Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    NEW VOLVO S40 1,6
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. NEW VOLVO S40 1,6
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    22
    44
    216
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      loykakis-nikos last edited by

      ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ VOLVO S40 ΣΤΑ 1600 Κ.Ε. Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΜΕ ΤΙΜΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΑ 20.900 ΕΥΡΩ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΔΕΛΕΑΣΤΙΚΗ ΑΝ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΤΙΜΕΣ ΠΑΙΖΟΥΝ Α3, 147, GOLF K.A. TO MONO ΠOY ME ΠΡOΒΛΗΜATIZEI EINAI H ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ TOY KINHTHΡA NA KINHΣEI TA 1400 KIΛA TOY AΜΑΞΩΜΑΤΟΣ.
      ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ 1600ΑΡΗΣ ΤΟΥ FOCUS KAI STO S40;;;;;
      ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ.
      ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        loykakis-nikos last edited by

        ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ VOLVO S40 ΣΤΑ 1600 Κ.Ε. Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΜΕ ΤΙΜΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΑ 20.900 ΕΥΡΩ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΔΕΛΕΑΣΤΙΚΗ ΑΝ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΤΙΜΕΣ ΠΑΙΖΟΥΝ Α3, 147, GOLF K.A. TO MONO ΠOY ME ΠΡOΒΛΗΜATIZEI EINAI H ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ TOY KINHTHΡA NA KINHΣEI TA 1400 KIΛA TOY AΜΑΞΩΜΑΤΟΣ.
        ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ 1600ΑΡΗΣ ΤΟΥ FOCUS KAI STO S40;;;;;
        ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ.
        ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          loykakis-nikos last edited by

          ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ VOLVO S40 ΣΤΑ 1600 Κ.Ε. Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΜΕ ΤΙΜΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΑ 20.900 ΕΥΡΩ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΔΕΛΕΑΣΤΙΚΗ ΑΝ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΤΙΜΕΣ ΠΑΙΖΟΥΝ Α3, 147, GOLF K.A. TO MONO ΠOY ME ΠΡOΒΛΗΜATIZEI EINAI H ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ TOY KINHTHΡA NA KINHΣEI TA 1400 KIΛA TOY AΜΑΞΩΜΑΤΟΣ.
          ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ 1600ΑΡΗΣ ΤΟΥ FOCUS KAI STO S40;;;;;
          ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ.
          ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            manosk last edited by

            Εσύ θα το κρίνεις αυτό. Οδήγησέ το και δες αν σου αρκεί, oι επιδόσεις του είναι σαν ενός μικρομεσαίου 1,4.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              popol-ros last edited by

              1.800.........

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                thymios last edited by

                Ο χρήστης ΛΟΥΚΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ έγραψε:
                ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ VOLVO S40 ΣΤΑ 1600 Κ.Ε. Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΜΕ ΤΙΜΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΑ 20.900 ΕΥΡΩ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΔΕΛΕΑΣΤΙΚΗ ΑΝ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΤΙΜΕΣ ΠΑΙΖΟΥΝ Α3, 147, GOLF K.A. TO MONO ΠOY ME ΠΡOΒΛΗΜATIZEI EINAI H ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ TOY KINHTHΡA NA KINHΣEI TA 1400 KIΛA TOY AΜΑΞΩΜΑΤΟΣ.
                ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ 1600ΑΡΗΣ ΤΟΥ FOCUS KAI STO S40;;;;;
                ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ.
                ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ....

