Min για ταρίφες και πάαααρα πολλοί είχαν τα παλιά energyΜερικοί τα κρατάνε και 100.000.
Άσε τους ταρίφες......δεν ανήκουν στη 'νορμάλ' χρήση........μιλάμε για 2000χλμ την εβδομάδα!!
Βάλε 3500-4000 για να είσαι μέσα. Μιλάω δε για Θεσσαλονίκη. Στην Αθήνα φαντάζομαι πολλά περισσότερα.
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Λίγο απ'όλα....το μέσο όρο....Το μεσο ορο τον δικο μου ή του πατερα μου???
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
τα 50000 είναι το Min για ταρίφες και πάαααρα πολλοί είχαν τα παλιά energy
Μερικοί τα κρατάνε και 100.000.
Άσε τους ταρίφες......δεν ανήκουν στη 'νορμάλ' χρήση........μιλάμε για 2000χλμ την εβδομάδα!!
Βάλε 3500-4000 για να είσαι μέσα. Μιλάω δε για Θεσσαλονίκη. Στην Αθήνα φαντάζομαι πολλά περισσότερα.
έτσι ακριβώς αλλά δεν εχει σχέση η έδρα αλλά πως διαλέγει κάποιος να δουλέψει. Ξέρω περίπτωση παλιότερα με τις παχιές αγελάδες Octavia 5 με 250.000 τον πρώτο χρόνο . Αλλά γιατί είναι ειδική περίπτωση και όχι 'νορμαλ χρήση' ίσα ίσα που θα έπρεπε να κατεβαίνει το πέλμα πιο γρήγορα γιατί στα λίγα χιλιόμετρα του 'μέσου οδηγού' πολλές φορές μετά από κάποιους μήνες ξερένετε το λάστιχο και δεν κατεβαίνει όπως φρέσκο πιάνει την λεγόμενη γυαλάδα
-
Ένας ταρίφας μου έπλεκε το εγκώμιο των Γκουντγίαρ Ολ Γουέδερ που έβαζε τη δεκαετία του '80 στο Ασκόνα του. Λαστιχάρα μου έλεγε, έβαζα ένα σετ και το κράταγα ένα χρόνο, 180.000 χλμ. Τα λάστιχα εντωμεταξύ ήταν ξύλα κυριολεκτικώς, τα είχα κάποτε και εγώ.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Ένας ταρίφας μου έπλεκε το εγκώμιο των Γκουντγίαρ Ολ Γουέδερ που έβαζε τη δεκαετία του '80 στο Ασκόνα του. Λαστιχάρα μου έλεγε, έβαζα ένα σετ και το κράταγα ένα χρόνο, 180.000 χλμ. Τα λάστιχα εντωμεταξύ ήταν ξύλα κυριολεκτικώς, τα είχα κάποτε και εγώ.ενω ο ανταγωνισμος ειχε ακομη χειροτερα λαστιχα και δεν ειχες τοσες επιλογες οπως σημερα.......
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Βάλε 3500-4000 για να είσαι μέσα. Μιλάω δε για Θεσσαλονίκη. Στην Αθήνα φαντάζομαι πολλά περισσότερα.Δεν έχεις άδικο.....υπολόγισα τη μία βάρδια!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
τα 50000 είναι το Min για ταρίφες και πάαααρα πολλοί είχαν τα παλιά energy
Μερικοί τα κρατάνε και 100.000.
Άσε τους ταρίφες......δεν ανήκουν στη 'νορμάλ' χρήση........μιλάμε για 2000χλμ την εβδομάδα!!
Βάλε 3500-4000 για να είσαι μέσα. Μιλάω δε για Θεσσαλονίκη. Στην Αθήνα φαντάζομαι πολλά περισσότερα.
Μια χαρά οι 100.000χλμ . Θα το πιάσω το ρεκόρ με τα επόμενα λάστιχα
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Μια χαρά οι 100.000χλμ . Θα το πιάσω το ρεκόρ με τα επόμενα λάστιχα
Καλα ονειρεψου εσυ!
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Μια χαρά οι 100.000χλμ . Θα το πιάσω το ρεκόρ με τα επόμενα λάστιχα
Καλα ονειρεψου εσυ!
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Ένας ταρίφας μου έπλεκε το εγκώμιο των Γκουντγίαρ Ολ Γουέδερ που έβαζε τη δεκαετία του '80 στο Ασκόνα του. Λαστιχάρα μου έλεγε, έβαζα ένα σετ και το κράταγα ένα χρόνο, 180.000 χλμ. Τα λάστιχα εντωμεταξύ ήταν ξύλα κυριολεκτικώς, τα είχα κάποτε και εγώ.Γνωστα και ως μπακλαβας.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]