-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
VolvoZeus έχουμε σχεδόν την ίδια διάσταση (45 εγώ), περίμενα τα 002 σχεδόν 1 χρόνο γιατί μου έλεγαν ότι ΘΑ έρθουν. Δεν ήρθαν ποτέ και έβαλα πάλι τα 050Α.Το πηρα αποφαση...παραγγελνω απ'εξω τα 002. Με το σκεπτικο οτι τα 050 δεν θα ξαναβγουν (αν ισχυει) τουλαχιστον να δοκιμασω κατι αλλο..
@pop τι διασταση?
Επίσης για το treadwear δεν είμαι σίγουρος πως όσο χαμηλώνει αυξάνει αυτομάτως και το κράτημα του ελαστικού, αυξάνει όμως η φθορά του. Βέβαια από το 240 στο 140 το λάστιχο θα είναι πολύ πιο μαλακό οπότε πιθανότατα θα κρατάει καλύτερα. Αλλά κρίνοντας από τα Maxx RT με treadwear 240 αν πας σε 140 και τα υποβάλεις σε σπορ οδήγηση θα θες νέα ελαστικά μέσα σε ένα χρόνο κάτω από 20.000 χλμ. χρήσης.
Το tw εννοειται πως δειχνει ποσο μαλακη ειναι η γομα. Παρολα αυτα δεν ειμαι και τοσο σιγουρος οτι τα νουμερα των κατασκευαστων ειναι συγκρισιμα
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Επίσης για το treadwear δεν είμαι σίγουρος πως όσο χαμηλώνει αυξάνει αυτομάτως και το κράτημα του ελαστικού, αυξάνει όμως η φθορά του. Βέβαια από το 240 στο 140 το λάστιχο θα είναι πολύ πιο μαλακό οπότε πιθανότατα θα κρατάει καλύτερα. Αλλά κρίνοντας από τα Maxx RT με treadwear 240 αν πας σε 140 και τα υποβάλεις σε σπορ οδήγηση θα θες νέα ελαστικά μέσα σε ένα χρόνο κάτω από 20.000 χλμ. χρήσης.
Το tw εννοειται πως δειχνει ποσο μαλακη ειναι η γομα. Παρολα αυτα δεν ειμαι και τοσο σιγουρος οτι τα νουμερα των κατασκευαστων ειναι συγκρισιμα
Η σύγκριση γίνεται με κοινή βάση:
The wear on tires that are being tested ('candidate tires') is compared to the wear of Course Monitoring Tires (CMT), which are sold by the NHTSA at its UTQG test facility in San Angelo, Texas. Both types of tires are mounted on vehicles that will be driven in a convoy during the test, thus ensuring that the candidate tires and the CMT tires experience the same road conditions. The convoy, typically one of four or fewer vehicles, will drive 7200 miles on public roads in West Texas. Candidate tire wear will be checked during and after the test, and compared to the wear on the CMT tires from the same convoy.
Αλλά:
The Treadwear Grade describes how a tire manufacturer views the wear of a given tire. In theory, this means that a tire with a 200 grade will wear twice as long as a tire with a 100 grade. However, tire manufacturers are not under any obligation to grade a tire based on the test results, except to say that they can not overstate the grade. This is enforced by NHTSA requiring documentation to justify any assignment of a grade on a tire.
Από την τελευταία παράθεση βλέπεις ότι υπάρχει μία ελαστικότητα στον χαρακτηρισμό του ελαστικού ως προς το βαθμό treadwear, αλλά φαντάζομαι ότι όταν μιλάμε για διαφορές της τάξης των 100 μονάδων σίγουρα θα υπάρχει διαφορά. Πάντως από τα προηγούμενα Dunlop που φορούσα και είχαν treadwear 260 τώρα που πήγα σε Dunlop με 240 βλέπω πως φθείρονται ορατά πιο γρήγορα. Και σε αυτή την περίπτωση πρόκειται για ελαστικά της ίδιας εταιρείας.
-
195/55/15 w δεικτη
-
... 17% φθηνότερα τα λάστιχα από Ίντερνετ (Γερμανία με μεταφορικά και να πληρώσω εδώ Βουλκανιζατέρ να τα βάλει) σε σχέση με τα να τα αγόραζα εδώ! Θα βάλω 2 Marangoni Verso 215/50/17 W με κόστος 232 + 19 τοποθέτηση ενώ εδώ τα έβρισκα 300 τοποθετημένα! και 330 τα hankook.
-
Ο χρήστης 206xs έγραψε:
... 17% φθηνότερα τα λάστιχα από Ίντερνετ (Γερμανία με μεταφορικά και να πληρώσω εδώ Βουλκανιζατέρ να τα βάλει) σε σχέση με τα να τα αγόραζα εδώ! Θα βάλω 2 Marangoni Verso 215/50/17 W με κόστος 232 + 19 τοποθέτηση ενώ εδώ τα έβρισκα 300 τοποθετημένα! και 330 τα hankook.Μπορείς να μάθεις όμως ημερομηνία παραγωγής όταν αγοράζεις από εξωτερικό;
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
@pop τι διασταση?
195/55/15 w δεικτη
-
γιατι αγχωθηκες εσυ;
-
Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
... 17% φθηνότερα τα λάστιχα από Ίντερνετ (Γερμανία με μεταφορικά και να πληρώσω εδώ Βουλκανιζατέρ να τα βάλει) σε σχέση με τα να τα αγόραζα εδώ! Θα βάλω 2 Marangoni Verso 215/50/17 W με κόστος 232 + 19 τοποθέτηση ενώ εδώ τα έβρισκα 300 τοποθετημένα! και 330 τα hankook.
Μπορείς να μάθεις όμως ημερομηνία παραγωγής όταν αγοράζεις από εξωτερικό;
Φαντάζομαι ότι αν τους το ζητήσεις θα στο πουν αλλά σε συζήτηση που είχα αν έχουν σωστή αποθήκευση δεν επηρεάζονται. Και στο εξωτερικό που δεν έχει τόσο ήλιο φαντάζομαι είναι καλύτερα τα πράγματα.
-
206xs απο ποιο site τα παρηγγειλες?
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
VolvoZeus έχουμε σχεδόν την ίδια διάσταση (45 εγώ), περίμενα τα 002 σχεδόν 1 χρόνο γιατί μου έλεγαν ότι ΘΑ έρθουν. Δεν ήρθαν ποτέ και έβαλα πάλι τα 050Α.Εχω δει αναφορες ανθρωπων για τα 002 σε 205/45/17 αλλα δεν βρισκω πουθενα ιντερνετικα να τα πουλανε ακομα
-
www.elastika-online.gr Είναι μια εταιρεία Delti με έδρα στο Ανόβερο της Γερμανίας. Σε ερώτηση που τους έκανα συνεργάζονται και με 229 βουλκανιζατέρ στην Ελλάδα για φθηνή τοποθέτηση αλλά δεν βρήκα κάποιο κοντά μου και θα πάω σε ένα που έχω πάει πολλές φορές. Για 2 ελαστικά δεν μου χρέωσε έξτρα μεταφορικά, για το 1 χρεώνει 10 ευρώ. μου έδωσε το λάστιχο 116,4 € στην πόρτα μου και με ελληνικό ΦΠΑ (23%) ενώ ο λαστιχάς που το βρήκα φτηνότερα (τηλεφωνόντας σε καμμιά δεκαριά μου το έδινε 150 € τοποθετημένο. Για την τοποθέτηση μου έχουν ζητήσει 19 € για τα δύο οπότε πάλι μου βγαίνει 125,90 το ελαστικό αντί για 150. Σημαντική διαφορά. Και από ότι είδα έχουν και τη δυνατότητα να τα στείλουν σε βουλκανιζατέρ κατευθείαν ή σε αυτό που του υποδείξεις ή σε συνεργαζόμενο με το σάιτ.