                Συμφωνώ στα 1800... Ο νέος 1600 είναι πραγματικά δυνατός αλλά ο 1.8 έχει παραπάνω ροπή. Πιστεύω πως εκτός από δύο τρία μοντέλα (Avensis, Laguna κτλ ) η λύση είναι μονόδρομος στα 1.8. Και μόνο που φαντάζομαι ενάμιση τόννο με κλιματισμό και 1600 να κάνει προσπέραση...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  gto last edited by

                  Ο χρήστης ΛΟΥΚΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ έγραψε:
                  ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ VOLVO S40 ΣΤΑ 1600 Κ.Ε. Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΜΕ ΤΙΜΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΑ 20.900 ΕΥΡΩ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΔΕΛΕΑΣΤΙΚΗ ΑΝ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΤΙΜΕΣ ΠΑΙΖΟΥΝ Α3, 147, GOLF K.A. TO MONO ΠOY ME ΠΡOΒΛΗΜATIZEI EINAI H ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ TOY KINHTHΡA NA KINHΣEI TA 1400 KIΛA TOY AΜΑΞΩΜΑΤΟΣ.
                  ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ 1600ΑΡΗΣ ΤΟΥ FOCUS KAI STO S40;;;;;
                  ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ.
                  ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ....

                  Ford mondeo και mazda 6 τα είδες ;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    enginekiller last edited by

                    Πιστευω πρεπει να δεις Mondeo και Mazda 6 και ισως και Octavia αν θες κατι πιο οικονομικο. Καλυτερα οδηγησε το να δεις αν σε ικανοποιει αλλα πιστευω να πας σε μεγαλυτερο καλυτερα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pmar last edited by

                      Κι εγω τους ιδιους προβληματισμους ειχα φιλε Νικο, ωσπου εκανα test drive. Hδη το νεο S40 1.6 βρισκεται στο γκαραζ μου...
                      Στην εκινηση θα μπορουσε να ειναι καλυτερο αλλα στη ρεπριζ σε αποζημειωνει. Αν εχεις ξεπερασει το σταδιο να κανεις κοντρες στα φαναρια
                      πραγματικα το νεο S40 αξιζει να το δοκιμασεις ακομα και στα 1600.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        flowerpower last edited by

                        δες το mazda 6 τελευταιο...αφου αυτο θα παρεις!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gatony last edited by

                          Ο χρήστης ΛΟΥΚΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ έγραψε:
                          TO MONO ΠOY ME ΠΡOΒΛΗΜATIZEI EINAI H ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ TOY KINHTHΡA NA KINHΣEI TA 1400 KIΛA TOY AΜΑΞΩΜΑΤΟΣ.

                          Γιατί 1400 κιλά?
                          1280 κιλά είναι το 1.8 άρα το 1.6 πρέπει να έχει κατάτι λιγότερα!
                          Κοίτα και εδώ έχει πολύ καλή παρουσίαση και πολλές λεπτομέρειες το επίσημο site της volvo http://www.volvocars.gr/Showroom/newS40 ... /Features/

                          Αν έχεις αποφασίσει να το πάρεις χτύπα το και μην ακούς κανένα, ο καθένας θα σου λέει τα δικά του

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            trelos last edited by

                            XôõðçóÝ ôï êáé ìå êëåéóôÜ ôá ìÜôéá!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • E
                              enginekiller last edited by

                              Ο χρήστης gatony έγραψε:

                              TO MONO ΠOY ME ΠΡOΒΛΗΜATIZEI EINAI H ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ TOY KINHTHΡA NA KINHΣEI TA 1400 KIΛA TOY AΜΑΞΩΜΑΤΟΣ.

                              Γιατί 1400 κιλά?
                              1280 κιλά είναι το 1.8 άρα το 1.6 πρέπει να έχει κατάτι λιγότερα!
                              [quote]
                              Εδω ειναι 1310 το Focus πως ειναι δυνατον να ειναι αυτο 1280; 1400 περιπου πρεπει να ειναι χωρις να το εχω ψαξει βεβαια. Τωρα γιατι γραφει τοσα εκει τι να πω. Παντως εχω δει μεγαλη διαφορα τιμων σε αλλα αυτοκινητα στο βαρος αναμεσα σε αυτο που λεει ο κατασκευαστης και στο (μεγαλυτερο) πραγματικο. Μα ειναι δυνατον 2.5l να ειναι 1360 κιλα; Μηπως χρησιμοποιουν και ανθρακονηματα; Κατα τα αλλα δεν ειπαμε οτι δεν ειναι καλο αυτοκινητο. Και βεβαια του το προτεινουμε αλλα αν αντεχει η τσεπη του ας παρει 1.8.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimitrios2004 last edited by

                                Ο χρήστης enginekiller έγραψε:

                                TO MONO ΠOY ME ΠΡOΒΛΗΜATIZEI EINAI H ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ TOY KINHTHΡA NA KINHΣEI TA 1400 KIΛA TOY AΜΑΞΩΜΑΤΟΣ.

                                Γιατί 1400 κιλά?
                                1280 κιλά είναι το 1.8 άρα το 1.6 πρέπει να έχει κατάτι λιγότερα!

                                Εδω ειναι 1310 το Focus πως ειναι δυνατον να ειναι αυτο 1280; 1400 περιπου πρεπει να ειναι χωρις να το εχω ψαξει βεβαια. Τωρα γιατι γραφει τοσα εκει τι να πω. Παντως εχω δει μεγαλη διαφορα τιμων σε αλλα αυτοκινητα στο βαρος αναμεσα σε αυτο που λεει ο κατασκευαστης και στο (μεγαλυτερο) πραγματικο. Μα ειναι δυνατον 2.5l να ειναι 1360 κιλα; Μηπως χρησιμοποιουν και ανθρακονηματα; Κατα τα αλλα δεν ειπαμε οτι δεν ειναι καλο αυτοκινητο. Και βεβαια του το προτεινουμε αλλα αν αντεχει η τσεπη του ας παρει 1.8.

                                ==========================
                                Σύμφωνα με το EURONCAP είναι 1370 kgr το 2.4λτ .
                                http://www.euroncap.com/content/safety_ ... =3&id2=195

                                Σύμφωνα με το Volvo USA το ίδιο αυτοκίνητο είναι πάλι 1370 kgr το 2.4λτ

                                http://www.allnews40.com/
                                (see the details- > Specs -> Tech specs)

                                Και σύμφωνα με το Ελληνικό website είναι παλι 1,370 kgr to 2.4

                                To 1.8 είναι 1,280 kgr

                                Φιλικά,
                                Δημήτρης

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • elteo
                                  elteo last edited by

                                  Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
                                  Εδω ειναι 1310 το Focus πως ειναι δυνατον να ειναι αυτο 1280; 1400 περιπου πρεπει να ειναι χωρις να το εχω ψαξει βεβαια. Τωρα γιατι γραφει τοσα εκει τι να πω. Παντως εχω δει μεγαλη διαφορα τιμων σε αλλα αυτοκινητα στο βαρος αναμεσα σε αυτο που λεει ο κατασκευαστης και στο (μεγαλυτερο) πραγματικο. Μα ειναι δυνατον 2.5l να ειναι 1360 κιλα; Μηπως χρησιμοποιουν και ανθρακονηματα; Κατα τα αλλα δεν ειπαμε οτι δεν ειναι καλο αυτοκινητο. Και βεβαια του το προτεινουμε αλλα αν αντεχει η τσεπη του ας παρει 1.8.

                                  Ε δεν είναι και τεράστιο sedan, μην ξεγελιέσαι!Δεν έχει τις διαστάσεις μεσσαίου μοντέλου, είναι μικρότερο.
                                  Βασίζεται στο πάτωμα του focus II...

                                  Ενδεικτικά oι διαστάσεις (mm) για το μεσσαίο

                                  Citroen C5 -> μήκος 4745 πλάτος 1780 ύψος 1476 και το

                                  Volvo S40 -> μήκος 4468 πλάτος 1770 ύψος 1452

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    jd last edited by

                                    Ο χρήστης pmar έγραψε:
                                    Στην εκινηση θα μπορουσε να ειναι καλυτερο αλλα στη ρεπριζ σε αποζημειωνει.

                                    Με 100 άλογα πόσο θα μπορούσε να σε αποζημιώσει στις ρεμπριζ? Σύγνώμη που ρωτάω αλλά έχεις οδηγήσει αυτοκίνητο με περισσότερα από 100 άλογα ας πούμε 150-200 για να δεις τι σημαίνει ρεμπρίζ? Βέβαια αυτό που μετράει περισσότερο είναι η αναλογία κιλών/βάρος αλλά και εκεί το S40 δεν νομίζω να τα πηγαίνει καλά. Αν εξαιρέσεις αυτό και την δυσκολία μεταπώλησης είναι πολύ καλό αυτοκίνητο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      coyote last edited by

                                      Ο χρήστης jd έγραψε:

                                      Στην εκινηση θα μπορουσε να ειναι καλυτερο αλλα στη ρεπριζ σε αποζημειωνει.

                                      Με 100 άλογα πόσο θα μπορούσε να σε αποζημιώσει στις ρεμπριζ? Σύγνώμη που ρωτάω αλλά έχεις οδηγήσει αυτοκίνητο με περισσότερα από 100 άλογα ας πούμε 150-200 για να δεις τι σημαίνει ρεμπρίζ? Βέβαια αυτό που μετράει περισσότερο είναι η αναλογία κιλών/βάρος αλλά και εκεί το S40 δεν νομίζω να τα πηγαίνει καλά. Αν εξαιρέσεις αυτό και την δυσκολία μεταπώλησης είναι πολύ καλό αυτοκίνητο.

                                      δε θα εχει δυσκολία μεταπώλησης. Τα καινουργια θα πανε καλυτερα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gfon last edited by

                                        Δεν μπορω να καταλαβω γιατι το mazda3 & focus στα 1600 ειναι ενταξη και το s40 δεν ειναι??

                                        Μιλαμε για σχεδον ιδια αυτοκινητα, και οπως καποιος σωστα ειπε, ενα μικρομεσαιο sedan ειναι, αρα μια χαρα θα κινειται και με τον 1600.

                                        Τωρα βεβαια οσο περισσοτερο κυβικα τοσο καλυτερα, αλλα αυτος ειναι γενικως κανονας και δεν ισχυει σε ολες τις περιπτωσεις, διοτι ολοι θα επρεπε να εχουμε αμαξια >2000 κυβικων

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          jd last edited by

                                          O κινητήρας του focus εχει 115 άλογα από κατασκευαστή και δυναμομετρημένα 126. Τα περιοδικά μιλάνε μάλιστα για 115 στον τροχό. Άλλο λοιπόν 100 και άλλο 126. Φυσικά στις εμπρίζ παίζει ρόλο και το σασμάν. Εκεί δε ξέρω τι γίνεται με το S40. Επίσης είχα την εντύπωση ότι το S40 παίζει στη κατηγορία των μεσαίων και όχι των μικρομεσαίων όπως το focus. Αν κάνω λάθος διορθώστε με.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            gfon last edited by

                                            Ο χρήστης jd έγραψε:
                                            O κινητήρας του focus εχει 115 άλογα από κατασκευαστή και δυναμομετρημένα 126. Τα περιοδικά μιλάνε μάλιστα για 115 στον τροχό. Άλλο λοιπόν 100 και άλλο 126. Φυσικά στις εμπρίζ παίζει ρόλο και το σασμάν. Εκεί δε ξέρω τι γίνεται με το S40. Επίσης είχα την εντύπωση ότι το S40 παίζει στη κατηγορία των μεσαίων και όχι των μικρομεσαίων όπως το focus. Αν κάνω λάθος διορθώστε με.

                                            Μα δεν μιλαμε για τον καινουργειο κινητηρα του focus αλλα για τον παλιό.

                                            Τωρα στην κατηγορια η volvo λεει οτι ανηκει στην μεσαια.... αν κοιταξεις τους χωρους και τις διαστασεις του που εχει, θα καταλαβεις γιατί ειναι μικρομεσαιο
                                            Εξαλλου με ποιο μεσαιο να συγκριθεί??

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr