-
To astra g,sport δεν έχει ούτε 60.000χλμ.και ήδη εχω προβλήματα με τον
ψεκασμό των μπεκ.Η αντιπροσωπεία συνιστά καθαρισμό των μπέκ χωρίς
όμως να εγγυάται ότι το πρόβλημα θα λυθεί οριστικά,έστω και για μερικούς
μήνες.Υπάρχει κανείς ομοιοπαθείς,ή κάποιος γνώστης του αντικειμένου να
βοηθήσει; -
To astra g,sport δεν έχει ούτε 60.000χλμ.και ήδη εχω προβλήματα με τον
ψεκασμό των μπεκ.Η αντιπροσωπεία συνιστά καθαρισμό των μπέκ χωρίς
όμως να εγγυάται ότι το πρόβλημα θα λυθεί οριστικά,έστω και για μερικούς
μήνες.Υπάρχει κανείς ομοιοπαθείς,ή κάποιος γνώστης του αντικειμένου να
βοηθήσει; -
To astra g,sport δεν έχει ούτε 60.000χλμ.και ήδη εχω προβλήματα με τον
ψεκασμό των μπεκ.Η αντιπροσωπεία συνιστά καθαρισμό των μπέκ χωρίς
όμως να εγγυάται ότι το πρόβλημα θα λυθεί οριστικά,έστω και για μερικούς
μήνες.Υπάρχει κανείς ομοιοπαθείς,ή κάποιος γνώστης του αντικειμένου να
βοηθήσει; -
Ο χρήστης Γ.Κ.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
To astra g,sport δεν έχει ούτε 60.000χλμ.και ήδη εχω προβλήματα με τον
ψεκασμό των μπεκ.Η αντιπροσωπεία συνιστά καθαρισμό των μπέκ χωρίς
όμως να εγγυάται ότι το πρόβλημα θα λυθεί οριστικά,έστω και για μερικούς
μήνες.Υπάρχει κανείς ομοιοπαθείς,ή κάποιος γνώστης του αντικειμένου να
βοηθήσει;φιλε μου ποια ηταν τα συμπτωματα?
το δικο μου αστρα μια μερα δεν μπορουσα να το βαλω μπροστα και ειδαμε οτι τα μπεκ δεν ειχαν σωστη ταση... εριξε βενζινη στην εισαγωγη πηρε μπρος και απο τοτε οκ... αν και ουσιαστικα η βλαβη δεν βρεθηκε.. -
εχουν παρατηρηθει πολλα προβληματα σε μπεκ απο νοθευμενη βενζινη.
για καθαρισμο οποιος αποφασισει μονο με υπερηχους αφου ταυτοχρονα ελεγχεται και η αποδοση τους ωστε αν καποιο εχει προβλημα να αντικατασταθει. -
Ο χρήστης Γ.Κ.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
To astra g,sport δεν έχει ούτε 60.000χλμ.και ήδη εχω προβλήματα με τον
ψεκασμό των μπεκ.Η αντιπροσωπεία συνιστά καθαρισμό των μπέκ χωρίς
όμως να εγγυάται ότι το πρόβλημα θα λυθεί οριστικά,έστω και για μερικούς
μήνες.Υπάρχει κανείς ομοιοπαθείς,ή κάποιος γνώστης του αντικειμένου να
βοηθήσει;Επανέρχομαι με τα συμπτώματα των 'κολλημένων' μπεκ:
1.Όταν πάρει μπρος ο κινητήρας δουλεύει σαν τρακτέρ,η μηχανή ταρακου-
νιέται καθώς επίσης κι ο μοχλός ταχυτήτων.
2.Η εξάτμιση βγάζει μαύρο καπνό.
3.Το αυτοκίνητο δεν 'τραβάει'και κινδυνεύει να σβύσει.
4.Η όλη λειτουργία του δείχνει σαν να δουλεύουν 3 κύλινδροι.
Κάποια στιγμή,μπορεί σε 5' ή και αργότερα, τελείως ξαφνικά,όλα τα παραπάνω σταματούν και ο κινητήρας δουλεύει τέλεια.
Αυτά μέχρι χθές,διότι τώρα δεν παίρνει ούτε μπρός.Η μίζα γυρίζει κανονικά,αλλά τίποτα.Υποψιάσθηκα μπατταρία,έβαλα ενίσχυση με καλώδια
από άλλο ΙΧ, αλλά και πάλι τίποτα.Σχετικά με τον καθαρισμό των μπεκ με
υπερήχους,υπάρχει θετικό αποτέλεσμα;Aυτά προς το παρόν και σας ευχαριστώ για τη γνώμη-συμβουλή που γράψατε.Αν υπάρχει κάτι άλλο,αναμένω. -
Φαίνεται ότι το πρόβλημα με τα μπεκ στο astra-g δεν είναι κάτι σπάνιο. Έχω καθαρίσει τα μπεκ 2 φορές μέχρι τώρα (120.000km) και την δεύτερη φορά βρήκα στην αντιπροσωπεία κάποιον που τα καθάριζε για πέμπτη φορά (180.000km). Δεν θεωρώ ότι το πρόβλημα είναι πάντα η βενζίνη. Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο και το έχουν αναφέρει πολλοί φίλοι εδώ. Απλά, η αναφορά της νοθευμένης βενζίνης αποτελεί μιά καλή δικαιολογία από τις αντιπροσωπείες.
Παράλληλα με το πρόβλημα αυτό να υπενθυμίσω ακόμα μια ευαισθησία της βαλβίδας EGR..
-
EGR τι κανει αυτη η βαλβιδα? που βρισκεται?
-
Βαλβίδα ανακυκλοφορίας των καυσαερίων.
Ρυθμίζει την ποσότητα των καυσαερίων που επανεισάγονται για καύση στον κύλινδρο. Βρίσκεται στην εξαγωγή. -
Εμένα πάλι μου ακούγεται παράλογο αυτό το πρόβλημα να παρουσιάζεται μόνο στα astra. Αν υπήρχε πρόβλημα με τα μπεκ λογικά θα παρουσιαζόταν σε όλα τα μοντέλα της Όπελ που φοράνε το συγκεκριμένο μοτέρ! (λογικά μιλάμε για το 1.4 έτσι δεν είναι?) Τι να πω... Πάντως από προσωπική εμπειρία πολλών χρόνων με μοτέρ 1.6 και 1.8 της Όπελ τέτοιο πρόβλημα δεν αντιμετόπισα ποτέ. Να σημειώσω όμως ότι βάζω μόνο από 1 το πολύ 2 πρατήρεια βενζίνης τα οποία γνωρίζω καλα! Πάντως αν κρίνω από το πόσα βενζινάδικα πωλούν νοθευμένη βενζίνη μου ακούγεται λογικό να οφείλεται σε αυτό το βούλομα των μπεκ.
-
Οι ενστάσεις μου εχουν να κάνουν με τα εξής..
-
αν το δούμε στατιστικά, αυτοκίνητα άλλων εταιριών δεν έχουν τόσο συχνά το συγκεκριμένο πρόβλημα. Μόνο αυτοί ξέρουν που να βάζουν καθαρή βενζίνη?
-
προσπαθώ και εγώ να βάζω βενζίνη σε 1-2 βενζινάδικα που θεωρώ ότι είναι λιγότερο πιθανή η νόθευση.. Αυτό όμως δεν εμπόδισε να έχω το πρόβλημα
-
πιστεύω ότι για κάποιο λόγο -που δεν ξέρω- υπάρχει μια αυξημένη ευαισθησία στα συγκεκριμένα μπεκ. Δεν αποκλείω φυσικά σε κάποιες περιπτώσεις να φταίει όντως η βενζίνη αλλά όχι να το αποδίδουν πάντα οι αντιπροσωπείες σε αυτο το γεγονός.
-
-
Και εγώ τα έχω καθαρίσει μια φορά στο 70000 περίπου. Πέρα από μια μικρή υστέρηση όταν από χαμηλές στροφές πατούσα πολύ γκάζι σε σχέση πάντα με την παλιότερη απόκριση του δεν είχα παρατηρήσει τίποτε άλλο μέχρι που μια μέρα δεν έπαιρνε μπροστά με τίποτα. Καθάρισμα με υπερήχους και όλα οκ μέχρι σήμερα. Ο μηχανικός (εκτός αντιπροσωπείας) μου είπε τα ίδια ότι έχουν δηλαδή ευπάθεια τα μπεκ των Astra ιδίως σε νοθευμένη βενζίνη και θέλουν συχνά καθαρισμό χωρίς όμως να μπορεί κανείς να εγγυηθεί την επιτυχία του εγχειρήματος. Σε παλιότερη επίσκεψη στην αντιπροσωπεία άλλο Astra που επισκευαζότανε δίπλα στο δικό μου είχε εκτός των άλλων και κολλημένο το δεύτερο μπεκ το οποίο ξεκόλλησε ο φίλος τεχνικός κτυπώντας με το γερμανικό περίπου στη μέση την κεφαλή των κυλίνδρων. Είναι πολύ συχνό φαινόμενο μου είπε και αν σου τύχει μην τρέχεις εδώ κάντο μόνος σου. Τελικά στην περίπτωση μου δεν βοήθησε!!!
-
Πιστεύετε ότι τα διάφορα καθαριστικά πρόσθετα στο ρεζερβουάρ κάνουν δουλειά? βοηθούν την κατάσταση? (τύπου redex..)
