-
To βαν πατουσε ΛΕΑ ? ή το σμαρτ προεξείχε απο την ΛΕΑ?
-
Ο χρήστης Njo έγραψε:
Παρατηρώ ξανά τις εικόνες από το smart και πιθανολογώ, ότι ίσως η θέση του ήταν διαγώνια, αν έψαχνε και κάτι στην τσάντα του όπως λένε. Έφαγε το χτύπημα και πολύ πιθανό να χτύπησε στο πλαίσιο (εκεί που είναι η χειρολαβή και είναι σπασμένο το τζαμάκι). Διαφορετικά το προσκέφαλο δεν θα είχε απορροφήσει έστω κάποια ποσότητα ενέργειας;Ενα δημοσιευμα που ποσταριστηκε πριν ελεγε οτι ο ηθοποιος δεν εχει εξωτερικα τραυματα αλλα το κρανιο του μεσα ειναι σαν να εχει εκραγει.
Εχω συγγενη που δουλευει στην ΑΟ και ελεγε οτι πολλες φορες τα βανακια της ακολουθουν απο πολυ κοντα βαρια φορτηγα πατωντας λιγο την ΛΕΑ, αυτο ομως εχει σαν αποτελεσμα να μην βλεπεις ποιος εχει σταματησει στη ΛΕΑ παρα μονο οταν ειναι πολυ αργα.
Εχει γινει θανατηφορο με 2 φορτηγα που ακολουθουσε το ενα το αλλο και ο 2ος παρεσυρε αυτοκινητο σταματημενο στη ΛΕΑ.
Αυτο βεβαια αυξανει την ευθυνη του οδηγου του βαν, αν εγινε ετσι. -
Ο χρήστης Alkis_7 έγραψε:
To βαν πατουσε ΛΕΑ ? ή το σμαρτ προεξείχε απο την ΛΕΑ?Για να την έχει φάει μόνο αριστερά το smart υποθέτω οτι προεξείχε.
-
Καλά, αυτό μπορεί να έγινε και λόγω προσπάθειας αποφυγής τελευταίας στιγμής από τον οδηγό του βαν.
-
Ο χρήστης epicouros έγραψε:
To βαν πατουσε ΛΕΑ ? ή το σμαρτ προεξείχε απο την ΛΕΑ?
Για να την έχει φάει μόνο αριστερά το smart υποθέτω οτι προεξείχε.
ή προσπαθησε να το αποφυγει ο οδηγος του βαν , εκοψε αριστερα και το χτυπησε εκει.
-
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
Παρατηρώ ...
Ενα δημοσιευμα που ποσταριστηκε πριν ελεγε οτι ο ηθοποιος δεν εχει εξωτερικα τραυματα αλλα το κρανιο του μεσα ειναι σαν να εχει εκραγει.
Εχω συγγενη που δουλευει στην ΑΟ και ελεγε οτι πολλες φορες τα βανακια της ακολουθουν απο πολυ κοντα βαρια φορτηγα πατωντας λιγο την ΛΕΑ, αυτο ομως εχει σαν αποτελεσμα να μην βλεπεις ποιος εχει σταματησει στη ΛΕΑ παρα μονο οταν ειναι πολυ αργα.
Εχει γινει θανατηφορο με 2 φορτηγα που ακολουθουσε το ενα το αλλο και ο 2ος παρεσυρε αυτοκινητο σταματημενο στη ΛΕΑ.
Αυτο βεβαια αυξανει την ευθυνη του οδηγου του βαν, αν εγινε ετσι.Ναι, ξέχασα να γράψω ότι το σκέφτηκα σε συνδυασμό με ένα δημοσίευμα που διάβασα, όπου ένας φίλος του λέει ότι δεν έχει κανένα τράυμα, παρα μόνο ξυρισμένο μαλλί γιατί η επέμβαση έγινε στο πίσω μέρος του κρανίου.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
To βαν πατουσε ΛΕΑ ? ή το σμαρτ προεξείχε απο την ΛΕΑ?
Για να την έχει φάει μόνο αριστερά το smart υποθέτω οτι προεξείχε.
ή προσπαθησε να το αποφυγει ο οδηγος του βαν , εκοψε αριστερα και το χτυπησε εκει.
Αν δείτε το βίντεο παραπάνω ο μάρτυρας που ήταν ακριβώς πίσω από το βαν είναι πως η μια ρόδα του βαν ήταν μέσα στη ΛΕΑ και στο σμαρτ ολόκληρό. Επίσης ο οδηγός του βαν είπε ότι δεν είδε το σμαρτ γιατί τον θάμπωσε ο ήλιος γι αυτό και έπεσε αφρενάριστος.
-
για ποιο λογο το βαν να κινειται στη λεα?
υποτιθεται η λεα ειναι για να σταματας,η για οχηματα εκτακτου αναγκης που κινουνται εκει με δικη τους ευθυνη.
δηλαδη δεν ειναι δυνατον να πηγαινει το ασθενοφορο με 150 εκει σε τυφλη δεξια στροφη.// -
Ο χρήστης nintza έγραψε:
για ποιο λογο το βαν να κινειται στη λεα?
υποτιθεται η λεα ειναι για να σταματας,η για οχηματα εκτακτου αναγκης που κινουνται εκει με δικη τους ευθυνη.
δηλαδη δεν ειναι δυνατον να πηγαινει το ασθενοφορο με 150 εκει σε τυφλη δεξια στροφη.//Άρθρο 29
Κίνηση οχημάτων σε αυτοκινητόδρομους,
οδούς ταχείας κυκλοφορίας και σήραγγες-
Εάν όχημα ακινητοποιηθεί αναγκαστικά επί του οδοστρώματος από βλάβη ή άλλη αιτία, o οδηγός του υποχρεούται να καταβάλλει κάθε προσπάθεια να το μετακινήσει εκτός του οδοστρώματος, και, αν δεν μπορεί, να τοποθετήσει αμέσως την κατ’ άρθρο 81 του παρόντος Κώδικα τριγωνική πινακίδα σε απόσταση 100 τουλάχιστον μέτρων πίσω από το όχημα ή την ειδική προειδοποιητική συσκευή σε κατάλληλη θέση και κατά τη νύκτα να έχει αναμμένα τα φώτα θέσης.
Αν το όχημα εξ αιτίας βλάβης ρυμουλκείται στον αυτοκινητόδρομο ή την οδό ταχείας κυκλοφορίας, υποχρεούται να εξέλθει αυτών στην πρώτη έξοδο. -
Η λωρίδα έκτακτης ανάγκης (Λ.Ε.Α.) προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για την κίνηση οχημάτων άμεσης ανάγκης και οχημάτων συντήρησης των αρμόδιων κρατικών υπηρεσιών ή των εταιρειών που, κατά παραχώρηση από το Δημόσιο, λειτουργούν, συντηρούν και εκμεταλλεύονται αυτοκινητόδρομο ή οδό ταχείας κυκλοφορίας, για την αντιμετώπιση έκτακτων γεγονότων, περιστατικών ή άλλων αναγκών. Οποιαδήποτε άλλη χρήση των λωρίδων έκτακτης ανάγκης, εξαιρουμένων των περιπτώσεων της παραγράφου 3 του άρθρου αυτού, απαγορεύεται.
-
-
δεν ειπα οτι δεν επιτρεπεται,ειπα οτι ειναι ηλιθιο.
γιατι προφανως θα τρακαραν σε στροφη. -
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
εντυπωσιαζομαι απο την ανεση με την οποια τοσο εδω οσο και σε αλλα φορα κρινουν αρκετοι οτι το smart δεν προσφερει ικανοποιητικη προστασια και φταιει για τον σοβαρο τραυματισμο...φανταζομαι οτι ολοι αυτοι ανετα μπορουν να σταθουν και να επιχειρηματολογισουν απεναντι σε ειδικους του χωρου και σιγουρα εχουν καλυτερη γνωση απο τον αρμοδιο φορεα ελεγχου παθητικης ασφαλειας οχηματων
Παντως δεν ειναι παραλογο. Δεν θυμαμαι να εχουν γινει δοκιμες οπισθιας προσκρουσης για κανενα αυτοκινητο εκτος του Volvo C30 που το ειχα διαβασει σε δοκιμη.
Ειδικα για το Σμαρτ που στο πισω μερος αντε να εχει μισο μετρο απο το καθισμα ως τον προφυλακτιρα.Έτσι είναι. Η απόσταση του ΠΙΣΩ προφυλακτήρα από το κάθισμα του οδηγού είναι μικρή. Πόσο να αντέξει και να μη μπει ο κώλος μέσα όταν ο άλλος έρχεται σαν να μην υπάρχεις
-
Ο χρήστης nintza έγραψε:
δεν ειπα οτι δεν επιτρεπεται,ειπα οτι ειναι ηλιθιο.
γιατι προφανως θα τρακαραν σε στροφη.Δε νομίζω ότι έχει τόσο κλειστές καμπές η Αττική Οδός ώστε να υπάρχει κίνδυνος τρακαρίσματος εφόσον ο οδηγός έχει τεταμένη την προσοχή του και κινείται με ταχύτητα γύρω στα 100 km/h.
-
ε τοτε πως σκατα εγινε?
-
Διάβασες προηγουμένως που εξηγούμε πως έγινε?? Το βίντεο με τη μαρτυρία το είδες??
-
Το θάνατο βρήκε στην άσφαλτο ένας 52χρονος, οδηγός ΙΧ που συγκρούστηκε με φορτηγό στην Εγνατία Οδό, στο από Μάκρη προς Κομοτηνή.
Πιο συγκεκριμένα το μεσημέρι της Παρασκευής, στην Εγνατία Οδού (μεταξύ Α/Κ Μάκρης – Κίρκης Αλεξανδρούπολης), το Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο που οδηγούσε ο 52χρονος συγκρούστηκε πλαγιομετωπικά με Δημοσίας Χρήσης Φορτηγό που οδηγούσε 27χρονος, με αποτέλεσμα να τραυματισθεί θανάσιμα ο 52χρονος .Ο 52χρονος μεταφέρθηκε στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης. Την προανάκριση ενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Αλεξανδρούπολης.
Πηγή: xanthipress.gr
by Χριστίνα ΦωτεινάκηRead more: http://www.seleo.gr/index.php?option=co ... z2OMLzzJQN
Seleo.gr News -
Κατι δεν λενε σωστα, πλαγιομετωπικη σε δρομο με νησιδα?? εκει ευθειες εχει με μεγαλη ορατοτητα... καποιος πηγαινε αναποδα??? ειναι δυνατον??? (οταν δωσαμε αυτα τα τμηματα σε κυκλοφορεια στην αρχη μερικοι εκαναν λαθος και για να μην πανε σε επομενο κομβο, εμπαιναν στη ΛΕΑ κινουμενοι με αναποδη φορα!!! ναι γινονται αυτα στο Ελλαδισταν). κριμα παντως ... χαζα ατυχηματα ( Μακρη - Κυρκη ειναι περιοχη Αλεξανδρουπολης οχι Κομοτηνης που λεει ο τιτλος... ο,τι ναναι..)
-
Από την καθημερινή
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_23/03/2013_515100
Εντυπωσιακή μείωση των τροχαίων το 2012
Ο βασικότερος λόγος, σύμφωνα με έρευνα, είναι οι περιορισμένες μετακινήσεις με Ι.Χ. σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια
Του Κωστα ΟνισενκοΑισθητά περιορισμένες είναι πλέον οι μετακινήσεις με Ι.Χ. ανά την επικράτεια, ενώ περισσότεροι από 612.000 οδηγοί έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων τους για να γλιτώσουν τα τέλη κυκλοφορίας και τα λοιπά έξοδα. Αυτός είναι ο βασικότερος λόγος για την εντυπωσιακή μείωση των τροχαίων ατυχημάτων το 2012, όπως προκύπτει από μελέτη που πραγματοποίησε ερευνητική ομάδα του Πολυτεχνείου Κρήτης. Η μείωση καταγράφεται σε όλες τις κατηγορίες των συμβάντων, όπως τροχαία με νεκρούς, βαριά τραυματίες κ.ά. Μάλιστα, για πρώτη φορά από το 1974, όταν ο συνολικός αριθμός νεκρών από τροχαία ήταν 943 άτομα και ο συνολικός αριθμός αυτοκινήτων που κυκλοφορούσαν στους δρόμους μόλις 650.000, τα θύματα είναι λιγότερα από 1.000 (συγκεκριμένα 976) με 5 εκατ. οχήματα σε κυκλοφορία.
Ο μεγαλύτερος αριθμός νεκρών από τροχαία που έχει καταγραφεί στη χώρα μας ήταν το 1998, όταν 2.229 άτομα άφησαν την τελευταία τους πνοή στους δρόμους. Το 2012 τα οχήματα διήνυσαν κατά μέσο όρο πολύ λιγότερα χιλιόμετρα σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, ενώ και η αγορά των νέων αυτοκινήτων μειώθηκε κατά 40% σε σχέση με το 2011.
«Ενα σημαντικό στοιχείο που προκύπτει από την έρευνα αφορά το γεγονός ότι η μείωση των ατυχημάτων καταγράφεται ταυτόχρονα με τη μείωση της αστυνόμευσης στους δρόμους. Αυτό μας κάνει να πιστεύουμε ότι αν υπήρχε καλύτερη αστυνόμευση τα θύματα από τα τροχαία θα ήταν ακόμα λιγότερα. Αξίζει να σημειώσουμε ότι η αστυνόμευση υστερεί σε μέρη όπου θα έπρεπε να είναι εντονότερη, όπως οι τουριστικοί προορισμοί κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού», λέει στην «Κ» ο Μιχαήλ Νικολαράκης, διδάκτωρ Πολυτεχνείου Κρήτης, μέλος της ομάδας που πραγματοποίησε την έρευνα. Τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας είναι οι Κωνσταντίνος Ζοπουνίδης (καθηγητής, διευθυντής Εργαστηρίου Συστημάτων Χρηματοοικονομικής Διοίκησης, ακαδημαϊκός), Μιχάλης Δούμπος (επίκουρος καθηγητής), Ανδρέας Δαριβιανάκης (υπαστυνόμος Α΄, μεταπτυχιακός φοιτητής).
Η σημαντική έλλειψη αστυνόμευσης που διαπιστώνεται στην έρευνα προκύπτει από τις μειωμένες καταγραφές παραβάσεων σε σχέση με τον αριθμό των ατυχημάτων. Μία από τις ελάχιστες παραβάσεις που εμφανίζει αξιοσημείωτη αύξηση είναι ο έλεγχος ΚΤΕΟ, γεγονός που επίσης συσχετίζεται με την οικονομική κρίση.
Επίσης, σε κάποιες περιοχές καταγράφονται πολλά ατυχήματα σε σχέση με τον μικρό αριθμό παραβάσεων, σηματοδοτώντας την αναποτελεσματικότητα των τροχονομικών ελέγχων.
Ανασφάλιστα αυτοκίνητα
Οι ερευνητές κάνουν έκκληση στους αρμόδιους φορείς για την αντιμετώπιση του προβλήματος των ανασφάλιστων αυτοκινήτων με μέτρα όπως μείωση των ασφαλίστρων, εντατικοποίηση των ελέγχων, ενημέρωση των οδηγών για τις επιπτώσεις σε περίπτωση ατυχήματος. «Οι ασφαλιστικές εταιρείες εξακολουθούν να μη συμμετέχουν ενεργά στις προσπάθειες μείωσης των ατυχημάτων και γενικότερα της πρόληψης. Η δραστηριοποίησή τους προς την κατεύθυνση αυτή θα βοηθούσε σημαντικά τόσο το κοινωνικό σύνολο, όσο και τις ίδιες τις ασφαλιστικές εταιρείες», αναφέρουν.Παράλληλα, επισημαίνεται στην έρευνα η ανάγκη καταγραφής και συντονισμού των συλλόγων που ασχολούνται με την πρόληψη των τροχαίων, ενεργώντας αυτοβούλως και χωρίς καμία κατεύθυνση από το αρμόδιο υπουργείο. «Θα πρέπει από το υπουργείο που είναι αρμόδιο για την οδική ασφάλεια να γίνει μια καταγραφή αυτών των συλλόγων, να τους δίνονται κατευθυντήριες γραμμές δράσης, να συντονίζονται και σε συνεργασία με επιστήμονες του είδους να ενεργούν συντονισμένα και αποτελεσματικά», καταλήγει η έρευνα.
Να προσθέσω, ότι εκτός από τη μείωση της κυκλοφορίας είναι πλέον, αισθητά χαμηλότερες οι ταχύτητες κίνησης των οχημάτων, πράγμα που αποτελεί μία ακόμα παράμετρο μείωσης των τροχαίων ατυχημάτων.
-
Είναι χαμηλότερες οι ταχύτητες κίνησης των οχημάτων γιατί κινούμενα πιο αργά καίνε λιγότερο καύσιμο;
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Είναι χαμηλότερες οι ταχύτητες κίνησης των οχημάτων γιατί κινούμενα πιο αργά καίνε λιγότερο καύσιμο;Ιδια καις στα 90χλμ/ωρα και στα 120χλμ/ωρα?
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Είναι χαμηλότερες οι ταχύτητες κίνησης των οχημάτων γιατί κινούμενα πιο αργά καίνε λιγότερο καύσιμο;
Ιδια καις στα 90χλμ/ωρα και στα 120χλμ/ωρα?
Όχι άρα η ανάγκη για μείωση καυσίμου μειώνει και τα θανατηφόρα τροχαία. Κάτι καλό βγαίνει.
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#