Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Κανονικα δεν πρεπει ο οδηγος του περιστατικου να στραφει εναντιων αυτων που εβαλαν την πινακιδα;Πως θα ξερουμε ποιος εβαλε την πινακιδα και αν ειναι αρμοδιος;
Νομιζω οτι σε καποιο τευχος των 4Τ αναφερεται τετοια περιπτωση και την ευθυνη την ειχε αυτος που εβαλε την πινακιδα.
Το 1999,το 'μπαλάκι'' της σήμανσης πήγε στους Ο.Τ.Α,με αποτέλεσμα οι Δήμοι της χώρας να έχουν την ευθύνη της σήμανσης των οδών στα όριά τους.Αντιλαμβάνεστε τί έχει συμβεί;'Με απόφαση του Δημάρχου,μερίμνη του Αντιδημάρχου',πηγαίνει ένα συνεργείο από εργάτες και τοποθετεί πινακίδες!ΠΟΙΟΣ ΜΕΛΕΤΗΣΕ ΤΟ STOP ΠΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΕ,ΕΝΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΑΡΚΕΣΤΑΤΗ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ;ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ,ΑΦΟΥ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΑΒΙΑΣΩ ΤΗΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΑΛΛΟΥ ΧΡΗΣΤΗ;ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ!ΣΕ ΠΟΙΑ ΧΩΡΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ STOP ΣΕ ΛΩΡΙΔΕΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗΣ;ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΝΑΚΙΔΑ Ρ-1(δηλαδή υποχρεωτική παραχώρηση προτεραιότητας,το γνωστό ανάποδο τρίγωνο);Η διαφορά των δύο αυτών πινακίδων είναι η εξής:STOP σημαίνει ότι ακκινητοποιούμαι υποχρεωτικά στο ύψος της διασταύρωσης και αφού βεβαιωθώ ότι δεν υπάρχει κάποιος χρήστης στο δρόμο που εισέρχομαι,ξεκινώ εκ νέου το όχημά μου,ενώ το 'ανάποδο τρίγωνο' σημαίνει πως ΑΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ,ΑΚΚΙΝΗΤΟΠΟΙΟΥΜΑΙ ΠΑΡΑΧΩΡΩΝΤΑΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ.ΑΥΤΟΙ ΟΜΩΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΠΑΝΤΟΥ STOP!Είναι τελείως βλακώδες.Όλος ο κόσμος μας προσπερνά στις διασταυρώσεις,εμάς με το εκπαιδευτικό όχημα,αφού υπάρχει ορατότητα,ενώ εμείς ακκινητοποιούμαστε,ΕΝΤΕΛΩΣ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΑ.Προκύπτει λοιπόν το εύλογο ερώτημα από τους εκπαιδευόμενους:'Αφού κανείς δε σταματά στα STOP,ΕΓΏ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ;'
Έτσι λοιπόν,δεν σταματάμε για παραχώρηση προταιρεότητας ΠΟΥΘΕΝΑ,ακόμη κι εκεί που εκ των πραγμάτων πρέπει.ΩΣ ΓΝΗΣΙΟΙ ΝΕΑΤΕΡΝΤΑΛ,ΚΑΤΑ ΚΩΣΤΑ ΚΑΒΒΑΘΑ...