Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Επίσης για το treadwear δεν είμαι σίγουρος πως όσο χαμηλώνει αυξάνει αυτομάτως και το κράτημα του ελαστικού, αυξάνει όμως η φθορά του. Βέβαια από το 240 στο 140 το λάστιχο θα είναι πολύ πιο μαλακό οπότε πιθανότατα θα κρατάει καλύτερα. Αλλά κρίνοντας από τα Maxx RT με treadwear 240 αν πας σε 140 και τα υποβάλεις σε σπορ οδήγηση θα θες νέα ελαστικά μέσα σε ένα χρόνο κάτω από 20.000 χλμ. χρήσης.
Το tw εννοειται πως δειχνει ποσο μαλακη ειναι η γομα. Παρολα αυτα δεν ειμαι και τοσο σιγουρος οτι τα νουμερα των κατασκευαστων ειναι συγκρισιμα
Η σύγκριση γίνεται με κοινή βάση:
The wear on tires that are being tested ('candidate tires') is compared to the wear of Course Monitoring Tires (CMT), which are sold by the NHTSA at its UTQG test facility in San Angelo, Texas. Both types of tires are mounted on vehicles that will be driven in a convoy during the test, thus ensuring that the candidate tires and the CMT tires experience the same road conditions. The convoy, typically one of four or fewer vehicles, will drive 7200 miles on public roads in West Texas. Candidate tire wear will be checked during and after the test, and compared to the wear on the CMT tires from the same convoy.
Πηγή: http://en.wikipedia.org/wiki/Treadwear_rating
Αλλά:
The Treadwear Grade describes how a tire manufacturer views the wear of a given tire. In theory, this means that a tire with a 200 grade will wear twice as long as a tire with a 100 grade. However, tire manufacturers are not under any obligation to grade a tire based on the test results, except to say that they can not overstate the grade. This is enforced by NHTSA requiring documentation to justify any assignment of a grade on a tire.
Πηγή: http://en.wikipedia.org/wiki/Treadwear_rating
Από την τελευταία παράθεση βλέπεις ότι υπάρχει μία ελαστικότητα στον χαρακτηρισμό του ελαστικού ως προς το βαθμό treadwear, αλλά φαντάζομαι ότι όταν μιλάμε για διαφορές της τάξης των 100 μονάδων σίγουρα θα υπάρχει διαφορά. Πάντως από τα προηγούμενα Dunlop που φορούσα και είχαν treadwear 260 τώρα που πήγα σε Dunlop με 240 βλέπω πως φθείρονται ορατά πιο γρήγορα. Και σε αυτή την περίπτωση πρόκειται για ελαστικά της ίδιας εταιρείας.