-
Απορια.
Μολις το Σαββατο πηρα το καινουργιο μου αυτοκινητο.Αν ο Αριθμος κυκοφοριας του ειναι ΧΧΧ 1234, πως ειναι δυνατον να ειδα αλλο νουμερο με πανω απο 2000 νουμερα παραπανω, δηλαδη ΧΧΧ 3657
Μηπως τα καινουργια παιρνουν το νουμερο τους μολις ταξινομηθουν ανεξαρτητα το ποτε θα κυκλοφορησουν; -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Σήμερα, σε γνωστό, παραλιακό cafe-bar της πόλης,παρακαρισμένη μια **Cayenne **βελτιωμένη, 750 PS.
Τα λάστιχά της έμοιαζαν με αυτά που αναπτύσσει η Michelin,
τα λεπτά, χωρίς αέρα...Λάθος topic...
Εδώ είναι το car PLATE spotting και όχι το carspotting!!!!! -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Σήμερα, σε γνωστό, παραλιακό cafe-bar της πόλης,
παρακαρισμένη μια **Cayenne **βελτιωμένη, 750 PS.
Τα λάστιχά της έμοιαζαν με αυτά που αναπτύσσει η Michelin,
τα λεπτά, χωρίς αέρα...Λάθος topic...
Εδώ είναι το car PLATE spotting και όχι το carspotting!!!!!Εμ..... γι'αυτό σας είπα ότι έπρεπε ο τίτλος να είναι στα ελληνικά.
Προτείνω λοιπόν να αλλάξει πάλι ο τίτλος επί το ελληνικότερον και, άρα,
σαφέστερον!dimitrie χαρά στην υπομονή σου! Πάντως αποκλείεται να πάρεις τώρα ΝΙΚ,
ακόμα κι αν έχεις μπάρμπα τον πρόεδρο της Δημοκρατίας, Το λέω γιατί
στις παρατηρήσεις μου, δεν έχω δει ΟΥΔΕΠΟΤΕ συνδυασμό γραμμάτων
να κυκλοφορεί, έστω σε πολύ ακριβά ή ό,τι άλλο αυτοκίνητα, πριν από
την κανονική διάθεσή του, με πολύ σπάνιες εξαιρέσεις (3-4 φορές σε
10 χρόνια εντατικής παρατήρησης) όπου εμφανίστηκε ο συνδυασμός σε
ακριβό τουτού με 'ειδικό' νούμερο, ΕΛΑΧΙΣΤΑ (το πολύ 1-2 βδομάδες)
πριν ξεκινήσει ο εκάστοτε συνδυασμός. Το οποίο σημαίνει ασφαλώς ότι
ο κάτοχος μάλλον πλήρωσε χοντρά όχι για την εκτύπωση επίσημης
'ειδικής' πινακίδας αλλά για να δοθεί συγκεκρινένο νούμερο από το
ΥΠΑΡΧΟΝ απόθεμα.Αυτή η παρατήρηση ισχύει κατά κάποιο τρόπο και σαν απάντηση στον
φίλο από το Ηράκλειο Κρήτης. Δηλαδή για να δεις νούμερο μεγαλύτερο
από αυτό που μόλις πήρες υπάρχουν οι εξής περιπτώσεις:-
Ο άλλος ζήτησε συγκεκριμένο νούμερο που ήταν μετά από το δικό σου.
-
Το δικό σου αντιστοιχεί σε κάπως παλιότερα νούμερα επειδή
ταξινομήθηκε (για διάφορους λόγους που έχουν συζητηθεί παλιότερα στη
συζήτηση αυτή) μερικές μέρες ή βδομάδες νωρίτερα. (Δεν παύει να είναι
καινούργιο φυσικά, εφ 'όσον είχε σχεδόν 0Km στο οδόμετρο). -
Το νούμερο το δικό σου είναι μεν από τα τρέχοντα αλλά αφορά, ας
πούμε, το Ηράκλειο, τη στιγμή που στις Μοίρες 'τρέχει' άλλο κομμάτι της
παρτίδας με μεγαλύτερα νούμερα, ή χειρότερα, αυτό συμβαίνει σε
γειτονικό νομό που του τελείωσε το απόθεμα και πήρε κάποια νούμερα από
το απόθεμα του Ηρακλείου (όπως συνέβη πέρσι με τα Χανιά και το
Ρέθυμνο που πήραν ΗΚΖ και ΗΚΗ όταν το Ηράκλειο είχε ακόμα ΗΚΕ και
ΗΚΖ).
Στείλε, αν θες, τα δύο νούμερα (να υποθέσω ΗΚΙ; ) με ακρίβεια
εκατοντάδας (πχ ΗΚΙ-60**) για να κάνω μία καλύτερη εκτίμηση (και να
τσιμπήσουμε και την εξέλιξη στα μέρη σας).greo εντυπωσιακή παρατήρηση, είδες αν υπήρχε η στρογγυλή σφραγίδα;
Αν ναι, τότε είναι επίσημη νόμιμη πινακίδα που για κάποιο λόγο
τυπώθηκε έτσι, ίσως ως μέρος μίας μεγαλύτερης παρτίδας από τετράγωνες
(αν και έχω δει ΚΡΚ-36 κανονική). Αν δεν έχει τη σφραγίδα τότε ο
τύπος την παρήγγειλε από τη γνωστή εταιρία (ή αντίστοιχη) που φτιάχνει
και τις κανονικές, η οποία απ'ότι θυμάμαι φτιάχνει ό,τι της ζητήσει κανείς,
αλλά βέβαια χωρίς τη στρογγυλή σφραγίδα του υπουργείου (δηλαδή η
πινακίδα είναι παράνομη).Κάνα νέο από τα ΚΟΗ και γενικώς από Θεσ/νίκη; Εδώ κυκλοφορούν
πλέον αρκετά ΙΒΧ,ΙΕΙ και ΙΕΡ, ξεκίνησαν όλα την περασμένη εβδομάδα
από το 1000 (επιτέλους! ) και ίσως αυτό σημαίνει (σε συνδυασμό με την
'απόσταση' ανάμεσα στους συνδυασμούς που δείχνει προοπτική πολλών
μηνών) ότι βαίνουμε προς εξομάλυνση με μία νέα παρτίδα που θα δοθεί
σιγά-σιγά παντού και κυρίως όπου υπήρχε πρόβλημα. Άρα μην
εκπλαγείτε αν ξαναρχίσουν τα ΝΗΑ (σε χαρτί βεβαίως-βεβαίως).Τέλος, kid, η σειρά ΕΥΥ (αντιγράφω από το ΦΕΚ) 'κατανέμεται σε όλες τις
Υπηρεσίες Συγκοινωνιών και διατίθεται για τα οχήματα Ι.Χ. του αλλοδαπού
υπαλληλικού προσωπικού των εγκατεστημένων στην Ελλάδα ξένων
εμποροβιομηχανικών εταιρειών του Α.Ν. 89/67.'
Τώρα τι σόι υπαλληλικό προσωπικό με Ferrari 430 Monza... -
-
ΚΑΗ-78ΧΧ
Μετά το ΚΑΗ, τί; ΚΑΚ όπως και στα μηχανάκια;
-
Ο χρήστης panark έγραψε:
ΚΑΗ-78ΧΧΜετά το ΚΑΗ, τί; ΚΑΚ όπως και στα μηχανάκια;
Βεβαίως! Θα το δούμε προς το τέλος της χρονιάς ή αρχές του 06, εκτός
απροόπτου... Και μετά φυσικά ΚΑΜ,ΚΑΝ,ΚΑΡ κλπ -
Ο χρήστης ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ έγραψε:
Στείλε, αν θες, τα δύο νούμερα (να υποθέσω ΗΚΙ; ) με ακρίβεια
εκατοντάδας (πχ ΗΚΙ-60**) για να κάνω μία καλύτερη εκτίμηση (και να
τσιμπήσουμε και την εξέλιξη στα μέρη σας).ΗΚΙ 5468 με ημερομηνία άδειας κυκλοφορίας 8 Φεβρουαρίου...
Ελπίζω να σε βοηθάω. Αυτό είναι από πινακίδα συναδέλφου οπότε πιθανόν να σε βοηθήσει στις εκτιμήσεις σου... -
Για κανονικη μου φανηκε Δημητρη, αν και δεν την περιεργαστηκα τοσο!
Σημερα γελασα πολυ παντως. Ειδα χαρτινη ΚΧΟ 58**, αλλα τυπωμενη με ΚΟΚΚΙΝΗ μελανη!!! -
ευχαριστώ για την απάντηση.
λοιπόν έχω ακόμη μια απορία που δεν μου την έχει λύσει ποτέ κανεις.
αφορά τις παλιές πινακίδες που είχαμε πριν τα 3 γραμματα δηλαδη
ΜΤ 2197 κτλ και διπλα στον αριθμό υπήρχαν 2 γράμματα γραμμένα κάθετα πχ σαν κλασμα 3/8 και 1/2 κτλ κτλ. χωρίς τη γραμμή του κλάσματος όμως.ελπίζω να καταλάβατε τι εννοώ
αυτοί οι αριθμοί τι συμβόλιζαν?όποιος το βρει κερδίζει δώρο έκπληξη -
Θελω κατι σε κοψιδι ή σιροπιαστο απο Χατζη
Δεν ειναι 1/2 αλλα 12 γραμμενο καθετα, ειναι ο κωδικος του νομου Θεσσαλονικης για το υπουργειο Μεταφορων.Και πειναω!
