-
Ο χρήστης fuorigioco1981 έγραψε:
πάντως (πέρα από την πλάκα) αυτός που θα έπρεπε να το αγοράσει σε αυτή την τιμή....είναι ο ξάδερφος...καταθέτει πινακίδες...και έχει τα πάντα σε ανταλλακτικά με 3Κ !! (αχρείαστα να είναι!)
Η πλάκα ειναι ότι ο εξάδελφος το τράκαρε ήθελε 8000 σερβις,δεν το έφτιαξε και ο κωλος του έδωσε ένας θείος του από το Αμέρικα χρήματα και πήρε το 2006 μοντέλο diesel.βέβαια τώρα έμεινε άνεργος οπότε δεν ξέρω κατά πόσον θα έχει να πληρώνει τέλη,ασφάλειες εισφορά πολυτελειας κλπ! Θεια δικη lol!
Sent from my Desire S using tapatalk!
....Τον 'έφαγες' τον άνθρωπο...!!! μην λες άλλα!
-
Ο χρήστης tiborakos έγραψε:
Γνώριζες ή όχι ότι το κράτος κυνηγάει ανέκαθεν τα ψηλά κυβικά? Που πήγες να μπλέξεις ρε άνθρωπε?
Θα διαφωνήσω...η αλήθεια μάλλον είναι ότι το κράτος κυνηγάει όλα τα κυβικά....απλά στα 'ψηλά' θεωρεί ότι μπορεί να 'βαράει' παραπάνω, οπότε προκύπτει και ο 'Φόρος Πολυτελείας'.
Αυτό που ίσως να πρέπει να απασχολεί όλους, είναι τι θα μηχανευτούν οι αρμόδιοι όταν αυτός ο φόρος (μάλλον) δεν αποδώσει τα αναμενόμενα....γιατί συνηθίζεται τα 'σενάρια' να χτίζονται στο παρελθόν, με προβολή στο μέλλον...και αυτό δουλεύει μόνο στο χαρτί! (ή στον υπολογιστή....)
ΚΑΙ επεκτεινω τη σωστη σκεψη σου....
αφου το κρατος θελει να μαζεψει Χ χρηματα απο τα αυτοκινητα (τελη+εισφορα+τεκμηριο) και μαλλον απετυχε στα 2λιτρα+, ποιο λετε να ειναι το επομενο βημα?...μαλλον 1660 + 1800///και αν αποτυχει και εκει, στα ντηζελ και στα μικρα θα βαλει χερι.,,,μη σου πω οτι θα ευνοησει τα μεγαλα με το σκεπτικο οτι αφου απο εκει δεν τα παιρνω που να χτυπιεμαι, τουλαχιστον θα τα κανω προσιτα και θα τους τα ρουφαω στη βενζινα που εχουν 2-πλη η 3-πλη καταναλωση....και στο καπακι θα δαγκωσω τους μικρους
& τοτε, αυτοι που πηραν 1200 ντηζελ σαν εξυπνοι και λογικοι καταναλωτες, μα πανω απ ολα νοικοκυραιοι, οχι σαν εμας τους αφρονες, ισωσ κληθουν να πληρωνουν 1000 ευρω, ξαφνικα, και αυτοματα θα μετατραπουν σε 'κουφιοκεφαλακηδες¨σαν εμας τωρα?....Και ετσι το συστημα σε κανει ηλιθιο δια νομου στυλ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΖΟΥΜΕ'¨, τωρα εισαι μαγκας, τωρα εισαι δαγκας, κ.ο.κ
μπορει το σκεπτικο μου να ειναι διεστραμμενο, αλλα μηπως και του στουρναρα ειναι καλυτερο?
ακομη χειροτερα ειναι τα πραγματα στα ακινητα διοτι και πιο σοβαρο περιουσιακο στοιχειο ειναι και ΔΕΝ μπορεις να καταθεσεις πινακιδες (τελη και τεκμηρια θα τα σκας, θες δεν θες...και εγω μεσα με ολους μαζι, βεβαια)
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ερώτημα: Ο 'μικρομεσαιος' που του αρεσουν πολυ τα αμαξια, δε δικαιουται να βαλει λεφτα στην ακρη και σε 5-6 χρονια ας πουμε να παρει το 3λιτρο η 4λιτρο η whatever της αρεσκειας του, απο τη στιγμη που μπορει ανετα να πληρωνει βενζινες και σερβις (αναλογα τη χρηση που κανει)?
Δικαιούται και βέβαια δικαιούται. Και σπίτι μπορεί να πούλησε και να το πήρε.
Χαίρομαι που το αντιλαμβάνεσαι. Οπότε, μάλλον το παρακάτω
Τέλος, κλείνοντας, να σου αναφέρω πως το παράδειγμά σου είναι εντελώς λάθος γιατί ξεχνάς να βάλεις στο τραπέζι ένα βασικό παράγοντα. Τι εισόδημα είχε και πως μάζεψε 50-60 χιλιάρικα? Μιλάμε για ΠΕΝΗΝΤΑ ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ όχι πεντ'έξι.
δεν το πολυσκέφτηκες πριν το γράψεις, ε?
Το θέμα είναι αυτό που λέει ο Ζεύς. Ότι πήγαινε γυρεύοντας όταν αγόρασε 4λτ αυτοκίνητο...πως να το κάνουμε.
Έτσι....
Και συμπληρώνω:
- Γυρεύοντας πήγαινε κι αυτός που έχτισε ή αγόρασε ένα ωραίο σπίτι για να μείνει με την οικογένεια του όταν μπρούσε να το κάνει και τώρα τον έχουν γ@μήσει στα χαράτσια.
- Γυρεύοντας πήγαινε όποιος δεν είχε προβλέψει την οικονομική κατάσταση η οποία έγινε αφορμή να μπουν όλοι αυτοί οι 'φόροι'.
- Γυρεύοντας πήγαινε όποιος εμπιστέυθηκε το κράτος και πίστεψε ότι είναι κράτος δικαίου που σέβεται το Σύνταγμά του.
Τι εύκολο που είναι να λες ότι κάποιος 'πήγαινε γυρεύοντας' τελικά!
Χροοοονια τώρα γνωρίζουμε ότι το κράτος τα αυτοκίνητα 'υψηλού' κυβισμού τα σκίζει...τώρα το μάθαμε? Τώρα ανακαλύψαμε το τροχό? Τώρα πέσαμε από τα σύννεφα?
Το είχες φανταστεί, προφανώς, όταν έπαιρνες 2λιτρο ότι θα ξημέρωνε μια μέρα, όχι πολύ μακριά, που το κράτος θα σου ζητούσε να του πληρώνεις κάπου ένα χιλιάρικο το χρόνο για να σου επιτρέπει να έχεις πινακίδες.
Ο 'τροχός' δεν είναι ότι το κράτος μας τα αυτοκίνητα 'υψηλού' κυβισμού τα σκίζει. Σιγά το τραγικό σκίσιμο που ήταν να πληρώνεις μέχρι 580 ακόμα και για 8000 κυβικά τέρας.
Ο 'τροχός' είναι ότι το κράτος μας είναι κουτοπόνηρο και δε σέβεται τίποτα. -
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
αφου το κρατος θελει να μαζεψει Χ χρηματα απο τα αυτοκινητα (τελη+εισφορα+τεκμηριο) και μαλλον απετυχε στα 2λιτρα+, ποιο λετε να ειναι το επομενο βημα?...μαλλον 1660 + 1800///και αν αποτυχει και εκει, στα ντηζελ και στα μικρα θα βαλει χερι.,,,μη σου πω οτι θα ευνοησει τα μεγαλα με το σκεπτικο οτι αφου απο εκει δεν τα παιρνω που να χτυπιεμαι, τουλαχιστον θα τα κανω προσιτα και θα τους τα ρουφαω στη βενζινα που εχουν 2-πλη η 3-πλη καταναλωση....και στο καπακι θα δαγκωσω τους μικρους
& τοτε, αυτοι που πηραν 1200 ντηζελ σαν εξυπνοι και λογικοι καταναλωτες, μα πανω απ ολα νοικοκυραιοι, οχι σαν εμας τους αφρονες, ισωσ κληθουν να πληρωνουν 1000 ευρω, ξαφνικα, και αυτοματα θα μετατραπουν σε 'κουφιοκεφαλακηδες¨σαν εμας τωρα?....Και ετσι το συστημα σε κανει ηλιθιο δια νομου στυλ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΖΟΥΜΕ'¨, τωρα εισαι μαγκας, τωρα εισαι δαγκας, κ.ο.κ
Πρόσεξε γιατί θα λένε μετά ότι τους δίνεις ιδέες...
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
...δεν το πολυσκέφτηκες πριν το γράψεις, ε?Μάλλον μπερδεύτηκες, μια χαρά το σκέφτηκα. Ό,τι θέλει μπορεί να κάνει κάποιος...σου έγραψα, ας πουλήσει και σπίτι για να πάρει 5λτ jeep όσα κι αν έβγαζε το μήνα. Αλλά για να μάζεψε κάποιος 50.000 για να πάρει αμάξι η λογική λέει ότι έβγαζε τουλάχιστον άλλα τόσα οπότε έχει αποταμιεύσει αρκετά και λογικά δε θα του δημιουργήσει πρόβλημα η τρέχων φορολογία.
Δε πάει να πει όμως ότι αμφότεροι δε πήγαιναν γυρεύοντας.
Το είχες φανταστεί, προφανώς, όταν έπαιρνες 2λιτρο ότι θα ξημέρωνε μια μέρα, όχι πολύ μακριά, που το κράτος θα σου ζητούσε να του πληρώνεις κάπου ένα χιλιάρικο το χρόνο για να σου επιτρέπει να έχεις πινακίδες.
Θες την αλήθεια?
Και ήθελα και μπορούσα να πάρω 3λτ αλλά δε ρίσκαρα και δε θα ρισκάρω. Απλό.
Ούτε προφήτης ήμουν, ούτε το είχα φανταστεί. Απλά δε πήγα γυρεύοντας...
Εσύ Νικόλα μπορεί να πιστεύεις ότι αν κάποιος πήρε jeep 5.000 κυβικών ορθώς έπραξε, εγώ πιστεύω ότι πήγαινε γυρεύοντας ανεξαρτήτως εισοδήματος ή πόθεν έσχες
Για άλλη μια φορά δε θα συμφωνήσουμε, δε πειράζει.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
...δεν το πολυσκέφτηκες πριν το γράψεις, ε?
