-
Να 'ακουσουμε' γνωμες για Octavia 4x4 combi;(χωρις φοβο και..παθος)
-
Να 'ακουσουμε' γνωμες για Octavia 4x4 combi;(χωρις φοβο και..παθος)
-
Να 'ακουσουμε' γνωμες για Octavia 4x4 combi;(χωρις φοβο και..παθος)
-
Το αυτοκίνητο είναι καλό. Βέβαια δεν έχει ποιότητα στο επίπεδο VW και Audi.
Από την άλλη δεν μου αρέσει η τετρακίνηση τύπου Haldex. Προτιμώ Quattro με Torsen και κατανομή μονίμως 50/50. Δεν είναι τυχαίο ότι δεν τους δίνει Torsen η Audi. -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Το αυτοκίνητο είναι καλό. Βέβαια δεν έχει ποιότητα στο επίπεδο VW και Audi.
Από την άλλη δεν μου αρέσει η τετρακίνηση τύπου Haldex. Προτιμώ Quattro με Torsen και κατανομή μονίμως 50/50. Δεν είναι τυχαίο ότι δεν τους δίνει Torsen η Audi.Και τα Golf,A3 Haldex δεν έχουν; Υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα με part-time τετρακίνηση (CR-V, Grand Cherokie etc.).
Σίγουρα το Quattro είναι πολύ καλύτερο αλλά με το 4χ4 Octavia πέρνεις και καλύτερη πίσω ανάρτηση.Τι είδους τετρακίνηση έχει το ΤΤ;
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Τι είδους τετρακίνηση έχει το ΤΤ;
Haldex
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Το αυτοκίνητο είναι καλό. Βέβαια δεν έχει ποιότητα στο επίπεδο VW και Audi.
Από την άλλη δεν μου αρέσει η τετρακίνηση τύπου Haldex. Προτιμώ Quattro με Torsen και κατανομή μονίμως 50/50. Δεν είναι τυχαίο ότι δεν τους δίνει Torsen η Audi.Haldex έχουν από το group VAG τα εξής (εννοείτε τα 1.8Τ): Αudi Α3, S3, TT, Seat Leon 20VT-4, Octavia 1.8T 4x4 hatchback και Combi, και τελευταία και το Golf R32 (V6-3.2 liters, 241 hp).
Αντίθετα, τα Audi A4 και Α6 Quattro φέρουν την 'καλή' τετρακίνηση με 3 διαφορικά με κεντρικό Torsen διαφορικό. Βέβαια απ'ότι έχω διαβάσει το βάρος είναι μόλις 25kg γιά το Haldex και πολύ περισσότερο-δεν ξέρω ακριβώς πόσο-γιά την με Torsen τετρακίνηση.
To ότι δεν τους δίνει Torsen η Audi oφείλεται σε: (1) λόγους εσωτερικού ανταγωνισμού όπου η Audi πρέπει να είναι στην κορυφή και (2) θέμα κόστους γιατί το κόστος ενός π.χ. Οctavia ή Leon με Τorsen τετρακίνηση θα ήταν μάλλον 'ασύμφορα' μεγάλο.
Ως προς την ποιότητα κατασκευής (κυρίως εσωτερικού) συμφωνώ ότι το Audi είναι σαφώς πιό πάνω, αλλά στο Passat που έχω μπεί μέσα είναι ίδια με του Octavia στην κατηγορία του 1.8Τ. To Passat προσφέρεται με 16 ιντσών ζάντες και 205/55 λάστιχα, ενώ αρχικά μέχρι πέρυσι τουλάχιστον το Octavia προσφερόταν με 195/65-R15 - απαράδεκτο. Φέτος το κατάλαβαν και το προσφέρουν και αυτό επιτέλους με 205/55-R16.
Νομίζω ότι το Cherokee που αναφέρθηκε προηγουμένως από κάποιο φίλο να έχει τύπου Haldex τετρακίνηση, στην πραγματικότητα έχει Torsen.
Tέλος μεταξύ των δύο πιστεύω ότι η τετρακίνηση με 3 διαφορικά υπερέχει σαφώς.
Chris
-
Εγώ παιδιά το έχω το αυτοκίνητο από τον Ιανουάριο . Μέχρι τώρα με έχει βγάλει παλικαρίσια σε όλες τις δοκιμασίες που του έχω κάνει . Πριν είχα το Ν.sunny 1600 sgx του οποίου του είχα αλλάξει τα φώτα στα βουνά και στα λαγκάδια. Ήθελα ένα αυτοκίνητο που να είναι και γρήγορο και ασφαλές και να είναι λιγο παραπάνω από ένα απλό επιβατικό. Γέλασα όταν μου είπαν για το Skoda το 4χ4 μέχρι που του έκανα test drive μιά μέρα με ψιλόβροχο και έπαθα την πλάκα μου. Για τα χρήματα που το πήρα σε σχέση με αυτά που μου έχει προσφέρει μέχρι τώρα είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος. Το δίλλημα μου ήταν οτι στα ίδια λεφτά θα μπορούσα να πάρω το Station Vagon ή το Limo με ABT.... προτίμησα το δεύτερο και δεν το έχω μετανιώσει. Τώρα τι προβλήματα μπορεί να μου παρουσιάσει στο μέλλον δεν ξέρω .... Μέχρι τώρα έχω 22.000 χιλιόμετρα και όλα πάνε καλά.
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Νομίζω ότι το Cheroke που αναφέρθηκε προηγουμένως από κάποιο φίλο να έχει τύπου Haldex τετρακίνηση, στην πραγματικότητα έχει Torsen.
Tέλος μεταξύ των δύο πιστεύω ότι η τετρακίνηση με 3 διαφορικά υπερέχει σαφώς.
Chris
Ναι το Grand Cherokee με το V8 ερχεται με το Quadra Drive που εχει 3 διαφορικα που μπορουν να κλειδωσουν(αυτοματως οχι χειροκινητα). Επισης εχει και το Varilok που μπορει να κλειδωσουν απο δεξια αριστερα. ( front to rear και side to side). Υποθετω οτιδηποτε παραπανω πρεπει να νικησεις τους νομους της φυσικης που δεν ειναι δυνατον
Νικος
-
Ο χρήστης Fast@Safe έγραψε:
Εγώ παιδιά το έχω το αυτοκίνητο από τον Ιανουάριο . Μέχρι τώρα με έχει βγάλει παλικαρίσια σε όλες τις δοκιμασίες που του έχω κάνει . Πριν είχα το Ν.sunny 1600 sgx του οποίου του είχα αλλάξει τα φώτα στα βουνά και στα λαγκάδια. Ήθελα ένα αυτοκίνητο που να είναι και γρήγορο και ασφαλές και να είναι λιγο παραπάνω από ένα απλό επιβατικό. Γέλασα όταν μου είπαν για το Skoda το 4χ4 μέχρι που του έκανα test drive μιά μέρα με ψιλόβροχο και έπαθα την πλάκα μου. Για τα χρήματα που το πήρα σε σχέση με αυτά που μου έχει προσφέρει μέχρι τώρα είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος. Το δίλλημα μου ήταν οτι στα ίδια λεφτά θα μπορούσα να πάρω το Station Vagon ή το Limo με ABT.... προτίμησα το δεύτερο και δεν το έχω μετανιώσει. Τώρα τι προβλήματα μπορεί να μου παρουσιάσει στο μέλλον δεν ξέρω .... Μέχρι τώρα έχω 22.000 χιλιόμετρα και όλα πάνε καλά.Τελικά απ'ότι λες έχεις το Octavia Limo 1.8T 4x4 με ΑΒΤ. Aυτό δεν εννοείς?
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Εγώ παιδιά το έχω το αυτοκίνητο από τον Ιανουάριο . Μέχρι τώρα με έχει βγάλει παλικαρίσια σε όλες τις δοκιμασίες που του έχω κάνει . Πριν είχα το Ν.sunny 1600 sgx του οποίου του είχα αλλάξει τα φώτα στα βουνά και στα λαγκάδια. Ήθελα ένα αυτοκίνητο που να είναι και γρήγορο και ασφαλές και να είναι λιγο παραπάνω από ένα απλό επιβατικό. Γέλασα όταν μου είπαν για το Skoda το 4χ4 μέχρι που του έκανα test drive μιά μέρα με ψιλόβροχο και έπαθα την πλάκα μου. Για τα χρήματα που το πήρα σε σχέση με αυτά που μου έχει προσφέρει μέχρι τώρα είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος. Το δίλλημα μου ήταν οτι στα ίδια λεφτά θα μπορούσα να πάρω το Station Vagon ή το Limo με ABT.... προτίμησα το δεύτερο και δεν το έχω μετανιώσει. Τώρα τι προβλήματα μπορεί να μου παρουσιάσει στο μέλλον δεν ξέρω .... Μέχρι τώρα έχω 22.000 χιλιόμετρα και όλα πάνε καλά.
Τελικά απ'ότι λες έχεις το Octavia Limo 1.8T 4x4 με ΑΒΤ. Aυτό δεν εννοείς?
Αυτό !!
-
Ο χρήστης Fast@Safe έγραψε:
Εγώ παιδιά το έχω το αυτοκίνητο από τον Ιανουάριο . Μέχρι τώρα με έχει βγάλει παλικαρίσια σε όλες τις δοκιμασίες που του έχω κάνει . Πριν είχα το Ν.sunny 1600 sgx του οποίου του είχα αλλάξει τα φώτα στα βουνά και στα λαγκάδια. Ήθελα ένα αυτοκίνητο που να είναι και γρήγορο και ασφαλές και να είναι λιγο παραπάνω από ένα απλό επιβατικό. Γέλασα όταν μου είπαν για το Skoda το 4χ4 μέχρι που του έκανα test drive μιά μέρα με ψιλόβροχο και έπαθα την πλάκα μου. Για τα χρήματα που το πήρα σε σχέση με αυτά που μου έχει προσφέρει μέχρι τώρα είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος. Το δίλλημα μου ήταν οτι στα ίδια λεφτά θα μπορούσα να πάρω το Station Vagon ή το Limo με ABT.... προτίμησα το δεύτερο και δεν το έχω μετανιώσει. Τώρα τι προβλήματα μπορεί να μου παρουσιάσει στο μέλλον δεν ξέρω .... Μέχρι τώρα έχω 22.000 χιλιόμετρα και όλα πάνε καλά.
Τελικά απ'ότι λες έχεις το Octavia Limo 1.8T 4x4 με ΑΒΤ. Aυτό δεν εννοείς?
Αυτό !!
Συγχαρητήρια για την επιλογή σου!!!
Εχεις δοκιμάσει να το δυναμομετρήσεις. Σίγουρα βγάζει πάνω από 193hp. To δικό μου με το management της ΑΒΤ έβγαλε 208 hp στο στρόφαλο και ροπή 285Nm σε ημέρα που έβραζε ο τόπος τον Ιούλιο στην Αθήνα (θερμοκρασία έξω 36 βαθμούς) και έκανα και 5-6 km μέχρι να φθάσω στο δυναμόμετρο (To δικό μου είναι το απλό προσθιοκίνητο 1.8Τ και έχω επιπλέον βάλει sport ανάρτηση από Skoda Motorsport με ελατήρια χαμηλώματος 35 mm της Eibach).
Λένε ότι οι κινητήρες VAG 1.8T από 2001 και μετά (προσετέθη από 2000 ηλεκτρικό γκάζι, ψεκασμός πολλαπλών σημείων και από 2001 και μετά σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων) με την αναβάθμιση ΑΒΤ βγάζουν συνήθως 200-210 hp. Παρόμοιο παράδειγμα μου ανέφερε κάποιος φίλος με Audi A4 1.8T (2WD)Γειά χαρά,
Chris
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Νομίζω ότι το Cheroke που αναφέρθηκε προηγουμένως από κάποιο φίλο να έχει τύπου Haldex τετρακίνηση, στην πραγματικότητα έχει Torsen.
Tέλος μεταξύ των δύο πιστεύω ότι η τετρακίνηση με 3 διαφορικά υπερέχει σαφώς.
Chris
Ναι το Grand Cherokee με το V8 ερχεται με το Quadra Drive που εχει 3 διαφορικα που μπορουν να κλειδωσουν(αυτοματως οχι χειροκινητα). Επισης εχει και το Varilok που μπορει να κλειδωσουν απο δεξια αριστερα. ( front to rear και side to side). Υποθετω οτιδηποτε παραπανω πρεπει να νικησεις τους νομους της φυσικης που δεν ειναι δυνατον
Νικος
Μονο τα μεγαλύτερα μοντέλα νομίζω.
-
FAST@SAFE, το έχεις οδηγήσει σε φρέσκο (όχι πατημένο) χιόνι ?
Πως πάει εκεί? πχ σε μικρή ανηφόρα με 10 και παραπάνω πόντους φρέσκο χιόνι, προχωράς ή κολλάς? σε ίσιωμα ή κατηφόρα πόσο ανεβαίνουν τα περιθώρια?Έχω δει πχ Honda HRV να κολλάει σε παρόμοια κατάσταση γι'αυτό ρωτάω. Πόσο αποτελεσματικό είναι το haldex σε σύγκριση με 'κλασικά' συστήματα τετρακίνησης? (πχ Impreza)
Κανείς άλλος με αυτοκίνητο με το ίδιο σύστημα (Αudi A3/TT) που να έχει τέτοιες εμπειρίες?
(Πληροφορίες για το haldex υπάρχουν στο http://www.haldex-traction.com)
-
Για τον georgex:Τετοιου ειδους εμπειριες σε κανενα διμηνο.Παντως σε λασπη και παχεια αμμο παραλιας με συνετη χρηση δ ε ν κολλαει.
-
Ο χρήστης georgex έγραψε:
FAST@SAFE, το έχεις οδηγήσει σε φρέσκο (όχι πατημένο) χιόνι ?
Πως πάει εκεί? πχ σε μικρή ανηφόρα με 10 και παραπάνω πόντους φρέσκο χιόνι, προχωράς ή κολλάς? σε ίσιωμα ή κατηφόρα πόσο ανεβαίνουν τα περιθώρια?Έχω δει πχ Honda HRV να κολλάει σε παρόμοια κατάσταση γι'αυτό ρωτάω. Πόσο αποτελεσματικό είναι το haldex σε σύγκριση με 'κλασικά' συστήματα τετρακίνησης? (πχ Impreza)
Κανείς άλλος με αυτοκίνητο με το ίδιο σύστημα (Αudi A3/TT) που να έχει τέτοιες εμπειρίες?
(Πληροφορίες για το haldex υπάρχουν στο http://www.haldex-traction.com)
Πάντως σε ανηφόρα σε πατημένο χιόνι έχω δει κολλημένα και S3 και Ιμπρεζα και BMW Χ5. εκτός των άλλων τα λάστιχα παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο
-
Τι χρόνο παράδοσης έχουν? Γύρω στους 2 μήνες?
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Πάντως σε ανηφόρα σε πατημένο χιόνι έχω δει κολλημένα και S3 και Ιμπρεζα και BMW Χ5. εκτός των άλλων τα λάστιχα παίζουν πολύ σημαντικό ρόλοΝαί σίγουρα αν το χιόνι ήταν πολύ πατημένο και η θερμοκρασία χαμηλή, είναι σαν πάγος. Στη περίπτωση όμως που ανέφερα με το HRV, πέρασε από δίπλα Niva με φαλακρά λάστιχα, χωρίς πρόβλημα.
-
Ο χρήστης georgex έγραψε:
Τι χρόνο παράδοσης έχουν? Γύρω στους 2 μήνες?Πάντως σε ανηφόρα σε πατημένο χιόνι έχω δει κολλημένα και S3 και Ιμπρεζα και BMW Χ5. εκτός των άλλων τα λάστιχα παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο
Ναί σίγουρα αν το χιόνι ήταν πολύ πατημένο και η θερμοκρασία χαμηλή, είναι σαν πάγος. Στη περίπτωση όμως που ανέφερα με το HRV, πέρασε από δίπλα Niva με φαλακρά λάστιχα, χωρίς πρόβλημα.
Νομίζω ότι και HRV και CRV δεν έχουν να επιδείξουν κανένα ιδιαίτερο σύστημα τετρακίνησης δεν εκπλήσομαι ότι κολλάνε στα χιόνια
-
Υπαρχουν και 'ετοιμοπαραδοτα'(βλεπε 10-15 μερες).Αλλα ο κανονικος χρονος παραδοσης για το Octavia το τετρακινητο ειναι κοντα στους 2,5-3μηνες,αν δεν δωθει καμμια 'κουφη' ειδικη παραγγελια.Εκτος αν εισαι τυχερος και πεσεις σε καμμια ακυρωση.
-
Παιδιά , το αμάξι το πήρα το Γενάρη περίπου μια εβδομάδα μετά τα χιόνια στην Αθήνα και ανέβηκα στον Παρνασσο . Βρήκα ένα χωματόδρομο με απάτητο χιόνι αλλά παγωμένο και το δοκίμασα εκεί χωρίς προβλήματα . Το έχω χώσει και σε λάσπες περίπου μέχρι τη μέση του ελαστικού , στα βουνά της Καρδίτσας και εκεί πραγματικά το χάρηκα . Το αμάξι έπαιζε δεξιά αριστερά αλλά δεν κόλλησε . Και μιλάμε για πολύ λάσπη.... Τη μοναδική φορα που το κόλλησα από μ@@@@ία μου ήταν σε μιά παραλία που το παράχεσα και έκατσε όλο το αμάξι και με ξεκόλλησε ένα τρακτερ ....
Το έχω κάνει δυναμομέτρηση σε δυναμομετρίο στη Βουλαγμένης και μου έδειξε ή 206 ή 208 αλογάκια ....δεν θυμάμαι καλά αν και έχω την δυναμομέτρηση στο σπίτι.
Σε γενικές γραμμές το αμάξι με έχει βγάλει παλικαρίσια όπου και να το έχω βάλει . Στην ευθεία της Θήβας το κοντερ έχει δείξει 240 και καταλάβαινα ότι είχε κι'άλλο.
Εχτές είδα το το πρώτο Suberb. Το αμάξι έχει τεράστιο χώρο για τους πίσω επιβάτες και αρκετή χλίδα μέσα . Δεν μου πολυάρεσε το portbagaz γιατί ενώ έχει μεγάλη χωρητικότητα , έχει μικρό άνοιγμα .
Αυτά ...
Skoda Octavia 1.8 T