Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 208
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 208
    • 1
    • 2
    • 34
    • 35
    • 36
    • 37
    • 38
    • 79
    • 80
    • 36 / 80
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    68
    1581
    48664
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mark last edited by

      Οκ, σε αυτήν την περίπτωση δεν ήταν πολλά τα λάδια. Η αρχική υπόθεση μου ήταν πως θα τα τιμολογούσαν παραπάνω, γιατί το ποσό μου φαίνεται λιγάκι φουσκωμένο. Αλλά ήταν αρκετά και τα εργατικά. Αυτό που είπα για τα λάδια όμως, το λέω γενικά γιατί αρκετές φορές τα χρεώνουν και πανάκριβα και ίσως να μην είναι και το καλύτερο λάδι. Τώρα αν ο άλλος δει ότι πάω με τα δικά μου λάδια, και επειδή δε θα βγάλει από εκεί θα μου φουσκώσει τα εργατικά περισσότερο, ε δεν είναι σοβαρός και δεν θα ξαναπάω εννοείται.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        scrooge last edited by

        Ο χρήστης Mark έγραψε:
        Αυτό που είπα για τα λάδια όμως, το λέω γενικά γιατί αρκετές φορές τα χρεώνουν και πανάκριβα και ίσως να μην είναι και το καλύτερο λάδι. Τώρα αν ο άλλος δει ότι πάω με τα δικά μου λάδια, και επειδή δε θα βγάλει από εκεί θα μου φουσκώσει τα εργατικά περισσότερο, ε δεν είναι σοβαρός και δεν θα ξαναπάω εννοείται.

        Συμφωνώ 100%.
        Στο τελευταίο service του αυτοκινήτου μου (όχι 208), εξοικονόμησα 20-40€ (αναλόγως του συνεργείου) από τα λάδια, τα οποία προμηθεύτηκα μόνος μου και τα οποία ήταν ανώτερων προδιαγραφών από αυτά που έβαζαν τα εξουσιοδοτημένα (και φυσικά σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή).
        Κανένα συνεργείο δεν αρνήθηκε να τους πάω εγώ τα λάδια, εκτός από ένα που μου είπε ότι σε αυτή την περίπτωση δεν θα ισχύσει μια έκπτωση (η οποία στην ουσία ήταν φούσκα, αφού η τελική τιμή ήταν ίδια με των υπολοίπων).
        Όποιος μπορεί να διαθέσει λίγα λεπτά στο διαδίκτυο για τα λάδια του αυτοκινήτου, θα έχει κέρδος τόσο για την τσέπη του όσο και για το ίδιο το αυτοκίνητο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drdino last edited by

          Eγώ δεν καταλαβαίνω τον λόγι για τον οποίο, ακόμα και να είναι 20-30 ευρώ η εξοικονόμηση, να τα αφήσω στο συνεργείο. Τους τα χρωστάω;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            socratesn last edited by

            Ο χρήστης drdino έγραψε:
            Eγώ δεν καταλαβαίνω τον λόγι για τον οποίο, ακόμα και να είναι 20-30 ευρώ η εξοικονόμηση, να τα αφήσω στο συνεργείο. Τους τα χρωστάω;

            Ε κ εσυ αφου ειναι καλα παιδια και εξυπηρετικοι

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              ermis1975 last edited by

              Μα δεν ειναι η διαφορά 20-30 ευρώ για 3-4 λίτρα λάδι. Δε νομίζω κανενας να χρεώνει 10 ευρώ παραπάνω το λίτρο. Οι διαφορές θα ειναι στα εργατικά. Επίσης αν πάς να αλλάξεις λάδια σε βενζινάδικο θα πληρώσεις μόνο τα λάδια (εργασία δωρεάν!).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                scrooge last edited by

                Ο χρήστης ermis1975 έγραψε:
                Μα δεν ειναι η διαφορά 20-30 ευρώ για 3-4 λίτρα λάδι. Δε νομίζω κανενας να χρεώνει 10 ευρώ παραπάνω το λίτρο.

