-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Το μοτέρ του Saxo 1.1 είναι αξιοπρεπές. Ας το αφήσει στην ησυχία του το αυτοκινητάκι, δεν χρειάζεται 14άρες ζάντες.
(Nexus + Tapatalk)
Και σαφώς το είπες!!!!!!!....... το μοτέρ του είναι αξιοπρεπές. Μα το παλικάρι θέλει να πάρει τον ρόλο του Πίνη Φαρίνα, και αυτός δεν ήταν μηχανικός!.
Aλεύρι που φουσκώνει μόνο του ειναι η φαρίνα .Pininfarina (Sergio Pininfarina )είναι το σωστό.
-
Καλα τον λεει ο ανθρωπος Πίνι Φαρίνα!Αμα τον πουμε Pininfarina τοτε θα τριζουν τα κοκκαλα του συγχωρεμενου.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Ρε παιδια εγω λετε να μη του το ειπα???Αυτος φαγωθηκε λες πηρε το υπερτατο αμαξι!Εδω το τιμονι εχει δυσκολια να στριψει επειδη δεν εχει υδραυλικο και φαγωθηκε να ριξει 500 κατοσταρικα να του βαλει υδραυλικο! Εισαι με τα καλα σου ρε του λεω?Θα δωσεις σε αμαξι με εμπορικη αξια το πολυ 1500 ευρω αλλα 500 για υδραυλικο???Γινε αντρας βγαλε μπρατσα μου ειχες μαθει παλιο αδερφη με το yaris!@κ.Αντωνη Δεν εχουμε βιβλιαρακι δεν ειχε μεσα το αυτοκινητο!
Κατά συνέπια πρόσθεσε στα χιλιόμετρα του κοντέρ αλλά + 80000κμ περίπου!.
Α. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το μοτέρ του Saxo 1.1 είναι αξιοπρεπές. Ας το αφήσει στην ησυχία του το αυτοκινητάκι, δεν χρειάζεται 14άρες ζάντες.
(Nexus + Tapatalk)
Και σαφώς το είπες!!!!!!!....... το μοτέρ του είναι αξιοπρεπές. Μα το παλικάρι θέλει να πάρει τον ρόλο του Πίνη Φαρίνα, και αυτός δεν ήταν μηχανικός!.
Aλεύρι που φουσκώνει μόνο του ειναι η φαρίνα .Pininfarina (Sergio Pininfarina )είναι το σωστό.
Διαπιστώνω φίλε Βασίλη, και μια άλλη σου χάρη!. Ξέρεις από κουζίνα!!!!!......... .
Όσο για τον σχεδιαστή δεν ήξερα πως γράφετε, ευχαριστώ!.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Ρε παιδια εγω λετε να μη του το ειπα???Αυτος φαγωθηκε λες πηρε το υπερτατο αμαξι!Εδω το τιμονι εχει δυσκολια να στριψει επειδη δεν εχει υδραυλικο και φαγωθηκε να ριξει 500 κατοσταρικα να του βαλει υδραυλικο! Εισαι με τα καλα σου ρε του λεω?Θα δωσεις σε αμαξι με εμπορικη αξια το πολυ 1500 ευρω αλλα 500 για υδραυλικο???Γινε αντρας βγαλε μπρατσα μου ειχες μαθει παλιο αδερφη με το yaris!
@κ.Αντωνη Δεν εχουμε βιβλιαρακι δεν ειχε μεσα το αυτοκινητο!
Κατά συνέπια πρόσθεσε στα χιλιόμετρα του κοντέρ αλλά + 80000κμ περίπου!.
Α.Μπα τον ηξερα τον ανθρωπο δεν εχει κανει πανω απο 60.000...
