Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέλη κυκλοφορίας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τέλη κυκλοφορίας
    • 1
    • 2
    • 363
    • 364
    • 365
    • 366
    • 367
    • 472
    • 473
    • 365 / 473
    Περί αυτοκίνησης
    19
    9449
    53820
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tpapo last edited by

      Οι φωστηρες χρειαζονται 130μυρια απο τα τελη που δεν πήραν φετος και επειδη αναμενεται καταθεση πινακιδων κατα ριπάς κοντα στο Δεκέμβρη απο 2λιτρους και ανω απο που θα τα πάρουν ; ,απο τα υπόλοιπα παιδακια ...

      Υ.Γ ζωντανεψε το νημα ρε παιδια ,ανησυχειτε και με τα μικρα κυβικα ε ; η λύση απλή οργανωθειτε για καταθεση πινακιδων ΜΑΖΙΚΑ για να ιδρωσει το αυτι τους ,επιτελους φτανει πια το αρμεγμα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gti_ last edited by

        Ο χρήστης tpapo έγραψε:
        η λύση απλή οργανωθειτε για καταθεση πινακιδων ΜΑΖΙΚΑ για να ιδρωσει το αυτι τους ,επιτελους φτανει πια το αρμεγμα...

        Και όταν θα γίνουν εκλογές με τι θα πάμε στα σχολειά να τους* ψηφίσουμε; Με τα πόδια;

        *τους ίδιους φωστήρες

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jimclark last edited by

          επίσης, αρκετά βέβαια θα υπάρχει χαράτσι και για τα ακινητοποιημένα, και αναδρομικά. Το περιμένω κ αυτό.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης coyote έγραψε:
            ναί αλλά δεν είναι όλα τα μέτρα μαζί. Εδω θα βάζουνε όλα τα μέτρα συν τα νέα.

            ...χαχαχα,σωστος ετσι ειμαστε εδω στο ellada...

            ρε παιδια δν θα ηταν ασχημο να καταργουνταν εντελως τα τελη,και ας πηγαινε η βενζινη 2ε...?
            ναι ξερω,ευσεβεις ποθοι...
            βεβαια πιο πιθανο βλεπω,οι κλεφτες που μας κυβερνανε τοσα χρονια να πανε και τη βενζινη στα 2 -καποια στιγμη,
            και τα τελη οπως ειναι (για να μη πω οτι παιζει να τα τσιμπησουν,με τη προφαση του ΔΝΤ...).

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
              ηντα πες μωρέ?????
              εχω το Octavia 1.8 Tsi , με τα 163 αλόγατα , μοντ. 2011 , τώρα πλήρωσα (βάση ρύπων) 267 euro.. και τώρα θα πάω στα 600+

              Δεν καταλαβαίνω γιατί ήταν οκ όταν αυτό συνέβη σε κάτι δίλιτρες αρχαιολογίες αστείας αξίας και πολύ λιγότερης ισχύος ενώ ξαφνικά είναι τρομερό αν συμβεί σε αυτοκίνητο κάτω από 1929 κυβικά κι ας είναι μόνο 2 ετών με μπόλικη ισχύ, επιδόσεις και σημαντικά μεγαλύτερη αξία.... Αν τότε ήταν μέτρο κατά της πλουτοκρατίας τώρα δεν είναι;;;;
              Τα κυβικά είναι βαθειά ριζωμένα μέσα μας....!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                bebes last edited by

                Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                ....!

                οχι, απλα ειναι οτι συμφερει στον καθενα μας

                περα απο την πλακα που κανουμε μεταξυ μας, αν αλλαξει το συστημα υπολογισμου των τελων κυκλοφορίας αναποφευκτα καποιοι θα αισθανθούν(ούμε) εξαπατημενοι απο το κράτος που 'αλλα ελεγε πριν και αλλα πρατει τωρα'

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tpapo last edited by

                  Δυστυχώς έτσι ειναι ,ο καθενας τη 'παρτη 'του ,εμεις που κλαιμε εδω και καποια χρόνια για την εξοντωτική φορολογηση του ιχ μας με διπλασιασμο των τελών ,εκακτη εισφορα ,φορο πολυτελειας όλο και λιγοστευουμε ,90-100χιλ. εμειναν ακόμη και σταδιακα μεχρι τελους του 2013 θα καταθεσουμε πινακιδες και τελος
                  Θα χασουν λοιπόν γυρω στα 250μυρια απο τελη κτλ και θα στραφουν στους απο κάτω τα τζιμανια στο υπουργειο..
                  Θ'αρχίσουν τωρα να κλαινε οι των 1.8 που μεχρι τωρα θεωρούσαν 'λογικο' να πληρωνω για 2λ 8ετίας με μηδενικη εμπορικη αξια πλέον...,660ε για τελη ,308για φορο πολυτελειας και 6600ε το χρόνο τεκμήριο ενω ας πόυμε ο φιλος πιο πάνω ( καλα να ειναι βεβαια το παιδι ) 267ε μονον όλα οκ !
                  Ε ,τωρα ας βγει να φωναξει και αυτός αλλά και οι υπόλοιποι με τα υγραερια,πετρελαια ,υβριδικά κτλ για τον 'αφανισμο' που θα'ρθει...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pnp last edited by

                    Τε τέλη κυκλοφορίας σύμφωνα με την κατανάλωση δεν είναι ελληνική εφεύρεση, και εφαρμόζονται σε πολλά σύγχρονα κράτη. Έχουν δε και συγκεκριμένη λογική καθώς πριμοδοτούν οχήματα με μικρότερη κατανάλωση και λιγότερες εκπομπές CO2 που δεν είναι ρύπος. Τέλη κυκλοφορίας με βάση την ιπποδύναμη είναι σαφώς πισογύρισμα. Το λογικό αν θέλουν (που θέλουν) να αυξήσουν τα έσοδα είναι να κατεβεί ή και να κατργηθεί το αφορολόγητο των 100 γρ συμπαρασσύρωντας όλα τα τέλη κυκλοφορίας κατά 80 -100 ευρώ πχ προς τα πάνω

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      michelle last edited by

                      Ο χρήστης spiros έγραψε:
                      ολα αυτα θα ειχαν νοημα εαν το κρατος ειχε την παραμικρη διαθεση να εφαρμοσει δικαια μετρα. Ποσες 10ετιες πρεπει να περασουν μεχρι να καταλαβουμε οτι ΔΕΝ εχει;;;

                      τα ΤΚ οπως και 100αδες αλλοι φοροι και χαρατσια εχουν αποκλειστικο σκοπο να γεμισουν τα ταμεια. Στα παπαρι@ τους αν αυτο γινει με δικαιο ή μη τροπο.

                      Aπο τα πιο σωστα ποστ εδω μεσα.

                      Φταίμε και μεις.Πήγε κανένα ΙΝΚΑ-ΕΛΠΑ-ΜΚΟ-ΠΑΜΕ-ΦΥΓΑΜΕ κ.α. να μιλήσει ανθρώπινα και με επιχειρήματα στην πολιτεία για την αυτοκίνηση και να προτείνει μέτρα? Όχι. Μετά μας φταίνε οι πολιτικοί μας και η τρόικα.

                      Επισης.

                      Στο ότι επηρεάζει τις τιμές αγαθών συμφωνούμε, άρα by default είναι αδύνατη η εφαρμογή τέτοιας λογικής.

                      Μας λες δηλαδη καλο μου παιδι πως το οτι θσ επηρεασει --εστω και λιγο-- τις τιμες των αγαθων μια --εστω μικρη-- αυξηση στην τιμη της βενζινης που θα αντικαταστησει τα τελη κυκλοφοριας, εξ ορισμου κανει αδυνατη την εφαρμογη της. σωστα;

                      Σίγουρα θα βλέπαμε νούμερα άνω των 50 λεπτών, άρα βενζίνη άνω του 2ευρου (χωρίς να υπολογίζουμε τις αυξομειώσεις του πετρελαίου εντός του έτους), άρα θα έπεφταν κατακόρυφα οι μετακινήσεις και η κατανάλωση βενζίνης και τελικά ίσως να είχε λιγότερα έσοδα.

                      Το μονο σιγουρο που το ειδαμε ηδη ειναι οι καταθεσεις πινακιδων με το αρμεγμα μεσω κυβικων.
                      Τα 50 λεπτα τα βγαζεις απο τα οπισθια σου, κανε εναν κοπο να βρεις τον υπολογισμο που ειχε κανει ο dstou καποτε η να δικαιολογησεις το νουμερο που εγραψες αν θες να παιρνουμε αυτα που γραφεις στα σοβαρα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikos last edited by

                        Ο χρήστης Michelle έγραψε:

                        Στο ότι επηρεάζει τις τιμές αγαθών συμφωνούμε, άρα by default είναι αδύνατη η εφαρμογή τέτοιας λογικής.

                        Μας λες δηλαδη καλο μου παιδι πως το οτι θσ επηρεασει --εστω και λιγο-- τις τιμες των αγαθων μια --εστω μικρη-- αυξηση στην τιμη της βενζινης που θα αντικαταστησει τα τελη κυκλοφοριας, εξ ορισμου κανει αδυνατη την εφαρμογη της. σωστα;

                        Σίγουρα θα βλέπαμε νούμερα άνω των 50 λεπτών, άρα βενζίνη άνω του 2ευρου (χωρίς να υπολογίζουμε τις αυξομειώσεις του πετρελαίου εντός του έτους), άρα θα έπεφταν κατακόρυφα οι μετακινήσεις και η κατανάλωση βενζίνης και τελικά ίσως να είχε λιγότερα έσοδα.

                        Το μονο σιγουρο που το ειδαμε ηδη ειναι οι καταθεσεις πινακιδων με το αρμεγμα μεσω κυβικων.
                        Τα 50 λεπτα τα βγαζεις απο τα οπισθια σου, κανε εναν κοπο να βρεις τον υπολογισμο που ειχε κανει ο dstou καποτε η να δικαιολογησεις το νουμερο που εγραψες αν θες να παιρνουμε αυτα που γραφεις στα σοβαρα.

                        Οτιδήποτε υπολογισμός να γίνει για την οποιαδήποτε επιβάρυνση στο λίτρο, από το ίδιο σημείο που ανέφερες θα βγει.

                        Εσύ είσαι σίγουρη ότι αυξάνοντας τα καύσιμα (χωρίς να ξέρουμε πόσο ακριβώς θα αυξηθεί ) ΔΕΝ θα ακριβύνουν οι μεταφορές κι άρα οι τιμές των αγαθών?

                        Nikos @ YouTube

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          michelle last edited by

                          Μην απαντας με ερωτηση, τα 50 λεπτα πες που τα βρηκες.
                          Και το 'by default' που εγραψες.

                          Η βενζινη σημερα εχει σχεδον διπλασια τιμη απ οσο ειχε πριν 6-7 χρονια
                          Ποσο πιο ακριβα ψωνιζεις το γαλα σου η τον υπολογιστη σου σε σχεση με το 2006 και ειναι 'εξ ορισμου' αδυνατη η εφαρμογη μιας τετοιας λογικης, την οποια υποστηριζουν ουκ ολιγοι απ´ οσο διαβασα;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 1
                            1kost12 last edited by

                            Η γνώμη μου είναι …..ΑΝΑΛΟΓΗ ΜΕ ΤΗΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ όπως ισχύει και στο εξωτερικό. Με ιδιαίτερη έμφαση από τα 130 άλογα και πάνω……
                            Ότι ισχύει στο εξωτερικό να γίνει και εδώ…

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              Στο εξωτερικό ισχύει και ο βασικός μισθός των 1500€. Να γίνει κ εδώ!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                fokion_sportage last edited by

                                Ο χρήστης 1kost12 έγραψε:
                                Η γνώμη μου είναι …..ΑΝΑΛΟΓΗ ΜΕ ΤΗΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ όπως ισχύει και στο εξωτερικό. Με ιδιαίτερη έμφαση από τα 130 άλογα και πάνω……
                                Ότι ισχύει στο εξωτερικό να γίνει και εδώ…

                                ναι
                                για να εχουμε παλι 1 τονο αυτοκινητο με 60 αλλογα...
                                1800 μοτερ με 90....

                                και.... τα 'πειραγμενα'?????? θα πηγαινεις με χαρτι απο δυναμομετρο??? κι αν ναι απο ποιο???

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alxnks last edited by

                                  Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                  Στο εξωτερικό ισχύει και ο βασικός μισθός των 1500€. Να γίνει κ εδώ!

                                  +1

                                  Sent from my Neo V using Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    apagogeas last edited by

                                    Πέρυσι τέτοια εποχή είχα αναφερθεί σε άλλο φόρουμ σχετικά με τα τέλη, παραθέτω αυτούσια την άποψή μου.

                                    *Το πιο δικαιο ειναι ενσωματωση στη βενζινη/καυσιμο για οχηματα που θελουν υγρα/αερια καυσιμα. Η λογικη ειναι, οσο περισσοτερο κινεισαι, τοσο περισσοτερο αξιοποιεις την υπαρχουσα υποδομη και συνεπως απαιτειται να συμμετεχεις περισσοτερο στην συντηρηση/αναβαθμιση του. Επισης αν εχεις μεγαλο οχημα, τοσο περισσοτερο καις/παραγεις περισσοτερες εκπομπες καυσαεριων οποτε αναλογα ειναι και τα εξοδα σου. Για τα ηλεκτροκινητα σιγουρα θελει διαφορετικη μεταχειρηση.

                                    Αλλα αυτο πρεπει να γινει παραλληλα με μια σειρα αλλων αλλαγων για να ειναι αποδοτικο. Πρωτα, πρεπει να καθοριστει οτι ο φορος καυσιμων αφορα αποκλειστικα και μονο θεματα κατασκευης/συντηρησης οδοποιιας/λειτουργιας φαναριων/γεφυρων/τελος ταξινομησης/αγορα οχηματων Δ.Χ./δημοσια parking/εκχιονιστικα και γενικα οτι εχει να κανει με δρομους και οχηματα και φυσικα να φυγουν οι αλλοι ασχετοι φοροι που υπαρχουν ηδη στα καυσιμα. Να μη βαζουν χερι δηλαδη στα εσοδα απο αυτο το φορο για ασχετα πραγματα για να καλυψουν τις τρυπες που δημιουργουν με την ανικανοτητα τους.

                                    Τα πλεονεκτηματα αυτου του μετρου θα ειναι:

                                    • μηδενικο κοστος εκδοσης σηματος κυκλοφοριας (αφου δε θα εκδιδεται πλεον) μαζι και ολα τα λειτουργικα του εξοδα. Σκεφτηκε κανεις ποσο κοστιζει ολη αυτη η χαρτουρα στο κρατος (που τα πληρωνουμε τελικα ο καθε πολιτης παλι) για να εκτυπωθει και να διανεμηθει η νομιζετε δε παιρνουν λεφτα οι τραπεζες για να τα παρεχουν στον πελατη απο το γκισε τους; Πρακτικα πληρωνουμε οχι μονο το κομματι χαρτι αλλα αρκετα περισσοτερα απο το ιδιο το τελος, απλα ειναι 'κρυφες' χρεωσεις στον καθενα μας. Το κρατος δε το νοιαζει να βρει τη βελτιστη λυση, λεφτα θελει να παιρνει μονο και παντα το ευκολο θυμα ειναι ο πολιτης. Ασε που ασχημαινει το μπαρμπριζ με τοσα αυτοκολλητα πανω. Επισης θα συμμετεχουν αυτοματα στα τελη και τουριστες που νοικιαζουν η ερχονται με τα αμαξια τους στην Ελλαδα. Αυτη τη στιγμη απόσο ξερω δε πληρωνουν καποιο τελος (αν δε κανω λαθος).

                                    • Καθενας καθοριζει τα εξοδα του/συμμετοχη του με βαση τις μετακινησεις του. Αυτη τη στιγμη καταφεραν με ολη αυτη το φοροεπιδρομη να απωλεσουν εκατονταδες χιλιαδες αυτοκινητα (και εσοδα) λογω αγανακτησης οδηγων. Αν θελουν να βαλουν ενα παγιο χρησης, ας το κανουν μεσω εφοριας αλλα να ειναι μικρο ποσο. Επισης προαγει και πιο συνετη οδηγηση καθως εξοικονομηση καυσιμου σημαινει και πιο σωστη οδηγικη συμπεριφορα -> λιγοτερα ατυχηματα -> λιγοτερα εξοδα σε αλλους τομεις τοσο για το κρατος οσο και για τον οδηγο.

                                    • Για ειδικες κατηγοριες οχηματων (πχ φορτηγα/ταξι/ΕΚΑΒ κτλ) που αναγκαστικα κανουν πολλα χιλιομετρα να προβλεπεται καποια επιστροφη φορου. Ειδικα για τα δημοσιου συμφεροντος οχηματα, ισως και εξαλειψη με επιστροφη η ειδικες αντλιες μονο για δημοσια οχηματα χωρις τελος. Αν και δε βλεπω λογο για ιδιαιτερη τετοια μεταχειρηση, δεδομενου οτι για τα επαγγελματικα αυτο μπορει να θεωρηθει ως κοστος λειτουργιας τους κατ'αναλογια με μια επιχειρηση που ξοδευει ρευμα/πληρωνει υπαλληλους για να παραγει το κερδος της, για τα Δ.Χ. ειναι φορος που επιστρεφει στο κρατος παλι.

                                    • Αμεση αναπροσαρμογη του συντελεστη με βαση τις ετησιες αναγκες. Αν οι απαιτησεις για εσοδα ειναι μικροτερες μπορει να μειωνεται, αν απαιτειται καποια σημαντικη μελλοντικη κατασκευη μπορει να αυξανεται αναλογα αλλα σε λογικα πλαισια παντα. Στην τελικη, μπορει ενα εργο τελικα να το χρησιμοποιησω και εγω σε καποιο ταξιδι στην αλλη ακρη της Ελλαδας.

                                    • Ο φορος μπορει να αναπροσαρμοζεται ανα περιοχη, πχ οντως τα αμαξια στα νησια μπορει να μην εχουν προσβαση σε κανονικους δρομους, εκει ο συντελεστης φορου μπορει να ειναι μικροτερος αλλα η διαφορα απο περιοχη σε περιοχη να ειναι τετοια ωστε να μη δινει κινητρα για αγορα απο αλλη περιοχη (οπως πχ γινεται με τα καυσιμα που πανε Βουλγαρια να γεμισουν, να μη συμφερει το κοστος να πας δηλαδη). Αυτο ειναι δυσκολο μετρο να υλοποιηθει σωστα αλλα για καταφωρες περιπτωσεις αδικιας μπορει να χρησιμοποιηθει σε συγκεκριμενες περιοχες.

                                    • Κινητρο για πιο οικονομικα/αποδοτικα αμαξια. Αν ξερεις οτι θα σου μειωσει εξοδα θα κινηθεις για τετοια αγορα, συνεπως κινειται και η αγορα αυτοκινητων, εχουμε καθαροτερο περιβαλλον (γιατι οι περισσοτεροι υποθετω να μειωσουν εξοδα θελουν). Εμμεσα εμπεριέχεται στα τελη στη βενζινα η εκπομπη ρυπων/κυβικα/παλαιοτητα οχηματος. Γιατι παλιοτερης γενιας αυτοκινητα εχουν μεγαλυτερη καταναλωση οπως και τα περισσοτερα κυβικα. Αλλα δε 'τιμωρεις' καποιον με υπερμετρη φορολογηση που εχει αμαξι 20ετιας γιατι αδυνατει να αγορασει καινουργιο (αλλιως θα ειχε αγορασει). Οσο για το σχολιο οτι καποιος μπορει να αγορασει 10 αμαξια και να καθονται, δε νομιζω να εχει καποια λογικη αυτο - να τα αγορασεις κοστιζουν στο κατω κατω, να τα εχεις να καθονται ακομα πιο παραλογο. Ποσοι θα το κανουν πια αυτο; Δεν εχει καμια διαφορα απο καποιον που αποσυρει ενα αμαξι για να μη πληρωνει τελη και το εχει να καθεται για να το θαυμαζει - οποτε δε θα το προκαλεσει το τελος στη βενζινη αυτο.

                                    • Καταργηση διοδιων (εννοειται και επιβαλλεται). Ο φορος στα καυσιμα ειναι υπεραρκετος να καλυψει συντηρηση ολων των εθνικων οδων και μη. Τερμα οι αναδοχες ιδιωτικες εταιριες, συμβαση μονο για κατασκευη με το προβλεπομενο κερδος στην εταιρια και μετα ο δρομος ειναι αποκλειστικη ευθυνη του κρατους για συντηρηση/αναπτυξη. Στη τελικη, γιατι να πληρωνω και αλλο ενα τελος (διοδια) ενω ηδη πληρωνω τελη χρησης ειτε ετσι οπως ειναι αυτη τη στιγμη ειτε αν μπει στα καυσιμα; Αντικρουομενα δεν ειναι αυτα;

                                    • Τα εσοδα μπορουν να κατευθυνονται οπου χρειαζεται και οχι για ενα συγκεκριμενο δρομο εθνικης (πχ μεσω διοδιων) που στη τρεχουσα κατασταση μπορει να μη χρειαζεται αμεση συντηρηση ενω ενας αλλος δρομος τα εχει αμεση αναγκη. Με τα διοδια δεν υπαρχει περιπτωση να γινει αυτο γιατι απλα ειναι φτιαγμενα για να πανε στις τσεπες της ιδιωτικης εταιριας και αν φτασει στο απροχωρητο η κατασταση ισως, λεω ισως, ριξουν κατι ψιλα απο τα εκατομμυρια που εχουν τσεπωσει για τα ματια του κοσμου.

                                    • Υποχρεωτικα πληρωνεις εν τελει για χρηση. Χωρις καυσιμο δε πας πουθενα. Αν υπαρχουν οχηματα που κινουνται χωρις τελη, αυτο το προβλημα εξαλειφεται αυτοματα. Επισης αναιρει την αδικια του να πληρωνεις ολο το τελος χρησης ασχετα απο το ποτε θα βαλεις ενα αμαξι στην κυκλοφορια. Αυτη τη στιγμη πληρωνεις το ιδιο ειτε μπει την 1/1 του ετους ειτε μπει το Σεπτεμβριο πχ. Καταλήγει σε ποιο δικαιη κατανομη βαρων αναλογικα. Διαλεξα ενα αμαξι πχ 1000 κ.ε. γιατι εχω αναγκη να μετακινηθω αλλα δεν αντεχω κατι μεγαλυτερο και ας ηθελα το τουρμπατο 2000 κ.ε. Πληρωνω αναλογα με το ποσο 'ταλαιπωρω' το δρομο και το περιβαλλον (βαρος/καυσαερια) και το ποσο αντεχει η τσεπη μου (οποτε αποφασιζω να μη το κινησω).

                                    • Συμμετεχουν ολα τα μηχανοκινητα οχηματα ανεξαιρετως οπως παπακια αρα μεγαλυτερο ευρος εισφορων και τελικα μικροτερο κοστος χρησης ανα οδηγο. Γενικα η φιλοσοφια ειναι οποιος χρησιμοποιει το δρομο συμμετεχει κατα το ποσο που του αναλογει (προσεγγιστικα) δινοντας το πολυποθητο αισθημα δικαιου.

                                    • Για ολες τις αλλες χρησεις πχ χορτοκοπτικα, το τελος μπορει να θεωρηθει οτι ειναι για τους δασμους εισαγωγης του πετρελαιου/βενζινας που θα καλυπτονται απο αυτο το τελος υποθετω (ηδη υπαρχει τετοιος φορος στα καυσιμα). Μικροποσα θα ειναι εν τελει για τετοιες χρησεις.

                                    Αλλα θελει αυστηρο ελεγχο το ολο θεμα για να μη βαζουν χερι στα εσοδα ουτε να κοστολογουνε 5x τη κατασκευη ενος δρομου σε σχεση με αλλες χωρες. Γι'αυτο θελει επαναφορα του ΤΕΟ με αυξημενες αρμοδιοτητες που να εχει καθολικη ευθυνη για ολες τις αναγκες ανα την επικρατεια.

                                    Γενικα το θεωρω απαραδεκτο να με εξισωνουν με ενα αμαξι 1900 κ.ε. ενω εχω 1368 κ.ε. (γιατι με βαζουν στην ιδια βαθμιδα των 10 φ.ι. επιτηδες απο τα 1358 που ξεκιναει νομιζω μονο και μονο για να με πιασουν στη τσιμπιδα των 10 φ.ι.). Σκετη κοροϊδια ειναι το συστημα οπως ειναι αυτη τη στιγμη. Το ιδιο και για ενα αμαξι που εχει χαμηλες εκπομπες ρυπων γιατι να μη πληρωνει τελη; Δε χρησιμοποιει τους δρομους, δε 'καταστρεφει' το οδοστρωμα;
                                    Ειδικα η καταργηση των διοδιων σε συνδυασμο με το φορο στα καυσιμα θα δωσει πολυ περισσοτερα εσοδα στο κρατος απο οτι ειναι τωρα, γιατι κατ'αναλογια θα πληρωσω λιγοτερο για χρηση μιας εθνικης απο ότι στα διοδια και δε θα νιωθω και σα βλακας οτι πληρωνω τζαμπα βερεσε διοδια. Εχω ελαττωσει στο ελαχιστο τις μεγαλες βολτες μεσω εθνικων λογω του οτι ειναι κοροϊδιστικα λεφτα τα διοδια. Ουτε εγω χαιρομαι που δε παω βολτες για να μη τα δινω στους απατεωνες ουτε το κρατος βγαζει εσοδα απο τη βενζινη που θα ξοδευα.

                                    Για να το βαλω και σε αριθμητικα δεδομενα, αν υποθεσω οτι αυτη τη στιγμη κυκλοφορουν 6 εκ. αυτοκινητα με μεσο ορο 10000 χλμ/ετος και αυτονομια πχ 600 χλμ ανα γεμισμα (45 λιτρα) οπως το δικο μου, με ενα φορο της ταξης 0.1 ευρω ανα λιτρο εχουμε:
                                    Φορος για το αμαξι μου 0,1 * 10000 / 600 * 45 = 75 ευρω.
                                    6 εκ * 75 = 450 εκ. ευρω.
                                    Μια καινουργια BMW X5 3.0si με 10000χλμ/ετος, 550 χλμ αυτονομια με 85λτ ντεποζιτο θα εδινε τελος 0,1 * 10000 / 550 * 85 = 154.
                                    Ενα παπακι με 1800 χλμ/ετος, 180 χλμ αυτονομια με 4 λτ ντεποζιτο θα εδινε τελος 0,1 * 1800 / 180 * 4 = 4 ευρω.
                                    Η λογικη ειναι οτι με το 1.4 θα δινω τα μισα απο καποιον που εχει ενα SUV και τα εχει(!?) και φυσαει που λεει ο λογος.