-
Ο χρήστης 206xs έγραψε:
http://www.elastika-online.gr Είναι μια εταιρεία Delti με έδρα στο Ανόβερο της Γερμανίας. Σε ερώτηση που τους έκανα συνεργάζονται και με 229 βουλκανιζατέρ στην Ελλάδα για φθηνή τοποθέτηση αλλά δεν βρήκα κάποιο κοντά μου και θα πάω σε ένα που έχω πάει πολλές φορές. Για 2 ελαστικά δεν μου χρέωσε έξτρα μεταφορικά, για το 1 χρεώνει 10 ευρώ. μου έδωσε το λάστιχο 116,4 € στην πόρτα μου και με ελληνικό ΦΠΑ (23%) ενώ ο λαστιχάς που το βρήκα φτηνότερα (τηλεφωνόντας σε καμμιά δεκαριά μου το έδινε 150 € τοποθετημένο. Για την τοποθέτηση μου έχουν ζητήσει 19 € για τα δύο οπότε πάλι μου βγαίνει 125,90 το ελαστικό αντί για 150. Σημαντική διαφορά. Και από ότι είδα έχουν και τη δυνατότητα να τα στείλουν σε βουλκανιζατέρ κατευθείαν ή σε αυτό που του υποδείξεις ή σε συνεργαζόμενο με το σάιτ.γιατι δεν πας σε 225/45/17 και να πεσεις σχεδον στα μισα;;;;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Και μαυτο το λαστιχο θα χεις καλο φρεναρισμα στο βρεγμενο;
Ανεση;
Αποδοση οταν και αν ζεσταθει,εννοειται.Μισλεν έχεις μόνο στο μαγαζί σου ε; Αυτά «σπρώχνεις» στον κοσμάκη;
Γνωστά αυτά, ότι έχει στο μαγαζί του ο λαστιχάς είναι τα καλύτερα. Αν του πεις άλλη φίρμα που δεν έχει τα θάβει στο πατα-κιούτα. Εχω ρίξει γέλιο με κάτι τέτοιους....Αδερφέ έχεις οδηγήσει κάρο με Saver? Γιατί όλα αυτά που γράφεις στο quote σου είναι φαντασία. Τι να την κάνω την άνεση όταν γλυστράω και δεν φρενάρω? Να πάω στον Αγιο Πέτρο κουλαριστός?
Bρε Ελτεο.
Εχεις πληρη αγνοια.
Ποιος ανθρωπος βαζει σημερον τετοιο λαστιχο;
Ελαχιστοι,οι οποιοι γνωριζουν τα υπερ και τα κατα .
Διοτι σημερα ο κοσμος ψαχνεται για ελαστικο να κανει την δουλεια του.Δεν ενδιαφερεται για το απολυτο κρατημα και διαφορες τετοιες χαζομαρες που ανηκουν πλεον στο παρελθον.
Γιαυτο και εαν παρεις στην αντιπροσωποια,πολυ συχνα δεν εχει τετοια λαστιχα καθολου.
ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΝΕ.
Να ερθει ενας γεροντακος με την Κορολα που φοραει αρκετα συχνα διασταση 195-60-15 ή καποιος με Φοκους
Ποσο χαζος θα πρεπει να ειμαι για να του τα πασαρω;
Η μαλλον,ποσο ασχετος;
Αλλα βεβαια δεν βρηκατε αλλο μοντελο εκτος οικολογικων ,στην συγκεκριμενη διασταση και αναφερατε το adrenalin.Το Ενερτζι γλυστραει λες.
Και το adrenalin γλυστραει και ολα τα λαστιχα γλυστρανε .
Βεβαια στην ευρωπη και στις ΗΠΑ ειναι βλακες που το αγοραζουν .
Ξερω,ξερω,φταιει η ελληνικη ασφαλτος. -
Εγώ μάστορα αν ερχόμουν με το Focus και μου πάσαρες Saver αντί για Adrenaline θα έφευγα την ίδια στιγμή!
Περιμένουμε εντυπώσεις και απο τον Ποπ που τα φόρεσε σήμερα.
-
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
Bρε Ελτεο.
Εχεις πληρη αγνοια.
Ποιος ανθρωπος βαζει σημερον τετοιο λαστιχο;
Ελαχιστοι,οι οποιοι γνωριζουν τα υπερ και τα κατα .
Διοτι σημερα ο κοσμος ψαχνεται για ελαστικο να κανει την δουλεια του.Δεν ενδιαφερεται για το απολυτο κρατημα και διαφορες τετοιες χαζομαρες που ανηκουν πλεον στο παρελθον.
Γιαυτο και εαν παρεις στην αντιπροσωποια,πολυ συχνα δεν εχει τετοια λαστιχα καθολου.
ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΝΕ.
Να ερθει ενας γεροντακος με την Κορολα που φοραει αρκετα συχνα διασταση 195-60-15 ή καποιος με Φοκους
Ποσο χαζος θα πρεπει να ειμαι για να του τα πασαρω;
Η μαλλον,ποσο ασχετος;
Αλλα βεβαια δεν βρηκατε αλλο μοντελο εκτος οικολογικων ,στην συγκεκριμενη διασταση και αναφερατε το adrenalin.Το Ενερτζι γλυστραει λες.
Και το adrenalin γλυστραει και ολα τα λαστιχα γλυστρανε .
Βεβαια στην ευρωπη και στις ΗΠΑ ειναι βλακες που το αγοραζουν .
Ξερω,ξερω,φταιει η ελληνικη ασφαλτος.Μια γρήγορη έρευνα
195/50/16
Pirelli P6 Cinturato
Uniroyal Rainexpert
Toyo CF1
Yokohama C.Drive2
Dunlop SP Fast Response- άλλα απ΄άλλους κατασκευαστές πιο μικρούς.
= Υπάρχουν επιλογές.
Τα Energy Saver+ ΔΕΝ τα ξέρω αλλά ξέρω ότι ΕΓΩ δύσκολα θα ξαναβάλω Michelin. Επίσης για να λένε πολλοί που τα έχουν δοκιμάσει ότι γλυστράνε γιατί να μην τους πιστέψω;
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Μια γρήγορη έρευνα
195/50/16
Pirelli P6 Cinturato Κατωτερο απτο νεωτερο P1 oικολογικο
Uniroyal Rainexpert Kαλο λαστιχακι αλλα οχι να φτασει τις φιρμες+πεφτει γρηγορα
Toyo CF1 Αυτη η μαρκα μονο στα υψηλων προδιαγραφων βγαζει καλα λαστιχα.
Yokohama C.Drive2 Καλουτσικο στο στεγνο,στην βροχη δεν
Dunlop SP Fast Response Το καλυτερο απο οσα ανεφερες .Αντικαθισταται απτο blueresponse οικολογικο- άλλα απ΄άλλους κατασκευαστές πιο μικρούς.
= Υπάρχουν επιλογές.
Τα Energy Saver+ ΔΕΝ τα ξέρω αλλά ξέρω ότι ΕΓΩ δύσκολα θα ξαναβάλω Michelin. Επίσης για να λένε πολλοί που τα έχουν δοκιμάσει ότι γλυστράνε γιατί να μην τους πιστέψω;
Σαφως υπαρχουν επιλογες.
Οι οικολογικες ομως προτασεις,δειχνουν τον δρομο οσον αφορα διαστασεις απλης μετακινησης και οχι σπορ προσανατολισμου.
Εκει πεφτει το χρημα για ερευνα.Ερωτηση.
Τις ταμπελες στα ελαστικα τις βλεπετε καθολου;
Για τους καταναλωτες τις εβαλαν. -
Άρα συμφωνούμε ότι υπάρχουν επιλογές εκτός οικολογικών για κάποιον που δεν θέλει.
Τα σχόλια για την απόδοση του κάθε λάστιχου από που τα εξάγεις;
Επίσης απορώ με την επιμονή σου να θεωρείς ένα συγκεκριμμένο λάστιχο που πολλοί που το φοράνε λένε από μέτρια ως κακά σχόλια το κορυφαίο. -
Αν διαβάσει κάνας επαγγελματίας δοκιμαστής ελαστικών αυτές τις απόλυτες απόψεις περί ελαστικών θα ρίξει πολύ γέλιο! Λίγο μέτρο ρε παιδιά... όλα τα σύγχρονα λάστιχα παίζουν με διαφορές συν πλην 5%. Εγώ είχα 3 ζευγάρια Energy και δεν κινδύνεψα να πάω στον Άγιο Πέτρο ούτε μια φορά. Μάλιστα για τις απαιτήσεις μου και το αμάξι μου μου φανήκαν μια χαρά.
Μετά είχα τα Fulda Carat Progresso. Και παρέμεινα στη γη. Και τώρα έχω τα φθηνά Sava Intensa HP και πάλι μικροδιαφορές βλέπω και πάλι δεν έχω πρόβλημα. Δε λέω ότι όλα τα λάστιχα είναι ίδια, αλλά δηλώσεις του στυλ 'τα οικολογικά είναι σκοτώστρες' δε νομίζω πως μπορούν να θεωρηθούν σοβαρές.
Κι έχω και μια ακόμα απορία. Εγώ έχω το ίδιο αμάξι 16 χρόνια κι έχω αλλάξει περίπου 8 τετράδες ελαστικών. Δικαιούμαι να έχω μια άποψη ως προς τη σύγκρισή τους, αν και είναι άχρηστη γιατί αφορά λάστιχα διαφορετικών γενεών. Όσοι συνιστάτε σε άλλους ελαστικά, δίνοντας ακόμα και λίστες με προτεινόμενα μοντέλα 'με βάση τις ανάγκες τους', από που αντλείτε τις πληροφορίες και τα σχόλια σας για κάθε μοντέλο; Τα έχετε δοκιμάσει ή αναπαράγετε απόψεις άλλων (από site, τεστ, χρήστες φορουμ, φίλους κ.λπ.); Καταλαβαίνετε ότι αν συμβαίνει το δεύτερο (όπως υποψιάζομαι), έχουμε πλήρη διαστρέβλωση της πραγματικότητας, αφού με αυτό τον τρόπο η άποψη ενός και μόνο ατόμου μπορεί να φτάσει να θεωρείται κοινή πεποίθηση! -
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
Ερωτηση.
Τις ταμπελες στα ελαστικα τις βλεπετε καθολου;
Για τους καταναλωτες τις εβαλαν.Φρενάρισμα στο βρεγμένο και όχι στο στεγνό;
Θόρυβος; Αδιάφορο.
Αντίσταση; Αδιάφορη. -
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
Ερωτηση.
Τις ταμπελες στα ελαστικα τις βλεπετε καθολου;
Για τους καταναλωτες τις εβαλαν.Φρενάρισμα στο βρεγμένο και όχι στο στεγνό;
Θόρυβος; Αδιάφορο.
Αντίσταση; Αδιάφορη.Επειδή κι εγώ ακριβώς έτσι νιώθω θεωρώ τις ενδείξεις αυτές πρακτικά άχρηστες.
Αν όμως έμενα σε άλλες χώρες με πολλή βροχή και άγρια άσφαλτο θα με ενδιέφερε πολύ περισσότερο το πρώτο και δεύτερο.
Το τρίτο, η αντίσταση, σημαίνει μια μικρή διαφορά σε κατανάλωση, ναι θα παίξει ρόλο αλλά μόνο μεταξύ πολύ ίδιων ελαστικών και δεν θα αποτελέσει καθοριστικό παράγοντα σε άλλη περίπτωση.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]