Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    αναποφασιστος αγοραστης.... μια βοηθεια?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. αναποφασιστος αγοραστης.... μια βοηθεια?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    22
    51
    51
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      popol-ros last edited by

      Ο χρήστης markvag έγραψε:
      Εγώ στο ερώτημα του φίλου απαντώ Octavia 1 1,8T ασυζητητί!!!!!! Καλοί χώροι, τεράστιο πορτ-μπαγκάζ, αξιοπιστία και στρίψιμο

      στριψιμο ?????? η απειρη υποστροφη θεωρειται στριψιμο???

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        skullone last edited by

        Πώς λέμε 'τετραγωνισμός του κύκλου'; Εδώ έχουμε 'ευθειοποίηση της στροφής' (συνδυασμένη με αγορά αγροτεμαχίου).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          markvag last edited by

          Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

          Εγώ στο ερώτημα του φίλου απαντώ Octavia 1 1,8T ασυζητητί!!!!!! Καλοί χώροι, τεράστιο πορτ-μπαγκάζ, αξιοπιστία και στρίψιμο

          στριψιμο ?????? η απειρη υποστροφη θεωρειται στριψιμο???

          Τι να πω... Όσα περιοδικά πάντως (και οι 4Τ) το οδήγησαν έλεγαν τα καλύτερα (και για το προσθιοκίνητο). Το έχεις οδηγήσει;;; (εγώ όχι...).

          Μην μας πεις τώρα ότι και η μαούνα στρίβει καλύτερα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mirage last edited by

            Μια χαρά στρίβει η μαούνα αν θυμάσαι
            Όσο για την υποστροφή είναι δεδομένη στα Octavia λόγω ανάρτησης ( πολύ μαλακή ) και βέβαια ανάρτησης αλά Golf. Εντάξει στρίβει καλύτερα από Passat αλλά μέχρι εκεί. Ας πάει στο καινούργιο Octavia το οποιο και ποιοτικότερο είναι και σαφώς πιο ευρύχωρο με τον 2.0 πρέπει να έχει και γκάζι

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              krusenstern last edited by

              στρίβει, όσο καλά στρίβει και το Golf IV

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                markvag last edited by

                Ο χρήστης mirage έγραψε:
                Μια χαρά στρίβει η μαούνα αν θυμάσαι

                Αυτή τη μαούνα τη θυμάμαι, για την καινούρια λέω...

                Όσο για το Golf, αν δεν κάνω λάθος, το Octavia είχε αρκετά διαφορετικά ρυθμισμένη ανάρτηση... Εξάλλου, δεν είχε και λάστιχα με προφίλ 80!!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  popol-ros last edited by

                  μαουνα ( ) (αλλα κολπα)

                  μαρκο την καινουργια η μαουνα δεν ξερω λυπαμαι να την πιεσω..... ενα καλο τεστακι στο χολωμοντα θα μας δειξει τα αποτελεσματα ......( )

                  οσο για το οκταβια οδηγησα με τα 193 και τον χαλδεξ...........
                  τα εργστασιακα αμορτισερ αλλαχτηκαν με τα KW variant 2.........οποτε περιμενε να το οδηγησω και θα σου πω

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    anemos231 last edited by

                    Παιδιά συγγνώμη αλλά πεφτω από τα σύννεφα σχετικά με αυτά που ακούω για τους FSI. Θα ήθελα περισσότερα από όσους γνωρίζουν επ'αυτού του θέματος καθώς είμαι ένα βήμα πριν την αγορά ενός Α3 1.6 FSi. Έχουν πράγματι προβλήματα; Χρειάζονται οπωσδήποτε Super αμόλυβδη; Δεν αποδίδουν τους ίππους που αναφέρονται; Δώστε συμβουλές γιατί 27.000 Ευρώ δεν είναι και λίγα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mirage last edited by

                      Για τα άλογα δεν ξέρω δεν είμαι δυναμόμετρο ( αν και αυτά δεν έδειξαν τέτοια προβλήματα ) και σίγουρα ενα test drive δεν είναι αρκετό για να βγάλεις τέτοιου είδους συμπεράσματα. Εκείνο που ξέρω σίγουρα είναι οτι θέλει super αμόλυβδη αποκλειστικά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        enginekiller last edited by

                        Αν δεις και στο site της Audi το γραφει οτι απαιτειται super αμολυβδη. Αλλωστε πολυ ειχαν προβληματα με τη χρηση απλης αλλα και μερικοι δεν ειχαν. Παντως το θεμα εχει συζητηθει πολυ εδω μεσα ψαξο λιγο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          delinho last edited by

                          SUPER ΑΜΟΛΥΒΔΗ ΜΟΝΟ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ. ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ λ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΜΕΣΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ. ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΙ ΕΓΩ ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΝΕΟ Α/Κ, ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΟΝ FSI ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΑΑΛΗ ΠΑΤΑΤΑ ΠΟΥ ΒΓΑΛΑΝ ΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΓΚΕΜΠΕΛΣ (ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ) ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΑΡΠΑΞΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ. ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΝΑ ΔΩ ΠΟΣΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΟΥΝ! Η VW-AUDI ΑΠΟΣΥΡΕΙ ΙΣΩΣ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ (1.8Τ). ΚΡΙΜΑ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimitris74 last edited by

                            τελικα αν και αποφασισε προς focus μερια ηρθε νεα κεραμιδα που ακουσα το σαββατο στην ford στον κηφισο.

                            παω απο κει να ρωτησω για το 1,6 με προσθηκη πισω δισκοφρενα και προβολακια που στριβουν. μου λεει ο πωλητης οτι.
                            αν παρω πισω δισκοφρενα θα εχω συνολικη επιβαρυνση.
                            950 δισκοφρενα
                            1350 εκπτωση που την χανω
                            1500 περιπου απο εχτρα που δινουν στην sport plus
                            δηλαδη καμια 3500 παραπανω απο την τιμη που εχει τωρα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1
                            • 2
                            • 3
                            • 3 / 3
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr