-
meco έγραψε:
taurus έγραψε:
Όσο για ταχύτητες της τάξης των 190-200, δεν είναι αδύνατες για ένα αυτοκίνητο επιδόσεων, όπως το S3 ακόμα και για ένα καλό Rallye ή Saxo.To S3 μπορεί τα 106, Saxo με τίποτα... Μικρό μεταξόνιο και νευρική οδική συμπεριφορά δεν είναι για καμπές και τόσα πολλά χιλιόμετρα...
Έτσι σου είπαν να λες? Ένα Α4 TQ εχει υποτίθεται μεγαλύτερο μεταξόνιο από ένα saxo και λογικά μεγαλύτερη σταθερότητα στα (πάρα) πολλά. Για ρώτα τον ταλαίπωρο που ακόμα δεν μπορεί να καταλάβει πώς τον μάζευε ένα saxo στο κατέβασμα από το Αρτεμήσιο προς Κόρινθο σε καμπές των 190-200 χλμ...
ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ????
Τι βλεπει ο ανθρωπος οταν διακτινιζεται...... Θα ΣΑΞΟ απτο τα γελια.....
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Μ' αρέσει που μερικοί από εμάς γελάγαμε με άλλο forum...και με τρίτο φόρουμ κάποτε...
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Για ρώτα τον ταλαίπωρο που ακόμα δεν μπορεί να καταλάβει πώς τον μάζευε ένα saxo στο κατέβασμα από το Αρτεμήσιο προς Κόρινθο σε καμπές των 190-200 χλμ...
Τόν ρώτησες εσύ?
Το πιο πιθανόν είναι οτι είχε καταλάβει πως ο saxo-ραλίστας προσπαθούσε να αυτοκτονήσει με θεαματικό τρόπο !
Ο 'κύριος' με το Α4 προσπαθούσε να αυτοκτονήσει (και να σκοτώσει και εμένα). Αν έβλεπες πόσο επικίνδυνα οδηγούσε προκειμένου να μην με αφήσει να περάσω...
Προφανώς δεν μπορούσε να καταλάβει πώς γίνεται ένα ταπεινό Σαξο να τον ακολουθεί κατά πόδας...ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ????
Τι βλεπει ο ανθρωπος οταν διακτινιζεται...... Θα ΣΑΞΟ απτο τα γελια.....
Ααααααα, ώστε εσύ ήσουν?
-
Ναι τ'ομολογω..... αλλα δεν ειχα προλαβει να λυσω το τρειλερ με το φουσκωτο και περασες .....φτου μου!!!
-
Ο χρήστης sfrag έγραψε:
Ναι τ'ομολογω..... αλλα δεν ειχα προλαβει να λυσω το τρειλερ με το φουσκωτο και περασες .....φτου μου!!!Ίσα-ίσα με το τρέιλερ είσαι πιο σταθερός στα πολλά, γιατί έχεις μεγαλύτερο μεταξόνιο!!!
-
Εντάξει παραδεχομαι οτι με περασες ...
Απο τοτε δεν εχω κοιμηθει ....
Πρεπει να βαλουμε ενα τελος...
Δεν αντεχω αλλο...
Πρεπει να το ξεπερασω....
Αλλα πρεπει και συ ... να βοηθησεις...
Να διωξεις τα μικρα φιδακια που με τσιμπανε συνεχως...Y.Γ.
Πρεπει μαλλον να μετακινηθουμε στο topic εκεινο που αναφερεται οτι καποιος ειδε bugatti veyron...
Αντε και καλο Πασχα... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Δεν ξέρω τι έγινε στο Αρτεμίσιο και πoιος μάζευε ποιον...Ένας συνάδελφος μάζεψε φωτοκλήση στην κατηφόρα προς Κόρινθο με 99km/h. Πάει κι αυτός ο δρόμος... χάλασε.
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Δεν ξέρω τι έγινε στο Αρτεμίσιο και πoιος μάζευε ποιον...
Ένας συνάδελφος μάζεψε φωτοκλήση στην κατηφόρα προς Κόρινθο με 99km/h. Πάει κι αυτός ο δρόμος... χάλασε.
**ωωωχχχ! **
The worst news so far...
-
Οντως γιατι ειναι ενας δρομος που τον κανω συχνα.....
Μηπως μπορεις να πεις σε ποιο υψος περιπου?για την Τριπολεως Κορινθου δεν μιλαμε η εχω καταλαβει λαθος?
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Έτσι σου είπαν να λες? Ένα Α4 TQ εχει υποτίθεται μεγαλύτερο μεταξόνιο από ένα saxo και λογικά μεγαλύτερη σταθερότητα στα (πάρα) πολλά. Για ρώτα τον ταλαίπωρο που ακόμα δεν μπορεί να καταλάβει πώς τον μάζευε ένα saxo στο κατέβασμα από το Αρτεμήσιο προς Κόρινθο σε καμπές των 190-200 χλμ...
Δε μου αρέσει ο τόνος σου...
Δεν ξέρω τι έγινε στο Αρτεμίσιο και πoιος μάζευε ποιον αλλά ακόμα και golf IV σε καμπή με πολλά χιλιόμετρα θα μπει πιο άνετα και με λιγότερο ιδρώτα από τον οδηγό, σε σχέση με το οποιοδήποτε saxo/rallye...
Προτιμώ να βασίζομαι στις δικές μου εμπειρίες (εφόσον έχω) και όχι τρίτων...Για saxo/rallye δεν γνωρίζω, για 206 πάντως θα συμφωνήσω...
Δεν προτιμώ το Golf από το 206 όμως, παρ' ότι είναι πιο σταθερό (και είναι λογικό αυτό, λόγω μεγαλύτερου μεταξονίου και διαφορετικού στησίματος - προτεραιοτήτων) στις υψηλές ταχύτητες>120-130...
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Μηπως μπορεις να πεις σε ποιο υψος περιπου?για την Τριπολεως Κορινθου δεν μιλαμε η εχω καταλαβει λαθος?Στα Δερβενάκια. Στην ευθεία με όριο 80...
Πρέπει να ήταν φορητή κάμερα. Δεν είδε κουτί gatso. Το αστείο είναι ότι συνήθως περνάει από εκεί με 180. -
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Δεν προτιμώ το Golf από το 206 όμως, παρ' ότι είναι πιο σταθερό (και είναι λογικό αυτό, λόγω μεγαλύτερου μεταξονίου και διαφορετικού στησίματος - προτεραιοτήτων) στις υψηλές ταχύτητες>120-130...
Οι υψηλές ταχύτητες είναι πάνω από 180-200.Τα 120-130 είναι ταχύτητες βόλτας.Ξέρεις,με φραπεδιά στο ένα χέρι και τσιγαράκι και κομπολόι στο άλλο...
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Μηπως μπορεις να πεις σε ποιο υψος περιπου?για την Τριπολεως Κορινθου δεν μιλαμε η εχω καταλαβει λαθος?
Στα Δερβενάκια. Στην ευθεία με όριο 80...
Πρέπει να ήταν φορητή κάμερα. Δεν είδε κουτί gatso. Το αστείο είναι ότι συνήθως περνάει από εκεί με 180.Ευχαριστουμε για την ενημερωση...
Αθηνα-Λεωνιδιο σε 3 ωρες απο δω και περα..... -
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Μηπως μπορεις να πεις σε ποιο υψος περιπου?για την Τριπολεως Κορινθου δεν μιλαμε η εχω καταλαβει λαθος?
Στα Δερβενάκια. Στην ευθεία με όριο 80...
Πρέπει να ήταν φορητή κάμερα. Δεν είδε κουτί gatso. Το αστείο είναι ότι συνήθως περνάει από εκεί με 180.Ευχαριστουμε για την ενημερωση...
Αθηνα-Λεωνιδιο σε 3 ωρες απο δω και περα.....Ρε παιδιά, ποιος κόμβος είναι τα Δερβενάκια? Δεν μπορώ να θυμηθώ τώρα... Αν είναι αυτός που νομίζω, πάω για κατάσχεση αυτοκινήτου...
Είναι κοντά στην Κόρινθο ή στο Αρτεμήσιο? -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Οι υψηλές ταχύτητες είναι πάνω από 180-200.Τα 120-130 είναι ταχύτητες βόλτας.Ξέρεις,με φραπεδιά στο ένα χέρι και τσιγαράκι και κομπολόι στο άλλο...O όρος υψηλή ταχύτητα έχει σχέση με δρόμο αυτοκίνητο οδηγό....
Σε ευθύ αυτοκινητόδρομο, με καλής ποιότητας άσφαλτο, κλειστό με μπαριέρες κλπ χωρίς κίνηση, υψηλή ταχύτητα είναι όπου αρχίζει να κάνει ενοχλητική φασαρία ή να ζεσταίνεται ο κινητήρας ή να γίνεται ενοχλητικός ο ρυθμός της κατανάλωσης στο trip computer.....
Σε ορεινές φουρκέτες όμως μπορεί να είναι -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
O όρος υψηλή ταχύτητα έχει σχέση με δρόμο αυτοκίνητο οδηγό....
Σε ευθύ αυτοκινητόδρομο, με καλής ποιότητας άσφαλτο, κλειστό με μπαριέρες κλπ χωρίς κίνηση, υψηλή ταχύτητα είναι όπου αρχίζει να κάνει ενοχλητική φασαρία ή να ζεσταίνεται ο κινητήρας ή να γίνεται ενοχλητικός ο ρυθμός της κατανάλωσης στο trip computer.....
Σε ορεινές φουρκέτες όμως μπορεί να είναι -
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
Φουρκέτες είναι οι πολύ κλειστές των 180 μοιρών. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι ένας αναγνώστης των 4Τ δεν το ξέρει αυτό (ή γενικότερα κάτοχος αυτοκινήτου...).
φουρκέτα δεν έίναι αυτό που λες.
φουρκέτα είναι στρόφή 180 μοιρών η οποία έχει και υψομετρική διαφορά,δηλαδή φουρκέτες συναντάς στα βουνά κτλμια οποιαδήποτε στροφή 180 μοιρών δεν λέγεται φουρκέτα
Μα μόνο σε τέτοιες περιπτώσεις φτιάχνουν πολύ κλειστές στροφές 180 μοιρών: Όταν πρέπει ο δρόμος ν'ανέβει μια βουνοπλαγιά με πολύ μεγάλη κλίση. Τι κάνουν τότε οι εργολάβοι; Φτιάχνουν φουρκέτες (βλέπε ανέβασμα για Πάπιγκο), αφού είναι η μόνη λύση.
-
Ο χρήστης el matador έγραψε:
ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΦΥΓΕΙ...
ΣΚΕΥΤΗΚΕ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΦΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΘΕΙ ΛΑΣΤΙΧΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΙΣ ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΕΣ??Η λέξη 'tubeless' σου λέει τίποτα;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
ΣΚΕΥΤΗΚΕ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΦΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΘΕΙ ΛΑΣΤΙΧΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΙΣ ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΕΣ??
Η λέξη 'tubeless' σου λέει τίποτα;
Τι αλλάζει με τα tubeless??
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Εχει μεγαλη πλακα οταν στην ευθεια σε προσπερνανε ολοι κοιτωντας σε ειρωνικα για το κουβαδακι σου αλλα οταν φτανουν στις στροφες πηγαινουν σαν κοτες και τους περνας εσυ απο πανω με ενα σαρδονιο χαμογελο στα χειλη.Επαναλαμβανομενο σκηνικο οταν κυκλοφορουσα με την GULIA και ανεβαινα Αθηνα .Με προσπερναγαν στις ευθειες πριν την Κακια Σκαλα (οπως ηταν πριν 7-8 χρονια,οχι τωρα)αλλα μολις πλησιαζαν στις στροφες πηγαιναν αργα και κυριως οχι δεξια.Εκει επαιρνα το αιμα μου πισω ,κορναροντας και αναβοσβηνοντας τα φωτα για να κανουν δεξια ,γιατι νομιζαν οτι δεν μπορει αμαξι να πηγαινει γρηγοροτερα απο αυτους ετσι πολλες φορες εμπαινα τελευταιος και εβγαινα πρωτος.Μετα τις στροφες με ξαναπερναγαν αλλα δεν με πειραζε .Ειχα παρει και την τζουρα μου απο τον ηχο που εβγαζε η γριουλα μου ταξιδευοντας διπλα στο διαζωμα(αν δεν το εχετε δοκιμασει καντε το,θα ευχαριστηθητε ηχο ) .Επισης ο κολοσουρτης ειναι απο τις αγαπημενες μου διαδρομες ,εκει θα ηθελα να δω πολλους απο τους λεγομενους γρηγορους οταν θα βλεπουν τις γκρεμιλες διπλα τους .Εκει εχει και πολλες φουρκετες που αναφερθηκαν πιο πανω.Να πως ειναι μια φουρκετα(hairpin):ΔΙΚΕ ΜΟΥ!!! Κι εγώ διασκεδάζω με κάτι 'γρήγορους' που τα χώνουν στις ευθείες και μόλις δουν ακόμη και την πιο ανοιχτή καμπή πέφτουν στο 50% του ορίου ταχύτητας!
Υψηλές ταχύτητες σε ανοικτές καμπές