Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Clio IV
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Clio IV
    • 1
    • 2
    • 64
    • 65
    • 66
    • 67
    • 68
    • 220
    • 221
    • 66 / 221
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    62
    4402
    125158
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bibendum last edited by

      Ειναι σαφεστατα εργονομικο λαθος... εχεις το puddle, εχεις το χειριστηριο για το ραδιοφωνο και τους υαλοκαθαριστηρες. Σε βροχερη μερα, σε περιπτωση που θες ν αλλαξεις σταθμο και ν αλλαξεις ταχυτητα δεν παιζει να τα καταφερεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kikizas-grigoris last edited by

        Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:

        1ον οι κοκκινες λεπτομερειες στα πλαινα -πλαστικα?- στις πορτες, στο τιμονι, λεβιε ταχυτητων, και στην βαση αυτου. (οχι οι ραφες σε καθισματα-τιμονι), και οι κοκκινες ζωνες, εφοσον ΔΕΝ παρεχεται εναλλακτικα η δυνατοτητα αυτες οι λεπτομερειες να βγαινουν πχ και σε μαυρο. Καποιοι που εχουν πιο διακριτικα γουστα σε χρωματικες επιλογες, θα αναγκαστουν να απορριψουν την προταση για καποιες 'ηλιθιες' αλλα ενοχλητικες λεπτομερειες...

        2ον τα λευκα-ανοιχτοχρωμα Α-Pillars και εσωτερικη επενδυση οροφης, αντι για μαυρο-ανθρακι, οπως αρμοζει στα περισσοτερα πλεον σπορ αυτοκινητα, -μια χρωματικη επιλογη που ξεκουραζει και στο ματι, οταν τα Α-Pillars ειναι μαυρα-ανθρακι αντι ανοιχτοχρωμων, και βοηθαει στην καλυτερη εστιαση και αυτοσυγκεντρωση σε γρηγορους ρυθμους- εστω να παρεχεται αυτη η δυνατοτητα και ως εξτρα, κατοπιν χρεωσης...

        Aν εχεις διακριτικα γουστα ΔΕΝ θα παρεις Clio RS, το αυτοκινητο αυτο μονο διακριτικο δεν ειναι στο συνολο του.
        Τωρα, ΑΝ παρεις Clio RS δε νομιζω να σε πειραξουν τα ανοιχτοχρωμα A-pillars και η εσωτερικη επενδυση οροφης, γιατι σε νοιαζει μονο οτι εχεις ενα οπλο στο δρομο.

        Γιατι να μην το παρω αν μου αρεσει οδηγικα? Σε εξωτερικη εμφανιση μια χαρα διακριτικο ειναι, γιατι θα πρεπει να ειναι ΜΟΝΟ με εντονη συνθεση χρωματων στο εσωτερικο?

        Αν εχεις διακριτικα γουστα πχ απορριπτεις ενα Corsa OPC που 'φωναζει' απο μακρια, οχι ενα Clio RS που μαλιστα στην τελευταια εκδοχη του προσφερεται ΜΟΝΟ ως 5πορτο και αρα πιο πρακτικο, δηλαδη και για πιο ωριμες ηλικιες...

        Τα ανοιχτοχρωμα Α-Pillars ειναι μια μικρη λεπτομερεια που ομως εαν εχεις εστω και συντομα διαπιστωσει σε αλλα σπορτιφ-σπορ οχηματα, σε καποια σβελτη βολτα, τα εκτιμας καθαρα για λογους βελτιωμενης αυτοσυγκεντρωσης-εστιασης και λιγοτερης κουρασης στα ματια. Δεν λεω οτι δεν μπορεις να κανεις χωρις αυτο, αλλα εαν το εχεις δει στην πραξη εστω για λιγο, μετα τεινεις να το ζητας σε οποιαδηποτε σπορτιφ/σπορ κατασκευη.
        Συνηθως πλεον οσοι προσφερουν αυτο το εξτρα (ή και στανταρ σε σπορτιφ-σπορ κατασκευες), επεκτεινεται και στο υπολοιπο εσωτερικο της οροφης...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          funkyreverend last edited by

          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

          Οταν το τιμονι μπορεις να το κρατας απο ακρη σε ακρη χωρις να παιρνεις στιγμη τα χερια σου απο αυτο, τα paddles πρεπει να ειναι πανω στο τιμονι.
          Οταν δεν συμβαινει αυτο, τα paddles πρεπει να ειναι σταθερα.

          Επειδή μόνο στα μονοθέσια μπορείς να κρατάς το τιμόνι συνέχεια με τα δυο χέρια στην ίδια θέση, τα μεγάλα σταθερά paddles είναι η καλύτερη λύση. Ακόμα και με ολόκληρη στροφή του τιμονιού, βρίσκεις εύκολα το σωστό 'αυτί' με τα ακροδάχτυλα (για αυτό λέμε ότι πρέπει να είναι μεγάλα και να καλύπτουν σχεδόν όλη την κάθετη πλευρά του τιμονιού).

          +1
          Μπορεί μονοθέσιο να μην είναι, αλλά το αυτοκίνητο που οδηγώ τώρα είναι εστιασμένο στη σπορ οδήγηση και έχει μεγάλα χορταστικά paddles τα οποία βρίσκονται εκεί σε κάθε ριψοκίνδυνη σκέψη του οδηγού, όσο παράνομη και να είναι αυτή.

