-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Μέχρι 75 άλογα > 150 ευρώ
75-90 > 200 ευρώ
90-100 > 220 ευρώ
101-110 > 240 ευρώ
111-150> 300 ευρώ
151-200 >** 660 ευρώ**
201-GT-R μαμά > 880 ευρώ
GT-R μαμά - GT-R peiragmeno > 1200 ευρώ
GT-R peiragmeno - GT-R polu peiragmeno > άλογο/ευρώ- mtm, abt, svs, gts, kke ml, mlkke, gls
-
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
ηντα πες μωρέ?????εχω το Octavia 1.8 Tsi , με τα 163 αλόγατα , μοντ. 2011 , τώρα πλήρωσα (βάση ρύπων) 267 euro.. και τώρα θα πάω στα 600+
Όταν συχνωτίζονται πάνω από 150 άλογα αφηνιάζουν, γι' αυτό και η διαφορά.
Μην αγχώνεσαι, μία υπόθεση εργασίας ήταν. Από τις πολλές ασόβαρες που θα γίνουν από τους φωστήρες του ΥΠΟΙΚ.
Όσον αφορά τα 600+++, δεν τα γλιτώνεις ούτως ή αλλέως. Και για τα αλόγατα να μην τα δώσεις, κάποιος άλλος καλός λόγος θα βρεθεί να στα αρπάξουν για την σωτηρία της Ελλάδας και την παγκόσμια ειρήνη. -
Η υπόθεση είναι οτι θα αυξηθούν τα τέλη στα ποσά που παρέθεσες ή ότι τα πολλά άλογα μαζί ...συχνωτίζονται;
-
Κάθεστε και παίρνετε στα σοβαρά ό,τι γράφουν ο GTI_ και ο pankalos
-
Σου απάντησε ο GREY.
-
O καθένας λέει την ΜΑΛΑΚΙΑ του.......
-
Τη μαλακία πληρώνουμε όμως
-
Ωραίο μου φαίνεται το μέτρο με την ιπποδύναμη. Έτσι είναι και στην Γερμανία αν δεν απατώμαι.
-
ναί αλλά δεν είναι όλα τα μέτρα μαζί. Εδω θα βάζουνε όλα τα μέτρα συν τα νέα.
-
Οι φωστηρες χρειαζονται 130μυρια απο τα τελη που δεν πήραν φετος και επειδη αναμενεται καταθεση πινακιδων κατα ριπάς κοντα στο Δεκέμβρη απο 2λιτρους και ανω απο που θα τα πάρουν ; ,απο τα υπόλοιπα παιδακια ...
Υ.Γ ζωντανεψε το νημα ρε παιδια ,ανησυχειτε και με τα μικρα κυβικα ε ; η λύση απλή οργανωθειτε για καταθεση πινακιδων ΜΑΖΙΚΑ για να ιδρωσει το αυτι τους ,επιτελους φτανει πια το αρμεγμα...
-
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
η λύση απλή οργανωθειτε για καταθεση πινακιδων ΜΑΖΙΚΑ για να ιδρωσει το αυτι τους ,επιτελους φτανει πια το αρμεγμα...Και όταν θα γίνουν εκλογές με τι θα πάμε στα σχολειά να τους* ψηφίσουμε; Με τα πόδια;
*τους ίδιους φωστήρες
-
επίσης, αρκετά βέβαια θα υπάρχει χαράτσι και για τα ακινητοποιημένα, και αναδρομικά. Το περιμένω κ αυτό.
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
ναί αλλά δεν είναι όλα τα μέτρα μαζί. Εδω θα βάζουνε όλα τα μέτρα συν τα νέα....χαχαχα,σωστος ετσι ειμαστε εδω στο ellada...
ρε παιδια δν θα ηταν ασχημο να καταργουνταν εντελως τα τελη,και ας πηγαινε η βενζινη 2ε...?
ναι ξερω,ευσεβεις ποθοι...
βεβαια πιο πιθανο βλεπω,οι κλεφτες που μας κυβερνανε τοσα χρονια να πανε και τη βενζινη στα 2 -καποια στιγμη,
και τα τελη οπως ειναι (για να μη πω οτι παιζει να τα τσιμπησουν,με τη προφαση του ΔΝΤ...). -
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
ηντα πες μωρέ?????
εχω το Octavia 1.8 Tsi , με τα 163 αλόγατα , μοντ. 2011 , τώρα πλήρωσα (βάση ρύπων) 267 euro.. και τώρα θα πάω στα 600+Δεν καταλαβαίνω γιατί ήταν οκ όταν αυτό συνέβη σε κάτι δίλιτρες αρχαιολογίες αστείας αξίας και πολύ λιγότερης ισχύος ενώ ξαφνικά είναι τρομερό αν συμβεί σε αυτοκίνητο κάτω από 1929 κυβικά κι ας είναι μόνο 2 ετών με μπόλικη ισχύ, επιδόσεις και σημαντικά μεγαλύτερη αξία.... Αν τότε ήταν μέτρο κατά της πλουτοκρατίας τώρα δεν είναι;;;;
Τα κυβικά είναι βαθειά ριζωμένα μέσα μας....! -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
....!οχι, απλα ειναι οτι συμφερει στον καθενα μας
περα απο την πλακα που κανουμε μεταξυ μας, αν αλλαξει το συστημα υπολογισμου των τελων κυκλοφορίας αναποφευκτα καποιοι θα αισθανθούν(ούμε) εξαπατημενοι απο το κράτος που 'αλλα ελεγε πριν και αλλα πρατει τωρα'
-
Δυστυχώς έτσι ειναι ,ο καθενας τη 'παρτη 'του ,εμεις που κλαιμε εδω και καποια χρόνια για την εξοντωτική φορολογηση του ιχ μας με διπλασιασμο των τελών ,εκακτη εισφορα ,φορο πολυτελειας όλο και λιγοστευουμε ,90-100χιλ. εμειναν ακόμη και σταδιακα μεχρι τελους του 2013 θα καταθεσουμε πινακιδες και τελος
Θα χασουν λοιπόν γυρω στα 250μυρια απο τελη κτλ και θα στραφουν στους απο κάτω τα τζιμανια στο υπουργειο..
Θ'αρχίσουν τωρα να κλαινε οι των 1.8 που μεχρι τωρα θεωρούσαν 'λογικο' να πληρωνω για 2λ 8ετίας με μηδενικη εμπορικη αξια πλέον...,660ε για τελη ,308για φορο πολυτελειας και 6600ε το χρόνο τεκμήριο ενω ας πόυμε ο φιλος πιο πάνω ( καλα να ειναι βεβαια το παιδι ) 267ε μονον όλα οκ !
Ε ,τωρα ας βγει να φωναξει και αυτός αλλά και οι υπόλοιποι με τα υγραερια,πετρελαια ,υβριδικά κτλ για τον 'αφανισμο' που θα'ρθει... -
Τε τέλη κυκλοφορίας σύμφωνα με την κατανάλωση δεν είναι ελληνική εφεύρεση, και εφαρμόζονται σε πολλά σύγχρονα κράτη. Έχουν δε και συγκεκριμένη λογική καθώς πριμοδοτούν οχήματα με μικρότερη κατανάλωση και λιγότερες εκπομπές CO2 που δεν είναι ρύπος. Τέλη κυκλοφορίας με βάση την ιπποδύναμη είναι σαφώς πισογύρισμα. Το λογικό αν θέλουν (που θέλουν) να αυξήσουν τα έσοδα είναι να κατεβεί ή και να κατργηθεί το αφορολόγητο των 100 γρ συμπαρασσύρωντας όλα τα τέλη κυκλοφορίας κατά 80 -100 ευρώ πχ προς τα πάνω
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ολα αυτα θα ειχαν νοημα εαν το κρατος ειχε την παραμικρη διαθεση να εφαρμοσει δικαια μετρα. Ποσες 10ετιες πρεπει να περασουν μεχρι να καταλαβουμε οτι ΔΕΝ εχει;;;τα ΤΚ οπως και 100αδες αλλοι φοροι και χαρατσια εχουν αποκλειστικο σκοπο να γεμισουν τα ταμεια. Στα παπαρι@ τους αν αυτο γινει με δικαιο ή μη τροπο.
Aπο τα πιο σωστα ποστ εδω μεσα.
Φταίμε και μεις.Πήγε κανένα ΙΝΚΑ-ΕΛΠΑ-ΜΚΟ-ΠΑΜΕ-ΦΥΓΑΜΕ κ.α. να μιλήσει ανθρώπινα και με επιχειρήματα στην πολιτεία για την αυτοκίνηση και να προτείνει μέτρα? Όχι. Μετά μας φταίνε οι πολιτικοί μας και η τρόικα.
Επισης.
Στο ότι επηρεάζει τις τιμές αγαθών συμφωνούμε, άρα by default είναι αδύνατη η εφαρμογή τέτοιας λογικής.
Μας λες δηλαδη καλο μου παιδι πως το οτι θσ επηρεασει --εστω και λιγο-- τις τιμες των αγαθων μια --εστω μικρη-- αυξηση στην τιμη της βενζινης που θα αντικαταστησει τα τελη κυκλοφοριας, εξ ορισμου κανει αδυνατη την εφαρμογη της. σωστα;
Σίγουρα θα βλέπαμε νούμερα άνω των 50 λεπτών, άρα βενζίνη άνω του 2ευρου (χωρίς να υπολογίζουμε τις αυξομειώσεις του πετρελαίου εντός του έτους), άρα θα έπεφταν κατακόρυφα οι μετακινήσεις και η κατανάλωση βενζίνης και τελικά ίσως να είχε λιγότερα έσοδα.
Το μονο σιγουρο που το ειδαμε ηδη ειναι οι καταθεσεις πινακιδων με το αρμεγμα μεσω κυβικων.
Τα 50 λεπτα τα βγαζεις απο τα οπισθια σου, κανε εναν κοπο να βρεις τον υπολογισμο που ειχε κανει ο dstou καποτε η να δικαιολογησεις το νουμερο που εγραψες αν θες να παιρνουμε αυτα που γραφεις στα σοβαρα. -
Ο χρήστης Michelle έγραψε:
Στο ότι επηρεάζει τις τιμές αγαθών συμφωνούμε, άρα by default είναι αδύνατη η εφαρμογή τέτοιας λογικής.
Μας λες δηλαδη καλο μου παιδι πως το οτι θσ επηρεασει --εστω και λιγο-- τις τιμες των αγαθων μια --εστω μικρη-- αυξηση στην τιμη της βενζινης που θα αντικαταστησει τα τελη κυκλοφοριας, εξ ορισμου κανει αδυνατη την εφαρμογη της. σωστα;
Σίγουρα θα βλέπαμε νούμερα άνω των 50 λεπτών, άρα βενζίνη άνω του 2ευρου (χωρίς να υπολογίζουμε τις αυξομειώσεις του πετρελαίου εντός του έτους), άρα θα έπεφταν κατακόρυφα οι μετακινήσεις και η κατανάλωση βενζίνης και τελικά ίσως να είχε λιγότερα έσοδα.
Το μονο σιγουρο που το ειδαμε ηδη ειναι οι καταθεσεις πινακιδων με το αρμεγμα μεσω κυβικων.
Τα 50 λεπτα τα βγαζεις απο τα οπισθια σου, κανε εναν κοπο να βρεις τον υπολογισμο που ειχε κανει ο dstou καποτε η να δικαιολογησεις το νουμερο που εγραψες αν θες να παιρνουμε αυτα που γραφεις στα σοβαρα.Οτιδήποτε υπολογισμός να γίνει για την οποιαδήποτε επιβάρυνση στο λίτρο, από το ίδιο σημείο που ανέφερες θα βγει.
Εσύ είσαι σίγουρη ότι αυξάνοντας τα καύσιμα (χωρίς να ξέρουμε πόσο ακριβώς θα αυξηθεί ) ΔΕΝ θα ακριβύνουν οι μεταφορές κι άρα οι τιμές των αγαθών?
-
Μην απαντας με ερωτηση, τα 50 λεπτα πες που τα βρηκες.
Και το 'by default' που εγραψες.Η βενζινη σημερα εχει σχεδον διπλασια τιμη απ οσο ειχε πριν 6-7 χρονια
Ποσο πιο ακριβα ψωνιζεις το γαλα σου η τον υπολογιστη σου σε σχεση με το 2006 και ειναι 'εξ ορισμου' αδυνατη η εφαρμογη μιας τετοιας λογικης, την οποια υποστηριζουν ουκ ολιγοι απ´ οσο διαβασα;
Τέλη κυκλοφορίας