-
Καλά τα λες αλλά ο μαύρος καπνός δεν κολλάει.Μαύρος καπνός σημαίνει πλούσιο μείγμα. Πού το βρίσκει το μίγμα αφού όπως σου λένε δεν ψεκάζουν τα μπεκ;
Αυτά τα αμαξάκια βγάζουν συχνά EGR που κάνει παρόμοια συμπτώματα με αυτά που αναφέρεις(γυρνάς μίζα και δεν παίρνει μπρος σε όλα τα όπελ και όχι μόνο στο δικό σου). Επίσης βάλτε ένα διαγνωστικό πάνω και δείτε τι θερμοκρασία νερού λέει στις παραμέτρους όταν το αμαξάκι μουλαρώνει και δεν παίρνει μπρος μήπως είναι ο αισθητήρας θερμοκρασίας νερού.
Άλλο πρόβλημα που μπορεί να έχεις (αν και το θεωρώ λίγο απίθανο) είναι ο πολλαπλασιαστής. Το θεωρώ λίγο απίθανο γιατί θα έκανε και κόλπα καθ'οδόν.
Τις άθλιες δικαιολογίες για την ποιότητα της βενζίνης τις αναφερουν όσοι απλά αδυνατούν να λύσουν κάποιο πρόβλημα -
Ο χρήστης Γ.Κ.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
To astra g,sport δεν έχει ούτε 60.000χλμ.και ήδη εχω προβλήματα με τον
ψεκασμό των μπεκ.Η αντιπροσωπεία συνιστά καθαρισμό των μπέκ χωρίς
όμως να εγγυάται ότι το πρόβλημα θα λυθεί οριστικά,έστω και για μερικούς
μήνες.Υπάρχει κανείς ομοιοπαθείς,ή κάποιος γνώστης του αντικειμένου να
βοηθήσει;Τα μπέκ κολλάνε απο όχι καλή βενζίνη. Κάνε λίγο υπομονή και θα ξεβουλώσουν μόνα τους αν δεν είναι πολύ βουλωμένα. Για καθαρισμό ΄δεν θα σου το συνιστούσα. Αγόρασε τα καινούργια με έκπτωση 25-30% έξω απο την αντιπροσωπεία και πήγαινε σε ένα συνεργείο έξω να στα περάσει πάνω. ΤΑ ίδια λεφτά θα σου παέι και θα έχεις και νέα μπεκ. Μεγάλη πρσοχή στις τιμές απο αντιπροσωπεία σε αντιπροσωπεία. Μπορείς να βρείς διαφορά 1 προς 2 όσο περίεργο και αν σου φαίνετε!
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
[..........Μεγάλη πρσοχή στις τιμές απο αντιπροσωπεία σε αντιπροσωπεία. Μπορείς να βρείς διαφορά 1 προς 2 όσο περίεργο και αν σου φαίνετε!σε μαγαζια εξω μπορει να τα βρεις αρκετα φθηνοτερα.
εγω για ανταλλακτικα πηγαινω στον Σταμουλη και στον Μπουγα στον Ν.Κοσμο και ειναι και πιο φτηνοι και εχουν πολυ περισσοτερα απο καποιες αντιπροσωπειες που εχω δει να αγοραζουν επισης απο αυτους. -
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
..........Τις άθλιες δικαιολογίες για την ποιότητα της βενζίνης τις αναφερουν όσοι απλά αδυνατούν να λύσουν κάποιο πρόβλημαυπαρχουν και περιπτωσεις που φταιει η βενζινη και μου εχει τυχει και εμενα στο monopoint που εχω ......απο τοτε που σταματησα να βαζω απο ενα φτηνιαρικο βενζιναδικο βενζινη και μετα απο μερικα τεποζιτα σταματησε το προβλημα που ειχα.
σε φιλο μου με astra f του ελιωσε το πλαστικο τζαμακι......[ το οποιο ειναι ανθεκτικο στην βενζινη οχι ομως και στα δυαλιτικα που καποιοι πονηροι ριχνουν μεσα στις δεξαμενες τους ]........του μανομετρου που ειχε για να βλεπει την πιεση της βενζινης μεσα στον χωρο του κινητηρα λιγο αφου ειχε γεμισει το αδειο του τεποζιτο σε ενα βενζιναδικο καπου στην φθιωτιδα και ευτυχως που μυρισε την βενζινη και επειδη ειναι και μηχ. αυτοκινητων εσβυσε αμεσως και τραβαγε τα μαλλια του οταν ανοιξε το καπο.
οταν δε πηγε στην Λαμια για να κανει καταγγελια ωστε να πανε να παρουν δειγμα απο τις δεξαμενες του τον κοιταγαν σαν Αρειανο και κανεις δεν ασχοληθηκε.
'κολλημα' μπεκ σε astra G,sport