-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Σύμφωνα με τα νέα δεδομένα για χώρους κοιτάς σωστά. Δηλαδή -με αυτή τη σειρά- χώρους έχουν τα Passat, Mondeo, Octavia, C5. Από την άλλη όμως, κανένα δεν είναι 'του χωματόδρομου', δηλαδή με κανένα δεν θα αισθανθείς άνετα να το πας σε κάρκαλα, νεροφαγώματα -έστω μικρά- ή λακούβες με νερά. Για εδώ θες κάτι πιο ψηλό, και το μοναδικό που παίζει σε αυτή τη κατηγορία που ψάχνεις (sedan) είναι το Allroad...το οποίο βέβαια δεν θα βρεις με κάτω από 6Κ, και βεβαίως με το παλιό μοτέρ των 2,7lt Από την άλλη, μπορείς να πεις ότι η C5 είναι η πιο άνετη (και χλιδάτη) ώστε να 'ισιώνει' τις ανωμαλίες, αλλά θεωρώ ότι το Octavia (κυρίως σε Combi) είναι η πιο ρεαλιστική απάντηση στο πρόβλημά σου. 1800, turbo, 150 αλογάκια, τετρακίνηση, τεράστιοι χώροι, το βρίσκεις εκεί τριγύρτω στα 6-7Κ, το μοναδικό του μείον είναι ότι μέσα είναι σαν εσωτερικό νοσοκομείου...Προφανώς όπως φαίνεται, Mondeo, Mazda6 δεν κουμπώνουν με αυτά που θέλετε...Καλα νεροφαγωματα δεν θα πρεπει να περναει αλλα η αληθεια ειναι οτι χωματινα σαμαρακια και χωματοδρομους (αυτοσχεδιους με κομμενα χορτα θα ειναι πιο συχνοι ειδικα το καλοκαιρι). Προφανως το Mazda6 ειναι χαμηλο αλλα και το μοντεο εχει τοση διαφορα με την προηγουμενη c-class??
Παντως το c5 αρχιζει και απομακρυνεται γιατι πολυ καραβι ρε παιδι μου σε εξωτερικες διαστασεις...Η αληθεια ειναι οτι ενα οctavia 4x4 combi φανταζει ιδανικο αλλά δεν ειναι κ πολυ συχνα
επιπλεον πρεπει να σκεφτει αν θελει και καλα πιο 'καθημερινα όμορφο/αποδεκτο' αμαξι τυπου passat/mondeo οποτε θα κανει υποχωρησεις στο off road -
Ο χρήστης antonisserr έγραψε:
Καλα νεροφαγωματα δεν θα πρεπει να περναει αλλα η αληθεια ειναι οτι χωματινα σαμαρακια και χωματοδρομους (αυτοσχεδιους με κομμενα χορτα θα ειναι πιο συχνοι ειδικα το καλοκαιρι). Προφανως το Mazda6 ειναι χαμηλο αλλα και το μοντεο εχει τοση διαφορα με την προηγουμενη c-class??
Παντως το c5 αρχιζει και απομακρυνεται γιατι πολυ καραβι ρε παιδι μου σε εξωτερικες διαστασεις...Η αληθεια ειναι οτι ενα οctavia 4x4 combi φανταζει ιδανικο αλλά δεν ειναι κ πολυ συχνα
επιπλεον πρεπει να σκεφτει αν θελει και καλα πιο 'καθημερινα όμορφο/αποδεκτο' αμαξι τυπου passat/mondeo οποτε θα κανει υποχωρησεις στο off roadτο μοντεο ειναι κατα πολυ υψηλοτερο απο το πασσατ και το μαζδα 6 που ειναι σχετικα χαμηλα για οικογενειακα..
παραταυτα δεν πεζει ρολο το αν ειναι χαμηλο αλλα να ξερεις να το πας το αμαξι εκτος...και εγω με το πασσατ παω στο χωραφακι μου και ανεβενω ανηφορα με λασπες και κοτρονακια και πολυ σπανια να ακουσω κατι να ακουμπαει..
οστοσο συγουρα η οκταβια κομπι ειναι τερας σε υψος..το ιδιο ψηλη με το μοντεο..(σ.σ το μοντεο το θεωρο κατσικι )
ο 1.8 αρις τις φορντ νομιζω ειναι ο ιδιος με τις μαζδα στο 6αρι και δεν περνουν υγραεριο -
Για κανένα ίδιο αυτοκι΄νητο με αυτό που είχατε δεν κοιτάτε? Σίγουρα θα βρείτε κάποιο σε καλή κατάσταση.
-
Ο χρήστης antonisserr έγραψε:
Α επίσης θα αφαιρεθει το συστημα υγραεριου απο το παλιο και θα μπει στο νεο!
Αναιρει αυτο καποιες απο τι επιλογες???Ολες.
Παντως το c5 αρχιζει και απομακρυνεται γιατι πολυ καραβι ρε παιδι μου σε εξωτερικες διαστασεις...
Μονο το octavia ειναι πιο μαζεμενο απ οοοολα αυτα αλλα εχει μικροτερους εσωτερικους χωρους..Το πατωμα του ειναι αυτο του golf με ενα αχανεστατο πραγματικα πορτμπαγκαζ,οχι του passat.
Για κανένα ίδιο αυτοκι΄νητο με αυτό που είχατε δεν κοιτάτε? Σίγουρα θα βρείτε κάποιο σε καλή κατάσταση.
+1 εφοσον υπαρχει και το θεμα του εξοπλισμου της υγραεριοκινησης.
Σύμφωνα με τα νέα δεδομένα για χώρους κοιτάς σωστά. Δηλαδή -με αυτή τη σειρά- χώρους έχουν τα Passat, Mondeo, Octavia, C5. Από την άλλη όμως, κανένα δεν είναι 'του χωματόδρομου', δηλαδή με κανένα δεν θα αισθανθείς άνετα να το πας σε κάρκαλα, νεροφαγώματα -έστω μικρά- ή λακούβες με νερά. Για εδώ θες κάτι πιο ψηλό, και το μοναδικό που παίζει σε αυτή τη κατηγορία που ψάχνεις (sedan) είναι το Allroad...το οποίο βέβαια δεν θα βρεις με κάτω από 6Κ, και βεβαίως με το παλιό μοτέρ των 2,7lt Από την άλλη, μπορείς να πεις ότι η C5 είναι η πιο άνετη (και χλιδάτη) ώστε να 'ισιώνει' τις ανωμαλίες, αλλά θεωρώ ότι το Octavia (κυρίως σε Combi) είναι η πιο ρεαλιστική απάντηση στο πρόβλημά σου. 1800, turbo, 150 αλογάκια, τετρακίνηση, τεράστιοι χώροι, το βρίσκεις εκεί τριγύρτω στα 6-7Κ, το μοναδικό του μείον είναι ότι μέσα είναι σαν εσωτερικό νοσοκομείου...Προφανώς όπως φαίνεται, Mondeo, Mazda6 δεν κουμπώνουν με αυτά που θέλετε...
Στη c5 σηκωνεις την υδροπνευματικη στη μεγαλη σκαλα αυξανωντας σημαντικα την αποσταση απο το εδαφος και δε κωλωνει. Δεν ενδυκνειται να οδηγειται ετσι επι χιλιομετρα αλλα ακριβως εξαλειφει το προβλημα ολων των αλλων στις περιπτωσεις που θα χρειαστει να βγεις και παραεξω.
Στο 0.30 φαινεται ακριβως η θεση αυτη σε μια μκ1 προ fl. -
Η πιο σίγουρη αγορά θα είναι το ίδιο που είχε.... αξίζει όμως να κοιτάξει κανείς για εναλλακτικές.
Ναι η C5 ταξιδεύει καλά και σηκώνεται ψηλά.
Αν βολευόταν με το παλιό ας μην πάει για 4χ4.
Αν πάρει ένα αυτοκίνητο με μεγαλύτερο μεταξόνιο ακόμα και να μην είναι πιο χαμηλό θα βρίσκει πιο εύκολα. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Η πιο σίγουρη αγορά θα είναι το ίδιο που είχε.... αξίζει όμως να κοιτάξει κανείς για εναλλακτικές.
Ναι η C5 ταξιδεύει καλά και σηκώνεται ψηλά.
Αν βολευόταν με το παλιό ας μην πάει για 4χ4.
Αν πάρει ένα αυτοκίνητο με μεγαλύτερο μεταξόνιο ακόμα και να μην είναι πιο χαμηλό θα βρίσκει πιο εύκολα.Οντως η παλιά λύση ειναι μια σίγουρη λύση αλλα θεωρητικά έτσι όπως έχει η κατάσταση μπορεί με τα λεφτά αυτά να παει σε αμάξι 5ετων νεότερο και η αναζητηση εναλλακτικής αξίζει.
Τώρα βέβαια όπως φαίνεται το θέμα ειναι ευρύ.
Πάντως το c5 απορρίφθηκε Δεν τον ενδιαφέρει
Επίσης φαίνεται δύσκολο να βρεθεί οκταβια 4χ4 -
Λοιπόν update
Καταλήξαμε στα εξής εντελώς συγκεκριμένα1.merc e200 (2002) 1.8 163hp km
-
Και πως ακριβώς θα μεταφέρεις το σύστημα για το υγραέριο σε αυτά;;
-
Η Mercedes είναι η W211? Αυτή που έβγαινε από 2002 μέχρι 2009 δηλαδή? Αν και δεν το νομίζω με τέτοια τιμή...
Το Mondeo έχει χτυπήσει μπροστά και έχει βάλει τη μούρη του προ-facelft, ενώ το συγκεκριμένο είναι το facelift.
Στα ίδια λεφτά με το Focus παίρνεις καλύτερα, πιο μεγάλα αυτοκίνητα.
Όπως η Octavia που φαίνεται πολύ καλή περίπτωση και με πολύ καλό μοτέρ.
Το Passat καλό φαίνεται, το ίδιο και το 6. Αφού όμως μπορείς να δώσεις μέχρι 7 με 7,5 χιλιάρικα, κοίτα και αυτό:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3286364/ -
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Και πως ακριβώς θα μεταφέρεις το σύστημα για το υγραέριο σε αυτά;;Στην merc μπαίνει το ίδιο
Ρώτησα
Στα υπόλοιπα δεν θα μεταφερθεί το ίδιο λογικά -
Ο χρήστης Tasos96 έγραψε:
Η Mercedes είναι η W211? Αυτή που έβγαινε από 2002 μέχρι 2009 δηλαδή? Αν και δεν το νομίζω με τέτοια τιμή...
Το Mondeo έχει χτυπήσει μπροστά και έχει βάλει τη μούρη του προ-facelft, ενώ το συγκεκριμένο είναι το facelift.
Στα ίδια λεφτά με το Focus παίρνεις καλύτερα, πιο μεγάλα αυτοκίνητα.
Όπως η Octavia που φαίνεται πολύ καλή περίπτωση και με πολύ καλό μοτέρ.
Το Passat καλό φαίνεται, το ίδιο και το 6. Αφού όμως μπορείς να δώσεις μέχρι 7 με 7,6 χιλιάρικα, κοίτα και αυτό:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3286364/Ναι αυτή ειναι
Η τιμή ειναι όντως εξωπραγματικη
Οσο για το ταβάνι των 7000θα το περάσουμε μόνο για την περίπτωση της ε200
ΟπΟτε το 6αρι το πιο καινούριο δεν το φτάνουμε
Ευχαριστω για την λεπτομέρεια του μοντεο να σαι καλά... -
Τίποτα φίλε μου...
Θα περιοριζόμουν στην E200 και στο Octavia, με ένα ατού στην MB λόγω γνωστού (ξέρεις την κατάστασή της πάνω-κάτω)
Outsider το Passat και μετά το 6, αφού είχες πρόσφατα αναφέρει πως δεν του κάνει ιδιαίτερη αίσθηση. -
Ο χρήστης antonisserr έγραψε:
Και πως ακριβώς θα μεταφέρεις το σύστημα για το υγραέριο σε αυτά;;
Στην merc μπαίνει το ίδιο
Ρώτησα
Στα υπόλοιπα δεν θα μεταφερθεί το ίδιο λογικάΆρα θα χρειαστεί αγορά καινούριου συστήματος.
Θα αγόραζα το ίδιο αυτοκίνητο ή αυτοκίνητο σαν αυτό που λες ότι μπαίνει το ίδιο σύστημα. Αν η μερσεντες του γνωστού, είναι σε καλή κατάσταση και όχι χρέπι, τότε η λύση είναι προφανής. -
Βλέπω εχει πέραση το οκταβια !!!!
-
Είναι από τα αγαπημένα αμάξια του ''Νεοέλληνα'' και όχι άδικα.
Πορτμπαγκάζ να φαν' και οι κότες, 560 λίτρα!
Χώροι τεράστιοι. Μοτέρ κορυφή (1.8 TSI).
Αξιοπιστία πολύ καλή, δεν έχω ακούσει κάτι.
Αλλά εφ'όσον έχεις βρει τη Mercedes, τη γνωρίζεις, και σε τέτοια τιμή, μη χάσεις την ευκαιρία.
Η Elegance είναι? -
Ναι ειναι η elegance με μπεζ δέρμα
-
Ο χρήστης Tasos96 έγραψε:
Τίποτα φίλε μου...
Θα περιοριζόμουν στην E200 και στο Octavia, με ένα ατού στην MB λόγω γνωστού (ξέρεις την κατάστασή της πάνω-κάτω)
Outsider το Passat και μετά το 6, αφού είχες πρόσφατα αναφέρει πως δεν του κάνει ιδιαίτερη αίσθηση.Έχω ήδη καταθέσει τη γνώμη μου, η οποία επιβεβαιώνεται -και προσυπογράφω- και από τον φίλο Τάσσο. Αν θες και βρεις καλή Merc, και για να μην 'στραβώσει' ο πατέρας σου, πάρτην...αλλιώς Octavia και μετά Passat....
-
Την Μερσεντές γιατί είναι ίδια μάρκα, γνωστού και αναβάθμιση ως προς το προηγούμενο. Για μένα το πιο σπουδαίο είναι το 'γνωστού'. Και το αυτόματο καλό πράμα είναι, θα πηγαίνει πιο καλά εκτός δρόμου!
-
Τελικά κατοχυρωθηκε η merc αύριο η μεταβίβαση...
Μια χαρά κ σε τέλεια τιμή
Σας ευχαριστω όλους για την βοήθεια
Μετά από τροχαίο....ψάχνω μεταχειρισμένο!