Μάλλον μπερδεύτηκες, μια χαρά το σκέφτηκα. Ό,τι θέλει μπορεί να κάνει κάποιος...σου έγραψα, ας πουλήσει και σπίτι για να πάρει 5λτ jeep όσα κι αν έβγαζε το μήνα. Αλλά για να μάζεψε κάποιος 50.000 για να πάρει αμάξι η λογική λέει ότι έβγαζε τουλάχιστον άλλα τόσα οπότε έχει αποταμιεύσει αρκετά και λογικά δε θα του δημιουργήσει πρόβλημα η τρέχων φορολογία.
-
Δεν είναι θέμα 'να του δημιουργήσει πρόβλημα' Νίκο. Κι εμένα μπορεί να μη μου δημιουργεί πρόβλημα [οικονομικής φύσεως προφανώς] να σκάω ακόμα και 5 χιλιάρικα χαράτσι για το αμάξι μου κάθε χρόνο από τη στιγμή που μπορώ και βάζω πάνω από τόσα στην άκρη, αλλά όχι κι ότι θα το δεχτώ χωρίς κουβέντα και θα κάτσω σε μια γωνία 'να κάνω την αυτοκριτική μου'.
-
Μάλλον εσύ μπερδεύτηκες. Αν όχι, πρέπει να σου κάνει τρομερή εντύπωση το να μπόρεσε κάποιος με 5-6 χρόνια δουλειάς να πάρει αμάξι των 50Κ χωρίς να έχει άλλα τόσα στην άκρη διότι ξέρει ότι θα του κοστίζει 3-4 χιλιάρικα το χρόνο να το κινεί, να το ασφαλίζει και να του κάνει σέρβις, και κάτι ακόμα για τέλη (άντε 700-800 αν όχι 4-5 κατοστάρικα που ήταν όταν το πήρε) και έχει μια σταθερή δουλειά.
Δεν αντιλαμβάνεσαι, επίσης, ότι κάθε άνθρωπος έχει τις προτεραιότητές του. Άλλος έχει οικογένεια, άλλος δεν έχει και τα 'τρώει΄όλα μόνος του. Άλλος μπορεί να γουστάρει να δίνει τα 3/4 απ' όσα βγάζει απ' τη δουλειά του σε ταξίδια, μπουζούκια, γλέντια, κλπ, άλλος γουστάρει να τα δίνει σε αμάξια, μετατροπές, track days, και τα συναφή. Άλλος μπορεί να μη δουλεύει καν και να ξοδεύει μόνο από τα 'έτοιμα'. Αυτό που εσύ αποκαλείς 'λογική' (το να 'έβγαζε τουλάχιστον άλλα τόσα') είναι τόσο άκυρο όσο ήταν και η λογική των τεκμηρίων πριν από μια 10ετία, κατά την οποία για να έχεις στην κατοχή σου ένα 2λιτρο 'προφανώς' (...) έβγαζες κάθε χρόνο τουλάχιστον 20.500 μόνο και μόνο λόγω των κυβικών του κινητήρα του (λογικότατο, έ?).
Δε πάει να πει όμως ότι αμφότεροι δε πήγαιναν γυρεύοντας.
Σου εξήγησα ποιος πάει γυρεύοντας στη σημερινή Ελλάδα.
Το είχες φανταστεί, προφανώς, όταν έπαιρνες 2λιτρο ότι θα ξημέρωνε μια μέρα, όχι πολύ μακριά, που το κράτος θα σου ζητούσε να του πληρώνεις κάπου ένα χιλιάρικο το χρόνο για να σου επιτρέπει να έχεις πινακίδες.
Θες την αλήθεια?
Και ήθελα και μπορούσα να πάρω 3λτ αλλά δε ρίσκαρα και δε θα ρισκάρω. Απλό.
Ούτε προφήτης ήμουν, ούτε το είχα φανταστεί. Απλά δε πήγα γυρεύοντας...Κρίνοντας εκ του αποτελέσματος, πήγες γυρεύοντας, γιατι τώρα κι εσύ το τρως το αγγούρι το οποίο δεν είχες φανταστεί ότι θα ερχόταν προς το μέρος σου. Απλά για την ώρα κουτσά-στραβά μπορείς να το χωνέψεις.
Εσύ Νικόλα μπορεί να πιστεύεις ότι αν κάποιος πήρε jeep 5.000 κυβικών ορθώς έπραξε, εγώ πιστεύω ότι πήγαινε γυρεύοντας ανεξαρτήτως εισοδήματος ή πόθεν έσχες
Για άλλη μια φορά δε θα συμφωνήσουμε, δε πειράζει.
Όντως δεν πειράζει.
Αλλά δε με διαβάζεις προσεκτικά.
Ο μόνος που πραγματικά 'ορθώς έπραξε' σε αυτή τη χώρα είναι αυτός ποιυ δεν έχει κανένα περιουσιακό στοιχείο στο όνομά του και δεν έχουν από που να τον πιάσουν για να τον σκίσουν.Από εκεί και περα δεν έχει κανένα νόημα να ερχόμαστε σε αυτή τη συζήτηση για να κατηγορήσουμε αυτόν που γουστάρει τα αμάξια και πήρε ένα αμάξι Χ κυβικών που ΜΠΟΡΟΥΣΕ να συντηρήσει και τώρα του το βγάζουν ξινό με 100% παράλογα και ληστρικά χαράτσια. Διότι με δεδομένη την κουτοπονηριά του κράτους ΟΛΟΙ ΜΑΣ μπορεί να το φάμε το αγγούρι.
Πάντως, ένα πράγμα μου κάνει εντύπωση... Μονίμως αναφέρεσαι σε αυτούς που πήραν ΙΧ με 'πολλά κυβικά' με άπεριες δόσεις, για τους 'λάθος λόγους'... Από τέτοιους έχεις την εντύπωση ότι αποτελείται, κατά κύριο λόγο, το 4Τ forum? Ή απλά, σε αντίθεση π.χ. μ' εμένα, έχεις υπερβολικά πολλούς τέτοιους στον κοινωνικό σου κύκλο?....
-
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
...δεν το πολυσκέφτηκες πριν το γράψεις, ε?
Μάλλον μπερδεύτηκες, μια χαρά το σκέφτηκα. Ό,τι θέλει μπορεί να κάνει κάποιος...σου έγραψα, ας πουλήσει και σπίτι για να πάρει 5λτ jeep όσα κι αν έβγαζε το μήνα. Αλλά για να μάζεψε κάποιος 50.000 για να πάρει αμάξι η λογική λέει ότι έβγαζε τουλάχιστον άλλα τόσα οπότε έχει αποταμιεύσει αρκετά και λογικά δε θα του δημιουργήσει πρόβλημα η τρέχων φορολογία.
Δε πάει να πει όμως ότι αμφότεροι δε πήγαιναν γυρεύοντας.
Το είχες φανταστεί, προφανώς, όταν έπαιρνες 2λιτρο ότι θα ξημέρωνε μια μέρα, όχι πολύ μακριά, που το κράτος θα σου ζητούσε να του πληρώνεις κάπου ένα χιλιάρικο το χρόνο για να σου επιτρέπει να έχεις πινακίδες.
Θες την αλήθεια?
Και ήθελα και μπορούσα να πάρω 3λτ αλλά δε ρίσκαρα και δε θα ρισκάρω. Απλό.
Ούτε προφήτης ήμουν, ούτε το είχα φανταστεί. Απλά δε πήγα γυρεύοντας...
Εσύ Νικόλα μπορεί να πιστεύεις ότι αν κάποιος πήρε jeep 5.000 κυβικών ορθώς έπραξε, εγώ πιστεύω ότι πήγαινε γυρεύοντας ανεξαρτήτως εισοδήματος ή πόθεν έσχες
Για άλλη μια φορά δε θα συμφωνήσουμε, δε πειράζει.
Προσωπικά θεωρώ ότι η έννοια εξ αρχής του φόρου πολυτελείας είναι μία έννοια απεχθής όταν αυτή στηρίζεται σε ένα μέγεθος που δεν είναι άλλο πλην του χρήματος.
Ο υποψιασμένος δεν αγοράζει αυτοκίνητο, σπίτι ή ακίνητη περιουσία γιατί γνωρίζει ότι θα τον πιάσει το κράτος. Θα μετατρέψει τον πλούτο του, σε Vacheron Constantin, Piaget, δακτυλίδια με διαμάντια πολλών καρατίων, σαλέ στην Ελβετία και θα κινείται με ένα ωραίο αμαξάκι leasing.
Αν κάποιος γουστάρει να ακούει έναν V8 πολλών κυβικών ιντσών να γουργουρίζει είναι δικαίωμα του και είναι δικαίωμα του που στην αγορά είχε πληρώσει πανάκριβα γιατί πέραν του ΦΠΑ είχε ακόμα και με μειώσεις να πληρώσει έναν διόλου ευκαταφρόνητο ποσό ως ΕΤΤ και κάθε χρόνο ήξερε ότι θα πληρώσει πολύ περισσότερα τέλη κυκλοφορίας-ακινησίας από κάποιον άλλο που τα λεφτά του θα τα έδινε για ένα Gerald Genta αγοράζοντας το μάλιστα στην Ελβετία χωρίς να πληρώσει ούτε ένα € φόρο στην Ελληνική πολιτεία.
Και να για πω την αλήθεια τώρα. Το φόρο αλληλεγγύης δεν τον είχα φανταστεί. Και μάλιστα στην απλή κατοχή σε ένα όχημα (όπως σήμερα) και όχι στην χρήση.
-
@ nidosan (βαριέμαι να κάνω ένα-ένα quote).
Εσύ αν μπορούσες να καλύψεις το κόστος κτήσης του οχήματος, θα αγόραζες 4λτ jeep?
Μπορεί κάλλιστα ο καθένας να μάζεψε όσα ήθελε για να πάρει ό,τι ήθελε. Όμως δε μπορώ να δεχθώ ότι δε γνώριζε τη παράλογη φορολογική νοοτροπία του κράτους στα υψηλά κυβικά. Κι εφόσον λοιπόν σαν προτεραιότητα που λες έβαλε το 4λτ jeep για να μεταφέρει την οικογένειά του, τώρα ας το συντηρήσει.
Και βέβαια πήγα γυρεύοντας κι εγώ, δε βγάζω τον εαυτό μου απ'έξω. Όμως θα μπορούσαν τα πράγματα να ήταν χειρότερα αν τσιμπούσα το 3λτ Z4 Coupe που μου είχε πάρει τα μυαλά.
Όμως βλέπω πως έχεις την εντύπωση ότι προσπαθώ να σου δικαιολογήσω τη παράλογη φορολογία του κράτους. Κάνεις λάθος. Δεν είναι αυτός ο σκοπός μου.
Στην υπερβολή του 'θέλω 4λτ jeep για να μεταφέρω με ασφάλεια την οικογένεια' αναφέρομαι και μετά κατηγορούμε το κράτος λες κι αυτό μας έβαλε το μαχαίρι στο λαιμό να πάρουμε τόσα κυβικά.
Λες και τα 2λτ είναι χάροι και δε παρέχουν καμία ασφάλεια...
-
Να δούμε του χρόνου πάνω σε τι νούμερα θα μιλάμε.
Απ' ότι φαίνεται είναι απόλυτα λογικό να ανέβει κι άλλο ο φόρος σε όλα...
και όσοι δεν πληρώνουν τέλη ή φόρο πολυτελείας να ετοιμάζονται. -
Δηλαδη αν η Jeep βγαζει το Cherokee σε δυο εκδοσεις 3.7 και 4.2 μονο, κι εγω ειμαι κ!@$%!@ς με το συγκεκριμενο αυτοκινητο, πρεπει να παρω Audi επειδη ειναι μονο 2.0?
Επισης αυτο το 4λιτρο θηρειο ποσο κοστιζε και ειμαι παραλογος που το πηρα, ενω καποιος που εδωσε 80+Κ για μια Ε250CGI ειναι λογικος επειδη ειναι μονο 1.8? Καπου μπαζει η θεωρια...δεν γινεται να διαχωριζουμε τα πολυτελη απο τα μη αυτοκινητα απο ενα τεχνικο χαρακτηριστικο, το οποιο κιολας ειδικα στο παρελθον δεν επαιζε κανενα ρολο για τους κατασκευαστες (το ζητημα ηταν παντα η αποδοση κι οχι τα κυβικα, απλα πριν την τουρμπολαιλαπα πηγαιναν παρεα τα δυο τους) -
Αφού Κωνσταντίνε έτσι τα διαχωρίζει αυτό το κράτος που ζούμε, πως εμείς θα τα διαχωρίσουμε διαφορετικά τη στιγμή που κάνεις τους υπολογισμούς σου και παίρνεις τις αποφάσεις σου;
Sent via mobile device
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Μπορεί κάλλιστα ο καθένας να μάζεψε όσα ήθελε για να πάρει ό,τι ήθελε. Όμως δε μπορώ να δεχθώ ότι δε γνώριζε τη παράλογη φορολογική νοοτροπία του κράτους στα υψηλά κυβικά. Κι εφόσον λοιπόν σαν προτεραιότητα που λες έβαλε το 4λτ jeep για να μεταφέρει την οικογένειά του, τώρα ας το συντηρήσει.
- Για να θυμηθούμε τι γνώριζε και για ποια 'παράλογη φορολογική νοοτροπία του κράτους στα υψηλά κυβικά' μιλάς, σου κάνω quote τι ίσχυε πριν από 10 χρόνια (ή θες να παω πιο πίσω?) όσον αφορά τους φόρους κυκλοφορίας:
*Tα τέλη κυκλοφορίας I.X. επιβατικών αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και τροχόσπιτων διαμορφώνονται για το 2003 ως εξής: από 51 κ.ε. έως 300 κ.ε. 13 ευρώ, από 301 κ.ε. έως 785 κ.ε. 33 ευρώ, από 786 κ.ε. έως 1.357 κ.ε. 81 ευρώ, από 1.358 κ.ε. έως 1.928 κ.ε. 146 ευρώ, από 1.929 έως 2.357 κ.ε. 323 ευρώ από 2.358 κ.ε. και άνω 420 ευρώ.
*Ο,τι και να έχεις με πάνω από 2.358cc πληρώνεις 420 ευρώ...
Δεν ξέρω αν εσύ αυτό το θεωρούσες 'παράλογη φορολογική νοοτροπία' - προσωπικά το θεωρούσα σούπερ-ευνοϊκό για τα 'υψηλά κυβικά'.2 Κάτι πρέπει να έχει πάθει η οθόνη μου, γιατί πάνω από τα γραφόμενά σου (ειδικά εκείνο το '...τώρα ας το συντηρήσει') αιωρείται με μεγάλα χρωματιστά γράμματα το 'ΝΑ ΨΟΦΙΗΣΕΙΗ ΚΑΤΣΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΩ ΗΘΕΛΑ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΠΗΡΑ'...
Θα κάνω κανένα restart μπας και φτιάξει....
Όμως βλέπω πως έχεις την εντύπωση ότι προσπαθώ να σου δικαιολογήσω τη παράλογη φορολογία του κράτους. Κάνεις λάθος. Δεν είναι αυτός ο σκοπός μου.
Στην υπερβολή του 'θέλω 4λτ jeep για να μεταφέρω με ασφάλεια την οικογένεια' αναφέρομαι και μετά κατηγορούμε το κράτος λες κι αυτό μας έβαλε το μαχαίρι στο λαιμό να πάρουμε τόσα κυβικά.- Υπερβολή είναι οι φόροι, όχι το να ήθελε κάποιος την ασφάλεια κλπ που του προσέφερε ένας μεγαλύτερος κινητήρας. Μη μπερδεύεσαι.
- Δε θα έπρεπε να κατηγορούμε το κράτος, πιστεύεις, που φέρεται σαν κοινός απατεώνας?
Το σωστό και αυτό που ισχύει παντού είναι ή όχι να ξέρεις περίπου τι τέλη θα πληρώνεις σε ένα αρκετά μεγάλο βάθος χρόνου όταν αγοράζεις ένα αμάξι? Έχεις καταλάβει ότι μιλάμε για διαφορά στη φορολογία που αγγίζει τη ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΜΕΓΕΘΟΥΣ σε σχέση με πριν μερικά χρόνια για κάποιες κατηγορίες?
Φυσικά και δε μας έβαλε το μαχαίρι στο λαιμό. Αν σου βάλει όμως εσένα αύριο στο 2λιτρο τους φόρους που σήμερα έχει βάλει στο 4λιτρο, τι θα λες? Ότι απλά ήσουν πολύ μ@λάκας που το πήρες χωρίς στην πραγματικότητα να το χρειάζεσαι?
Και, εν πάση περιπτώσει ρε φίλε, δεν καταλαβαίνω τη μανία που σε έχει πιάσει εναντίων όσων πήραν κάτι με 4 λτ και τώρα τους έχουν σκίσει. Χαλάρωσε λίγο, κάνει μπαμ ότι το απολαμβάνεις!
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
*Tα τέλη κυκλοφορίας I.X. επιβατικών αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και τροχόσπιτων διαμορφώνονται για το 2003 ως εξής: από 51 κ.ε. έως 300 κ.ε. 13 ευρώ, από 301 κ.ε. έως 785 κ.ε. 33 ευρώ, από 786 κ.ε. έως 1.357 κ.ε. 81 ευρώ, από 1.358 κ.ε. έως 1.928 κ.ε. 146 ευρώ, από 1.929 έως 2.357 κ.ε. 323 ευρώ από 2.358 κ.ε. και άνω 420 ευρώ.
*Ο,τι και να έχεις με πάνω από 2.358cc πληρώνεις 420 ευρώ...
Δεν ξέρω αν εσύ αυτό το θεωρούσες 'παράλογη φορολογική νοοτροπία' - προσωπικά το θεωρούσα σούπερ-ευνοϊκό για τα 'υψηλά κυβικά'.:δλδ δεν τους ετρωγε ο λοκος τους? Και καλα αφου τελικα δεν τους ετρωγε ο λοκος τους,τοσο δυσκολο ηταν να μαντεψουν οτι θα 3πλασιαστουν τα τελη κυκλοφοριας+ εκτακτη εισφορα μετα απο 10 χρονια?
2 Κάτι πρέπει να έχει πάθει η οθόνη μου, γιατί πάνω από τα γραφόμενά σου (ειδικά εκείνο το '...τώρα ας το συντηρήσει') αιωρείται με μεγάλα χρωματιστά γράμματα το 'ΝΑ ΨΟΦΙΗΣΕΙΗ ΚΑΤΣΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΩ ΗΘΕΛΑ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΠΗΡΑ'...
Θα κάνω κανένα restart μπας και φτιάξει.... :
μην παιδευεσαι τσαμπα,το εκανα 10 φορες ρισταρτ,αλλα εξακολουθει και εμενα να μου το δειχνει.
Και, εν πάση περιπτώσει, δεν καταλαβαίνω τη μανία που σε έχει πιάσει εναντίων όσων πήραν κάτι με 4 λτ και τώρα τους έχουν σκίσει. Χαλάρωσε λίγο, κάνει μπαμ ότι το απολαμβάνεις.
Μα γιατι το λες αυτο? Ρωτα τον τι τελη θα εχει το 2λιτρο το 2023 και αν θα εχει εκτακτη εισφορα και ποσο θα ειναι αυτη,να δεις οτι εαν εισαι ξυπνιος ειναι ευκολο να υπολογιστει.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
2 Κάτι πρέπει να έχει πάθει η οθόνη μου, γιατί πάνω από τα γραφόμενά σου (ειδικά εκείνο το '...τώρα ας το συντηρήσει') αιωρείται με μεγάλα χρωματιστά γράμματα το 'ΝΑ ΨΟΦΙΗΣΕΙΗ ΚΑΤΣΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΩ ΗΘΕΛΑ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΠΗΡΑ'...
Θα κάνω κανένα restart μπας και φτιάξει.... :
μην παιδευεσαι τσαμπα,το εκανα 10 φορες ρισταρτ,αλλα εξακολουθει και εμενα να μου το δειχνει.
Έτσι είναι και στο δικό σου?
-
Ακριβως ιδια γραμματοσειρα και χρωματα!
-
Νίκο το θεωρώ απαράδεκτο εκ μέρους σου να φτάνεις σε τέτοια συμπεράσματα επειδή εκφράζω μια διαφορετική άποψη από τη δική σου, την οποία τη στηρίζω και με επιχειρήματα.
Δεν είμαι χαιρέκακος όπως με χαρακτηρίζεις, δεν είναι στο χαρακτήρα μου και σου ζητώ να ανακαλέσεις. Κάνουμε συζήτηση κι εσύ το γυρνάς στο προσωπικό.
Δε μου απάντησες όμως, εσύ γιατί δε πήρες αυτοκίνητο με 4.000 κυβικά?
Δεν έχω καμία διάθεση να το συνεχίσω, τη στιγμή μάλιστα που δε πρόκειται να συμφωνήσουμε, αλλά κάθεσαι και μου απαντάς λέξη προς λέξη σε ό,τι γράφω. Είναι δυνατόν μετά να μη πάρεις απάντηση? Σου απαντώ και μου λες ότι μ'έχει πιάσει μανία. ...καμία μανία δε με έχει πιάσει. Συζήτηση (υποτίθεται) κάνουμε.
Για να σου απαντήσω σε γενική βάση, δες τα τέλη του 2003 πως άρχιζαν να παίρνουν την ανηφόρα τα επόμενα χρόνια, δες και τους φόρους σε ΕΤΤ για οτιδήποτε άνω των 2.000 κυβικών, τη ποσοστιαία διαφορά σε τέλη (ακόμα και το 2003) μεταξύ 1,4 και 2+, τα τεκμήρια που υπήρχαν παλαιότερα και βγάλε συμπέρασμα. Δηλαδή δεν ήξερες εσύ ότι το κράτος φορολογούσε ανέκαθεν περισσότερο τα υψηλά κυβικά? Τώρα το έμαθες? Ξεγελάστηκες?
Τέλος, σου έγραψα ξεκάθαρα ότι το κράτος είναι βλαμμένο και βάζει ό,τι (παράλογους και ηλίθιους) φόρους θέλει, δε το δικαιολογώ κι εσύ στην ουσία μου λες ότι ο κοσμάκης που πήρε αμάξι με 4.000 κυβικά δεν έχει μερίδιο ευθύνης.
ΟΚ, εντάξει...έχεις δίκιο. Happy now?
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Και, εν πάση περιπτώσει ρε φίλε, δεν καταλαβαίνω τη μανία που σε έχει πιάσει εναντίων όσων πήραν κάτι με 4 λτ και τώρα τους έχουν σκίσει.
εδω εμεις οι ιδιοι που πηραμε τα 4-λιτρα μουτζωνουμε τις μουρες μας στον καθρεφτη καθημερινα, γιατι να μη μας κανει το ιδιο ο καθε 2-λιτρος?
Καλα κανουν και μας κοροιδευουν οι νοικοκυραιοι, οι γατοι και οι ψυλλιασμενοι, ενω εμεις πηγαμε σαν τους εβραιους στο Αουσβιτσ... -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Νίκο το θεωρώ απαράδεκτο εκ μέρους σου να φτάνεις σε τέτοια συμπεράσματα επειδή εκφράζω μια διαφορετική άποψη από τη δική σου, την οποία τη στηρίζω και με επιχειρήματα.Δεν είμαι χαιρέκακος όπως με χαρακτηρίζεις, δεν είναι στο χαρακτήρα μου και σου ζητώ να ανακαλέσεις. Κάνουμε συζήτηση κι εσύ το γυρνάς στο προσωπικό.
Συζήτηση κάνουμε, και αυτό που σου λέω (εντελώς φιλικά ) είναι ότι αυτά που γράφεις 'εκπέμπουν' κατά τη γνώμη μου (κι απ' ότι φαίνεται και άλλων ) το 'να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα' και το 'καλά να πάθουν όσοι αγόρασαν παραπάνω κυβικά από αυτά που αγόρασα εγώ'. Γνώμη μου είναι, την οποία επιβεβαιώνεις σχεδόν με τα μισά σου ποστ σ' αυτό και σε άλλα σχετικά thread.
Δε μου απάντησες όμως, εσύ γιατί δε πήρες αυτοκίνητο με 4.000 κυβικά?
θα σου απαντήσω.
- Γιατί οδήγησα αυτό που έχω τώρα και ερωτεύτηκα το στήσιμό του
- Γιατί ήθελα κάτι μικρό σε διαστάσεις (όχι οικογενειακό) και σχετικά οικονομικό σε απλές μετακινήσεις (με 1100 κιλά βάρος μια χαρά κατανάλωση έχει για 2λιτρο)
- Γιατί δε μπορύσα να περιμένω να βάλω κι άλλα χρήματα στην άκρη για αμάξι και να πάρω κάτι πιο δυνατό όταν άλλαξα δουλειά και μου πήραν το εταιρικό
- Γιατί δεν έβγαζα αρκετά για να καλύψω τα τεκμήρια που συνέχιζαν να ισχύουν για τα >2000cc
Σου κάνουν αυτά ή θες κι άλλα?
Για να σου απαντήσω σε γενική βάση, δες τα τέλη του 2003 πως άρχιζαν να παίρνουν την ανηφόρα τα επόμενα χρόνια, δες και τους φόρους σε ΕΤΤ για οτιδήποτε άνω των 2.000 κυβικών, τη ποσοστιαία διαφορά σε τέλη (ακόμα και το 2003) μεταξύ 1,4 και 2+, τα τεκμήρια που υπήρχαν παλαιότερα και βγάλε συμπέρασμα. Δηλαδή δεν ήξερες εσύ ότι το κράτος φορολογούσε ανέκαθεν περισσότερο τα υψηλά κυβικά? Τώρα το έμαθες? Ξεγελάστηκες?
Έλεος ρε Νικο! Τι κωλοτούμπες είναι αυτές?
Τώρα το ότι 'το κράτος ανέκαθεν έσκιζε τα υψηλού κυβισμού' και το 'Τι εισόδημα είχε και πως μάζεψε 50-60 χιλιάρικα? Μιλάμε για ΠΕΝΗΝΤΑ ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ όχι πεντ'έξι', που έγραφες, έγινε '*δεν ήξερες ότι το κράτος φορολογούσε ανέκαθεν **περισσότερο *τα υψηλά κυβικά'
Τι σημασία έχει αν τα φορολογούσε 'περισσότερο' ρε φίλε? Αν δηλαδή τα 1400 πλήρωναν 100 ευρώ τέλη, τα 1600 πλήρωναν 105, τα 1800 110, τα 2000 115, κι από εκει και πάνω όλα 120, θα έπρεπε να με προβληματίσει το ότι τα 5000 κυβικά πληρώνουν περισσότερα τέλη από τα 2000?!... Πώς το βλέπεις?
Αν δε θες να παραδεχτείς ότι τα τέλη πριν από 10 χρόνια ήταν μια χαρά ΕΙΔΙΚΑ για τα 'θηρία' σε κυβικά, πρόβλημά σου.
Τα περί ΕΤΤ (που αφορούν την αγορά μόνο) και ποσοστιαίας διαφοράς σε τέλη κυκλοφορίας δε βοηθούν την 'επιχειρηματολογία' σου. Και τα 5 ευρώ είναι 400% περισσότερα από το 1 ευρώ, so what αν εκεί που πλήρωνες 1 ευρώ τέλη στο πάνε σιγά-σιγά στα 5?!
Τέλος, σου έγραψα ξεκάθαρα ότι το κράτος είναι βλαμμένο και βάζει ό,τι (παράλογους και ηλίθιους) φόρους θέλει, δε το δικαιολογώ κι εσύ στην ουσία μου λες ότι ο κοσμάκης που πήρε αμάξι με 4.000 κυβικά δεν έχει μερίδιο ευθύνης.
Τι σημασία έχει ρε άνθρωπε αν έχει 'μερίδιο ευθύνης' κι αυτός που πιάστηκε κορόιδο, όταν το βασικό μας πρόβλημα αυτή τη στιγμή είναι ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΙΑΝΕΙ ΚΟΡΟΪΔΟ και ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ ΤΙΜΙΟ?
Να σου κάνω το χατήρι όμως. Έχει 'μερίδιο ευθύνης'. Όσο 'μερίδιο ευθύνης' θα έχεις κι εσύ αν σου κάνουν κι εσένα πουστιά και σου βάλουν στο 2λιτρο τους φόρους πολυτελείας που τώρα έχουν βάλει στα 4λιτρα.
Ή μήπως έχεις την εντύπωση ότι αν πάρουν ΟΛΟΙ οι Έλληνες αμάξι με κινητήρα το πολύ μέχρι 1.8Τ, δε θα πιάσει κορόιδο το κράτος όλους αυτούς που πήραν 1.6 & 1.8? Μετά τι θα έρχεσαι να γράφεις? Ότι 'ναι αλλά κι αυτοί έχουν μερίδιο ευθύνης, γιατί έβλεπαν εδώ και 5 χρόνια ότι ανεβαίνουν τα τέλη!'...
Την 'αυτοκριτική' του δε νομίζω πως χρειάζεται εσένα να του το πεις για να την κάνει αυτός που πιάστηκε κορόιδο.
-
Οταν προχωρας στην αγορά ενός αγαθού κοιτάς πρώτα τον πάτο της τσέπης σου ... Εχει;;
Επειτα κοιτάς τα μηνύματα του εξωτερικού περιβάλλοντος ... Θετικοί οι οιωνοι;;
Τέλος τα βάζεις κάτω και κανείς μια μίνι αξιολόγηση επένδυσης ... Με βγάζει αν πέσει ο μισθός μου ; Αν αυξηθεί η φορολογία ; Αν και τα 2;;Τώρα στα της φορολογίας ...
Ναι είναι παράλογη , ναι είναι ηλίθια , αλλά ποτέ ήταν λογική στο ελλαδατο και το κυριότερο ποτέ υπήρχε εύνοια στα πολλά cc.......?..Στην τελική άλλη χώρα έχει ακραία φορολογία στα φάρμακα , άλλη στα τσιγάρα κλπ κλπ ... Δεν είδα κανέναν Γερμανό να γκρίνια ζει που στο Μόναχο η ασπιρίνη (της μπαγιερ) έχει 2,5+ και στην Καλαμάτα 0,70 €...
Ξανά... Λίγη αυτοκριτική από όλους μας δεν έβλαψε κανέναν ...
-
Παντως εγω το 2005 που πηρα το αυτοκινητο μεχρι και το 2007 πληρωνα 460 αν θυμαμαι καλα. Το 2008 εγιναν 580, μετα εγιναν 812 (μαζι με την εκτακτη), ο καλος μας ΓΑΠ τα μειωσε οπως ειχε υποσχεθει στα 800 (και τι δεν κανεις με 12 ολοκληρα ευρω!) και μετα πηγαν 880 + 275 εκτακτη, τωρα ειναι 880 και του χρονου 880+930...Τι ακριβως θα επρεπε να προβλεψω?
Οτι οσο θα πεφτει η αξια του οχηματος θα πληρωνω περισσοτερα στο κρατος για να εχω πινακιδες? Οτι οταν εμενα για 15000km η χρηση του 2012 (και με 100αρα μονο βενζινη 1,8-1,9 το λιτρο) μου κοστισε πραγματικα 5049,14 ευρω μαζι με τα τελη (880+275) το κρατος θα το κοστολογει 2 πλασια (9300 λογω 5ετιας)? Ευτυχως μπορω και τα δινω, αλλα δεν σημαινει οτι θα πρεπει να το δεχομαι αδιαμαρτυρητα...ουτε να ακουω οτι τα θελε ο κωλος μου. Αστεια πραγματα...
Φόρος Πολυτελείας 2013