-
Δεν φταίνε οι ομάδες αλλά η FIA με τους κανονισμούς.
-
To ψιλοβαρέθηκα μπορώ να πω τον αγώνα....
Μπορεί να μην βλέπαμε το κλασικά βαρετό 1-2 των Ferrari να γυρίζουν σε άλλο αγώνα όπως παλαιότερα, αλλά από συγκινήσεις ελάχιστες. Μόνο στην εκκίνηση κάτι έγινε (με το μπλοκάρισμα του Coulthard , ο οποίος χαλαρά ήταν η έκπληξη του αγώνα-μαζί και η Red Bull-). Από εκεί και πέρα ψιλοπράγματα οι μονομαχίες. Έχασε και 1-2 προσπεράσματα ο σκηνοθέτης...Γενικά τώρα: H Renault έδειξε την φοβερή δουλειά που έχουν κάνει! Αξίζουν συγχαρητήρια. Alonso και Fisico σίγουρα θα πρωταγωνιστήσουν. Επιτέλους που ο δεύτερος έχει ένα ανταγωνιστικότατο μονοθέσιο στα χέρια του. Άχτι το είχα με αυτόν το οδηγό (ναι, το παραδέχομαι είναι ο κρυφός μου έρωτας )!!
Επίσης με ευχαρίστησε η Red Bull, όπως προείπα, και λίγο οι Williams που τις περίμενα πολύ χειρότερες!!
Οι Ferrari, McLaren σχετικά αδιάφορες. Μπράβο στον Barichello που έσωσε την κατάσταση με τη δεύτερη θέση, (ο Μιχαλάκης μήπως την έκανε εκεί με τον Heidfeld? Το είδα μόνο μια φορά και δεν μπόρεσα να σιγουρευτώ για το ποιος έφταιγε...)
Την ΤΟΥΟΤΑ την περίμενα καλύτερη. Δεν είχε διάρκεια.
Η ΒΑR με μια λέξη χάλια.
Είναι βέβαια αρκετά νωρίς για να 'καταδικάσουμε' κάποιους. Πρέπει να δούμε 2-3 αγώνες ακόμα. Κυρίως θέλω να δω αν θα αντέξουν οι κινητήρες στη Μαλαισία. (δεν έχω κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μου!! )Όσον αφορά στα ελαστικά, αν δεν ήξερα την αλλαγή στους κανονισμούς, μόνο από τα πιτ στοπ θα καταλάβαινα ότι δεν αλλάζουν...
Περίμενα κι εγώ να αρχισούν τα γλιστρήματα αλλά τίποτα...
Όταν άρχισα τον χορό της βροχής ήταν άργά! (Η Αυστραλία πέφτει μακρία βλέπετε ) -
Δεν μ' αρέσει, αλλά θα το πω: Άντε γεια!!!
Άντε γεια στους συντηρητικούς φορμουλο-παρατηρητές της εποχής μας, που είχαν ξεγράψει τη Renault από ...πρόπερσι! Σαν είδαν να φεύγει ο Gascoyne και αργότερα (πέρσι) ο Smith μιλούσαν (και έγραφαν, έτσι? ...μην τα ξεχνάμε αυτά) για 'αιμορραγία ταλέντων και δυναμικού'.Ά-λα-λα τα χεί-λη των α-σε-βών...
Και η Renault τους διέψευσε και μία και δύο και χίλιες-δύο φορές από τότε, αποδεικνύοντας ότι αυτό δεν ήταν αιμορραγία, αλλά ξεχείλισμα πλεονάζοντος δυναμικού! Η Renault δεν είχε καμία ανάγκη από τον φοβερό Gascoyne (και ο ίδιος σχεδόν το είχε πει), είχε και έχει την προίκα που της άφησε: τις οργανωτικές δομές στο Enstone και την άρτια λειτουργία του αεροδυναμικού τμήματος. Είχε πει κάποτε ο Mike ότι 'έχουμε φτάσει σε τέτοιο σημείο, που ό,τι στοιχείο βλέπουμε στην αεροσήραγγα, επαληθεύεται με μοναδική ακρίβεια και στις δοκιμές. Αυτό μας γλιτώνει πλέον χρόνο δοκιμών. Είμαστε σχεδόν σίγουροι πως ό,τι δείξει καλό στην προσομοίωση θα είναι καλό και στην πίστα'. Τ’ ακούσατε αυτό κύριε Sauber??
Anyway, περασμένα ξεχασμένα θα μου πείτε... ευχάριστες μνήμες θα σας απαντήσω. Είναι δυνατόν, λοιπόν, φέτος, που το αεροδυναμικό τμήμα των ομάδων είχε τις μεγαλύτερες υποχρεώσεις, να μην λάμψει (έστω και στο ξεκίνημα μόλις) η ομαδάρα μας?
Μετανοείτε! Ήγγικεν γαρ η βασιλεία της Renault.
-
Δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε ο αγώνας, αλλά εντάξει, ο πρώτος της σεζόν έχει πάντα γούστο!
Πολύ δυνατή η Reault, Ferrari και Mclaren είναι λίγο πιο πίσω αλλά για τους Ιταλούς είναι μείον ένας αγώνας μέχρι την F2005, και σίγουρα πρέπει να είανι ευχαριστημένοι, καθώς είχαν πολύ καλο΄ρυθμό στον αγώνα. Η Mclaren ήταν κι αυτή πολύ δυνατή, σίγουρα βεβαίως όχι όσο δυνατή την περιμέναμε αλλά το μέλλον σίγουρα της επιφυλάσσει νίκες φέτος. Όσο για το ατυχημα του MS με τον NH, νομίζω ότι η ευθύνη πέφτει στον Schumacherμ χωρίς βεβαίως να μιλάμε για κάποια τρομερή σύγκρουση. Επίσης, να μην ξεχαστούμε για τα ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ στη Red Bull και τον DC φυσικά που ήταν μαχητικός και αλάνθαστος.
Στο θέμα των κινητήρων, για οποιαδήποτε αιτία κι αν εγκαταλείψεις μπορείς να αλλάξεις κινητήρα. Ωστόσο, από τη στιγμή που οι BAR το παραδέχονται δημόσια και ανοιχτά και λογικά και ο MS θα αλλάξει κινητήρα, πιστεύω ότι μέχρι το Bahrein/Imola θα έχουμε κάποια διευκρίνηση των κανονισμών.
Στη Μαλαισία πιστεύω να είναι στεγνά παντού για να βγει και κανένα συμπέρασμα της προκοπής για τις ομάδες, διότι τώρα μόνο εικασίες κάνουμε. Πάντως, σίγουρα ο Barrichello και οι δύο Renault θα πρέπει να προσέξουν πολύ. Ειδικά τον RB κάτι μου λέει ότι στα ελεύθερα θα τον χάσουμε εντελώς!
-
Ο χρήστης rally maniac έγραψε:
To ψιλοβαρέθηκα μπορώ να πω τον αγώνα....
Μπορεί να μην βλέπαμε το κλασικά βαρετό 1-2 των Ferrari να γυρίζουν σε άλλο αγώνα όπως παλαιότερα, αλλά από συγκινήσεις ελάχιστες.Ακριβώς. Τα MotoGp για να δούμε λίγο θέαμα πότε ξεικινάνε; Ας τα έδειχνε κανά κ@#λοκάναλο εδώ στη Θεσσαλονίκη και θα σου πω εγώ αν θα ξανασχολιόμουν με F1.
Τα πράγματα είναι όπως ελέχθησαν με μεγάλη έκπληξη τη Red Bull και τον Coulthard. Αυτός φημίζεται για τις γκόμενες. Τώρα θέλει να τον θυμόμαστε και για τα αποτελέσματα;
Πολλά μπράβο στη Renault, και στον ψυχάκια Alonso που αν δεν είχε το Villeneuve (ο οποίος μας θύμισε ότι με τους μεγάλους τα πάει καλά) μπροστά του θα έβγαινε ακόμα και 1ος! Για τον Καναδό τι να πούμε... Το κατέχει το παιχνίδι αλλά ούτε την παλιά του σπιρτάδα-τρέλα έχει, ούτε τη διάρκεια. Αν δεν έχει κάποιον από πίσω να τον τσιγκλάει τον παίρνει ο ύπνος. Άτιμα γεράματα!Υ.Γ. Άντε οι Ιταλοί να βγάζουν τη νέα κόκκινη ντίβα από το γκαράζ μπας και δούμε αγώνα. Οι Renault φαίνονται αρκετά ικανές.
-
Εγώ σε γενικές γραμμές είμαι ικανοποιημένος απο αυτό που είδα.
Φαίνεται οτι φέτος πολλές ομάδες θα είναι ικανές για τη νίκη,και θα έχουμε αρκετές μάχες.Μη βλέπετε τώρα που η βροχή τα έκανε μπάχαλο.
Όσον αφορά τους νέους κανονισμούς ο κανονισμός με τα λάστιχα μου άρεσε πολύ.Είχα κουραστεί τόσα χρόνια να βλέπω να αλλάζουν συνέχεια λάστιχα.Τώρα ο οδηγός πρέπει να είναι πιο προσεκτικός.Ας καταργήσουν και τον ανεφοδιασμό.
Επίσης και η διάρκεια ζωής των κινητήρων μου άρεσε θα έπρεπε όμως να βρουν κάποιο τρόπο να μη γίνονται εγκαταλείψεις και άλλα μαγειρέματα απο σκοπιμότητα.
Αρνητικό σημείο του αγώνα η Minardi που δεν είχε λόγο ύπαρξης μέσα στην πίστα.Απορώ πως πέρασε το 107%.Στα δοκιμαστικά στο incar πλάνο φαινόταν οτι ήταν αδύνατο να οδηγηθεί.Πήγαινε όπου ήθελε και ήθελε συνεχείς διορθώσεις.
Αυτά για την ώρα.
Ανυπομονώ για τον επόμενο αγώνα.. -
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Τρία ακόμη λάθη από τον Kimi Raikkonen στον αγώνα.Του έσβησε ο κινιτήρας, πήγε ελαφρώς εκτός δρόμου στο ίδιο σημείο με τα 2α προκριματικά κυνηγώντας τον M. Schumacher και έβγαλε το δεξί bargeboard του χάνοντας 8 με 9 δευτερόλεπτα.
Αντίθετα ο Montoya έκανε ένα λάθος στην 1η στροφή στο τέλος του αγώνα.
Εκεί που λέγανε ο 'επιρρεπής' στα λάθη, ο θερμόαιμος Montoya εμφανίζεται ο 'τρομερά ψυχρός, που σπάνια κάνει λάθη' Raikkonen να παίρνει το ρόλο μαζί με τα κιλά που έχασε ο Montoya.O Kimi έκανε σημαντικά ίσως ανεπίτρεπτα για πιλότο πρώτης γραμμής λάθη. Αλλά και ο Μοντόγια πρέπει να το βολεύτηκε το μαξιλαράκι που ζήτησε για προσκέφαλο.
Έριξε κάτι ύπνους... -
Το είδα ζωντανά,ελπίζοντας να αλλάξει κάτι από πέρσι (αν και εχει δίκηο ο Τάκης,είναι νωρίς ακόμα για συμπεράσματα)!
Αποκάλυψη η Jaguar..εεε..Red Bull ήθελα να πω..με τους Cossworth να κάνουν μάλλον την διαφορά!Ο Coulthard ψυχωμένος!Λέτε να είναι τελικά η ψυχολογία του οδηγού που κάνει την διαφορά?
Η Renault όντως φοβερή!Φαινόταν να μην ταλαιπωρεί και τόσο τα λάστιχά της (από όσο μπόρεσα να δω κατά την διάρκεια του τελευταίου pit stop!
Η Ferrari με περσινό μονοθέσιο 2η!!!Καλά είναι!Που να έρθει και το καινούργιο!!!
McLaren?BMW?....Δεν ξέρω!Δεν είδα κάτι ουσιαστικό!!!
Πάντως η F1 συνεχίζει να είναι Mind-game!!
Πολλοί υπολογισμοί,μπόλικη στρατηγική,άφθονες διαφοροποιήσεις αλλά από θέαμα τίποτα!
Προσπεράσματα μόνον στην αρχή!Πάντως να πω κάτι,αλλά μην πέσετε να με φάτε!
Οπτικά,τα μονοθέσια δείχνουν να πηγαίνουν γρήγορα!Θέλω να πω ότι σαν θεατής είχα την εντύπωση ότι πήγαιναν γρήγορα (οχι ότι όντως φαινόταν αυτό στα χρονόμετρα)!!!
-
Τα μονοθέσια ΕΙΝΑΙ γρήγορα, μην παρασύρεστε από τον ταχύτερο γύρο. Ο Fisichella ολοκλήρωσε τον αγώνα μόλις 2sec πιο αργά από τον Schumacher πέρσι. Είναι αλήθεια ότι η MS πήγαινε βόλτα το 2004, αλλά ούτε ο GF πίεσε τρομερά φέτος. Υπό κανονικές συνθήκες, η διαφορά πιστεύω θα ήταν το πολύ 15sec, που μας δίνει ούτε 0,3sec στο γύρο.
Θα πέσει ΠΟΛΛΗ μελέτη όταν έρθουν τα γυρολόγια...
-
Φυσικά ξυπνήσαμε να το δούμε ζωντανό .... αλλά από θέαμα ... σχεδόν τίποτα.
Εντυπώσεις
Οι Renault εντυπωσιακά στημένες ...
Οι Ferarri πρέπει να αλλάξουν προμηθευτή ελαστικών .... για να ξανακάνουν περίπατο .... ή το καινούργιο της μονοθέσιο πρέπει να είναι κάτι το εξωπραγματικό.
Η Cossworth έβγαλε μοτέρ αντάξιο του ονόματος της !!
Mclaren .... θα δείξει
Williams .... τα ίδια
Bar ... δεν δείχνει
Toyota ... τα ίδιαΗ διαδικασία των δοκιμαστικών απαράδεκτη , όπως γράφει και ο Κλεισθένης ..... πίσω στη 1 ώρα ελεύθερων δοκιμαστικών γρήγορα
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Οι Ferarri πρέπει να αλλάξουν προμηθευτή ελαστικών .... για να ξανακάνουν περίπατο .... ή το καινούργιο της μονοθέσιο πρέπει να είναι κάτι το εξωπραγματικό.
Τι κακό είχαν τα Bridgestone στον αγώνα; Ίσα ίσα που παρ' όλο που ο Alonso γενικά είχε καλύτερο γυρολόγιο από τον Barrichello και στο τέλος ο Βραζιλιάνος έκοβε στροφές μπας και δε σπάσει στη Μαλαισία, μπορούσε να κρατηθεί άνετα εμπρός από τη Renault και να ανοίγει κιόλας τη διαφορά. Αυτό μου μοιάζει για εξαιρετική σταθερότητα ελαστικών.
Η απόδοση στον γύρο δοκιμών είναι εντελώς άλλο πράγμα και εκεί όντως είναι απογοητευτικά τα Bridgestone. Θα έλεγα ωστόσο να περιμένουμε τη Μαλαισία, γιατί όταν ο RB έκανε γύρο δοκιμαστικών η πίστα ήταν εντελώς άστρωτη(και ίσως με ελάχιστη υγρασία), καταστάσεις που τα Bridgstone πάντα σιχαινόντουσαν τα τελευταία χρόνια.
-
Προτείνω άμεσα μια αλλαγή που ελπίζω από τον επόμενο αγώνα να ισχύσει.
ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ ΤΟΝ SCHUMACHER ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΠΙΣΤΑ!!!!!!!!!! -
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Όσον αφορά τους νέους κανονισμούς ο κανονισμός με τα λάστιχα μου άρεσε πολύ.Είχα κουραστεί τόσα χρόνια να βλέπω να αλλάζουν συνέχεια λάστιχα.Τώρα ο οδηγός πρέπει να είναι πιο προσεκτικός.Ας καταργήσουν και τον ανεφοδιασμό.
Η αποψη μου ειναι υπερ της καταργησης των ανεφοδιασμων κ ελευθερη χρηση ελαστικων. Αν θελει καποιος να την βγαλει με σκληρη γομα ολοκληρο GP κ αυτο μεσα.
Απο εκει κ μετα η υποχρεωτικη χρηση ενος set ελαστικων το βρισκω επισης ηλιθιο κ επικινδυνο. Σε ενα GP οπου εχει πολυ ζεστη ή καταστασεις που συμβαλουν στην εκτεταμενη φθορα του ελαστικου θα πρεπει ο πιλοτος να περιμενει ευλαβικα ποτε θα σκασει το λαστιχο εχοντας ταχυτητες ως 300χλμ?
-
Στα του GP
Bravo στον Fisico!
Πραγματικα χαρηκα πολυ για την νικη του.
Τις McLaren τις περιμενα πιο πανω
Ο DC μακαρι να εχει παρομοιες επιδοσεις κ στο υπολοιπο της σεζον
Ο Villeneuve εως απογοητευτικος
Ο MS πηγε να κλεισει την γραμμη του ο αλλος ομως ειχε πολυ φορα. Επρεπε να του ανοιξει. Τελικα κ οι 2 πληρωσαν με εγκαταλειψη.
Οι Toyota δεν καταλαβα γιατι τοσο πισω. Ο Τρουλι φανηκε δυνατος στην αρχη.
Οι Bar εχουν πολυ δουλεια μπροστα τους.Γενικοτερα καμια ιδιαιτερη διαφορα με τα περσυνα σε σχεση με το προσφερομενο θεαμα.
Αυτα.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Πάντως, σίγουρα ο Barrichello και οι δύο Renault θα πρέπει να προσέξουν πολύ. Ειδικά τον RB κάτι μου λέει ότι στα ελεύθερα θα τον χάσουμε εντελώς!Εμενα μου φαινεται οτι ο κινητηρας του Φιζι θα ειναι ο πιο καλοδιατηρημενος απο ολους οσους πηραν καρω σημαια. Και αυτο ηταν ο μεγαλος θριαμβος της Ρενως. Οτι πηρε νικη αλα Σουμι. Με ξεκουραστο μονοθεσιο.
Κατα τα αλλα, ας παρουν οσο προλαβαινουν νικες και βαθμους οι Γαλλοι γιατι αν πηρε σημερα 2η ο Ρουμπενς, τοτε σε λιγο καιρο θα κοκκινησει ο τοπος.
ΥΓ Οτι και να κανουν τα εγγλεζακια, ο ιταλικος υμνος θα ακουγεται
-
Καλή η απαγόρευση αλλαγής των ελαστικών, κακή η υποχρέωση χρήσης του ίδιου κινητήρα για δυο αγώνες. Τα προκριματικά δεν τα σχολιάζω καν.
Κατά τ' άλλα, τ' είχες Γιάννη μου, τ' είχα πάντα... εύχομαι στη ΦΙΑ από του χρόνου να μοιράζει και 'how-to-watch-an-F1-grandprix' guide στους θεατές. Πιο ευχάριστα θα περνάνε διαβάζοντας το guide από το να παρακολουθούν τον αγώνα
ΥΓ. Το RedBull δίνει φτεράααααα...
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Οι Ferarri πρέπει να αλλάξουν προμηθευτή ελαστικών .... για να ξανακάνουν περίπατο .... ή το καινούργιο της μονοθέσιο πρέπει να είναι κάτι το εξωπραγματικό.
Τι κακό είχαν τα Bridgestone στον αγώνα; Ίσα ίσα που παρ' όλο που ο Alonso γενικά είχε καλύτερο γυρολόγιο από τον Barrichello και στο τέλος ο Βραζιλιάνος έκοβε στροφές μπας και δε σπάσει στη Μαλαισία, μπορούσε να κρατηθεί άνετα εμπρός από τη Renault και να ανοίγει κιόλας τη διαφορά. Αυτό μου μοιάζει για εξαιρετική σταθερότητα ελαστικών.
Η απόδοση στον γύρο δοκιμών είναι εντελώς άλλο πράγμα και εκεί όντως είναι απογοητευτικά τα Bridgestone. Θα έλεγα ωστόσο να περιμένουμε τη Μαλαισία, γιατί όταν ο RB έκανε γύρο δοκιμαστικών η πίστα ήταν εντελώς άστρωτη(και ίσως με ελάχιστη υγρασία), καταστάσεις που τα Bridgstone πάντα σιχαινόντουσαν τα τελευταία χρόνια.
.ΑΝ Κ ΕΙΝΑΙ ΝΩΡΙΣ ΦΕΤΟΣ ΓΙΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΑΡΑΡΑΤΗΡΗΣΩ ΠΩΣ΄ ΟΙ ΒΑR ΠΕΡΣΙ ΠΕΤΑΓΑΝ ΓΙΑΤΙ ΦΟΡΟΥΣΑΝ ΜΙΣΕΛΕΝ ΦΕΤΟΣ ΣΕΡΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΦΤΑΕΙ ΤΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ.Η SAUBER ΑΛΛΑΞΕ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ Κ ΘΑ ΠΕΤΑΕΙ ,ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΑ
-
Ο χειροτερος αγωνας που εχω δει εδω και καιρο. Πολυ μου κακοφανηκε που δεν αλλαξαν ελαστικα παρα απλα μετραγαν πιεση/θερμοκρασια λες και ειχε το μονο8εσιο πυρετο. Ετσι που τη κανατε την Formula 1 να τη χαιρεστε κυριοι της ΦΙΑ... Οσο για το αγωνιστικο μερος ολο το χειμωνα μας τα πρηζανε (τα συκωτια) για το ποσο καλη ειναι η Renault και ποσο εχει ανεβει η ΜακΛαρεν... Για να κερδισει η Renault (με καμποση δοση τυχης) ενα μονοθεσιο που οχι μονο ειναι περσινο αλλα δεν ειναι καν optimised για τους νεους κανονισμους με 5.5 δευτ. Πολυ νωρις για πανηγυρια... Μπραβο στο Φιζικελα παντως γιατι ειναι καιρος να δικαιωθει το ταλεντο του.
-
Ο χρήστης takisp έγραψε:
O Kimi έκανε σημαντικά ίσως ανεπίτρεπτα για πιλότο πρώτης γραμμής λάθη. Αλλά και ο Μοντόγια πρέπει να το βολεύτηκε το μαξιλαράκι που ζήτησε για προσκέφαλο.
Έριξε κάτι ύπνους...Ο Kimi έκανε τα λαθακια του, αλλά σε καμία περίπτωση δεν του καταλογίζω ότι 'του έσβησε' το κινητήρας. Πώς του σβήνει ο κινητήρας δηλαδή; Δοκίμασε να ξεκινήσει και δεν άφησε σωστά το συμπλέκτη; Κάτι άλλο θα συνέβη που δεν ξέρω τι. Όποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω, ας το πει.
Αυτό για το barge board τώρα, τι το συζητάμε; Πρόπερσι τα barge boards πετούσαν σχεδόν κάθε 2-3 αγώνες. Ακόμα κ ο MS είχε χάσει κάποιο-α. Σιγά που φταίει ο πιλότος γι' αυτό. Και δεν θεωρώ ότι είναι αυτό απώλεια, για να λέμε ότι έχασε 8-9 secs. Δεν νομίζω ότι μετράει τόσο.
-
O ίδιος ο Kimi παραδέχτηκε στη Φιναλνδική τηλεόραση πως έκανε λάθος και του έσβησε(νομίζω πάτησε κουμπί που δεν έπρεπε).
Ο MS είχε χάσει το barge board όταν είχε ξακρίσει στο κερμπ, και λογικά κάπως έτσι θα το έχασε ο KR σήμερα. Δεν έχω δει ποτέ να χάνεται barge board από μόνο του. Αν δεί κανείς πόσο χαμηλά είναι το splitter(πάνω στο οποίο πατάνε) καταλαβείνει πως είναι αρκετά ευάλωτα σε κάποιο τέτοιο ατσαλο πέρασμα στο κερμπ.
Επίσημο thread:GP Αυστραλίας 2005