                Προσωπικά έχω δει διαφορά μέχρι +6,60 €/lit από το λάδι που βρήκα μόνος μου και το οποίο (επαναλαμβάνω!) ήταν καλύτερο.
                Στα 6 lit που παιρνει το δικό μου είναι περίπου 40€. Αλλά και στα 4 lit που παίρνουν πολλά αυτοκίνητα, η διαφορά των περίπου 27€ δεν είναι καθόλου αμελητέα.
                Νομίζω πάντως ότι είμαστε λίγο off-topic!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  ermis1975 last edited by

                  Για να μπούμε on topic. Εκανα test drive το 208 diesel χειροκίνητο. Ολα καλά και με μέση κατανάλωση κοντά στο 4,7. Ο συμπλέκτης όμως του αυτοκινήτου έτριζε! σαν να ήθελε γρασάρισμα. Δεν αιναι λίγο περίεργο για αυτοκίνητο σχεδόν καινούριο και μάλιστα test drive? που υποτίθεται το παίρνει ο πελάτης να το δοκιμάσει?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stormold last edited by

                    Ο χρήστης dimitris_43 έγραψε:
                    Πληροφοριακά, τα λάδια στο service μου τα χρέωσαν 38 ευρώ. Δεν βλέπω να υπάρχει περιθώριο για σημαντική οικονομία.

                    38euro;
                    Μόνο;
                    Τι λάδι και πόσα λίτρα;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimitris_43 last edited by

                      Ο χρήστης ermis1975 έγραψε:
                      Για να μπούμε on topic. Εκανα test drive το 208 diesel χειροκίνητο. Ολα καλά και με μέση κατανάλωση κοντά στο 4,7. Ο συμπλέκτης όμως του αυτοκινήτου έτριζε! σαν να ήθελε γρασάρισμα. Δεν αιναι λίγο περίεργο για αυτοκίνητο σχεδόν καινούριο και μάλιστα test drive? που υποτίθεται το παίρνει ο πελάτης να το δοκιμάσει?

                      Είναι πραγματικά πολύ περίεργο. Μήπως όμως σχετίζεται με το γεγονός ότι σύντομα θα αλλάξει η αντιπροσωπεία?

                      Επί της ουσίας, δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον συμπλέκτη στα 15000 χιλιόμετρα που οδηγώ το αυτοκίνητο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kourtembeu last edited by

                        Ο χρήστης dimitris_43 έγραψε:

                        Για να μπούμε on topic. Εκανα test drive το 208 diesel χειροκίνητο. Ολα καλά και με μέση κατανάλωση κοντά στο 4,7. Ο συμπλέκτης όμως του αυτοκινήτου έτριζε! σαν να ήθελε γρασάρισμα. Δεν αιναι λίγο περίεργο για αυτοκίνητο σχεδόν καινούριο και μάλιστα test drive? που υποτίθεται το παίρνει ο πελάτης να το δοκιμάσει?

                        Είναι πραγματικά πολύ περίεργο. Μήπως όμως σχετίζεται με το γεγονός ότι σύντομα θα αλλάξει η αντιπροσωπεία?

                        Επί της ουσίας, δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον συμπλέκτη στα 15000 χιλιόμετρα που οδηγώ το αυτοκίνητο.

                        Δεν νομίζω να έχει σχέση αυτό καμία, προσωπικά που έκανα test drive 208 ντιζελ ολόκληρο σαββατοκύριακο τέτοιο πρόβλημα δεν αντιμετώπισα.
                        Η δικιά μου κατανάλωση πάντως κυμαινόταν στο 5( για Σάββατο που κινήθηκα σε Κέντρο Αθήνας) και 4,2 για Κυριακή που ήταν Αθήνα Ραφήνα Αθήνα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dimitris_43 last edited by

                          Το δικό μου σχόλιο έχει να κάνει με το ενδεχόμενο να έχει χάσει η σημερινή αντιπροσωπεία το ενδιαφέρον για την συγκεκριμένη μάρκα (την οποία σύντομα δεν θα αντιπροσωπεύει) με αποτέλεσμα να μην την νοιάζει αν κάποιο test drive έχει πρόβλημα.

