-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
φίλος μου ψάχνει για αμαξι.
εχει καταλήξει στο ρενώ σενικ ΙΙ 1.6 κ στο CMAX Ι 1.6.
Αν κ μαθαίνουμε πως το σενικ βγαζει διαφορα προβληματα, ασχετα με το υγραεριο, παρολαυτά μια κ δεν εχει καταλήξει ακόμα, ρωτάω
Ξέρουμε αν υπάρχει κάποια ευαισθησία στο θέμα του υγραεριου για τους κινητήρες αυτών των μοντέλων? Μιλάμε για σύστημα αεριου ψεκασμού βεβαια.
Ευχαριστώ για κάθε απάντηση
Το συγκεκριμένο μοντέλο, έχει καλό καπάκι. Κατά συνέπια, πιστεύω ότι με αέριο ψεκασμό + λαδιέρα, δεν θα έχει κανένα πρόβλημα άμεσο.
Πες μας χιλιόμετρα τον χρόνο, και συνθήκες οδήγησης.
Α. -
Χαλαρή οδήγηση με 130 σε ταξιδάκια κυρίως κ περιξ της πολης (βορεια προαστεια). χιλιόμετρα περίπου 12-15χλδ το χρόνο. Ξέρω είναι λίγα, αλλά είχε κ στο προηγούμενο αμάξι του υγραεριο κ δεν συζητάει να μη βάλει κ στο 'καινουργιο', αφού άλλωστε θα το κρατήσει τουλάχιστον 6ετία (λεει )
μπερδευτηκα όμως. για το φορντ λες ή για το ρενώ ότι είναι οκ για lpg
-
Τα πρώτα(2004) 1600ρια C-max έβγαιναν με 100 άλογα, στην ουσία είναι ο ίδιος κινητήρας με τον μετέπειτα 115ρη/125ρη χωρίς τον μεταβλητό. Μάλιστα εξακολουθεί να φοριέται στα 1600ρια φόκους κάμπριο.ΔΕΝ έχω ακούσει για πρόβλημα με υγραέριο σε κανένα από τους δύο για μέχρι 60Κ.
Επίσης να προσθέσω ότι η Ford στο επίσημο πρόγραμμα συντήρησης ford etis, για τον κινητήρα Ti-VCT LPG(τους κινητήρες δλδ που βγάζουν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες με διπλό καύσιμο) προβλέπει έλεγχο βαλβίδων κάθε 4 χρόνια ή 80Κ χλμ. -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Χαλαρή οδήγηση με 130 σε ταξιδάκια κυρίως κ περιξ της πολης (βορεια προαστεια). χιλιόμετρα περίπου 12-15χλδ το χρόνο. Ξέρω είναι λίγα, αλλά είχε κ στο προηγούμενο αμάξι του υγραεριο κ δεν συζητάει να μη βάλει κ στο 'καινουργιο', αφού άλλωστε θα το κρατήσει τουλάχιστον 6ετία (λεει )μπερδευτηκα όμως. για το φορντ λες ή για το ρενώ ότι είναι οκ για lpg
R
A. -
Παιδιά γεια χαρά
Τι άποψη έχετε για μετατροπή σε υγραέριο σε Celica του 90' 1600κ;
περί τα 320 χιλιάδες χιλιόμετρα είχε το αμάξι όταν πήγε καρφωμένος ο πατέρας μου Λάρισα και ξαναγύρισε χωρίς λάδια (ξέχασαν να βάλουν λάδια πριν αρκετά χρόνια σε service στον Γιαννιτσά..) όπου και διέλυσε την μηχανή. Η επόμενη μεταχειρισμένη δεν έχω ιδέα πόσα είχε!
-
ευχαριστώ για την ενημέρωση για το cmax κ σενικ.
αυριο θα αγοράσει ένα σενικ κ σε κανα μηνα (να δει πρώτα ότι όλα είναι καλά με το αμάξι) θα μπει lpg
και μετά, αν σκάσει έσκασε -
στα δυο ίμπιζα που έχουμε στην οικογένεια με Lpg...
με συνολικά χιλιόμετρα 90.000 στα 2,5 χρόνια που έχουμε το lpg με συντηρητικούς υπολογισμούς (υπολογίζοντας το υγραεριο με 0,9 κ την βενζίνη 1,7) έχουμε κερδίσει 6χλρ.
μειον 2,5 χλρ κοστος συστηματος, κτεο κτλ αρα 3,5 χλρ
νούμερο που θα ήταν παραπάνω αν τους τελευταιους 6 μήνες δεν είχα σταματήσει να χρησιμοποιώ καθημερινά το δικό μου -
chemic
Γιατί υπολογίζεις 0,9€ το αέριο, τα ίδια λίτρα καταναλώνει και στα 2 καύσιμα; -
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
chemic
Γιατί υπολογίζεις 0,9€ το αέριο, τα ίδια λίτρα καταναλώνει και στα 2 καύσιμα;
Αναμφίβολα όχι. Δεν έχουν την ίδια θερμογόνο δύναμη, άρα ισόμετρο έργο κατά λίτρο. Τότε θα είχαμε 50% οικονομία που δεν υπάρχει. Έχουμε οικονομία, που δημιουργεί συμφέρουσα απόσβεση, σε ένα περιθώριο χιλιομέτρων ανά έτος. Και αναμφίβολα βάσει κυβικών = κατανάλωση!. Είναι και ο λόγος που πάντα θα λέω….. ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ!. Όλα με χαρτί και με μολύβι!.
Α. -
Το λέω διότι το δικό μου (Honda Jazz) καταναλώνει 18% ακριβός παραπάνω αέριο σε σχέση με τη βενζίνη!
-
υπολογίζω ένα λιτρο μεγαλύτερη κατανάλωση με το lpg. 8,5 καιω με βενζίνη, 9,3 με υγραεριο
το θέμα είναι πως το να υπολογίσω πόσο έχω κάψει αυτά τα χρόνια κ τί λεφτά έχω δώσει δεν γίνεται επακριβώς, αφού το υγραεριο κόστιζε 0,62 λεπτά όταν πρωτοέβαλα lpg στο αμαξι. κράταγα στατιστικά στο τηλέφωνο, αλλά άλλαξα τηλέφωνο κ τα έχασα. οπότε έβαλα μεση τιμή υγραεριου 0.9 για να υπολογίσω χοντρικάπαιδιά, τελικά δεν πήρε ο κολλητός μου σενικ 2, αλλά... εγώ . Το είδα, μου άρεσε πολύ κ το πηρα! Ελπίζω να μη το μετανοιώσω
αφού μου είπε κ ο κυρ αντώνης το οκ, τον επόμενο μήνα θα παω να του βάλω lovato ή brc 4ης γενιάς με 850€ (χωρίς ΦΠΑ). Η τιμή είναι τελική, με την έννοια ότι περιλαμβάνει κ τα έξοδα κτεο-αλλαγής της άδειας. To lovato το έχουμε σε ένα αμαξι ήδη. Το brc δεν ξέρω καθόλου τί παίζει. Υπάρχει κάποιος λογος να προτιμησω κάποιο από τα δυο αν παω στο συγκεκριμένο εγκαταστάτη? Υπάρχει κάποια άλλη πρόταση σε αυτά τα λεφτά? Απόσβεση θα κάνω σε 1,5 χρόνο+ αλλά θα βάλω Lpg. Το αποφάσισα... Έβαλα 40 ευρώ βενζίνη κ δεν πήγε ούτε στη μέση.
ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποια βοηθεια -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
υπολογίζω ένα λιτρο μεγαλύτερη κατανάλωση με το lpg. 8,5 καιω με βενζίνη, 9,3 με υγραεριο
το θέμα είναι πως το να υπολογίσω πόσο έχω κάψει αυτά τα χρόνια κ τί λεφτά έχω δώσει δεν γίνεται επακριβώς, αφού το υγραεριο κόστιζε 0,62 λεπτά όταν πρωτοέβαλα lpg στο αμαξι. κράταγα στατιστικά στο τηλέφωνο, αλλά άλλαξα τηλέφωνο κ τα έχασα. οπότε έβαλα μεση τιμή υγραεριου 0.9 για να υπολογίσω χοντρικάπαιδιά, τελικά δεν πήρε ο κολλητός μου σενικ 2, αλλά... εγώ . Το είδα, μου άρεσε πολύ κ το πηρα! Ελπίζω να μη το μετανοιώσω
αφού μου είπε κ ο κυρ αντώνης το οκ, τον επόμενο μήνα θα παω να του βάλω lovato ή brc 4ης γενιάς με 850€ (χωρίς ΦΠΑ). Η τιμή είναι τελική, με την έννοια ότι περιλαμβάνει κ τα έξοδα κτεο-αλλαγής της άδειας. To lovato το έχουμε σε ένα αμαξι ήδη. Το brc δεν ξέρω καθόλου τί παίζει. Υπάρχει κάποιος λογος να προτιμησω κάποιο από τα δυο αν παω στο συγκεκριμένο εγκαταστάτη? Υπάρχει κάποια άλλη πρόταση σε αυτά τα λεφτά? Απόσβεση θα κάνω σε 1,5 χρόνο+ αλλά θα βάλω Lpg. Το αποφάσισα... Έβαλα 40 ευρώ βενζίνη κ δεν πήγε ούτε στη μέση.
ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποια βοηθεια
Καλορίζικο να είσαι καλά να το χαρείς!.
Εάν είσαι με μια μάρκα LPG απροβλημάτιστος, δεν βλέπω τον λόγο να την αλλάξεις.
Οπωσδήποτε η διαφορά ποσοστού κατανάλωσης μεταξύ βενζίνας και LPG, δεν είναι standard, κατά συνέπεια δεν οριοθετείτε απόλυτα. Όλα τα μοτέρ δεν έχουν την ίδια προσαρμογή, κατά τον μετασχηματισμό προσαρμογής ενός αερίου, που δεν σχεδιάστηκε για το συγκεκριμένο καύσιμο.
Κάποιες χιλιάδες εγκαταστάσεις, δεν πλούτισαν στατιστικά, την άποψη αυτής της ερώτησης. Και έτσι μνημονεύουμε εκ του αποτελέσματος την ουσιαστική οικονομία, πάντα δραχμικά!. Με άλλα λόγια σχετικός σχετικά….. εκ του αποτελέσματος!.
Α. -
LPG - BOOM .... αχαχαααχαχαχαχαχααχαχαχαχαχα ....
-
Καλέ μου φίλε από την συμπρωτεύουσα.
Παρέθεσε αντικείμενα αστειότητας, κάθε αστειωτης όταν συνεχίζει, καταντά γελοιώδης.
Εμείς δεν σιγοντάρουμε, τέτοιες πιπινιαδικες παραθέσεις. Και δεν κατηγορώ των ‘βομβιστή’!. Υπάρχουν φτωχοί που πονάτε, και ζητούν σωσίβιο. Μόνον αυτούς πονάμε, και στην ερώτηση τους συνδράμουμε τον πόνο τους.
Είμαι θυμωμένος Ντελικανή, διότι δεν απήντησες στην παράθεση μου. από Χανιώτη περίμενα μεγαλύτερη λογικοπραγματικότητα.
Μια εξευγενισμένη ενότητα, οφείλει στους αιτούντες!.
Α. -
Σημερα αγορασα forester xt του 2003 με 104,000 χλμ σε υπεραριστη κατασταση με συστημα Lovato με 40 λιτρα μπουκαλα στα 5,500 και επειδη προλαβα και εκανα ηδη μια κατοστη χιλιομετρα εκαψε 12 λιτρα υγραεριου.
-
Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
Σημερα αγορασα forester xt του 2003 με 104,000 χλμ σε υπεραριστη κατασταση με συστημα Lovato με 40 λιτρα μπουκαλα στα 5,500 και επειδη προλαβα και εκανα ηδη μια κατοστη χιλιομετρα εκαψε 12 λιτρα υγραεριου.
Πήγες συντηρητικά και καλά έκανες, μα με πρώτη ευκαιρία βαλε μια 80 λίτρα, για να έχεις πλέρια αυτονομία.
Καλορίζικο, καλά ταξίδια!.
Α. -
Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
Σημερα αγορασα forester xt του 2003 με 104,000 χλμ σε υπεραριστη κατασταση με συστημα Lovato με 40 λιτρα μπουκαλα στα 5,500 και επειδη προλαβα και εκανα ηδη μια κατοστη χιλιομετρα εκαψε 12 λιτρα υγραεριου.το duster το εχεις?
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Σημερα αγορασα forester xt του 2003 με 104,000 χλμ σε υπεραριστη κατασταση με συστημα Lovato με 40 λιτρα μπουκαλα στα 5,500 και επειδη προλαβα και εκανα ηδη μια κατοστη χιλιομετρα εκαψε 12 λιτρα υγραεριου.
Πήγες συντηρητικά και καλά έκανες, μα με πρώτη ευκαιρία βαλε μια 80 λίτρα, για να έχεις πλέρια αυτονομία.
Καλορίζικο, καλά ταξίδια!.
Α.Ευχαριστω πολυ κυριε Αντωνη,οσο για την μπουκαλα επειδη ο πατερας μου δεν κανει και παρα πολλα χιλιομετρα καθε μηνα και η 40αρα ειναι αρκετη δεδομενου οτι το πορτ παγκαζ του χρειαζεται.
Παντως ειναι φοβερο αυτοκινητο και εχει γινει και πολυ καλη δουλεια στην εγκατασταση και στην ρυθμιση του αεριου και για 5,500 ηταν πραγματικα χαρισμα. -
Ο χρήστης edmond έγραψε:
Σημερα αγορασα forester xt του 2003 με 104,000 χλμ σε υπεραριστη κατασταση με συστημα Lovato με 40 λιτρα μπουκαλα στα 5,500 και επειδη προλαβα και εκανα ηδη μια κατοστη χιλιομετρα εκαψε 12 λιτρα υγραεριου.
το duster το εχεις?
Που κολλαει το duster με το forester;
-
Γιωργο καλοριζικο το φορεστερ.
Απο Χανια μερια εισαι;
Αν εισαι βαζε στο πρατηριο το καινουριο στο Μαλεμε αντι για το αλλο στον Γαλατα που ειναι παλιο πρατηριο.
Στο Μαλεμε εχει σαφως καινουριες δεξαμενες και εμφανως καλυτερες τιμες και ας ειναι πανω στην παλια εθνικη.
Υγραεριοκίνηση!