-
Ρε μεγαλε το ότι 5 σελίδες λεμε αν ειναι και πιο είναι καλυτερο και τι γραφει ο κάθε .......... στην οποιαδηποτε φυλλάδα δεν ειναι κουραστικο δηλαδή?
Το κρύο σε πειραξε εσένα? -
Άμα έβγαλαν το Yaris καλύτερο από το Fiesta, τότε το Autocar πρέπει να είναι και γ@μώ τα περιοδικά...NOT!
Άσχετο αλλά εδώ είναι το topic για το Clio...
Sent from my iPad using Tapatalk HD
-
ε προεκυψε σχετικη κουβεντα,τι να κανουμε τωρα?η συζητηση ηταν και για το κλιο παρεπιπτοντως..τελος παντων αρκετα...9 σαχλοσχολια ασχετα με οποιαδηποτε κουβεντα πλακωσαν
-
Ενώ όλα τα άλλα ήταν σχετικά
-
τι να σου πω...το νημα για το κλιο ειναι,λογικο ειναι να υπαρξει αναφορα σε συγκριτικα γι αυτο...εκτος και αν ειναι το τμημα μαρκετινγκ εδω οποτε να παρουμε τα κουβαδακια μας...
η φαινομενικα ασχετη απαντηση μου αφορουσε προηγουμενο σχολιο του κικιζα,μπηκε χωρις παραθεση γι αυτο φανηκε ξεκαρφωτη... -
Ο χρήστης ELEAZAR έγραψε:
μια φορα κυρια κικιζα στο περιοδικο του μαρτιου autocar(που εμπιστευομαι περισσοτερο απ ολα) το ford ecoboost βγηκε τριτο πισω και απο το polo!ενω το yaris 1.33 βενζινη βγηκε πρωτο στο συγκριτικοΕμπιστεύεσαι το Autocar? Μιλάμε για το AutoTriti της Αγγλίας!!!
-
μου αρεσει περισσοτερο απο ολα τα αλλα περιοδικα αυτοκινητων...4τροχοι και autocar ειναι τα αγαπημενα μου,αν και των 4 τροχων οχι τοσο.
εχει και ομορφα διαμορφωμενη την υλη,τον τροπο με τον οποιο παραθετει τις πληροφοριεςκαι ναι το εμπιστευομαι υπαρχει λογος για το αντιθετο?
και διαδικτυα το top gear ειναι αρκετα καλο,αν και περισσοτερο ψυχαγωγικογενικα παντως παιρνω γνωμες απο παντου,και απο το δικτυο και απο τα περιοδικα,διαβαζω και λιστες αξιολογησης(tuv κτλ) γνωμες στο φορουμ και κατοπιν αποκτω μια καποια γνωση ως ενα σημειο και επομενως και αποψη για καποια αμαξια,σωστη ή λαθος..δεν στεκομαι δηλαδη μονο σε ενα περιοδικο
-
Ο χρήστης ELEAZAR έγραψε:
μια φορα κυρια κικιζα στο περιοδικο του μαρτιου autocar(που εμπιστευομαι περισσοτερο απ ολα) το ford ecoboost βγηκε τριτο πισω και απο το polo!ενω το yaris 1.33 βενζινη βγηκε πρωτο στο συγκριτικο...δεν θυμαμαι να εχω κανει εγχειριση αλλαγης φυλου... Ας αφησουμε καλυτερα τα 'Κυριες και Κυριοι'...
Στο προκειμενο τωρα, μιλας για το Ελληνικο ή το πρωτοτυπο (Αγγλικο) Autocar?
Η εμπιστοσυνη σου αυτη να υποθεσω οτι προκυπτει υπο την εννοια οτι προκειται για το πρωτο περιοδικο αυτοκινητου στον κοσμο, ή απο καποιο αλλο λογο?Επισης, απο την πλευρα μου τουλαχιστον αναφερθηκα σε συγκριτικο με diesel supermini. Σε αυτη την κατηγορια οι 4τροχοι εβγαλαν το Clio dc1 90ps, και αμεσως μετα το Yaris d4-d, κατι με το οποιο και συμφωνησα, εχοντας πλεον και προσωπικη οδηγικη επαφη, με τα δυο.
-
τα πραγματα ειναι απλα στο autobild αν ειχαν την εκδοση life που ειναι ιδια λεφτα με της ρενω δεν θα εχανε τοσες μοναδες απο εξοπλισμο ασφαλειας το γιαρις και επομενως θα ειχε την πρωτη θεση στο συνολο...
τωρα για το συγκριτικο των 4 τροχων παλι υπαρχει θεμα,τα λαστιχα,τι λαστιχα φορουσε το γιαρις?
αυτα τα ειπαμε...
δεν σημαινει πως υποτιμω το κλιο!θεωρω πως ειναι σχεδον ισαξιο του γιαρις...απλα το γιαρις συνολικα ειναι ενα κλικ παραπανω και λαμβανοντας υποψιν και την θεση αξιοπιστιας των προηγουμενων μοντελων στη λιστα της TUV ,υποθετοντας κατι αναλογο θα ισχυει με αυτα,τοτε αρκετα κλικ περισσοτερα...
ιδιως αν καποιος κρατησει το αμαξι και περαν της εγγυησης..απο την αλλη το ρενω σε εκδοση dynamic ειναι μια πολυ καλη περιπτωση και δελεαστικοτατη,αλλα ειναι και ακριβοτερη ,σημαντικα
εγω θα ελεγα γιατι οχι γιαρις και κλιο αντι γκολφ?τι παραπανω προσφερει το γκολφ που ανηκει σε επομενη κατηγορια για τις μεσες αναγκες ενος οδηγου και το εχουν τοσα λεφτα,αλλα αυτο ειναι αλλο κεφαλαιο
-
Ο Mirage συγκινηθηκε εγω βλεπω να παθαινω υστερία στο τελος
-
και ας κλεισει αυτη η συζητηση εδω μην τον αρχισουνε στα υπογλωσσια τον ορεστη..κριμα ειναι,νεο παιδι
-
Συγκινήθηκα δεν στεναχωρέθηκα
-
Ε μα ναι
Σε λιγο αν με εξετασετε θα ξερω ποιο τεστ σε ποιο περιοδικο έχει βγαλει τι καλυτερο απο τι και τι προτεινειΟ χρήστης mirage έγραψε:
Συγκινήθηκα δεν στεναχωρέθηκαΟκ οκ μη με παιρνεις απο τα μουτρα
Διορθωνω -
Καλύτερο είναι το Yaris τα έχουμε πει αυτά.
-
Ο χρήστης ELEAZAR έγραψε:
εγω θα ελεγα γιατι οχι γιαρις και κλιο αντι γκολφ?τι παραπανω προσφερει το γκολφ που ανηκει σε επομενη κατηγορια για τις μεσες αναγκες ενος οδηγου και το εχουν τοσα λεφτα,αλλα αυτο ειναι αλλο κεφαλαιοΠρολαβαίνουν εκεί στην Ευρώπη να αλλάξουν το αυτοκίνητο της χρονιάς 2013 και από Golf που ψηφίστηκε να το κάνουν Yaris;
Btw, μέχρι και το Autocar (το αγγλικό) στα review του, καλύτερο βγάζει το Clio από το Yaris (sry δε κρατήθηκα )
-
τελος παντων επειδη κουρασε η κουβεντα καλο ειναι να την κλεισουμε καπου εδω...προσωπικα αναφερθηκα σε συγκριτικα που γνωριζω τα δεδομενα τους και αναφερθηκα με δεδομενα,οχι αφηρημενα...
δεν αντιλεγω πως το κλιο ειναι ενα καθολα αξιολογο μοντελο,ισως και μοντελο εκπληξη για την γαλλικη εταιρεια,απλα το θεωρω σχεδον ισαξιο του γιαρις,ενα κλικ πιο κατω(αναφερθηκα στους λογους σε τοσα μηνυματα,αλλωστε και το συγκριτικο κρινοντας τα αμαξια ,μονο για τις ικανοτητες τους το γιαρις βγαζει καλυτερο συνολικα) και τελικα γενικοτερα λαμβανοντας υποψιν μεταπωλητικη αξια,after sales ,αξιοπιστια προηγουμενων μοντελων νομιζω το γιαρις εμφανως βρισκεται στην κορυφη στην κατηγορια του..βεβαια αμα μιλησουμε για την εκδοση dynamic ειναι κατι αλλο,σε αυτα επιπεδα καποιος θα μιλουσε και για το υβριδικο των ιαπωνων.
τελος παντων οποιο αγορασει καποιος απο τα δυο αγοραζει ενα κορυφαιο μοντελο της κατηγοριας,αλλος θεωρει την μεν καλυτερη λυση ,αλλος την δε...ισως εξαρταται και απο την οπτικη του καθενος,απο τοντ ροπου που βλεπουμε τα πραγματατωρα για το γκολφ...ειναι μια αλλη κουβεντα για αλλο νημα...απλα εμενα δεν με πειθει,ειναι ενα μοντελο μεταξυ super mini και μικρομεσαιας κατηγοριας...ενα τραβηγμενο γιαρις και κοστιζει πολλα λεφτα γι αυτο,αλλα αυτα ειναι γουστα
-
Ο χρήστης ELEAZAR έγραψε:
τελος παντων επειδη κουρασε η κουβεντα καλο ειναι να την κλεισουμε καπου εδω...προσωπικα αναφερθηκα σε συγκριτικα που γνωριζω τα δεδομενα τους και αναφερθηκα με δεδομενα,οχι αφηρημενα...
δεν αντιλεγω πως το κλιο ειναι ενα καθολα αξιολογο μοντελο,ισως και μοντελο εκπληξη για την γαλλικη εταιρεια,απλα το θεωρω σχεδον ισαξιο του γιαρις,ενα κλικ πιο κατω(αναφερθηκα στους λογους σε τοσα μηνυματα,αλλωστε και το συγκριτικο κρινοντας τα αμαξια ,μονο για τις ικανοτητες τους το γιαρις βγαζει καλυτερο συνολικα) και τελικα γενικοτερα λαμβανοντας υποψιν μεταπωλητικη αξια,after sales ,αξιοπιστια προηγουμενων μοντελων νομιζω το γιαρις εμφανως βρισκεται στην κορυφη στην κατηγορια του..βεβαια αμα μιλησουμε για την εκδοση dynamic ειναι κατι αλλο,σε αυτα επιπεδα καποιος θα μιλουσε και για το υβριδικο των ιαπωνων.
τελος παντων οποιο αγορασει καποιος απο τα δυο αγοραζει ενα κορυφαιο μοντελο της κατηγοριας,αλλος θεωρει την μεν καλυτερη λυση ,αλλος την δε...ισως εξαρταται και απο την οπτικη του καθενος,απο τοντ ροπου που βλεπουμε τα πραγματατωρα για το γκολφ...ειναι μια αλλη κουβεντα για αλλο νημα...απλα εμενα δεν με πειθει,ειναι ενα μοντελο μεταξυ super mini και μικρομεσαιας κατηγοριας...ενα τραβηγμενο γιαρις και κοστιζει πολλα λεφτα γι αυτο,αλλα αυτα ειναι γουστα
Έλα πλάκα κάνω
Τώρα μιλάς σωστά. Ο καθένας πρέπει να κρίνει τι θέλει από το αμάξι. Αλλού υπερτερεί το ένα, αλλού το άλλο. Διαβάζουμε, οδηγούμε και κρίνουμε αναλόγως. Δυστυχώς -για εμάς- δεν υπάρχει κάποιο που να είναι τέλειο σε όλα...ακόμα.Ενημερωτικά, τo υβριδικό Yaris στη βασική έκδοση, είναι 1500+ πάνω από το dynamic Clio οπότε δε τίθεται καν θέμα σύγκρισης τους.
-
Ο χρήστης ELEAZAR έγραψε:
τελος παντων επειδη κουρασε η κουβεντα καλο ειναι να την κλεισουμε καπου εδω...προσωπικα αναφερθηκα σε συγκριτικα που γνωριζω τα δεδομενα τους και αναφερθηκα με δεδομενα,οχι αφηρημενα...
δεν αντιλεγω πως το κλιο ειναι ενα καθολα αξιολογο μοντελο,ισως και μοντελο εκπληξη για την γαλλικη εταιρεια,απλα το θεωρω σχεδον ισαξιο του γιαρις,ενα κλικ πιο κατω(αναφερθηκα στους λογους σε τοσα μηνυματα,αλλωστε και το συγκριτικο κρινοντας τα αμαξια ,μονο για τις ικανοτητες τους το γιαρις βγαζει καλυτερο συνολικα) και τελικα γενικοτερα λαμβανοντας υποψιν μεταπωλητικη αξια,after sales ,αξιοπιστια προηγουμενων μοντελων νομιζω το γιαρις εμφανως βρισκεται στην κορυφη στην κατηγορια του..βεβαια αμα μιλησουμε για την εκδοση dynamic ειναι κατι αλλο,σε αυτα επιπεδα καποιος θα μιλουσε και για το υβριδικο των ιαπωνων.
τελος παντων οποιο αγορασει καποιος απο τα δυο αγοραζει ενα κορυφαιο μοντελο της κατηγοριας,αλλος θεωρει την μεν καλυτερη λυση ,αλλος την δε...ισως εξαρταται και απο την οπτικη του καθενος,απο τοντ ροπου που βλεπουμε τα πραγματατωρα για το γκολφ...ειναι μια αλλη κουβεντα για αλλο νημα...απλα εμενα δεν με πειθει,ειναι ενα μοντελο μεταξυ super mini και μικρομεσαιας κατηγοριας...ενα τραβηγμενο γιαρις και κοστιζει πολλα λεφτα γι αυτο,αλλα αυτα ειναι γουστα
-
Να και το Estate GT...
Πού να πάρει ο δι@ολος την κρίση ! -
παιδιά το νέο clio έχει ρεζέρβα ή έχει κιτ επιδιόρθωσης ελαστικού????????
Renault Clio IV