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Θελω κατι σε κοψιδι ή σιροπιαστο απο Χατζη
Δεν ειναι 1/2 αλλα 12 γραμμενο καθετα, ειναι ο κωδικος του νομου Θεσσαλονικης για το υπουργειο Μεταφορων.Και πειναω!
greo θα σε πάω να φάμε τρίγωνο πανοράματος,μετά το φαί αν τελικά κανονίσουμε να βρεθούμε όταν κατέβω
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Στείλε, αν θες, τα δύο νούμερα (να υποθέσω ΗΚΙ; ) με ακρίβεια
εκατοντάδας (πχ ΗΚΙ-60**) για να κάνω μία καλύτερη εκτίμηση (και να
τσιμπήσουμε και την εξέλιξη στα μέρη σας).ΗΚΙ 5468 με ημερομηνία άδειας κυκλοφορίας 8 Φεβρουαρίου...
Ελπίζω να σε βοηθάω. Αυτό είναι από πινακίδα συναδέλφου οπότε πιθανόν να σε βοηθήσει στις εκτιμήσεις σου...Ευχαριστώ meco για την παρατήρηση, θα βοηθήσει πολύ αν έχουμε και το
προχθεσινό νούμερο (που θα είναι λογικά κάπου στο ΗΚΙ-61/62) και το
άλλο που ανέφερε ο Megane, για να κάνω μία εκτίμηση.Όχι παίζουμε, greo! Άντε και νταλίκα με μαύρα γράμματα ΙΑΕ-**** σε
κίτρινο φόντο σε χαρτί, αν βγει στο εξωτερικό, θα διασκεδάσει και ο
οδηγός και οι ξένοι τροχαίοι που θα τον πιάσουν.Ωραία τα κανονίζετε εσείς οι βόρειοι, εμείς δηλαδή δεν πεινάμε;
-
...ο οποίος Megane απ'ότι έβλεπα στο ηλικιοthread μου ρίχνει 19 ημέρες,
ενώ ο greo καναδύο χρονάκια (τα σέβη μου! ). -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Σήμερα, σε γνωστό, παραλιακό cafe-bar της πόλης,
παρακαρισμένη μια **Cayenne **βελτιωμένη, 750 PS.
Τα λάστιχά της έμοιαζαν με αυτά που αναπτύσσει η Michelin,
τα λεπτά, χωρίς αέρα...Λάθος topic...
Εδώ είναι το car PLATE spotting και όχι το carspotting!!!!!Ωχ, εδώ είναι το θέμα με τις πινακίδες....
Το μεταφέρω στο carspotting....
-
Συμφωνα με σημερινη μου παρατηρηση στις Σερρες σε 30 νουμερα μπαινουν στο ΕΡΜ.
Εδω δεν βλεπω τιποτα τωρα τελευταια. -
Εγώ πάλι είδα ΑΝΗ-45,ΤΚΜ-34 και τα πρώτα ν.τ. ΡΖΕ-96,ΚΖΝ-44.
(Πω πω κάτι σύννεφα εδώ! ) -
Ο χρήστης ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ έγραψε:
Στείλε, αν θες, τα δύο νούμερα (να υποθέσω ΗΚΙ; ) με ακρίβεια
εκατοντάδας (πχ ΗΚΙ-60**) για να κάνω μία καλύτερη εκτίμηση (και να
τσιμπήσουμε και την εξέλιξη στα μέρη σας).ΗΚΙ 5468 με ημερομηνία άδειας κυκλοφορίας 8 Φεβρουαρίου...
Ελπίζω να σε βοηθάω. Αυτό είναι από πινακίδα συναδέλφου οπότε πιθανόν να σε βοηθήσει στις εκτιμήσεις σου...Ευχαριστώ meco για την παρατήρηση, θα βοηθήσει πολύ αν έχουμε και το
προχθεσινό νούμερο (που θα είναι λογικά κάπου στο ΗΚΙ-61/62) και το
άλλο που ανέφερε ο Megane, για να κάνω μία εκτίμηση.Όχι παίζουμε, greo! Άντε και νταλίκα με μαύρα γράμματα ΙΑΕ-**** σε
κίτρινο φόντο σε χαρτί, αν βγει στο εξωτερικό, θα διασκεδάσει και ο
οδηγός και οι ξένοι τροχαίοι που θα τον πιάσουν.Ωραία τα κανονίζετε εσείς οι βόρειοι, εμείς δηλαδή δεν πεινάμε;
Ο δικος μου αριθμος ειναι ΗΚΙ 42**. Την επομενη που το πηρα (Σαββατο)ειδα ΗΚΙ 62**. Ειναι δυνατον τοσο μεγαλη διαφορα;
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Ο δικος μου αριθμος ειναι ΗΚΙ 42**. Την επομενη που το πηρα (Σαββατο)ειδα ΗΚΙ 62**. Ειναι δυνατον τοσο μεγαλη διαφορα;Προφανώς υπάρχει προ-διάθεση πινακίδων στις αντιπροσωπίες...
-
ευπειθώς αναφέρω για καλαμάτα πινακίδες ΑΧΟ σε 10--, 11--, 13--,και 14--
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Ο δικος μου αριθμος ειναι ΗΚΙ 42**. Την επομενη που το πηρα (Σαββατο)ειδα ΗΚΙ 62**. Ειναι δυνατον τοσο μεγαλη διαφορα;
Η άδεια τι γράφει; δεν ήταν ταξινομημένο το 2004;
-
Το ΗΚΙ-62 πρέπει να ήταν τρέχουσα (φρέσκια) πινακίδα από Ηράκλειο,
ενώ το ΗΚΙ-42 αντιστοιχεί σε νούμερα που δόθηκαν μάλλον το
Δεκέμβρη. Είναι πιθανό να ταξινομήθηκε το αυτοκίνητό σου από την
αντιπροσωπεία με σκοπό να εμφανιστεί στις περσινές πωλήσεις, και να
έγινε μεταβίβαση στο όνομά σου. Για πρόσεξε καλά την άδεια κυκλοφορίας
αν γράφει τίποτα σχετικά, ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας ή μεταβίβαση
κλπ. Προδιάθεση πινακίδων υπάρχει ίσως σε περιόδους πολύ αυξημένων
ταξινομήσεων με την έννοια ότι οι διεκπεραιωτές παίρνουν μεγάλο αριθμό
από πινακίδες και παρατηρούνται διαταραχές στην, κανονικά, 'αύξουσα'
αντιστοιχία ανάμεσα στα νούμερα και την ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας
(πολύ το μαθηματικοποίησα) αλλά τότε δεν παρατηρούνται τόσο μεγάλες
διαφορές που να αντιστοιχούν σε δύο μήνες....βλέπω τώρα με πρόλαβε ο Ikar και σε ρωτάει το ίδιο...
strato είδα κι εγώ ΑΧΟ-14, ένα βαν από Γαργαλιάνους, δες αν μπορείς τι
ακολουθεί μετά το 1499, ίσως ΚΜΚ-11.Τελικά τα ΑΧΟ από 15 ως 19 δίνονται στην Τρίπολη;
Σήμερα είδα ΑΧΟ-200* άλλο βαν από Κόρινθο!! Προφανώς κι εκεί μόλις
τελείωσε το απόθεμα, οι ν.τ. ξεκινούσαν από ΚΡΚ-2800, το πιθανότερο
είναι ότι πήραν 2000 νούμερα που τελείωσαν (στο ΚΡΚ-4799).
Επαναλαμβάνεται λοιπόν παρόμοιο σκηνικό με το περσινό που τέτοια
ακριβώς εποχή, το ΑΧΙ δεν ξεκινούσε κανονικά στην Πάτρα αλλά στην
Κόρινθο (που πήρε τα 10 ως 19) και την Τρίπολη (20 ως 24) και η Πάτρα
πήρε από το 25 και μετά. Μόνο που φέτος μπήκε στο κόλπο και η
Μεσσηνία (που πέρσι είχε πάρει από Λακωνία και Ηλεία).Θέλω να πω ότι η Μεσσηνία είναι απαράδεκτα αδικημένη από τις τελευταίες
κατανομές, τα τελευταία...27 καλοκαίρια που επισκέπτομαι το νομό δε
θυμάμαι ποτέ οποιαδήποτε ανωμαλία στα νούμερα, να κυκλοφορούν με
χαρτιά κλπ. Δεν είναι δυνατόν να παίρνει στην πρώτη αυτή παρτίδα από
νέου τύπου μόνο 1500 νούμερα (από ΚΜΗ-86 ως και ΚΜΚ-10), έχοντας
ήδη έλλειψη για δύο μήνες και με μηνιαίο ρυθμό ταξινομήσεων γύρω στα
300 νούμερα και την ίδια στιγμή η Κομοτηνή να παίρνει τόσο πολλά
νούμερα (1500, 2000, θα δούμε) με ρυθμό λίγω πάνω από 200 νούμερα
μηνιαίως και κυρίως έχοντας απόθεμα από παλιές για πάνω από ένα χρόνο.Παρατηρήσεις: ΖΑΕ-83, ΧΑΡ-97 (παλιές ακόμα στη Βόρεια Εύβοια).
Από Βορρά τίποτις νέο;
Car Plate Spotting!!!