-
Eίδα πριν από μια ώρα έξω από το σπίτι μου εν κινήσει, μία κατακόκκινη Mercedes CLK 430 AMG με κίτρινη πινακίδα που έγραφε XIOS GR στο κύριο τμήμα, στο πάνω μέρος Νew York και στο κάτω μέρος Empire State. What's that?
Ελληνοαμερικάνος εκ της Χίου, που έφερε το κάrro του στο πατrίδα;
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Eίδα πριν από μια ώρα έξω από το σπίτι μου εν κινήσει, μία κατακόκκινη Mercedes CLK 430 AMG με κίτρινη πινακίδα που έγραφε XIOS GR στο κύριο τμήμα, στο πάνω μέρος Νew York και στο κάτω μέρος Empire State. What's that?Ελληνοαμερικάνος εκ της Χίου, που έφερε το κάrro του στο πατrίδα;
Κάγκουρας , ωραίος ο τύπος με την CLK 430 το AMG Τι το ήθελε για να δώσει κιάλλα άλογα?
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Eίδα πριν από μια ώρα έξω από το σπίτι μου εν κινήσει, μία κατακόκκινη Mercedes CLK 430 AMG με κίτρινη πινακίδα που έγραφε XIOS GR στο κύριο τμήμα, στο πάνω μέρος Νew York και στο κάτω μέρος Empire State. What's that?Ελληνοαμερικάνος εκ της Χίου, που έφερε το κάrro του στο πατrίδα;
πινακιδες ΝΥ στις οποιες πληρωσε ωστε να βαλει το XIOS GR αντι για random αριθμους-γραμματα
για το amg τα ειπε ο αποπανω
-
Mάλιστα, 'νταξ, αν η μόνη καγκουριά είναι το AMG small the bad Κατά τ'άλλα κούκλα το κόκκινο μερσεντικό.
-
Γεια σας θα ηθελα να κανω μια ερωτηση σχετικα με το αυτοκινιτο μ.Σημερα εχω καποιο ταξιδι να πραγματοποιησω και το προβλημα μου ειναι οτι το δεξι μ φαναρι δουλευει αλλα ειναι σε ενα σημειο λιγο σπασμενο αλλα δουλευει τελεια . Αν με σταματησει αστυνομικος μπορει να με γραψει ??
-
Οχι
-
οκ ευχαριστω!!
-
http://www.yme.gr/imagebank/categories/KOK_pdf.pdf
Στα άρθρα 35 και 36 δεν λέει κάτι σχετικό απλώς να λειτουργούν ...
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Eίδα πριν από μια ώρα έξω από το σπίτι μου εν κινήσει, μία κατακόκκινη Mercedes CLK 430 AMG με κίτρινη πινακίδα που έγραφε XIOS GR στο κύριο τμήμα, στο πάνω μέρος Νew York και στο κάτω μέρος Empire State. What's that?Ελληνοαμερικάνος εκ της Χίου, που έφερε το κάrro του στο πατrίδα;
Τον είδα και εγώ αργότερα στον Ασπρόπυργο!
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Yπάρχει κάποιος λόγος για να χαμηλώσει κάποιος τα μπροστινά αμορτισέρ ενός saxo και να σηκώσει τα πίσω??
το κανουν καποιοι που ασχολουνται πιο φανατικα με ντραξτερ.
Προσθιοκινητο και ντραγκστερ ειναι να το λες μονο για ανεκδοτο..
Το να χαμηλωσεις το μπροστινο μερος και να σηκωσεις το πισω - υποθετωντας οτι κρατας σταθερη την ιδιοσυχνοτητα aka σκληροτητα των ελατηριων, αλλαζει τον τροπο με τον οποιο μεταφερεται το βαρος στους τροχους κατα τις αλλαγες διευθυνσης. Στην συγκεκριμενη περιπτωση το βαρος θα μεταφερεται περισσοτερο στο πισω μερος, αρα κατα την επιταχυνση οι πισω τροχοι θα δεχονται μεγαλυτερο φορτιο (vertical load) απ'οτι πριν. Στην περιπτωση του Saxo (προσθιοκινητο) αυτο δεν ειναι καθολου καλο γιατι την ροπη την δινουν οι μπροστινοι τροχοι και λογω της αυξημενης μεταφορας βαρους πισω, οι μπροστινοι τροχοι μπορει και να χανουν τελειως την προσφυση τους κατα την μεγιστη επιταχυνση δηλαδη να σηκωθουν στον αερα! Πως στο καλο τοτε θα επιταχυνει το Saxo στην ευθεια?Γιατί τα ντραγκστερ αυτοκίνητα έχουν τόσο μεγάλο προφίλ με μεγάλη καμπύλη σαν μπαλόνια κάτι;
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Γιατί τα ντραγκστερ αυτοκίνητα έχουν τόσο μεγάλο προφίλ με μεγάλη καμπύλη σαν μπαλόνια κάτι;Τα λάστιχα αυτά παραμορφώνονται έντονα κατα την εκκίνηση:
Αυτό γίνεται γιατι το πέλμα κάθεται στο δρόμο ενώ το κέντρο του ελαστικού συνεχίζει να γυρίζει μαζί με τη ζάντα και γι αυτό κάνει αυτές τις ζάρες.
Ουσιαστικά το πλαινό του ελαστικού εδώ δουλεύει σαν ελατήριο, αποθηκεύει ενέργεια και την αποδίδει αργότερα. Αν ήταν χαμηλοπρόφιλα τα λάστιχα δέν θα είχαν τη δυνατότητα αποθήκευσης της ενέργειας και απλά θα σπινιάρανε πιό εύκολα.
-
Σωστος δε το γνωριζα,ειχα την εντυπωση οτι απλα το μεγαλο προφιλ προστατευει απο τις υπερθερμανσεις του warmup εκκίνησης.
Στις φορμουλες απο την άλλη (f1 κλπ) τι εξυπηρετεί το μεγαλύτερο προφιλ? -
Στην F1 είναι θέμα κανονισμών. Νομίζω η ζάντα είναι αναγκαστικά 13' και το λάστιχο συγκεκριμένων διαστάσεων. Το γιατί δέν το ξέρω, νομίζω ο σκοπός αρχικά ήταν για να περιορίσουν το μέγεθος των φρένων
-
-
Τρομακτικές οι δονήσεις και τελείως γελοίο το θέαμα του ελαστικού σώβρακου!
-
εδω ειναι ακομη καλυτερο
βαλε τα 5000+αλογα και αυτο το τερας λαστιχο και δες στο 2.10 και μεταΚαι ενα fun fact για αυτα τα τερατα..
http://webcache.googleusercontent.com/s ... en&ct=clnk -
To βαζω και εδω:
Δεν ξερω αν εχει γινει καποιο σχετικο θρεντ αλλα ψαχνω για φωτογραφικο και οχι μονο υλικο όλων των f1 safety car που παρηλθαν
-
Τι είναι αυτό;
-
-
Αχά, ευχαριστώ!
Sent from my Note II using smoke signals.
Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο