-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Ψαχνοντας επεσα πανω σ αυτο
Kyr80 συγγνωμη που ξεφευγω απο το αρχικο ερωτημα,αλλα αν εξαιρεσεις πως ειναι χειροκινητο κ απο ιδιωτη (Τα βασικοτερα δεν εχει θα μου πεις ) αξιζει μια ματια γιατι με 18 μετρητα το παιρνεις σχεδον καινουριο αν δε κρυβει κατι.Ψοφιμι θα ναι,αλλα αρκουντως σπορ οδηγικα εγραφαν τα περιοδικα
Και παλι σορρυ για την αποκλισημην προτεινετε κολοκυθια για αμαξια.
Θυμησε μου να σε ρωτησω αλλη φορα πριν ποσταρω
Οχι θα καθομαι να λεω μπουρδελα και φορντ βολβο ειναι μονο αμαξια -
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Ψαχνοντας επεσα πανω σ αυτο
Kyr80 συγγνωμη που ξεφευγω απο το αρχικο ερωτημα,αλλα αν εξαιρεσεις πως ειναι χειροκινητο κ απο ιδιωτη (Τα βασικοτερα δεν εχει θα μου πεις ) αξιζει μια ματια γιατι με 18 μετρητα το παιρνεις σχεδον καινουριο αν δε κρυβει κατι.Ψοφιμι θα ναι,αλλα αρκουντως σπορ οδηγικα εγραφαν τα περιοδικα
Και παλι σορρυ για την αποκλισημην προτεινετε κολοκυθια για αμαξια.
Θυμησε μου να σε ρωτησω αλλη φορα πριν ποσταρω
Οχι θα καθομαι να λεω μπουρδελα και φορντ βολβο ειναι μονο αμαξια -
ωραιος.
-
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Ψαχνοντας επεσα πανω σ αυτο
Kyr80 συγγνωμη που ξεφευγω απο το αρχικο ερωτημα,αλλα αν εξαιρεσεις πως ειναι χειροκινητο κ απο ιδιωτη (Τα βασικοτερα δεν εχει θα μου πεις ) αξιζει μια ματια γιατι με 18 μετρητα το παιρνεις σχεδον καινουριο αν δε κρυβει κατι.Ψοφιμι θα ναι,αλλα αρκουντως σπορ οδηγικα εγραφαν τα περιοδικα
Και παλι σορρυ για την αποκλισηΈχω οδηγήσει το 3λιτρο με τους 231 που πήγαινε μια χαρά αλλά με 80 λιγότερα άλογα φαντάζομαι ότι θα είναι τάφος...
-
- Οτι το εσωτερικο της Χ3 ειναι αθλιο..
-
Αν είναι να μιλάμε για Χ3 θα μιλάμε μόνο για F25. Η άλλη εκτός από αρχαιολογία είναι και απλησίαστη λόγω κυβισμού. Το θέμα είναι ότι 2.0Τ F25 δεν υπάρχουν ούτε για δείγμα.
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
V
O
L
V
O+1!Κυριακο απο μενα ξερεις
-
Αντώνη να κάνουμε καμιά πάντα, γιατί ήρθε το τέλος...
-
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3047463/
Εδώ είσαι! Αμάξι που προ 4ετιας έκανε 80 χιλιάρικα!
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Αντώνη να κάνουμε καμιά πάντα, γιατί ήρθε το τέλος...Ποτε,ποτε?
Θαμαι εντος αυτη τη βδομαδα. -
ρε σεις το φόρουμ έχει γίνει μια μεγάλη διαφήμιση για το καρ...
-
Αναγκαίο κακό...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3047463/Εδώ είσαι! Αμάξι που προ 4ετιας έκανε 80 χιλιάρικα!
Aυτο ειναι χρωμα. Οχι σαν μερικους μερικους
-
Ναι χρωματάρα το φρεγατί!
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
ρε σεις το φόρουμ έχει γίνει μια μεγάλη διαφήμιση για το καρ...http://www.sport-fm.gr/article/665367?u ... =yahoo_rss
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Έφτασε η ώρα... Ξέφυγα αρκετές φορές από τη λαιμητόμο, άλλα πρέπει να αποχαιρετήσω το 'ακριβό μου διθέσιο, καλό μου αμάξι'...
Ευτυχώς στο πρόσφατο παρελθόν γλίτωσα παλτά πολλών κυβικών που είχαν δέλεαρ τη χαμηλή τιμή. ΑποφασίσαΜΕ λοιπόν να πάρουΜΕ, ένα suv μεταχειρησμένο. To μχ-5 μου το πέρνουν για ίδιου η μεγαλύτερου κυβισμού, οπότε αναγκαστικά 2.0λτ. Δε θα με χαλάσει και στα έξοδα. Όσα πλήρωνα τόσα θα πληρώνω(ελπίζω). Αλλά για ένα αμάξι που θα κυκλοφορεί και δε θα κάθεται να σκονίζεται στο γκαράζ.Και πάμε στο θέμα:
Οι επιλογές είναι 2. Το volvo ή το audi; Απορίπτονται κορεάτικα, γαλλικά και ιαπωνικά.
Απαιτήσεις: Αυτόματο, τετρακίνητο(το xc βγαίνει και σε fwd), ηλιοροφή, και να μην είναι τάφος. Χρήση Θεσσαλονίκη-Χαλκιδική αρκετά συχνά, και κάποια ταξίδια. Για την ακρίβεια ένας από τους λόγους αγοράς θα είναι και ένα road trip που γίνεται σε ετήσια βάση. π.χ από Ελλάδα-Σκανδιναβία. Οικογενειακές υποχρεώσεις στη Γερμανία κ.α. Για καθημερινή χρήση γαϊδουριού θα έχουμε το φιατάκι. Εκτός δρόμου περιορισμένα πράγματα. Βατές παραλίες και χωματόδρομοι ήπιοι.Δεν έχω ιδέα για τετρακινήσεις, κιβώτια, χώρους, επιδόσεις. Το volvo είναι λίγο φθηνότερο και αρέσει περισσότερο σε εμφάνιση. Θα ήθελα το πιο ενδιαφέρον οδηγικά, αλλά και το πιο άνετο. Φθηνότερο service και ανταλλακτικά. Έχω διαβάσει πολλά θετικά για το Q5, αλλά δεν έχω βρει πολλές πληροφορίες για το volvo.
Αυτά.Πληροφοριακά το xc 60 awd βγαίνει σε 2.4 κυβικά πετρέλαιο ή 3000 βενζίνη.Στην πρώτη περίπτωση μπορεί να αλλάζουν τα τέλη κυκλοφορίας.Πάντως για περιορισμένα πράγματα εκτός μια χαρά και το δίλιτρο 4χ2(μεγάλη απόσταση απο έδαφος)
-
Και το 2.4lt δεν πειράζει. Δεν θέλω να φύγω στα 2.5. Αλλιώς δίνουν 'σκοτωμένα' τα Q7.
Έχεις ιδία εμπειρία για το volvo; -
Κυριάκο εγώ είμαι την άποψης ότι αφού θα το κάνεις το απονενοημένο... τουλάχιστον πάρε το τετρακίνητο. Τα μέρη σου έχουν πολλές ομορφιές, παραλίες και δασικούς δρόμους για εξερεύνηση με 'τζιπ'!!!
-
γιατι πολλοι εχουν την εντυπωση οτι με ενα δικινητο δεν πας απλα ΠΑΝΤΟΥ σε ΣΤΕΓΝΟ χωματοδρομο;
το 95% πλεον των SUV ειναι σχεδιασμενα και εχουν αναρτηση για δρομο. τι καθεστε και τσαμπουνατε για τετρακινησεις και δηθεν εκτος δρομου δυνατοτητες;;;
-
Ε κάνε μια τρέλα και χτύπα ένα Τ5 summum να τελειώνει το θέμα. Άσε τα 3αξονικά τύπου Q7 που δεν βλέπονται στην άκρη. Αν ήταν πας για full sized SUV τότε θα κοίταγες κάνα σοβαρό αμάξι σαν τα Range Rover και Χ5 και το outsider Infiniti που είναι δύναμη.
@ποπ
Μα την 4κίνηση ρε συ Ποπ τη χρειάζονται αυτά τα ριμάδια για την άσφαλτο κυρίως παρά για οτιδήποτε άλλο. Σκέψου τόσα άλογα, τέτοιο βάρος και τέτοιο στήσιμο να πρέπει να τα διαχειριστούν 2 λάστιχα. Θα γελάει ο κόσμος (ανεξάρτητα με το πόσα ηλεκτρονικά βοηθήματα μπορεί να χουν). Ήδη τα περισσότερα είναι πεζοδρομιοκυνηγοί και με την 4κίνηση. Προσωπικά ούτε μέχρι το περίπτερο δεν θα πήγαινα με 2κίνητο Q5 πχ...
Volvo XC60 ή Audi Q5;