-
Αν θυμάμαι καλά (μάλλον θυμάμαι), η ραλλόζαντες αρχικά ήσαν 5,5'' πλάτος και αργότερα γίναν 6''. Και στις δυο περίπτωσεις, μπορεί να βάλει είτε 175/60-14 είτε 185/55-14. Απλά αν η ζάντα είναι 6άρα, το 175 θα δείχνει κάπως στενό και τεντωμένο.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Ο φιλος μου θελει να βαλει ζαντικο στο νεοαποκτηθεν του saxo 1.100 (το φιλος μου με το yaris το τρακαρισμενο).Ηθελε να παρει ενα clio tce αλλα αναβαλεται για φετος λογω οικονομικου.Αφου τον τρωει ο κωλος του και η τσεπη του, επειδη πηρε ενα αρχικο saxo 1.100 με ουτε καν βαμμενους προφυλακτηρες δεν εχει το αμαξι, θελει να βαλει ενα ζαντικο να 'δειξει' λιγο το αυτοκινητο.Το αμαξι ειναι καρα μαμα και ηθελε να βαλει 15ρες.Εχει που εχει θεμα να στριψει το τιμονι (δεν εχει υδραυλικο) ηθελε 15ρες! Ε και του λεω.Βρες μια ραλοζαντα 14ρα αφου θες ντε και καλα να τις αλλαξεις.Οκ παμε στις 14ρες ειτε απο vts ειτε απο rallye.Προσωπικα μου αρεσουν οι ζαντες του rallye και μαλλον τον εψησα να παρει του rallye.Το θεμα ειναι ομως απο τα λαστιχα τι να κανουμε αφου μου λετε εδω μεσα οτι εχει προφιλ 70ρι ενω αυτος μου ειπε 60!Πες του οτι και η Αγγελοπουλου, τα λιφτινγκ τα κανει για να 'δειξει' και αυτη λιγο, αλλα το αποτελεσμα δεν ειναι καλο.
Αν δεν καταλαβει, κακο δικο του. -
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Αν θυμάμαι καλά (μάλλον θυμάμαι), η ραλλόζαντες αρχικά ήσαν 5,5'' πλάτος και αργότερα γίναν 6''. Και στις δυο περίπτωσεις, μπορεί να βάλει είτε 175/60-14 είτε 185/55-14. Απλά αν η ζάντα είναι 6άρα, το 175 θα δείχνει κάπως στενό και τεντωμένο.6ρες ειναι αυτες που εχει βρει στο καρ οπως και οι ζαντες του vts παλι 6ρες ειναι!
Δικιο εχεις αλλα ποιος με ακουει?
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Ο φιλος μου θελει να βαλει ζαντικο στο νεοαποκτηθεν του saxo 1.100 (το φιλος μου με το yaris το τρακαρισμενο).Ηθελε να παρει ενα clio tce αλλα αναβαλεται για φετος λογω οικονομικου.Αφου τον τρωει ο κωλος του και η τσεπη του, επειδη πηρε ενα αρχικο saxo 1.100 με ουτε καν βαμμενους προφυλακτηρες δεν εχει το αμαξι, θελει να βαλει ενα ζαντικο να 'δειξει' λιγο το αυτοκινητο.Το αμαξι ειναι καρα μαμα και ηθελε να βαλει 15ρες.Εχει που εχει θεμα να στριψει το τιμονι (δεν εχει υδραυλικο) ηθελε 15ρες! Ε και του λεω.Βρες μια ραλοζαντα 14ρα αφου θες ντε και καλα να τις αλλαξεις.Οκ παμε στις 14ρες ειτε απο vts ειτε απο rallye.Προσωπικα μου αρεσουν οι ζαντες του rallye και μαλλον τον εψησα να παρει του rallye.Το θεμα ειναι ομως απο τα λαστιχα τι να κανουμε αφου μου λετε εδω μεσα οτι εχει προφιλ 70ρι ενω αυτος μου ειπε 60!
Πες του οτι και η Αγγελοπουλου, τα λιφτινγκ τα κανει για να 'δειξει' και αυτη λιγο, αλλα το αποτελεσμα δεν ειναι καλο.
Αν δεν καταλαβει, κακο δικο του.
Ααααααα είσαι κακός καλέ μου φίλε 1971!!!.
Δεν την ξέρεις πως θα ήταν χωρίς…….
Έτσι και ο φίλος με την μακακία που αγόρασε, προσπαθεί να το ομορφύνει. Τώρα θα του συνιστούσα ότι χαμένα χρήματα θα δώσει, διότι με αυτό και ότι να κάνει,……. Η λίμπιτος του υπόλοιπου ήμισυ του ή όσο είναι, δεν θα βελτιωθεί!!!!!!! ....... σίγουρα ένα καλό λαστιχάκι, θα του εξασφαλίσει καλύτερο περπάτημα. Μα θα το έβαζα στης 13 άρες.
Από εκεί και πέρα ας της βάψει στο ίδιο χρώμα που θα διαλέξει και στους προφυλακτήρες, και θα έχει ένα καλό σύνολο!.
Αν ήταν στο εδώ λεκανοπέδιο, θα του έδινα όμορφες ιδέες. McLaren δεν γίνετε!.
είναι μέγιστη μ@λ@κι@, με άβαφους προφυλακτήρες.
