-
Aυτό που δεν κατάλαβα φίλε costa είναι αν σε ενδιαφέρει να είναι τεραθέσιο ή όχι.
Αν δεν σε ενδιαφέρει το Τigra 1.8 είναι σχεδόν μονόδρομος και εξηγούμαι:
-Φτηνότερο από τα τετραθέσια
-Ταχύτερο
-Μάλλον καλύτερος (πιο εξελιγμένος) ηλεκτρομηχανισμός από τα δύο της Peugeot
-Kαλύτερη απτή ποιότητα κατασκευής.Αν θέλεις τετραθέσιο υπομονή,τα καλύτερα έπονται...
-
costa êõñßùò ãéá ôïí êéíçôÞñá ôïõ.
-
tsiliboy
τετραθέσιο με ενδιαφέρει, άλλα έχω και ψηλοχονδροπαιτήσεις για την ασφάλεια κυρίως ενεργητική/παθητική.
Το Opel Τigra cc παντως που το έριξα μια ματιά μου άρεσε αρκετά και θα το αγόραζα 100% αν ήταν το 1ο μου αμάξι. Παρεπιπτόντος δεν έχει ESP που το θεωρώ απαραίτητο.Μανο
το Astra cc μου άρεσε πολύ, αλλά αν εμφανιστεί Σεπτέμβριο στις εκθέσεις, Ελλάδα το βλέπω του χρόνου τέτοια εποχή.Trelos
ο κινητήρας είναι που θα με φάει τελικά -
costa áöïý ïýôïò Þ Üëëïò èá äéáèÝóåéò ðåñßðïõ óôá 20000 euro ãéáôß äåí åîåôÜæåéò êáé ôçí ðåñßðôùóç ôçò Alfa 147?
-
Η λογική είναι η εξής φίλε Trelos
Είμαι 25 χρονών και διαθέτω κάποια χρήματα(έστω και με δόσεις) για κάποιο αυτοκίνητο.
Όνειρο(δεν μιλάμε για τα απιαστα) μου είναι να οδηγώ για κάποια χρόνια CC.
Είναι αυτή η αίσθηση της ελευθερίας που λένε ότι έχουν όσοι τυχεροί τα οδηγούν. Μετα απο μια 5αετία λογικά θα πάρω κλειστο αμάξι και πιστεύω ότι πάνω κάτω όλαείναι τα ίδια(ότι πληρώνεις παίρνεις). Ύστερα λογικά απο μια δεκαετία(πανω κάτω) θα πάρω οικογενειακό... κτλ¨Αρα ή τώρα ή ποτέ cabrio/coupe.
Μπορει να μιλάω πολύ υποθετικά και μακρια, άλλα όπως λεει ο λαος 'Ζήσε το αύριο σαν να είναι η τελευταία σου μέρα'
-
¶ìá ôï èÝôåéò Ýôóé ôï èÝìá! êáé åãþ ìáæß óïõ!
-
Óôåãáíüôçôá
Áí åß÷å ìåßíåé êÜðïéï ðáñÜèõñï Ýóôù êáé åëÜ÷éóôá áíïéêôü íåñÜ èá ìðïýí ,ôï ðáèáßíïõí üëá ôá áíïéêôÜ ãéáôß ðïëý áðëÜ äåí Ý÷ïõí ðëáßóéá óôá ðáñÜèõñá Ôï Ý÷ïõí áíáöÝñåé êáé óôï psclub.gr ðïõ ìðïñåßò íá ìðåßò êáé íá ôá ðåßò êáé ìå êÜðïéïõò êáôü÷ïõò , áíáãñÜöåôáé êáé óôï manual áðï üôé ëÝíå .
Ôñéãìïýò èá Ý÷åéò êÜðïéïõò Üëëùóôå áíïéêôü åßíáé ÅëëÜäá(êáñüäñïìïé) åßìáóôå ìçí ôñåëáèïýìå ôþñá ,åäþ Ý÷ïõí ôá êëåéóôÜ ôñéãìïýò
Áí èÝëåéò íá ôïõò áðïöýãåéò áðëÜ Üóå ôéò äéáóôÜóåéò ôùí åëáóôéêþí óôçí õóç÷ßá ôïõò .Ùñáßåò åßíáé ïé Ýîôñá æÜíôåò ìå ôá ðéï ÷áìçëÜ ðñïößë áëëÜ êïðáíÜíååå!Åôóé ìéáò êáé äåí øÞíåóáé ãéá 'ãêÜæéá' áëëÜ ãéá Üíåóç åßóáé Ïê
ÖéëéêÜ ,áí ìðïñåßò íá åðéëÝîåéò ìåôáîý Ýîôñá êáé äßëéôñïõ äéÜëåîå ôï äßëéôñï 1400+ êéëÜ äåí åßíáé ãéá 1600 óå êáìßá ðåñßðôùóç ...Üíôå êáé êáëÝò 'áíïéêôÝò âüëôåò' -
gskarmou
τελικά αυτό που με απασχολεί τελευταίο είναι η στεγανότητα
τωρα πια τα αλογα με ενδιαφέρουν και κυρίως ο προυπολογισμός που έκανα αρχικα και πως θα βγω οικονομικά.
Γαμ ω το τα χρηματα κυβερνουν τα παντα -
Μη το ρισκάρεις αγαπητέ φίλε. Έχω οδηγήσει το 1600 και προσωπικά ένιωσα ότι όση δύναμη του λείπει την παίρνει σε βάρος . Κινείσαι πάντως αξιοπρεπώς.Κατα τ άλλα ωραίο. Κοίτα την δίλιτρη έκδοση όπως είπαν και τα υπόλοιπα παιδιά και δεν θα χάσεις
-
Ο χρήστης costa έγραψε:
Είναι αυτή η αίσθηση της ελευθερίας που λένε ότι έχουν όσοι τυχεροί τα οδηγούν. Μετα απο μια 5αετία λογικά θα πάρω κλειστο αμάξι και πιστεύω ότι πάνω κάτω όλαείναι τα ίδια(ότι πληρώνεις παίρνεις). Ύστερα λογικά απο μια δεκαετία(πανω κάτω) θα πάρω οικογενειακό... κτλ
¨Αρα ή τώρα ή ποτέ cabrio/coupe.
Είσαι σίγουρος ότι ένα c/c προσφέρει αυτήν την πολυπόθητη αίσθηση ελευθερίας;Στα c/c η οριζόντια κολώνα του παρμπρίζ βρίσκεται πολύ πιο πίσω σε σχέση με τα παραδοσιακά cabrio,με αποτέλεσμα να σε σκεπάζει.Άρα χάνεται μεγάλο μέρος της αίσθησης ελευθερίας...
-
Μπορείς να πάρεις γνώμες από κατόχους 307 cc στο Psclub.gr , όπως σε έχουν συμβουλεύσει ήδη.
Σαν κάτοχος 'κλειστού' 307 1.6, και αναλογιζόμενος την σημαντική διαφορά βάρους με το cc, επικροτώ κι εγώ την αγορά του δίλιτρου. Επίσης το δίλιτρο θα έχει προφανώς ικανοποιητικότατο εξοπλισμό, που σημαίνει ότι δεν θα ψάξεις ιδιαίτερα για πραγματικά χρήσιμα 'εξτρά'. Και πάντα ένας μεγαλύτερος κινητήρας είναι καλύτερος, και δεν αναλώνεσαι από την επόμενη μέρα της αγοράς με φιλοσοφικές αναζητήσεις του τύπου: φίλτρο-πρόγραμμα-εξάτμιση και 250 άλογα στο 1100 μου!!
Πάνω απ' όλα όμως, κάνε σωστό προϋπολογισμό, αν βάλεις δόσεις, και μελέτησε τα οικονομικά σου όχι 2, αλλά 22 φορές...
-
Ο χρήστης costa έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας
Εδω και μία SLK τρίζει...στους Ελληνικούς 'δρόμους'...
Κατα την ταπεινή μου γνώμη 1600 είναι αρκετά για cruising...μην ξεχνιόμαστε τωρα, μέχρι πριν απο 5 χρόνια βολτάραμε με 1000άρια !
Υποθέτω εάν έχεις πιο sportive ανησυχίες θα απέκλειες ένα cαbrιο εξαρχής...
-
Λοιπόν φίλε costa, μετρημένα κουκιά...
- Θέλεις τετραθέσιο (απορίπτονται όλα τα διθέσια)
- Δε σου αρέσει το Megane
- Δεν περιμένεις 1 χρόνο και βάλε για άλλους ανταγωνιστές
- Δε διαθέτεις παραπάνω για αντίστοιχα ακριβότερα
- Σε προβληματίζει η επάρκεια του κινητήρα στα 1600
Κάνε test drive στο 1600 ώστε να έχεις και δικιά σου εμπειρία - άποψη. Αν σε καλύπτει έχει καλώς. Αν όχι μέτρα τα οικονομικά σου πάνω από 22 φορές και ΑΝ βγαίνεις (λάβε υπόψη συντήρηση - καύσιμα -ασφάλεια) δες το 2000. Μόνο όμως αν είσαι ΕΝΤΕΛΩΣ σίγουρος ότι θέλεις αυτό το αυτοκίνητο.
Αλλιώς ρίξε ματιές στην κατηγορία coupe ή (το δύσκολο) περίμενε τα νεότερα cabrio.
Γνώμες εδώ θα βρεις για ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ αυτοκίνητο σε απασχολήσει.Φιλικά και με ευχές να ξεμπερδέψεις από το ευχάριστο δίλημμα που σε απασχολεί το ταχύτερο.
-
Άν και είμαι λάτρεις της ταχύτητας, νομίζω ότι στην χώρα μας δεν προσφέρεται η γρήγορη οδήγηση. Όπου και να πας βλέπεις απο φιλίματα και γρατζνουνιές στα φανάρια και στενά των πόλεων...μέχρι τσαλακωμένα υπεραυτοκίνητα στους καρόδρομους του 'εθνικού δικτύου'.
Στον περιφερειακό της Θεσσαλονίκης (μιας και είναι ο μεγάλύτερος δρόμος) έχει μέσο όρο 2(δύο) ατυχημάτων/δυστυχημάτων την ημέρα.
Τον χειμώνα με το πρώτο ψηλόβροχο το μέσο όρο ανεβαίνει πάρα πολύ.
Έχω την εντύπωση λοιπόν ότι γενικά τα δίλητρα αξιοποιούν τις επιδόσεις τους μια φορά τον μήνα που θα βγει κάποιος στην εθνική να το ζουμίξει το πολύ όμως για 10 λεπτά μέχρι την κατερίνη. Μετά θα έχεις τον φόβο για αναμνηστικές φωτογραφίες απο τα στρουμφάκια που παραμονεύουν.Στη νότιο ελλάδα μπορεί να έχει περισσότερα σημεία να τρεξει κανείς και να το ευχαριστιθεί όσο ένα καλό σεξ, αλλά πείτε μου δεν είστε σύνέχεια με τον φόβο; Την Πρωτοχρονιά έκανα την διαδρομή(με πουλμαν) Μιλάνο - Ρώμη και τους θάυμασα τους γείτονες μας στην AUTOSTRATA. Ε γιαυτό προκοψαν θα μου πεις.
Το σταματάω εδώ με τους δρόμους γιατί 1ον δεν θα λυθεί και 2ον είναι άλλο θέμα και υπάρχει και Post.
Θέλω την γνώμη σας τώρα για το εξής.
Αφού τώρα είμαι κατοχος ενος 206 1.4 75 αλογα και τις προσπεράσεις μου στα όρια του νόμου τις κάνω εκεί που με παίρνει αν πάρω τελικά το 307 cc στα 1600 δεν θα μπορώ να κάω το ίδιο;
Για το 2.0 μην μου πείτε ότι θα πετάει και δεν θα έχω άγχος, είναι προφανές.Υ.Σ. Απο περιέργεια πόσο είναι το κόστος για τα τελη στο δύλιτρο?
[/quote] -
Για να καταλάβω, το megane για ποιο λόγο ακριβώς το αποκλείεις?
Η γυάλινη οροφή είναι όλα τα λεφτά, και το σκίαστρο μια χαρά. Στα 1,6 πάει όσο χρειάζεται το συγκεκριμένο αμάξι.
Κ αφού θες να την κάνεις τώρα που είσαι μικρός, καν΄την ολοκληρωτικά και δες το αλλιώς. ΜΧ-5, RΧ-8(αν σου περισσεύουν για βενζίνη), μια καλοδιατηρημένη SLK?
-
vitoribo
Για να καταλάβω, το megane για ποιο λόγο ακριβώς το αποκλείεις?
Η γυάλινη οροφή είναι όλα τα λεφτά, και το σκίαστρο μια χαρά. Στα 1,6 πάει όσο χρειάζεται το συγκεκριμένο αμάξι.
Κ αφού θες να την κάνεις τώρα που είσαι μικρός, καν΄την ολοκληρωτικά και δες το αλλιώς. ΜΧ-5, RΧ-8(αν σου περισσεύουν για βενζίνη), μια καλοδιατηρημένη SLK?
Δεν μου κάθεται καλά το μεγκαν αν και θα παω μια βόλτα στην Ρενώ να το κοιτάξω γιατί δεν μου αρέσει να είμαι απολυτος. Ποτε δεν ξέρεις, απο κοντά ίσως μου κανει το κλικ.
Για μεταχειρισμένο δεν θέλω. Πάντα θα έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου ότι ο προηγούμενος μπορεί να το κακομεταχειριζόταν. ¨Ασε που...Την μυρωδειά της ζελατίνας και της καινουργίλας στο ΝΕΟ car δεν την αλλάζω με τίποτα!!! Τα δίνουμε που τα δίνουμε να το ευχαριστιθούμε κιόλας. -
Ο χρήστης costa έγραψε:
Άν και είμαι λάτρεις της ταχύτητας, νομίζω ότι στην χώρα μας δεν προσφέρεται η γρήγορη οδήγηση.Αχ costa costa (που λέει και κάποιος γνωστός μας... ) νομίζω ότι εδώ έχεις άδικο... Η γρήγορη οδήγηση δεν είναι απραίτητα με 180+ στην ευθεία... Ίσα ίσα... Και για την οδήγηση που εννοώ εγώ η χώρα μας είναι μάλλον ιδανική. Σε απόσταση 1 ώρα από την Θεσσαλονίκη έχεις πολλές 'στριφτερές' διαδρομές για να ευχαριστηθείς το αυτοκίνητό σου!
Βέβαια, ο καθένας όπως το αντιλαμβάνεται το θέμα...Στο θέμα μας. Άποψή μου: Κάνε ένα test drive και δες το 307cc 1,6 αν σε ικανοποιεί από επιδόσεις. Πιστεύω ότι κινείται στα όρια της αξιοπρέπειας, απλά αν το επιλέξεις, θα πρέπει να προσέχεις περισσότερο στα προσπεράσματα.
Αν γενικά είσαι ήρεμος οδηγός και το 1,6 θα σε ικανοποιήσει (πιστεύω). Αν τώρα θέλεις και το 'στρίβειν διά του αρραβώνος' ( ) το δίλιτρο θα είναι σαφώς καλύτερο, για να μην πω ότι για τέτοιες απαιτήσεις υπάρχουν και μικρά διθέσια roadster, όπως αυτό μίας εταιρείας που αρχίζει από ΜΑ και τελειώνει σε ZDA... (μιας και απ' ότι κατάλαβα δεν έχεις και τόσο άμεση ανάγκη για 4 θέσεις... )
-
Marko
η γρήγορη οδήγηση που λες μήπως είναι και παράνομη τελικά;(μιλισα εγω ο ηθικός τωρα)
Ασχέτως αν οι περισσότεροι απο εμας του δίνουμε και εκείνη την ώρα γραφουμε την παρανομία στα αμελέτητα μας Εχω χάσει φιλικά μου πρόσωπα στην ασφαλτο και απο τοτε πιεζω τον εαυτο μου να γινει ήρεμος οδηγός γιαυτό και ίσως το 1600 με αναγκάσει να γίνω. Απο την άλλη όμως μπορεί να με σώσει ο μεγάλος του 2αρης αδερφος. Δίκοπο μαχαιρι δεν έιναι;Όσο περισσότερα άλογα έχουμε τόσο δεν του δίνουμε και Κινδυνεύουμε;
Αν ήταν να πάρω διθέσιο(όχι απαραίτητα cabrio) και είχα τα χρήματα θα έπαιρνα το Audi TT (το καινουριο που έρχεται ειδικά ειναι super!)
-
Ο χρήστης costa έγραψε:
Markoη γρήγορη οδήγηση που λες μήπως είναι και παράνομη τελικά;(μιλισα εγω ο ηθικός τωρα)
Ενώ η γρήγορη οδήγηση που λες εσύ (στην ευθεία με τελικές) είναι νόμιμη;;; . Ίσα ίσα, στο στροφιλίκι δεν είναι απαραίτητο να πηγαίνεις με '200' για να το ευχαριστηθείς...
Ασχέτως αν οι περισσότεροι απο εμας του δίνουμε και εκείνη την ώρα γραφουμε την παρανομία στα αμελέτητα μας
Το βασικό είναι να μην γίνεσαι επικίνδυνος πρώτα για τους άλλους που δεν φταίνε και σε τίποτα και μετά για τον εαυτό σου...
Εχω χάσει φιλικά μου πρόσωπα στην ασφαλτο και απο τοτε πιεζω τον εαυτο μου να γινει ήρεμος οδηγός γιαυτό και ίσως το 1600 με αναγκάσει να γίνω. Απο την άλλη όμως μπορεί να με σώσει ο μεγάλος του 2αρης αδερφος. Δίκοπο μαχαιρι δεν έιναι;
Όσο περισσότερα άλογα έχουμε τόσο δεν του δίνουμε και Κινδυνεύουμε;
Το αυτοκίνητο το πάει ο οδηγός του και όχι ο κινητήρας του... Αν ο οδηγός δεν ξέρει τι του γίνεται και με 10 άλογα θα τρέχει σαν παλαβός... Πίστεψέ με, έχω μπει σε Cinquecento (με 39 άλογα) που ο τύπος το πήγαινε μέσα από τα στενά της πόλης σαν να έτρεχε στο ράλυ Μόντε Κάρλο... Ήταν πολύ πιο επικίνδυνος από εμένα όταν πήγαινα με 190 στην άδεια εθνική...
Αν ήταν να πάρω διθέσιο(όχι απαραίτητα cabrio) και είχα τα χρήματα θα έπαιρνα το Audi TT (το καινουριο που έρχεται ειδικά ειναι super!)
ΟΚ... απόψεις!
-
Φίλε costa δεν νομίζω ότι τα διλήμματα σου ειναι τόσο τραγικά!
Καταρχήν αφου έως τώρα οδηγάς Peugeot 206 1.4 @ 75 (το οποίο το έχω οδηγήσει μερικές φορές) δεν νομίζω να σου φανεί ότι το 307cc θα σου 'σέρνεται'. Πιστεύω ότι θα το βρείς αποδεκτό, ασφαλές και άνετο για όμορφες χαλαρές βόλτες. (όπως φαίνεται να είναι το ζητούμενο σου).Αν από την άλλη αν περάσεις σε δίλτρο... σκέψου.. ότι θα πληρώνεις πολυ πολυ περισσότερα την συντήρησή του. Καύσιμα, τέλη κυκλοφορίας, ασφάλιστρα, συντήρηση τα οποία δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητα.
Αν ήθελες 2λιτρο εξαρχής τότε θα κοιταγες άλλα αμάξια και άλλη κατηγορία.
Στην θέση σου πάντως επειδή προσωπικά το 307cc μου αρέσει πολυ εμφανισιακά δεν θα είχα διλλήματα ! Δηλαδή @ 1600 ειναι μια χαρά.Φιλικά
Peugeot 307 cc ...να το πάρω(?) το κορίτσι...μην το παιδεύω