-
Τι γίνεται όταν η πίσω πόρτα των επιβατών, δεν ανοίγει;
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Τι γίνεται όταν η πίσω πόρτα των επιβατών, δεν ανοίγει;απο μεσα;;;μαλλον η παιδικη προστασια ειναι στο on......
απο εξω;;;σπασμενη ντιζα λαβης,δεν εχεις βγαλη την ασφαλεια ,εχει θεμα η ηλεκτρομαγνητικη..... -
Μέσα-έξω.
Η παιδική είναι στο On, και η μέσα ντίζα είναι πάνω στο χερούλι κανονικά, και έχει τη φυσιολογική αντίσταση όταν το τραβάω.
Και η ηλεκτρική ανεβοκατεβαίνει φυσιολογικά. -
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Τι γίνεται όταν η πίσω πόρτα των επιβατών, δεν ανοίγει;Τωρα μπορει να σου φανει γελοιο, αλλα καμμια φορα οταν εχω πολυ καιρο να ανοιξω πισω πορτα ή το πορτ μπαγκαζ, 'κολλανε' τα λαστιχα μεταξυ τους και θελει πολυ περισοτερη δυναμη.... ?????
-
Δεν παίζει κάτι τέτοιο.
Φοβάμαι πως το γλωσίδι έχει πάθει ζημιά και άντε να βρεις πρόσβαση εκεί. -
Η πλάκα είναι ότι υπάρχουν επίσημες οδηγίες διάρρηξης από το εργοστάσιο.... το θέμα είναι να βρεις μάστορα που να τις ξέρει... γιατί άντε να εμπιστευτείς κλεφτρόνι που ξέρει...!
-
Την άνοιξα την πόρτα, βγάζοντας την ταπετσαρία.
-
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Μέσα-έξω.
Η παιδική είναι στο On, και η μέσα ντίζα είναι πάνω στο χερούλι κανονικά, και έχει τη φυσιολογική αντίσταση όταν το τραβάω.
Και η ηλεκτρική ανεβοκατεβαίνει φυσιολογικά.αφου την εχεις στο on .........λογικα ΔΕΝ ανοιγει απο μεσα
-
Για να βγάλει την ταπετσαρία μάλλον δεν θα άνοιγε κι απέξω.
-
Υπάρχουν τρόποι να ανοίξει αλλά αφού κατάφερε να βγάλει ταπετσαρία χωρίς να ανοίξει πόρτα μπράβο του!!
-
Ναι βρε παιδιά, εννοείται πως δεν άνοιγε ούτε από μέσα.
Είχε φύγει η ντίζα που πιάνει στο εξωτερικό πόμολο.
Onyx, για πες τον τρόπο.Είμαι περίεργος... -
με σφυρι
-
Δεν λέω ότι τον ξέρω. Απλά έπεσε στα χέρια μου χαρτί της BMW που δείχνει ακριβώς σε ποιο σημείο πρέπει να ανοίξεις με τρυπάνι τρύπα για να ανοίξεις πχ το πορτ παγκάζ ή την πόρτα και κάτι τέτοια κόλπα. Αφού εσύ είχες πρόσβαση από μέσα δε λέει να ανοίγεις τρύπες. Αν και νομίζω ότι με τα κατάλληλα 'εργαλεία' το κλεφτρόνι θα στο άνοιγε.
Πάντως αφού κατάφερες να βγάλεις την ταπετσαρία (έστω μισή, όπως όπως για να φτάσεις) με κλειστή πόρτα τα συγχαρητήριά μου! -
Ολόκληρη την έβγαλα
-
Δεν ξέρω αν αυτό γίνεται σε όλα τα αυτοκίνητα... δεν έχει πιαστράκια κάτω κάτω που με κλειστή πόρτα δεν υπάρχει χώρος να τραβήξεις την ταπετσαρία;
-
Μιλάμε για πλαϊνά 80's, από ξύλο, που πιάνουν με ασφάλειες κουμπωτές.
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
αφού θα αλλάξεις, βάλε ένα φθηνό να παίζει από usb. Υπαρχουν με 35 ευρώ που παίζουν μόνο usb, δεν εχουν καν μηχανισμό για cd.
Σε αμαξι που είχαμε εμείς, τα mp3 από cd δεν παίζαν πάντα καλάκατι τετοιο εχω κατα νου, συγκεκριμενα ενα με 39euro εχω βρει, που παιζει και USB και memory card
αγοραζω λοιπον το καινουργιο μου ταμαμ mp3-radio και το δινω στον πεθερο του λεω τραβα βαλτο
βρισκει εναν ηλεκτρολογο (ο οποιος μαλιστα δουλευει και στην opel) βλεπει το αμαξι και του λεει ξεχνα το δε γινεται ειναι πολυπλοκη διαδικασια γιατι ειναι ενσωματωμενο, θα σου κοστισει πολλα..ηττα; η δεν ηξερε να το κανει;
να υπενθυμησω οτι προκειται για almera που θελουμε να βγαλουμε το μαμα CD (που συνεργαζοτανε με την οθονη πολλαπλων ενδειξεων του αμαξιου ) και να βαλουμε αφτερμαρκετ, αποδεχωμενοι την απωλεια χειρισμου απο το τιμονι και τις ενδειξεις στην οθονη....ξερετε κανεναν περιοχη Περιαια Κερατσινι Δραπετσωνα να αναλαμβανει ;
-
Δέν είναι μόνο οι ενδείξεις και ο χειρισμός στο τιμόνι που μπορεί να χάσεις, στο δικό μου δέν δουλεύουν και οι αισθητήρες παρκαρίσματος και διάφορα άλλα
Σε αυτές τις περιπτώσεις βάζεις ειδική φύσα για το μοντέλο σε συνδιασμό με συγκεκριμένο μοντέλο radiocd που να συνεργάζεται. Όντως είναι ακριβή λύση.
Η εναλλακτική, η οπόια όμως θέλει αρκετή πατέντα και δουλειά είναι να μεταφέρεις το εργοστασιακό ραδιοψδ κάπου που να μή φαίνεται, πχ μέσα στο ταμπλώ και να συνδεθεί παράλληλα στην ίδια καλωδίωση και το καινούριο.
Η πιό απλή λύση είναι να δείς αν το εργοστασιακό ραδιοψδ έχει δυνατότητα line in (ακόμα και αν δέν έχει φανερή υποδοχή για βύσμα) και αν ναί να του συνδέσεις εξωτερικά ένα μικρό mp3 player και να τελειώνει το πανυγίρι.
-
Γεια χαρα κι απο μενα.. πρωτα απ' ολα εχω ενα megane cc του 2005 οποτε εχω 1 εκατομμυριο προβληματα αλλα θα ρωτησω μονο κανα διο! Τωρα τελευταια οταν το αυτοκινητο ειναι σταματημενο (σε φαναρι πχ) τρανταζεται, δηλαδη σαν να μην συγχρονιζονται οι κυλινδροι(;) και κουνιεται το αυτοκινητο περα δωθε και οχι με σταθερο ρυθμο, μια κλωτσαει δυνατα μια πιο ηρεμα. Αλλα αν ας πουμε ενω ειμαι σταματημενος παταω ελαχιστα το γκαζι να ανεβουν λιγο οι στροφες σταματαει.
Επισης μερικες φορες οταν χρησιμοποιω πολυ τον συμπλεκτη (πχ σε κινηση σταματα ξεκινα), οταν τον παταω κανει ενα ηχο τριξιματος (φανταστειτε τον ηχο που κανουν αυτα τα παιδικα παπακια που τα πιεζεις, αλλα λιγο πιο ψηλος).
Τελος, λιγο πιο ακυρο, αλλα επειδη οι ζαντες στραβωνουν ολη την ωρα και μετα απο ζυγοσταθμισεις και αλλο ενα
σετ ζαντες παλι ξεφουσκωνουν τα λαστιχα, θελω να ρωτησω αν γινεται να αγορασω ενα
εργαλειο να τα φουσκωνω μονος μου οταν χρειαζεται. Αλλα θελω καυι σαν αυτο που εχουν στα βενζιναδικα, οχι αυτα τα μοτερακια που τα βαζεις στον αναπτηρα γιατι ειχα δοκιμασει ενα και ενω δεν εκανε τιποτα, μου εκαψε και την ασφαλεια του αναπτηρα!
Ευχαριστωωωω!
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........