                          Όσο για την κατανάλωση δεν πρέπει να την λες δημόσια. Δες στα προηγούμενα post τι καχυποψία αντιμετώπισα εγώ όταν έγραψα κάτι παρόμοιο (έχοντας μάλιστα καταγράψει την βενζίνη που αγόρασα για τα πρώτα 10000 χιλιόμετρα). Προτιμάμε να πιστέψουμε κάποιο test σε περιοδικό παρά τον πραγματικό ιδιοκτήτη που δοκίμασε το αυτοκίνητο για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            ermis1975 last edited by

                            Για να κάνεις ενα test drive και να δείς πραγματικά νούμερα πρέπει απλά να οδηγείς όπως κάθε μέρα. Δεν έχει νόημα αν κάνεις ενα test drive και οδηγείς στο όριο ή αν βάζεις 'νεκρά' στη κατηφόρα. Μόνο έτσι θα δείς αν σε ικανοποιεί αυτό που βλέπεις.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              kourtembeu last edited by

                              Ο χρήστης dimitris_43 έγραψε:
                              Το δικό μου σχόλιο έχει να κάνει με το ενδεχόμενο να έχει χάσει η σημερινή αντιπροσωπεία το ενδιαφέρον για την συγκεκριμένη μάρκα (την οποία σύντομα δεν θα αντιπροσωπεύει) με αποτέλεσμα να μην την νοιάζει αν κάποιο test drive έχει πρόβλημα.

                              Και πάλι δεν νομίζω πως θα άφηναν κάτι τέτοιο. Σε 2 πρόσφατες συναντήσεις μου με την αντιπροσωπεία για σερβις και τεστ drive δεν παρατήρησα σημάδια ωχαδερφισμού
                              Όσο για την καχυποψία ο οποιοσδήποτε το κάνει ένα τεστ drive (τουλάχιστον μια γεμάτη μέρα) θα το αντιληφθεί.

                              Για να κάνεις ενα test drive και να δείς πραγματικά νούμερα πρέπει απλά να οδηγείς όπως κάθε μέρα. Δεν έχει νόημα αν κάνεις ενα test drive και οδηγείς στο όριο ή αν βάζεις 'νεκρά' στη κατηφόρα. Μόνο έτσι θα δείς αν σε ικανοποιεί αυτό που βλέπεις.

                              Βασικά το οδήγησα στο τυπικό μου σαββατοκύριακο όπου με το 508 τώρα έχω 9,5 στην Αθήνα και 7,4 έξω.
                              Οπότε ήταν κάτι παραπάνω από ενδεικτική και εξαιρετική θα προσέθετα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                sakisalfa last edited by

                                https://www.youtube.com/watch?v=RkJ7TvsO5Ls&feature=player_embedded#!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikos_ last edited by

                                  αυτά τα video με τον δημοσιογράφο σαν συνοδηγό είναι mucho μαλακισμένα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kikizas-grigoris last edited by

                                    Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
                                    αυτά τα video με τον δημοσιογράφο σαν συνοδηγό είναι mucho μαλακισμένα

                                    +1

                                    To βρηκανε τωρα, απο τα Hypercars, προσφατα το εκαναν και στην F-type, και τωρα και σε supermini hot-hatch...
                                    Aντε να δουμε ποτε θα κανουν και μια δοκιμη της προκοπης με το συγκεκριμενο, το οποιο πιστευω οτι μπορει να κανει την -θετικη- εκπληξη στην κατηγορια...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      j-marr last edited by

                                      Ο μόνος λόγος για να πάρει κανείς το έκτρωμα -σε όποια έκδοση- είναι οτι το ICE παίζει Flac.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        ermis1975 last edited by

                                        Το 208 το c3 ή το Clio θα προτιμούσατε στην έκδοση 1.6 (για να ειναι ιδια τα άλογα)?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mark last edited by

                                          Το Clio στα 1.6, που δε θα είναι και ίδια τα άλογα .
                                          Σοβαρά πάντως, μεταξύ των τριών το Clio σε οποιαδήποτε έκδοση και με οποιονδήποτε κινητήρα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            ermis1975 last edited by

                                            Τελικά αν θέλει κανεις 1.6 πρέπει να περιμένει 3μήνες. Το ίδιο και αν θές το πλούσιο εξοπλισμό allure (και αν θες αυτόματο δε βγαίνει η allure). Καταντησε η Ελλάδα δεύτερη χώρα. Πάρτε ότι έχουμε...ή περιμενετε και αν υπάρχει. Σε λίγο και τα 1.6 θα ειναι για λίγους, οπότε δε κανουν το κόπο να φέρουν ούτε 1 μοντέλο. Δε ξέρω αν αυτό συμβαίνει γιατί η Lion αφήνει τη peugeot..και μήπως γι αυτό ξεστοκάρει και ότι βενζινοκίνητο έχει μείνει με τρελές προσφορές!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 79
                                            • 80
                                            • 36 / 80
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr