-
Θα έπαιζε ρόλο αν τα διάβαζε πριν τα ποστάρει
onyx έχουν απαντηθεί οι ερωτήσεις σου 30 φορές, σου έχει κολλήσει οτι το ABS ΔΕΝ φρενάρει επίτηδες κάποιους τροχούς με καλή πρόσφυση, δεν ισχύει τι να κάνΩμε?
Εκτός από το ένστικτό σου και το ζωδιακό κύκλο έχεις κάποιο στοιχείο που να στηρίζει αυτό που λες? (όχι είναι η απάντηση, ρητορικό το ερώτημα).
Η εντύπωση που εισπράττω είναι πως αποδίδουμε ιδιότητες στο ABS χωρίς καμία λογική, απλά και μόνο για να εξηγήσουμε (στον εαυτό μας) ότι δε φταίγαμε εμείς σε κάποιο ατυχές περιστατικό. Είναι ανάλογο του 'πάτησε λάδια' που συναντά κανείς σαν αιτιολογία σε απώλεια ελέγχου με δίτροχο (15 χρόνια οδηγώ, δεν έχω δει ποτέ λάδια στο δρόμο) ή του ακόμα πιο αστείου 'κατέβασε μόνο του ταχύτητα' για απώλεια ελέγχου με αυτόματο αυτοκίνητο. Σαχλαμάρες δηλαδή που υποκαθιστούν το άβολο, 'έκανα μ@λακία'.
Για το επενεργητής / ενεργοποιητής, δεν είμαι ειδικός στο θέμα (αρκεί κανείς να δεί τα ορθογραφικά μου λέει) αλλά το ενεργοποιητής έτσι όπως το αντιλαμβάνομαι είναι κάτι/κάποιος που δρά αυτοβούλως (εως ένα βαθμό έστω), ο επενεργητής είναι αυτό/ος που ενεργεί επί κάτι άλλου, είναι δηλαδή πιο ακριβές για τη συγκεκριμένη χρήση μιας και αναφερόμαστε σε στοιχείο που υπακούει σε σήματα και δρά με απόλυτη αναλογία χωρίς να έχει κάποια επιρροή επί του ελέγχου στις δράσεις που αναλαμβάνει.
-
Το 'ενεργοποιητής' δεν μου άρεσε επειδή ήταν σα να ήταν ανενεργό κάτι και να το ενεργοποιούσε. Το 'επενεργητής' μου αρέσει περισσότερο επειδή είναι κάτι που υπάρχει και επ΄αυτού δρα-επενεργεί (αυτό που λες δηλαδή ΙΚΕ).
Τέλος πάντων και τα δύο είναι κλασσική περίπτωση αυθαίρετης απόδοσης στα ελληνικά ξένων τεχνικών όρων (φτωχή η γλώσσα μας σε κάτι τέτοια, οι Αγγλοι έχουν 200 λέξεις για βίδες-μπουλόνια-παξιμάδια κτλ.) και δε θεωρώ ότι ένα είναι σωστό και το άλλο λάθος, απλά είναι θέμα γούστου. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Το 'ενεργοποιητής' δεν μου άρεσε επειδή ήταν σα να ήταν ανενεργό κάτι και να το ενεργοποιούσε. Το 'επενεργητής' μου αρέσει περισσότερο επειδή είναι κάτι που υπάρχει και επ΄αυτού δρα-επενεργεί (αυτό που λες δηλαδή ΙΚΕ).
Τέλος πάντων και τα δύο είναι κλασσική περίπτωση αυθαίρετης απόδοσης στα ελληνικά ξένων τεχνικών όρων ([url]φτωχή η γλώσσα μας σε κάτι τέτοια, οι Αγγλοι έχουν 200 λέξεις για βίδες-μπουλόνια-παξιμάδια κτλ.)[/url] και δε θεωρώ ότι ένα είναι σωστό και το άλλο λάθος, απλά είναι θέμα γούστου.Με πληγωνεις.
Αν ψαχτεις βαθεια ,θα διαπιστωσεις οτι απτις 200 λεξεις που αναφερεις,οι περισσοτερες ειναι ελληνικες. -
-
Ο χρήστης roman_k έγραψε:
Χωρίς να μπαίνουμε σε λεπτομέρειες:
*Brake-lead tests—Table 2 provides a summary of the results of these studies for both equal and split coefficients of friction. *
http://www.sae.org/automag/scrubradius/04.htmΤο ABS δεν διατηρεί ευθεία πορεία. To ABS φρενάρει.
To ESP διατηρεί ευθεία πορεία.
ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΒΟΥΡΙΞΕΙΣ ΜΕ ABS..
To ότι τα τεστ αυτά είναι με απενεργοποιημένο ABS, δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία ε?
Θα έπαιζε ρόλο αν τα διάβαζε πριν τα ποστάρει
Πόσο τρόμπες μπορεί να είστε;
Τζόκερ μπορείτε να συμπληρώσετε ή αγοράζετε τα έτοιμα;Τι εννοεί το παρακάτω;
no brake bias
60/40 brake bias -
Σε ρώτησα κάτι ευγενικά, το μόνο που μπορείς να απαντήσεις είναι αυτό?
-
Ναι.
IKE και roman_k είστε άχρηστοι.
Ούτε για να σκουπίζετε στα εργαστήρια δεν θα σας έπαιρναν.
Με το ABS ενεργοποιημένο ο πίνακας θα έγραφε brake bias VARIES (because ABS was engaged) -
Άχου το μωρέ, πόση πίκρα έχει φάει αυτές τις μέρες
ΥΓ. Πλάκα πλάκα, δεν θυμάμαι να έχεις ξανακάνει τέτοια ποστς ('τρόμπες', 'ούτε για να σκουπίζετε', lol) , καημενάκι
-
υπαρχουν λοιπον 2 ομαδες αυτοι που υποστηριζουν οτι με abs σταματανε νωριτερα και οι αλλοι που υποστηριζουν το αντιθετο .μεσα σε αυτους ειμαι και εγω.
εφοσον το φρεναρισμα γινεται με ΠΑΛΜΟ σε καμμια περιπτωση δεν μπορει να σταματησει νωριτερα οτι και να λετε ολοι οι γκουρου
στην καλυτερη περιπτωση θα σταματησει ακριβως το ιδιο αυτο θα γινει οταν πλεον εξελιχθουν τοσο πολυ σε καποια γενια δεν ξερω ποια θα ειναι αυτη,που δεν θα το νιωθεις οτι ενεργοποιηται .
το οτι το νιωθεις δεν γινεται ηθελημενα για ξερεις οτι μπαινει .
τι εννοω?
παλια στα δακτυλιδια των ημιαξονιων (απο εκει που περνει εντολη για το ποσο και αν κινειται ο τροχος) τα δοντια ηταν αρκετα αραια μεταξυ τους λογο αργης επεργασιας των τοτε λογισμικων των εγκεφαλων του abs (μεγαλες αποστασεις ακινητοποιησης)
και δυνατο αργης συχνοτητας χτυπημα στο πεταλι του φρενου
συμφωνουμε?
με τα χρονια οσο πυκνωναν τα δοντια στα δακτυλιδια ολα αυτα τα φαινομενα βελτιωνωνταν
μεχρι που εφτασαν να βαζουν μικρα δοντακια μεσα στα ρουλεμαν
αρα εχουμε πλεον μικροτερο χτυπημα στο πεταλι μικροτερη αποσταση ακινητοποιησης και συχνο αλλα πολυ ελαφρο χτυπημα στο πεταλι .
εχετε αναρτησει ενα σωρο επιστημονικες mumbo jumbo και ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ειναι λαθοςαληθεια στους αγωνες γιατι δεν εχουν abs?? λογω βαρους ε???
-
Nαι δεν είχαν ποτέ ABS λόγω βάρους
http://en.wikipedia.org/wiki/Williams_FW14B -
Ο χρήστης ae70gts έγραψε:
αληθεια στους αγωνες γιατι δεν εχουν abs?? λογω βαρους ε???Ενας βασικός λόγος είναι ότι το ABS έχει τους αισθητήρες ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως antispin το οποίο, όπως και όλα τα ESP-ειδή, απαγορεύεται αυστηρά σε πάσης μορφής αγώνες.
Ενας άλλος βασικός λόγος είναι ότι η πρόσφυση στους αγώνες είναι πολύ καλύτερη και περισσότερο προβλέψιμη απ΄ό,τι στο δρόμο (ακόμα και τα Μέγαρα, που είναι άθλια πίστα, έχουν πολύ καλύτερο οδόστρωμα από ένα μέσο δρόμο έξω).
Και ένας τρίτος είναι ότι αν είσαι ο Φέττελ μάλλον θα φρενάρεις καλύτερα απ΄ό,τι αν είσαι ο ae70gts (υποθέτω...), πόσο δε μάλλον ο γνωστός κουτσός nass.
Αν δηλαδή το επιχείρημά σου είναι ότι 0.1% των οδηγών, επιπέδου Φέττελ ή Λεμπ, φρενάρουν καλύτερα από το ABS, η απάντηση είναι 'ΟΚ και ?' -
Ο χρήστης ae70gts έγραψε:
υπαρχουν λοιπον 2 ομαδες αυτοι που υποστηριζουν οτι με abs σταματανε νωριτερα και οι αλλοι που υποστηριζουν το αντιθετο .μεσα σε αυτους ειμαι και εγω.
εφοσον το φρεναρισμα γινεται με ΠΑΛΜΟ σε καμμια περιπτωση δεν μπορει να σταματησει νωριτερα οτι και να λετε ολοι οι γκουρου
στην καλυτερη περιπτωση θα σταματησει ακριβως το ιδιο αυτο θα γινει οταν πλεον εξελιχθουν τοσο πολυ σε καποια γενια δεν ξερω ποια θα ειναι αυτη,που δεν θα το νιωθεις οτι ενεργοποιηται .
το οτι το νιωθεις δεν γινεται ηθελημενα για ξερεις οτι μπαινει .
τι εννοω?
παλια στα δακτυλιδια των ημιαξονιων (απο εκει που περνει εντολη για το ποσο και αν κινειται ο τροχος) τα δοντια ηταν αρκετα αραια μεταξυ τους λογο αργης επεργασιας των τοτε λογισμικων των εγκεφαλων του abs (μεγαλες αποστασεις ακινητοποιησης)
και δυνατο αργης συχνοτητας χτυπημα στο πεταλι του φρενου
συμφωνουμε?
με τα χρονια οσο πυκνωναν τα δοντια στα δακτυλιδια ολα αυτα τα φαινομενα βελτιωνωνταν
μεχρι που εφτασαν να βαζουν μικρα δοντακια μεσα στα ρουλεμαν
αρα εχουμε πλεον μικροτερο χτυπημα στο πεταλι μικροτερη αποσταση ακινητοποιησης και συχνο αλλα πολυ ελαφρο χτυπημα στο πεταλι .
εχετε αναρτησει ενα σωρο επιστημονικες mumbo jumbo και ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ειναι λαθοςαληθεια στους αγωνες γιατι δεν εχουν abs?? λογω βαρους ε???
βεβαια γιατι η γνωμη ειναι πιο ισχυρη απο τις αποδειξεις και τους νομους της φυσικης
-
@ ikehttp://www.bosch-automotivetechnology.com/media/en/specials/abs/pdf_1/abs_brochure_de.pdf
Καλησπερα! Δες λιγο εδω σε παρακαλω και πες μου τοεξης: Η ισορροπια στο οχημα οταν φρεναρει σε οδοστρωμα με δια φορετικο συντελεστη τριβης για δεξιους-αριστερους τροχους επιτυγχανεται με ισο φρεναρισμα ας πουμε δια 4 η το abs απλα προσπαθει να πετυχει το ιδιο ποσοστο ολισθησης και στους 4 τροχους (πχ 10%) εφαρμοζοντας διαφορετικες πιεσεις;
Εγω σαν αποφοιτος λυκειου και βλεποντας στη σελιδα 5 πανω '...different braking pressure to individual wheels.' καταλαβαινω οτι αν πετυχεις το ιδιο ποσοστο περιπου ολισθησης και στους 4 τροχους τοτε πλησιαζεις την ισορροπια ασχετως της δυναμης φρενου που εφαρμοζεται στον καθενα. -
Ενω χωρις abs απο τη μια μερια εχεις βαθμο ολισθησης 100% και 0% απο την αλλη που δεν μπλοκαρει.
-
Ο χρήστης ae70gts έγραψε:
εφοσον το φρεναρισμα γινεται με ΠΑΛΜΟ σε καμμια περιπτωση δεν μπορει να σταματησει νωριτερα οτι και να λετε ολοι οι γκουρου
Πες τα, για να ίσχυε αυτό θα έπρεπε να είναι διαφορετικός ο συντελεστής τριβής ολίσθησης από τον συντελεστή τριβής κύλισης, ΤΡΕΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ δηλαδή.
TheoSalas σαν συνάδελφος απόφοιτος λυκείου σου προτείνω να ρίξεις μια ματιά στις προηγούμενες σελίδες του τόπικ όπου αυτό που ρωτάς έχει απαντηθεί αναλυτικά σε βαθμό αηδίας 40740734207 φορές.
-
ωραιο επιχειρημα και τεκμηριωμενο nitza....
-
σε λιγο θα μας πειτε οτι τα ηλεκτρογκαζα ειναι πιο γρηγορα απο τα ντιζατα ποσο μαλλον απο τα καρμπυρατερια...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
αληθεια στους αγωνες γιατι δεν εχουν abs?? λογω βαρους ε???
Ενας βασικός λόγος είναι ότι το ABS έχει τους αισθητήρες ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως antispin το οποίο, όπως και όλα τα ESP-ειδή, απαγορεύεται αυστηρά σε πάσης μορφής αγώνες.
Ενας άλλος βασικός λόγος είναι ότι η πρόσφυση στους αγώνες είναι πολύ καλύτερη και περισσότερο προβλέψιμη απ΄ό,τι στο δρόμο (ακόμα και τα Μέγαρα, που είναι άθλια πίστα, έχουν πολύ καλύτερο οδόστρωμα από ένα μέσο δρόμο έξω).
Και ένας τρίτος είναι ότι αν είσαι ο Φέττελ μάλλον θα φρενάρεις καλύτερα απ΄ό,τι αν είσαι ο ae70gts (υποθέτω...), πόσο δε μάλλον ο γνωστός κουτσός nass.
Αν δηλαδή το επιχείρημά σου είναι ότι 0.1% των οδηγών, επιπέδου Φέττελ ή Λεμπ, φρενάρουν καλύτερα από το ABS, η απάντηση είναι 'ΟΚ και ?'ακριβως αδερφουλη το ειπες μονος σου δεν συγκρινουμε οδηγικη ικανοτητα μιλαμε για αποδοση τεχνολογιων σε ΚΣ
και περνουμε το καλυτερο αποτελεσμα απο ολες τις δοκιμες consistant data για να βγαζεις πραγματικο αποτελεσμα.σαφως και ολοι εμεις με abs φρεναρουμε καλυτερα .
εγω παντως και ολοι οι ''συναθλητες'' μου οταν μπαινουμε στην αθλια πιστα των μεγαρων οπως λες απενεργοποιουμε το abs οχι οτι ειμαστε fettel βεβαια
αποφασιστε αν το wikiπαιδεια βγαζει σωστα η οχι αποτελεσματα on line και πειραματιστειτε και λιγο με καμποσα αυτοκινητα
γιατι η θεωρια δεν ειναι η ιδια παντα με την πραξη -
+χειροκινητο αβάνς
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
εφοσον το φρεναρισμα γινεται με ΠΑΛΜΟ σε καμμια περιπτωση δεν μπορει να σταματησει νωριτερα οτι και να λετε ολοι οι γκουρου
Πες τα, για να ίσχυε αυτό θα έπρεπε να είναι διαφορετικός ο συντελεστής τριβής ολίσθησης από τον συντελεστή τριβής κύλισης, ΤΡΕΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ δηλαδή.
TheoSalas σαν συνάδελφος*** απόφοιτος λυκείου*** σου προτείνω να ρίξεις μια ματιά στις προηγούμενες σελίδες του τόπικ όπου αυτό που ρωτάς έχει απαντηθεί αναλυτικά σε βαθμό αηδίας 40740734207 φορές.
πολλοι πηγαν λυκειο ....αλλοι πεταγαν αυγα και αλλοι μαθαιναν
πετα κανα τει τουλαχιστον να ψαρωσουμε...
Απότομο φρενάρισμα