Α. -
καλησπερα παιδες!
δεν ξερω αν εδω ειναι σχετικο το τοπικ ή το περι λιπαντικων απλα θα πω εδω το προβλημα μου για να μην ανοιγω τζαμπα νεο θεμα.Στο επαγγελματικο μου ford fiesta courier 1,8 DI Model του ''00 (εχει 300.000χλμ) απο το καλοκερακι του 2012 που μας περασε ειχα μια αυξιση θερμοκρασιας 95-100 βαθμους για περιπου 10 λεπτα
( ελιψη παραφλου περιπου 1 lit συμπλιρωσα νερο στο προτο περιπτερο που βρηκα )
μετα απο καπιο χρονικο διαστιμα αρχισε να διχνει εξωτερικα μια μικρη διαροη λαδιου απο τον χορο του εξωστερ των αναθιμιασεων,
Η διαροη μεγαλωνει οταν το λαδι ξεπερνα τις 3500 χλμ (αλλαγη κανω στις 5000χλμ )το αρχικο λαδι που επερνε ηταν το 5W40 μετα της 200.000χλμ η αντιπροσοπια λεει καλο ειναι να βαζω 10W40 (οπως και γινεται μεχρι σημερα)
ο μαστορας μου λεει οτι πιθανων απο την αυξιση θερμοκρασιας που ειχα 95-100 βαθμους για 10 λεπτα και συν τα χιλιομετρα που εχει στην πλατη του η μηχανη επιρεασε το επανω ελατηριο του πιστονιου με αποτελεσμα να εχω περισωτερες αναθιμιασεις
να σημιωσω οτι δεν εχω φουσκοματα νερου και νερα στα λαδια ή το αντηστροφο ουτε εχω παρατηρισει μειωση αποδωσεις του κινητηρα
η προταση του μαστορα μου ειναι να δoκιμασουμε χοντροτερο λαδι να παμε σε 15W50 - 20W50 πιστευοντας οτι θα σταματισει η διαροη , Η αντιπροσοποια λεει ΟΧΙ χοντροτερο απο 10W40 θα παθει ζημια ο κινητηρας .
Δν ξερω τι να κανω;;; σκευτικα σε καποια φαση να δω αν υπαρχουν προσθετα-ενισχιτικα λαδιου ετσι ωστε να μην παω σε χοντροτερο λαδι τι λετε;;
εχει υποψην κανεις κατι αλλο για να αντημετοπισω το προβλημα;;
ΥΓ:ευχαριστω για τον χρονο σας
-
95-100 δεν είναι ανεβασμένη θερμοκρασία. Σε μεγάλα φορτία και υψηλή θερμοκρασία τόσο είναι φυσιολογικά
-
Δοκίμασε να αλλάξεις λάδια αλλά μην πας σε τόσο παχύ.
Η θερμοκρασία όντως είναι φυσιολογική, τα περισσότερα αυτοκίνητα κάπου εκεί λειτουργούν.
Πόσο μικρή είναι η διαρροή; Αφού έτσι κι αλλιώς τα αλλάζεις στα 5000 αν δεν είναι απλά κανένα σωληνάκι, σύνδεση ή κάτι τέροιο μήπως δεν αξίζει να ασχοληθείς μέχρι να αποφασίσεις να κάνεις σοβαρό έξοδο. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Δοκίμασε να αλλάξεις λάδια αλλά μην πας σε τόσο παχύ.
Η θερμοκρασία όντως είναι φυσιολογική, τα περισσότερα αυτοκίνητα κάπου εκεί λειτουργούν.
Πόσο μικρή είναι η διαρροή; Αφού έτσι κι αλλιώς τα αλλάζεις στα 5000 αν δεν είναι απλά κανένα σωληνάκι, σύνδεση ή κάτι τέροιο μήπως δεν αξίζει να ασχοληθείς μέχρι να αποφασίσεις να κάνεις σοβαρό έξοδο.για την θερμοκρασια στο θερμομετρο παντα δειχνει 80-90 οταν πειγε 95-100 ε! ανεβασε τωρα τι αποκλιση εχει το θερμομετρο δεν ξερω .
Για το λαδι οχι τοσο παχυ δηλαδη τι;;;;
η διαροη εμφανιζεται στα σημεια των αναθυμιασεων κολαρα αναθυμιασεων -εξωστερ
μπορει να αλλαζω λαδι καθε 5000 (περιπου 3-4 μηνες ) αλλα δεν συμπαθω τα τρεξιματα λαδιου !! απο το καλοκαιρι μου μαυρισε ολο τον κορμο διαφορικου και εκανε μεγαλο λεκε στον χορο που παρκαρω
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Ο φιλος μου θελει να βαλει ζαντικο στο νεοαποκτηθεν του saxo 1.100 (το φιλος μου με το yaris το τρακαρισμενο).Ηθελε να παρει ενα clio tce αλλα αναβαλεται για φετος λογω οικονομικου.Αφου τον τρωει ο κωλος του και η τσεπη του, επειδη πηρε ενα αρχικο saxo 1.100 με ουτε καν βαμμενους προφυλακτηρες δεν εχει το αμαξι, θελει να βαλει ενα ζαντικο να 'δειξει' λιγο το αυτοκινητο.Το αμαξι ειναι καρα μαμα και ηθελε να βαλει 15ρες.Εχει που εχει θεμα να στριψει το τιμονι (δεν εχει υδραυλικο) ηθελε 15ρες! Ε και του λεω.Βρες μια ραλοζαντα 14ρα αφου θες ντε και καλα να τις αλλαξεις.Οκ παμε στις 14ρες ειτε απο vts ειτε απο rallye.Προσωπικα μου αρεσουν οι ζαντες του rallye και μαλλον τον εψησα να παρει του rallye.Το θεμα ειναι ομως απο τα λαστιχα τι να κανουμε αφου μου λετε εδω μεσα οτι εχει προφιλ 70ρι ενω αυτος μου ειπε 60!
Πες του οτι και η Αγγελοπουλου, τα λιφτινγκ τα κανει για να 'δειξει' και αυτη λιγο, αλλα το αποτελεσμα δεν ειναι καλο.
Αν δεν καταλαβει, κακο δικο του.
Ααααααα είσαι κακός καλέ μου φίλε 1971!!!.
Δεν την ξέρεις πως θα ήταν χωρίς…….
Έτσι και ο φίλος με την μακακία που αγόρασε, προσπαθεί να το ομορφύνει. Τώρα θα του συνιστούσα ότι χαμένα χρήματα θα δώσει, διότι με αυτό και ότι να κάνει,……. Η λίμπιτος του υπόλοιπου ήμισυ του ή όσο είναι, δεν θα βελτιωθεί!!!!!!! ....... σίγουρα ένα καλό λαστιχάκι, θα του εξασφαλίσει καλύτερο περπάτημα. Μα θα το έβαζα στης 13 άρες.
Από εκεί και πέρα ας της βάψει στο ίδιο χρώμα που θα διαλέξει και στους προφυλακτήρες, και θα έχει ένα καλό σύνολο!.
Αν ήταν στο εδώ λεκανοπέδιο, θα του έδινα όμορφες ιδέες. McLaren δεν γίνετε!.
είναι μέγιστη μ@λ@κι@, με άβαφους προφυλακτήρες.
Α.Ισχυει...Και μαλλον θα του βαλει τον προφυλακτηρα του VTS μπροστα και το υπολοιπο θα το κανει wraping.
-
Ο χρήστης maik79 έγραψε:
Για το λαδι οχι τοσο παχυ δηλαδη τι;;;;Προφανώς αναφέριμαι στο να μην πας από 40 σε 50 εφόσον μάλιστα δεν είναι στα συνιστώμενα. Μπορείς και να κάνει ζημιά (υπερβολική πίεση σε κάποια μέρη) ή να έχεις και χειρότερη λίπανση (παράκαμψη λόγω υπερβολικής πίεσης).
Το πρώτο νούμερο αν θα είναι 0-5-10 ουδεμία σημασία έχει στη διαρροή σου γιατί στις συνθήκες στις οποίες αφορά το λάδι είναι δεκάδες φορές παχύτερο από το 40 ή 50 στις συνθήκες που αυτά μετρήθηκαν. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Για το λαδι οχι τοσο παχυ δηλαδη τι;;;;
Προφανώς αναφέριμαι στο να μην πας από 40 σε 50 εφόσον μάλιστα δεν είναι στα συνιστώμενα. Μπορείς και να κάνει ζημιά (υπερβολική πίεση σε κάποια μέρη) ή να έχεις και χειρότερη λίπανση (παράκαμψη λόγω υπερβολικής πίεσης).