                                    Δε νομιζω να ειναι αρκετα βεβαια τα 450 εκ. για ολες τις απαιτησεις ετησιως αλλα αναλογα μπορει να προσαρμοστει ο συντελεστης. Οπως και να εχει, και 0.2 και 0.3 να γινει, το κοστος της βενζινης αναλογικα θα ειναι πολυ μικροτερο σε σχεση με τα 1.8 που πληρωνουμε τωρα (το 1+ ευρω ειναι ηδη φοροι) και μειωνονται τα λειτουργικα εξοδα του κρατους για την επιβλεψη ολου του καθεστωτος με τα τελη και τα συναφη συν ολα τα παραπανω πλεονεκτηματα. Win-win κατασταση για ολους.
                                    Αυτη τη στιγμη οι δασμοι ειναι περι το 1 ευρω, δηλαδη σαν να εχουν ενα τελος 1 ευρω - αποδοση με βαση τα παραπανω καπου 4.5 δισ ευρω για να διαχειριστουν οδοποιια, δασμους και οτι αναφερθηκε στην αρχη. Ουκ ολιγα αλλα τα παιρνουν με ανιση κατανομη βαρων, χωρια οτι παιρνουν εξτρα απο το τελος κυκλοφοριας.*

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dsgeo last edited by

                                      Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                      Στο εξωτερικό ισχύει και ο βασικός μισθός των 1500€. Να γίνει κ εδώ!

                                      Ορθόν!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 106s16
                                        106s16 last edited by

                                        Ο χρήστης apagogeas έγραψε:
                                        Πέρυσι τέτοια εποχή είχα αναφερθεί σε άλλο φόρουμ σχετικά με τα τέλη, παραθέτω αυτούσια την άποψή μου.......................................................................................................................................[/i]

                                        Εγώ συμφωνώ και επαυξάνω και τα έχω γράψει, οι τιμές των διαφόρων καυσίμων βενζίνη, πετρέλαιο κίνησης, υγραέριο κίνησης πρέπει να έχουν διαφορά στην τιμή μεταξύ τους τον ΜΟ που έχουν στην ΕΕ ( άρα αύξηση στο πετρέλαιο και υγραέριο κίνησης και μείωση στην βενζίνη), επαναφορά του πετρελαίου θέρμανσης με πραγματικά μέτρα κατά του λαθρεμπορίου καυσίμων. κατάργηση ΤΚ, τα διόδια είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο (απόσβεση κόστους κατασκευής/συντήρησης).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          apagogeas last edited by

                                          Για τις τιμές των καυσίμων έχω διαφορετική άποψη, άσχετα τι γίνεται στις άλλες χώρες. Πάντως αν αυξήσουν το υγραέριο, απλά ψόφησε αυτή η αγορά. Από υπολογισμούς που έχω κάνει, μόλις ακουμπίσει το 1.20, δεν θα έχει κανένα όφελος να έχεις υγραέριο σε σχέση με βενζίνη που είναι τώρα στα 1.65-1.7. Ήδη δηλαδή εκεί που το φτάσανε 0.85-0.95 είναι ψόφια τα πράγματα σε εγκαταστάσεις υγραερίου οπότε καταδυναστεύεται και το πνεύμα προώθησης οικολογικών καυσίμων σε πρώτη φάση. Όχι πως οι τιμές βενζίνης/πετρελαίου ειναι λογικές εκεί που είναι. Με τωρινές τιμές απόσβεση εγκατάστασης γίνεται σε περίπου 2 χρόνια, το σκέφτεσαι και δύσκολα αποφασίζεις αν θα τη κάνεις.
                                          Πχ στη Δανιά είδα τιμή υγραεριου στα 1.21 και βενζίνης 1.69, φαντάζομαι κανείς δε θα κάνει μετατροπή εκεί, δεν έχει κανένα νόημα γιατί το ισοδύναμο τιμής του υγραερίου αν ήταν βενζίνη θα ήταν στο 1.60+. Γιατί να σκάσεις και λεφτά που δε θα τα κάνεις ποτέ απόσβεση, χώρια τις πιθανές ζημιές προβληματικής εγκατάστασης;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dstou last edited by

                                            Μόνο που όταν το υγαέριο ακουμπήσει το 1,2, η βενζίνα θα έχει πετάξει στα 2 ευρώ. Ο συσχετισμός των τιμών των καυσίμων είναι που μετράει, και όχι η μοναδιαία τιμή τους.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 363
                                            • 364
                                            • 365
                                            • 366
                                            • 367
                                            • 472
                                            • 473
                                            • 365 / 473
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr