-
ε όχι και να γλείφει με 165. Η συγκεκριμένη καρότσα έβγαινε με 155/70 και 165/70-13 μαμά, αλλά και 185/55-14 και 195/45-15 χαμηλωμένο. Αν βάλει 6άρες ζαντες ραλλιού, η πιο λογική επιλογή είναι 185/55-14. Το 165/60/14 που αναφέρθηκε είναι καλό σε διάμετρο, αλλά πολύ στενό για 6άρα ζάντα.
-
Κι εμενα μου φανηκε υπερβολη οταν μου πε οτι βρισκει το λαστιχο στο θολο κι εχω μεινει εκει.δεν το χω δει!το καλο με ζαντες 14' και ανω, ειναι το ευρος επιλογης ελαστικων αλλα παλι στο saxo των 60 hp ...δεν βρισκω ιδιεταιρο νοημα.Ασε που ανεβαζει το κοστος της αλλαγης.Παντως περι ορεξεως...
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Μαικ79...
καιει λαδι καθολου?
τσιμουχακια βαλβιδων εχεις αλλαξει? Με τοσα χιλιομετρα στην πλατη του και το εχεις και για γαιδουρι...
Σε μεγαλυτερο λαδι μη πας, κατσε εκει που εισαι, δοκιμασε αλλη μαρκα.Αν λεω μαλακιες δείρτε με.
δεν νομηζω να καιει, ασπρο καπνο δεν εχω και η μειωση λαδιου στο δεικτη ειναι περιπου 0,5 λιτ στα 5000 χλμ. το οποιο θεωρω (ισος λανθασμενα ) οτι ειναι απο την διαροη
κατα αρχην ισχηει αυτο που μου ειπε ο μαστοραα μου οτι λογο χιλιομετρων και ανεβασματος θερμοκρασιας να εχω λαδι στις ναθιμιασεις;;;
ή οπως λες λογο χιλιομετρων χανουν τα τσιμουχακια βαλβιδων και περναει στο καπακι και στα κολαρα αναθιμιασεων ;;;;
δεν ξερω τινα πω;;
κανενας που να ξερει;;;;;
-
«αν βαλει 165 φαρδος,τοτε το λαστιχο θα 'γλιφει'τον θολο του φτερου οταν στριβει τερμα»
Δεν υπάρχει περίπτωση, έκτος εάν τέρμα στριμμένο, πέσει και σε λάκκο και δεν το βαστήξουν τα αμορτισέρ.«Σε μεγαλυτερο λαδι μη πας, κατσε εκει που εισαι, δοκιμασε αλλη μαρκα.»
Έχω γράψει πολλές φορές, ότι είμαστε ανίκανοι να υποκαταστήσουμε το μελετητικό τμήμα της αυτοκινητοβιομηχανίας, σε ότι αφορά το προτεινόμενο ιξώδες από το εργοστάσιο!. Βέβαια ένα καλό βελτιωτικό θα έχει θετικό αποτέλεσμα και σε καινούργιο αυτοκίνητο!.«0,5 λιτ στα 5000 χλμ. το οποιο θεωρω (ισος λανθασμενα ) οτι ειναι απο την διαροη»
Μια τέτοια ποσότητα, καιγόμενη είναι γελοία!. Μα εάν κατουράει, πρέπει να εντοπίσει και να διορθωθεί, διότι σκοτώνει όλα τα ελαστικά μέρη από εκεί και πίσω, κατά την πορεία, και προκαλεί και εκνευρισμό.«οπως λες λογο χιλιομετρων χανουν τα τσιμουχακια βαλβιδων και περναει στο καπακι και στα κολαρα αναθιμιασεων ;;;;»
Όταν τα τσιμουχάκια μπαχαντελέψουν, όταν βάζουμε εμπρός το πρωί, πετάει προς στιγμή άσπρο καπνό. Μετά ένα μέρος του λαδιού, περνάει στην εξαγωγή, και καίγετε στον καταλύτη.
Ένα μέρος του λαδιού, που περνάει από της βαλβίδες εισαγωγής, καίγετε στον χώρο καύσης της μηχανής.
Για να υπάρξουν αναθυμιάσεις, πρέπει να φτάνουμε στα 5000κμ τα 2 λίτρα λάδι!.
Μα και οι αναθυμιάσεις μέσω των σωληνώσεων πάνε στην πολλαπλή εισαγωγή, και από εκεί στον κύλινδρο και καίγονται!. Με τίποτα δεν στάζουν κάτω, εκτός εάν υπάρχει κομμένος σωλήνας. Μα επί τόσο καιρό που στάζει, δεν έχεις πάει να το σηκώσουν να το δουν?. Δεν πας σε συγκεκριμένο συνάδελφο πάντα?. Διότι εάν το παίζεις Roma, θα πληρώνεις και ένα νταϊράπ……
Α. -
Με τα ψοφια τσιμουχακια παντως, γκριζο καπνο μου εβγαζε το μοτορι, ειδικα μετα απο ρελαντι και ξερογκαζιες, οχι ασπρο κυρ αντώνη.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Με τα ψοφια τσιμουχακια παντως, γκριζο καπνο μου εβγαζε το μοτορι, ειδικα μετα απο ρελαντι και ξερογκαζιες, οχι ασπρο κυρ αντώνη.
Ο γκρίζος καλέ μου φίλε, είναι ελατήρια, ή περίσσια βενζίνας.
Τοοοοοοοο εργαλείο είναι το κυλινδρόμετρο πριν από το οποιονδήποτε λύσιμο!.
Α. -
Ο χρήστης harlek έγραψε:
ε όχι και να γλείφει με 165.«αν βαλει 165 φαρδος,τοτε το λαστιχο θα 'γλιφει'τον θολο του φτερου οταν στριβει τερμα»
Δεν υπάρχει περίπτωση, έκτος εάν τέρμα στριμμένο, πέσει και σε λάκκο και δεν το βαστήξουν τα αμορτισέρ.Α.
Κάνετε λάθος και οι δύο. Είχα παλιά τριμπουλονο 1.100, το οποίο είχε γίνει μετατροπή σε 1.400. Με αμορτισέρ bilstein sprint και χαμηλωμενο 3.5 πόντους με vogtland ελατήρια. Ε σε τέρμα αριστερά τιμόνι εγλυφε με το 165 (σε τέρμα δεξιά όχι). Κι αυτό στο παρκάρισμα ε, όχι σε λακκούβες χαραδρες, αμορτισέρ αντίστασης βουτύρου και λοιπά ακραία σενάρια που αναφέρθηκαν.
Sent from my Neo V using Tapatalk
-
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
ε όχι και να γλείφει με 165.
«αν βαλει 165 φαρδος,τοτε το λαστιχο θα 'γλιφει'τον θολο του φτερου οταν στριβει τερμα»
Δεν υπάρχει περίπτωση, έκτος εάν τέρμα στριμμένο, πέσει και σε λάκκο και δεν το βαστήξουν τα αμορτισέρ.Α.
Κάνετε λάθος και οι δύο. Είχα παλιά τριμπουλονο 1.100, το οποίο είχε γίνει μετατροπή σε 1.400. Με αμορτισέρ bilstein sprint και χαμηλωμενο 3.5 πόντους με vogtland ελατήρια. Ε σε τέρμα αριστερά τιμόνι εγλυφε με το 165 (σε τέρμα δεξιά όχι). Κι αυτό στο παρκάρισμα ε, όχι σε λακκούβες χαραδρες, αμορτισέρ αντίστασης βουτύρου και λοιπά ακραία σενάρια που αναφέρθηκαν.
Sent from my Neo V using Tapatalk
Μόνος σου αυτοαναιρείσαι!!!!!.....
Και σίγουρα δεν έχεις καμία σχέση με της διεργασίες ενός χαμηλώματος!. Όταν χαμηλώνεις, επηρεάζονται όλες οι ρυθμίσεις του εμπρόσθιου βασικά συστήματος. Διότι πρέπει να διορθωθούν τα στοπ της πλήρους απόκλισης!.
Όπως και πιθανές φανοποιίες που επηρέασαν της αποστάσεις των φτερών!.
Όπως και το 155/70 με το 165/65/13, έχουν το ίδιο σχετικά ύψος, με διαφορά στο πέλμα ½ ίντσα φαρδύτερο.
Όσο για το εάν είμαστε λάθος,……. Εδώ σταματάω!. Σκέψου και για ποιους το έγραψες…..
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
ε όχι και να γλείφει με 165.
«αν βαλει 165 φαρδος,τοτε το λαστιχο θα 'γλιφει'τον θολο του φτερου οταν στριβει τερμα»
Δεν υπάρχει περίπτωση, έκτος εάν τέρμα στριμμένο, πέσει και σε λάκκο και δεν το βαστήξουν τα αμορτισέρ.Α.
Κάνετε λάθος και οι δύο. Είχα παλιά τριμπουλονο 1.100, το οποίο είχε γίνει μετατροπή σε 1.400. Με αμορτισέρ bilstein sprint και χαμηλωμενο 3.5 πόντους με vogtland ελατήρια. Ε σε τέρμα αριστερά τιμόνι εγλυφε με το 165 (σε τέρμα δεξιά όχι). Κι αυτό στο παρκάρισμα ε, όχι σε λακκούβες χαραδρες, αμορτισέρ αντίστασης βουτύρου και λοιπά ακραία σενάρια που αναφέρθηκαν.
Sent from my Neo V using Tapatalk
Μόνος σου αυτοαναιρείσαι!!!!!.....
Και σίγουρα δεν έχεις καμία σχέση με της διεργασίες ενός χαμηλώματος!. Όταν χαμηλώνεις, επηρεάζονται όλες οι ρυθμίσεις του εμπρόσθιου βασικά συστήματος. Διότι πρέπει να διορθωθούν τα στοπ της πλήρους απόκλισης!.
Όπως και πιθανές φανοποιίες που επηρέασαν της αποστάσεις των φτερών!.
Όπως και το 155/70 με το 165/65/13, έχουν το ίδιο σχετικά ύψος, με διαφορά στο πέλμα ½ ίντσα φαρδύτερο.
Όσο για το εάν είμαστε λάθος,……. Εδώ σταματάω!. Σκέψου και για ποιους το έγραψες…..
Α.Φαντάζομαι ότι καταλαβαίνεις ότι δεν το έκανα μόνος μου, στην αυλή του σπιτιού μου το χαμηλωμα, με έναν καβουρα και μια πενσα ε
Και να σχολιάσω και το άλλο που είπες...εγώ ήξερα ότι μόνο ο Πάπας έχει αλάθητο, από ότι φαίνεται όμως υπάρχουν κι άλλοι (μαζεμένοι μάλιστα εδώ μέσα) με αυτο το προνόμιο ε?
Sent from my Neo V using Tapatalk
-
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
ε όχι και να γλείφει με 165.
«αν βαλει 165 φαρδος,τοτε το λαστιχο θα 'γλιφει'τον θολο του φτερου οταν στριβει τερμα»
Δεν υπάρχει περίπτωση, έκτος εάν τέρμα στριμμένο, πέσει και σε λάκκο και δεν το βαστήξουν τα αμορτισέρ.Α.
Κάνετε λάθος και οι δύο. Είχα παλιά τριμπουλονο 1.100, το οποίο είχε γίνει μετατροπή σε 1.400. Με αμορτισέρ bilstein sprint και χαμηλωμενο 3.5 πόντους με vogtland ελατήρια. Ε σε τέρμα αριστερά τιμόνι εγλυφε με το 165 (σε τέρμα δεξιά όχι). Κι αυτό στο παρκάρισμα ε, όχι σε λακκούβες χαραδρες, αμορτισέρ αντίστασης βουτύρου και λοιπά ακραία σενάρια που αναφέρθηκαν.
Sent from my Neo V using Tapatalk
Μόνος σου αυτοαναιρείσαι!!!!!.....
Και σίγουρα δεν έχεις καμία σχέση με της διεργασίες ενός χαμηλώματος!. Όταν χαμηλώνεις, επηρεάζονται όλες οι ρυθμίσεις του εμπρόσθιου βασικά συστήματος. Διότι πρέπει να διορθωθούν τα στοπ της πλήρους απόκλισης!.
Όπως και πιθανές φανοποιίες που επηρέασαν της αποστάσεις των φτερών!.
Όπως και το 155/70 με το 165/65/13, έχουν το ίδιο σχετικά ύψος, με διαφορά στο πέλμα ½ ίντσα φαρδύτερο.
Όσο για το εάν είμαστε λάθος,……. Εδώ σταματάω!. Σκέψου και για ποιους το έγραψες…..
Α.Φαντάζομαι ότι καταλαβαίνεις ότι δεν το έκανα μόνος μου, στην αυλή του σπιτιού μου το χαμηλωμα, με έναν καβουρα και μια πενσα ε
Και να σχολιάσω και το άλλο που είπες...εγώ ήξερα ότι μόνο ο Πάπας έχει αλάθητο, από ότι φαίνεται όμως υπάρχουν κι άλλοι (μαζεμένοι μάλιστα εδώ μέσα) με αυτο το προνόμιο ε?
Sent from my Neo V using Tapatalk
Δεν ξέρω πόσο το αλάθητο, για θέματα θρησκείας έχει ο νέος πάπας!, μα μετά από 55 χρόνια στο αντικείμενο σαν μηχανολόγος ηλεκτρολόγος αγωνιστικός βελτιωτής, νομίζω ότι το αλάθητο θεωρητικά, διανθιζόμενο με την 55 χρόνια ενασχόληση στο αντικείμενο, έχει πολλά στοιχεία του αλάθητου, και όχι με το 100%!.
Οπωσδήποτε υπάρχουν παραθέτες εδώ μέσα, που ακριβολογώντας με διορθώνουν κατά κάποιο ποσοστό, και τους ευχαριστώ.
Μα διότι εδώ μέσα, σκοπός μας είναι η πλέρια ενημέρωση αυτών που την χρειάζονται, θα σε παρακαλούσα αγόρι μου, να πάρεις το κουβαδάκι σου, και να πας στην παραλία να παίξεις με τα στρείδια μύδια…… και ότι εσύ αποφασίσεις!!!!......
Το είχα αγωνιστικό με 1400cc……… πρέπει να σε φτάνει αυτό…….
Στην αυλή σου φύονται όμορφα λουλούδια, ντομάτες και αγγούρια….
Στα συνεργεία μας τεχνολογικά τέρατα που καταξιωμένα φέρουν διακρίσεις!.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
ε όχι και να γλείφει με 165.
«αν βαλει 165 φαρδος,τοτε το λαστιχο θα 'γλιφει'τον θολο του φτερου οταν στριβει τερμα»
Δεν υπάρχει περίπτωση, έκτος εάν τέρμα στριμμένο, πέσει και σε λάκκο και δεν το βαστήξουν τα αμορτισέρ.Α.
Κάνετε λάθος και οι δύο. Είχα παλιά τριμπουλονο 1.100, το οποίο είχε γίνει μετατροπή σε 1.400. Με αμορτισέρ bilstein sprint και χαμηλωμενο 3.5 πόντους με vogtland ελατήρια. Ε σε τέρμα αριστερά τιμόνι εγλυφε με το 165 (σε τέρμα δεξιά όχι). Κι αυτό στο παρκάρισμα ε, όχι σε λακκούβες χαραδρες, αμορτισέρ αντίστασης βουτύρου και λοιπά ακραία σενάρια που αναφέρθηκαν.
Sent from my Neo V using Tapatalk
Μόνος σου αυτοαναιρείσαι!!!!!.....
Και σίγουρα δεν έχεις καμία σχέση με της διεργασίες ενός χαμηλώματος!. Όταν χαμηλώνεις, επηρεάζονται όλες οι ρυθμίσεις του εμπρόσθιου βασικά συστήματος. Διότι πρέπει να διορθωθούν τα στοπ της πλήρους απόκλισης!.
Όπως και πιθανές φανοποιίες που επηρέασαν της αποστάσεις των φτερών!.
Όπως και το 155/70 με το 165/65/13, έχουν το ίδιο σχετικά ύψος, με διαφορά στο πέλμα ½ ίντσα φαρδύτερο.
Όσο για το εάν είμαστε λάθος,……. Εδώ σταματάω!. Σκέψου και για ποιους το έγραψες…..
Α.Φαντάζομαι ότι καταλαβαίνεις ότι δεν το έκανα μόνος μου, στην αυλή του σπιτιού μου το χαμηλωμα, με έναν καβουρα και μια πενσα ε
Και να σχολιάσω και το άλλο που είπες...εγώ ήξερα ότι μόνο ο Πάπας έχει αλάθητο, από ότι φαίνεται όμως υπάρχουν κι άλλοι (μαζεμένοι μάλιστα εδώ μέσα) με αυτο το προνόμιο ε?
Sent from my Neo V using Tapatalk
Δεν ξέρω πόσο το αλάθητο, για θέματα θρησκείας έχει ο νέος πάπας!, μα μετά από 55 χρόνια στο αντικείμενο σαν μηχανολόγος ηλεκτρολόγος αγωνιστικός βελτιωτής, νομίζω ότι το αλάθητο θεωρητικά, διανθιζόμενο με την 55 χρόνια ενασχόληση στο αντικείμενο, έχει πολλά στοιχεία του αλάθητου, και όχι με το 100%!.
Οπωσδήποτε υπάρχουν παραθέτες εδώ μέσα, που ακριβολογώντας με διορθώνουν κατά κάποιο ποσοστό, και τους ευχαριστώ.
Μα διότι εδώ μέσα, σκοπός μας είναι η πλέρια ενημέρωση αυτών που την χρειάζονται, θα σε παρακαλούσα αγόρι μου, να πάρεις το κουβαδάκι σου, και να πας στην παραλία να παίξεις με τα στρείδια μύδια…… και ότι εσύ αποφασίσεις!!!!......
Το είχα αγωνιστικό με 1400cc……… πρέπει να σε φτάνει αυτό…….
Στην αυλή σου φύονται όμορφα λουλούδια, ντομάτες και αγγούρια….
Στα συνεργεία μας τεχνολογικά τέρατα που καταξιωμένα φέρουν διακρίσεις!.
Α.Ωραίο λογυδριο. Από τηγανητα τίποτα όμως, πέρα από την επίθεση σου. Σου θιξαμε το αλάθητο? Γεμίσαμε επιτιμους Πάπες!!
Τσιπουρακι πάλι?Sent from my Neo V using Tapatalk
-
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
ε όχι και να γλείφει με 165.
«αν βαλει 165 φαρδος,τοτε το λαστιχο θα 'γλιφει'τον θολο του φτερου οταν στριβει τερμα»
Δεν υπάρχει περίπτωση, έκτος εάν τέρμα στριμμένο, πέσει και σε λάκκο και δεν το βαστήξουν τα αμορτισέρ.Α.
Κάνετε λάθος και οι δύο. Είχα παλιά τριμπουλονο 1.100, το οποίο είχε γίνει μετατροπή σε 1.400. Με αμορτισέρ bilstein sprint και χαμηλωμενο 3.5 πόντους με vogtland ελατήρια. Ε σε τέρμα αριστερά τιμόνι εγλυφε με το 165 (σε τέρμα δεξιά όχι). Κι αυτό στο παρκάρισμα ε, όχι σε λακκούβες χαραδρες, αμορτισέρ αντίστασης βουτύρου και λοιπά ακραία σενάρια που αναφέρθηκαν.
Sent from my Neo V using Tapatalk
Μόνος σου αυτοαναιρείσαι!!!!!.....
Και σίγουρα δεν έχεις καμία σχέση με της διεργασίες ενός χαμηλώματος!. Όταν χαμηλώνεις, επηρεάζονται όλες οι ρυθμίσεις του εμπρόσθιου βασικά συστήματος. Διότι πρέπει να διορθωθούν τα στοπ της πλήρους απόκλισης!.
Όπως και πιθανές φανοποιίες που επηρέασαν της αποστάσεις των φτερών!.
Όπως και το 155/70 με το 165/65/13, έχουν το ίδιο σχετικά ύψος, με διαφορά στο πέλμα ½ ίντσα φαρδύτερο.
Όσο για το εάν είμαστε λάθος,……. Εδώ σταματάω!. Σκέψου και για ποιους το έγραψες…..
Α.Φαντάζομαι ότι καταλαβαίνεις ότι δεν το έκανα μόνος μου, στην αυλή του σπιτιού μου το χαμηλωμα, με έναν καβουρα και μια πενσα ε
Και να σχολιάσω και το άλλο που είπες...εγώ ήξερα ότι μόνο ο Πάπας έχει αλάθητο, από ότι φαίνεται όμως υπάρχουν κι άλλοι (μαζεμένοι μάλιστα εδώ μέσα) με αυτο το προνόμιο ε?
Sent from my Neo V using Tapatalk
Δεν ξέρω πόσο το αλάθητο, για θέματα θρησκείας έχει ο νέος πάπας!, μα μετά από 55 χρόνια στο αντικείμενο σαν μηχανολόγος ηλεκτρολόγος αγωνιστικός βελτιωτής, νομίζω ότι το αλάθητο θεωρητικά, διανθιζόμενο με την 55 χρόνια ενασχόληση στο αντικείμενο, έχει πολλά στοιχεία του αλάθητου, και όχι με το 100%!.
Οπωσδήποτε υπάρχουν παραθέτες εδώ μέσα, που ακριβολογώντας με διορθώνουν κατά κάποιο ποσοστό, και τους ευχαριστώ.
Μα διότι εδώ μέσα, σκοπός μας είναι η πλέρια ενημέρωση αυτών που την χρειάζονται, θα σε παρακαλούσα αγόρι μου, να πάρεις το κουβαδάκι σου, και να πας στην παραλία να παίξεις με τα στρείδια μύδια…… και ότι εσύ αποφασίσεις!!!!......
Το είχα αγωνιστικό με 1400cc……… πρέπει να σε φτάνει αυτό…….
Στην αυλή σου φύονται όμορφα λουλούδια, ντομάτες και αγγούρια….
Στα συνεργεία μας τεχνολογικά τέρατα που καταξιωμένα φέρουν διακρίσεις!.
Α.Ωραίο λογυδριο. Από τηγανητα τίποτα όμως, πέρα από την επίθεση σου. Σου θιξαμε το αλάθητο? Γεμίσαμε επιτιμους Πάπες!!
Τσιπουρακι πάλι?Sent from my Neo V using Tapatalk
Και έχεις καμία αντίρρηση?. Και τι πάρα πάνω έχει από εσένα ή από εμένα ο πάπας. Σίγουρα δεν τον φτάνουμε στην κλίκα!...... χειρότερος από τον Παττακό τον Δήμα και το Αντωνάκο και τον μανιάτη του αγίας Όλγα κατάντησες…… μια Κυριακή βράδυ δεν έχω δικαίωμα στα 68 μου?.
Πως θα σε αντέξω?.
Πεινάς?. Σάββατο Κυριακή, έχω φτιάξει 6 φαγειά, μούρλα μου!. χαρά μου να φάμε μαζί!. Ειλικρινά….. μα αν εμείς δεν είμαστε of topic ποιος είναι?.
Α. -
Παιδια ριχτε καμια ιδεα για ενα θορυβο που ακουω (hyundai tucson 2006)
Στα 160 και πανω με το γκαζι στο πατωμα ή κανονικα πατημενο δεν ακουγεται τιποτα. Μολις το αφησω και με φρεναρει ο κινητηρας ακουγεται ενα βουητο σαν ρουλεμαν εντονο ομως, απο την αριστερη πλευρα. Δεν μπορω να προσδιορισω αν ειναι μπροστα ή πισω. Επισης δοκιμασα και εβαλα νεκρα και παλι το εκανε, μολις πεφτει κατω απο τα 160 σταματαει.
Θα μπορουσα να πω οτι μοιαζει ο θορυβος σαν να μπαζει(σφυριζει)αερας απο καπου, αλλα το απεκλεισα οταν αρχιζει-σταματαει με το πατα-ασε του γκαζιου. Και κατι μου λεει οτι δυσκολα σχετιζεται το ρουλεμαν των τροχων με το πατα-ασε του γκαζιου...
Επισης ειναι σχεδον αδυνατον να γινει δοκιμη απο καποιο μαστορα καθως το προβλημα παρατηρηται σε ακαταλληλες ταχυτητες...
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Παιδια ριχτε καμια ιδεα για ενα θορυβο που ακουω (hyundai tucson 2006)Στα 160 και πανω με το γκαζι στο πατωμα ή κανονικα πατημενο δεν ακουγεται τιποτα. Μολις το αφησω και με φρεναρει ο κινητηρας ακουγεται ενα βουητο σαν ρουλεμαν εντονο ομως, απο την αριστερη πλευρα. Δεν μπορω να προσδιορισω αν ειναι μπροστα ή πισω. Επισης δοκιμασα και εβαλα νεκρα και παλι το εκανε, μολις πεφτει κατω απο τα 160 σταματαει.
Θα μπορουσα να πω οτι μοιαζει ο θορυβος σαν να μπαζει(σφυριζει)αερας απο καπου, αλλα το απεκλεισα οταν αρχιζει-σταματαει με το πατα-ασε του γκαζιου. Και κατι μου λεει οτι δυσκολα σχετιζεται το ρουλεμαν των τροχων με το πατα-ασε του γκαζιου...
Επισης ειναι σχεδον αδυνατον να γινει δοκιμη απο καποιο μαστορα καθως το προβλημα παρατηρηται σε ακαταλληλες ταχυτητες...
Αν το κάνει και με νεκρά, φοβάμαι ότι θα είναι ρουλεμάν και προς το παρόν βγάζει το θόρυβο σε μεγάλες ταχύτητες. Σιγά-σιγά μάλλον θα αρχίσει να ακούγεται και με χαμηλότερες.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Παιδια ριχτε καμια ιδεα για ενα θορυβο που ακουω (hyundai tucson 2006)Στα 160 και πανω με το γκαζι στο πατωμα ή κανονικα πατημενο δεν ακουγεται τιποτα. Μολις το αφησω και με φρεναρει ο κινητηρας ακουγεται ενα βουητο σαν ρουλεμαν εντονο ομως, απο την αριστερη πλευρα. Δεν μπορω να προσδιορισω αν ειναι μπροστα ή πισω. Επισης δοκιμασα και εβαλα νεκρα και παλι το εκανε, μολις πεφτει κατω απο τα 160 σταματαει.
Θα μπορουσα να πω οτι μοιαζει ο θορυβος σαν να μπαζει(σφυριζει)αερας απο καπου, αλλα το απεκλεισα οταν αρχιζει-σταματαει με το πατα-ασε του γκαζιου. Και κατι μου λεει οτι δυσκολα σχετιζεται το ρουλεμαν των τροχων με το πατα-ασε του γκαζιου...
Επισης ειναι σχεδον αδυνατον να γινει δοκιμη απο καποιο μαστορα καθως το προβλημα παρατηρηται σε ακαταλληλες ταχυτητες...
ποσα χλμ εχουν τα λαστιχα που φορας;;;;;
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Παιδια ριχτε καμια ιδεα για ενα θορυβο που ακουω (hyundai tucson 2006)
Στα 160 και πανω με το γκαζι στο πατωμα ή κανονικα πατημενο δεν ακουγεται τιποτα. Μολις το αφησω και με φρεναρει ο κινητηρας ακουγεται ενα βουητο σαν ρουλεμαν εντονο ομως, απο την αριστερη πλευρα. Δεν μπορω να προσδιορισω αν ειναι μπροστα ή πισω. Επισης δοκιμασα και εβαλα νεκρα και παλι το εκανε, μολις πεφτει κατω απο τα 160 σταματαει.
Θα μπορουσα να πω οτι μοιαζει ο θορυβος σαν να μπαζει(σφυριζει)αερας απο καπου, αλλα το απεκλεισα οταν αρχιζει-σταματαει με το πατα-ασε του γκαζιου. Και κατι μου λεει οτι δυσκολα σχετιζεται το ρουλεμαν των τροχων με το πατα-ασε του γκαζιου...
Επισης ειναι σχεδον αδυνατον να γινει δοκιμη απο καποιο μαστορα καθως το προβλημα παρατηρηται σε ακαταλληλες ταχυτητες...
ποσα χλμ εχουν τα λαστιχα που φορας;;;;;
40.000. ειναι του 2010 michelin laditute tour. Μου περασε απο το μυαλο και αυτο, αλλα πως σχετιζεται με τον τροπο που παρουσιαζεται ο θορυβος?
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Παιδια ριχτε καμια ιδεα για ενα θορυβο που ακουω (hyundai tucson 2006)Στα 160 και πανω με το γκαζι στο πατωμα ή κανονικα πατημενο δεν ακουγεται τιποτα. Μολις το αφησω και με φρεναρει ο κινητηρας ακουγεται ενα βουητο σαν ρουλεμαν εντονο ομως, απο την αριστερη πλευρα. Δεν μπορω να προσδιορισω αν ειναι μπροστα ή πισω. Επισης δοκιμασα και εβαλα νεκρα και παλι το εκανε, μολις πεφτει κατω απο τα 160 σταματαει.
Θα μπορουσα να πω οτι μοιαζει ο θορυβος σαν να μπαζει(σφυριζει)αερας απο καπου, αλλα το απεκλεισα οταν αρχιζει-σταματαει με το πατα-ασε του γκαζιου. Και κατι μου λεει οτι δυσκολα σχετιζεται το ρουλεμαν των τροχων με το πατα-ασε του γκαζιου...
Επισης ειναι σχεδον αδυνατον να γινει δοκιμη απο καποιο μαστορα καθως το προβλημα παρατηρηται σε ακαταλληλες ταχυτητες...
σε ακαταλληλες ταχυτητες σφυριζει το αριστερο δισκοφρενο φιλου... ειδικα αν εκεινη των ωρα εχεις ελαφρα στραμμενο τιμονο γιατι εισαι σε στροφη.
ρουλεμαν αιρκοντισιον? -
Ωρα για ιδ.κτεο χτες στο γκολφ. το περασα για πρωτη φωρα. όλα καλά αλλα μου βγαλανε δευτερεύουσα έλλειψη αποκλιση/σύγκλιση διευθυντηριου αξονα ( -7,5 μ/χλμ)
- που μπορει να οφειλετε αυτο ~!? σ.σ ανεβενω την ραμπα του γκαραζ δεν ξερω αν πεζει ρολο αλλα οχι με φορα αλλα γενικος δεν ανεβενω πεζοδρομια κλπ
- ειχα βαλει 17αρια ζαντολαστιχα και τωρα πριν κανα χρονο ξαναεβαλα μονος μου τα αρχικα 15αρια
3)πιεσεις σωστές ως προς το λάστιχο οχι αυτες που λεει η φαουβε γιατι με 2 μπαρ που λεει το λαστιχο ειναι ξεφούσκωτο εγω βαζω 2,2 - το αυτοκινητο εχει αρκετα καλη επαναφορα τιμονιου αλλα δεν τραβαει αριστερα,δεξια
ακουω τιν αποψη σας και κυριος αν μπορει καποιος να μου εξηγήσει τι ειναι η αποκλιση!
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
Ωρα για ιδ.κτεο χτες στο γκολφ. το περασα για πρωτη φωρα. όλα καλά αλλα μου βγαλανε δευτερεύουσα έλλειψη αποκλιση/σύγκλιση διευθυντηριου αξονα ( -7,5 μ/χλμ)- που μπορει να οφειλετε αυτο ~!? σ.σ ανεβενω την ραμπα του γκαραζ δεν ξερω αν πεζει ρολο αλλα οχι με φορα αλλα γενικος δεν ανεβενω πεζοδρομια κλπ
- ειχα βαλει 17αρια ζαντολαστιχα και τωρα πριν κανα χρονο ξαναεβαλα μονος μου τα αρχικα 15αρια
3)πιεσεις σωστές ως προς το λάστιχο οχι αυτες που λεει η φαουβε γιατι με 2 μπαρ που λεει το λαστιχο ειναι ξεφούσκωτο εγω βαζω 2,2 - το αυτοκινητο εχει αρκετα καλη επαναφορα τιμονιου αλλα δεν τραβαει αριστερα,δεξια
ακουω τιν αποψη σας και κυριος αν μπορει καποιος να μου εξηγήσει τι ειναι η αποκλιση!
Όταν αλλάζουμε το ύψος του αυτοκινήτου ( χαμηλώνοντας το συνήθως ) αλλάζουν θέση τα ημίμπαρα της κρεμαγιέρας, αυτό σημαίνει ότι αλλάζει η σύγκλιση και η απόκλιση, όχι μόνο στατικά αλλά κυρίως λειτουργικά, όταν δηλαδή κινείται το αυτοκίνητο.
Αν αλλάζοντας τα ζαντολάστιχα είχαν φέρει στατικά και τις ρυθμίσεις του κατασκευαστή, όταν άλλαξες μόνος βάζοντας τα 15άρια και δεν το πήγες στην ευθυγράμμιση για έλεγχο, ίσως από εκεί να προκύπτουν οι σημερινές διαφορές.
ΑΠΟΚΛΙΣΗ
upload foto
ΣΥΓΚΛΙΣΗ
upload foto -
Ευχαριστω πολυ.πολυ κατατοπιστικο το γραφημα! με την πρωτη ευκαιρια θα το παω για μια καλη ευθυγραμιση .
θεμα με την ευθυγραμιση μπορει να προκύψει και απο αλλαγη των ελαστικών μπρος με πισω!? να ξερω για αμα ειναι να μην την ξανα κανω μονος μου,αν χαλαει η γεωμετρια του αυτοκινητου.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........