Το πρώτο νούμερο αν θα είναι 0-5-10 ουδεμία σημασία έχει στη διαρροή σου γιατί στις συνθήκες στις οποίες αφορά το λάδι είναι δεκάδες φορές παχύτερο από το 40 ή 50 στις συνθήκες που αυτά μετρήθηκαν.1)Να μην παω απο 40 σε 50 οκ
2)το W ειναι αδιαφορο στην περιπτοση μου αν ειναι 0-5-10
εν 'οληγης μου λες να μηνω στο λαδι που βαζω 10W40
και γω καπος ετσι το φιλοσοφια πριν γραψω για αυτο και η σκεψη καποιου προσθετου βελτιωτικου λαδιουδεν ξερω ομως αν οντος θα κανει δουλεια ή τζαμπα θα μπει ;;
-
Μαικ79...
καιει λαδι καθολου?
τσιμουχακια βαλβιδων εχεις αλλαξει? Με τοσα χιλιομετρα στην πλατη του και το εχεις και για γαιδουρι...
Σε μεγαλυτερο λαδι μη πας, κατσε εκει που εισαι, δοκιμασε αλλη μαρκα.Αν λεω μαλακιες δείρτε με.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Ο φιλος μου θελει να βαλει ζαντικο στο νεοαποκτηθεν του saxo 1.100 (το φιλος μου με το yaris το τρακαρισμενο).Ηθελε να παρει ενα clio tce αλλα αναβαλεται για φετος λογω οικονομικου.Αφου τον τρωει ο κωλος του και η τσεπη του, επειδη πηρε ενα αρχικο saxo 1.100 με ουτε καν βαμμενους προφυλακτηρες δεν εχει το αμαξι, θελει να βαλει ενα ζαντικο να 'δειξει' λιγο το αυτοκινητο.Το αμαξι ειναι καρα μαμα και ηθελε να βαλει 15ρες.Εχει που εχει θεμα να στριψει το τιμονι (δεν εχει υδραυλικο) ηθελε 15ρες! Ε και του λεω.Βρες μια ραλοζαντα 14ρα αφου θες ντε και καλα να τις αλλαξεις.Οκ παμε στις 14ρες ειτε απο vts ειτε απο rallye.Προσωπικα μου αρεσουν οι ζαντες του rallye και μαλλον τον εψησα να παρει του rallye.Το θεμα ειναι ομως απο τα λαστιχα τι να κανουμε αφου μου λετε εδω μεσα οτι εχει προφιλ 70ρι ενω αυτος μου ειπε 60!
Πες του οτι και η Αγγελοπουλου, τα λιφτινγκ τα κανει για να 'δειξει' και αυτη λιγο, αλλα το αποτελεσμα δεν ειναι καλο.
Αν δεν καταλαβει, κακο δικο του.
Ααααααα είσαι κακός καλέ μου φίλε 1971!!!.
Δεν την ξέρεις πως θα ήταν χωρίς…….
Έτσι και ο φίλος με την μακακία που αγόρασε, προσπαθεί να το ομορφύνει. Τώρα θα του συνιστούσα ότι χαμένα χρήματα θα δώσει, διότι με αυτό και ότι να κάνει,……. Η λίμπιτος του υπόλοιπου ήμισυ του ή όσο είναι, δεν θα βελτιωθεί!!!!!!! ....... σίγουρα ένα καλό λαστιχάκι, θα του εξασφαλίσει καλύτερο περπάτημα. Μα θα το έβαζα στης 13 άρες.
Από εκεί και πέρα ας της βάψει στο ίδιο χρώμα που θα διαλέξει και στους προφυλακτήρες, και θα έχει ένα καλό σύνολο!.
Αν ήταν στο εδώ λεκανοπέδιο, θα του έδινα όμορφες ιδέες. McLaren δεν γίνετε!.
είναι μέγιστη μ@λ@κι@, με άβαφους προφυλακτήρες.
Α.Ισχυει...Και μαλλον θα του βαλει τον προφυλακτηρα του VTS μπροστα και το υπολοιπο θα το κανει wraping.
Γιωργο η εργοστασιακη διασταση ειναι 155/70/13 (προφανως ο προηγουμενος αλλαξε διασταση) αρα σε 14αρα παει για 165/60/14 που ειναι σχετικα νορμαλ διασταση. Εννοειται παντως οτι καλυτερα να μην ξοδευτει ο ανθρωπος ας το αφησει οπως ειναι μεχρι να παρει κατι καλυτερο. Οι μαυροι προφυλακτηρες μια χαρα ειναι ειδικα για παρκαρισμα σε δυσκολες περιοχες, ακουμπησες-σε ακουμπησαν στα @@ σου
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Ο φιλος μου θελει να βαλει ζαντικο στο νεοαποκτηθεν του saxo 1.100 (το φιλος μου με το yaris το τρακαρισμενο).Ηθελε να παρει ενα clio tce αλλα αναβαλεται για φετος λογω οικονομικου.Αφου τον τρωει ο κωλος του και η τσεπη του, επειδη πηρε ενα αρχικο saxo 1.100 με ουτε καν βαμμενους προφυλακτηρες δεν εχει το αμαξι, θελει να βαλει ενα ζαντικο να 'δειξει' λιγο το αυτοκινητο.Το αμαξι ειναι καρα μαμα και ηθελε να βαλει 15ρες.Εχει που εχει θεμα να στριψει το τιμονι (δεν εχει υδραυλικο) ηθελε 15ρες! Ε και του λεω.Βρες μια ραλοζαντα 14ρα αφου θες ντε και καλα να τις αλλαξεις.Οκ παμε στις 14ρες ειτε απο vts ειτε απο rallye.Προσωπικα μου αρεσουν οι ζαντες του rallye και μαλλον τον εψησα να παρει του rallye.Το θεμα ειναι ομως απο τα λαστιχα τι να κανουμε αφου μου λετε εδω μεσα οτι εχει προφιλ 70ρι ενω αυτος μου ειπε 60!
Πες του οτι και η Αγγελοπουλου, τα λιφτινγκ τα κανει για να 'δειξει' και αυτη λιγο, αλλα το αποτελεσμα δεν ειναι καλο.
Αν δεν καταλαβει, κακο δικο του.
Ααααααα είσαι κακός καλέ μου φίλε 1971!!!.
Δεν την ξέρεις πως θα ήταν χωρίς…….
Έτσι και ο φίλος με την μακακία που αγόρασε, προσπαθεί να το ομορφύνει. Τώρα θα του συνιστούσα ότι χαμένα χρήματα θα δώσει, διότι με αυτό και ότι να κάνει,……. Η λίμπιτος του υπόλοιπου ήμισυ του ή όσο είναι, δεν θα βελτιωθεί!!!!!!! ....... σίγουρα ένα καλό λαστιχάκι, θα του εξασφαλίσει καλύτερο περπάτημα. Μα θα το έβαζα στης 13 άρες.
Από εκεί και πέρα ας της βάψει στο ίδιο χρώμα που θα διαλέξει και στους προφυλακτήρες, και θα έχει ένα καλό σύνολο!.
Αν ήταν στο εδώ λεκανοπέδιο, θα του έδινα όμορφες ιδέες. McLaren δεν γίνετε!.
είναι μέγιστη μ@λ@κι@, με άβαφους προφυλακτήρες.
Α.Ισχυει...Και μαλλον θα του βαλει τον προφυλακτηρα του VTS μπροστα και το υπολοιπο θα το κανει wraping.
Γιωργο η εργοστασιακη διασταση ειναι 155/70/13 (προφανως ο προηγουμενος αλλαξε διασταση) αρα σε 14αρα παει για 165/60/14 που ειναι σχετικα νορμαλ διασταση. Εννοειται παντως οτι καλυτερα να μην ξοδευτει ο ανθρωπος ας το αφησει οπως ειναι μεχρι να παρει κατι καλυτερο. Οι μαυροι προφυλακτηρες μια χαρα ειναι ειδικα για παρκαρισμα σε δυσκολες περιοχες, ακουμπησες-σε ακουμπησαν στα @@ σου
155-70-13 ήταν στο τριμπουλονο 1.100. Και μπορούσες σε εκείνη την αλουμινίου να βάλεις και 165-65-13.
Λέει ότι ειναι το τετραμπουλονο όμως. Οι διαστάσεις ήταν διαφορετικές σε αυτο νομίζω, χωρίς να θυμάμαι τα νούμερα 100%.Sent from my Neo V using Tapatalk
-
Το μονο καλο του saxo, ειναι οτι εχει πιο μεγαλο πορτμπαγκαζ απο αλλα και μια ανετη αναρτηση.αν βαλει 165 φαρδος,τοτε το λαστιχο θα 'γλιφει'τον θολο του φτερου οταν στριβει τερμα.(πχ στο παρκαρισμα) το εχει φιλος μου και το χει πληρωσει 3φορες σχεδον απο τις βλαβες που του εβγαλε-και βγαζει ακομα βεβαια.ας μην κανει καμια αλλαγη στο αμαξακι γιατι δεν εχει νοημα.του ευχομαι παντως καλοριζικο καλοταξιδο!
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........