          Τα χέρια του οδηγού γενικά λένε ότι είναι καλό να βρίσκονται σε περιορισμένο εύρος στη στεφάνη του πηδαλίου, οπότε τα σταθερά paddles σε αντίθεση με τα κουμπάκια βρίσκονται πάντα σχετικά κοντά στα καλο-καλιμπραρισμένα ακροδάχτυλα ενός Π.Ο.

          Το παράδειγμα του WRC Peugeot το οποίο εμένα με είχε εντυπωσιάσει αλλά και μπερδέψει ταυτόχρονα, ο nidosan σίγουρα το έβαλε για να δείξει ότι πάντα κοιτάμε τι μπορεί να εξυπηρετεί μια συγκεκριμένη κατάσταση.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nidosan last edited by

            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

            Όποιος έχει μια Logitech G25/G27 ας τη βάλει lock-to-lock 300 μοίρες κι ας δοκιμάσει αλλαγές με τα paddles με κανένα DiRT3 και μετά ας τη βάλει στις 3 στροφές να δει αν ακόμα θα τον βολεύει να περιστρέφονται με το τιμόνι.

            Δηλαδη αν παρεις RS, θα κυνηγιεσαι σε χωματινα σπαστηρια? Γιατι τουλαχιστον σε ασφαλτινα κομματια με συνεχεις στροφες, ακομα και με παραπανω απο μιση στροφη τιμονιου, υπαρχει τροπος-διαδικασια, ακομα και για αγωνιστικη οδηγηση, τα χερια να επανερχονται στην αρχικη 'προβλεπομενη' θεση, πχ αντικρυστα...

            Γενικά είναι ανάλογα σε τι δίνει προτεραιότητα ο κάθε κατασκευαστής. Άλλος θέλει να μπορείς ν'αλλάζεις σε ανοιχτές ως μέτριες στροφές χωρίς ν'αφήνεις το τιμονι [αλλά όχι εκεί που το έχεις πλακώσει στα ανάποδα] και θεωρεί ότι δε χρειάζεται καν να βάλει κανονικά paddles οπότε τοποθετεί πιο διακριτικά κουμπάκια/αυτάκια, άλλος θέλει να μπορείς ν'αλλάζεις ό,τι γωνία και να έχει το τιμόνι χωρίς να το πολυσκεφτείς ποιο paddle έχει πάει που...
            Θυμηθείτε κι εκείνο το τιμόνι με τα πρόσθετα στεφάνια που είχε λανσάρει η Peugeot στο WRC (εποχή Gronholm, Burns, Delecour, κλπ)...

            Το Clio RS για ασφαλτινες στροφοδιαδρομες δεν προοριζεται κυριως, μαζι και με ολιγον απο κινηση πολης-προαστειων αναγκαστικα για καποιους υποψηφιους αγοραστες?

            Το WRC τι σχεση εχει σε επιπεδο συνθηκων, με την απλως γρηγορη μετακινηση πολιτικου αυτοκινητου, αποκλειστικα σε ασφαλτινα κομματια?

            Πες μας σε τι ακριβώς διαφωνείς από τα παραπάνω που έγραψα, και θα προσπαθήσω να σου απαντήσω.

            Επίσης, γιατί νομίζεις εσύ ότι προτίμησαν τα σταθερά paddles οι μηχανικοί της Renault για το RS200.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kikizas-grigoris last edited by

              Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
              Γρηγόρη στο δρομο για Διονυσο κανεις μονο μικροκινησεις όταν οδηγεις πχ?
              Απο περιέργεια χέρι δεν αλλαζεις ποτε σε στροφή?

              Καταρχας ετσι κι αλλιως 'φευγει' το δεξι χερι για τις αλλαγες ταχυτητων...(κατι το οποιο δεν μπορω να πω οτι με ενοχλει ή αποδιοργανωνει, γιατι το εχω ακουσει και αυτο. Οχι οτι το κατακρινω, αλλα αντιλαμβανομαι οτι καποιους τους ενοχλει, οπερ και τα paddles ειναι η ιδανικη λυση για αυτους...) Κατα τα αλλα, ναι και το αριστερο απ' οσο θυμαμαι, το 'βγαζω' απο την στανταρ θεση πχ που λεμε οταν ειναι και τα δυο αντικρυστα, απλως δεν εχω δοκιμασει / δεν θυμαμαι εαν το αριστερο το εβγαζα ετσι υποσυνειδητα, ή γιατι μπορει να χρειαζοταν, περα απο την πολυ κλειστη φουρκετα πχ που ειναι λιγο πριν απο την γνωστη καφετερια στην διασταυρωση με Αγιο Πετρο / Νεα Μακρη...

              Anyway, επι του προκειμενου δεν θεωρω σημαντικο μειονεκτημα-ενοχληση τα σταθερα Paddles στο RS συγκεκριμενα, (καθοτι δεν το εχω δοκιμασει κιολας, αφου ειπα και προηγουμενως ειναι και θεμα σχεδιασης-μεγεθους, και αποστασης απο την στεφανη τιμονιου, στην καθε υλοποιηση ξεχωριστα, οποτε μπορει να με ενοχλει, αλλα μπορει και οχι...) αντιθετως με 'χαλανε' περισσοτερο τα προηγουμενα που ειπα, εαν οτι ειδαμε στο video ειναι αποκλειστικα αυτο που θα υπαρχει σε επιπεδο χρωματικων συνδυασμων και εξοπλισμου...

              Γενικοτερα παντως το θεμα σταθερα vs κινουμενα Paddles νομιζω εχει ενδιαφερον, και θα μπορουσαμε ισως να το αναπτυξουμε περισσοτερο σε νεο, ή και καποιο σχετικο υπαρχον τοπικο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                orestisren last edited by

                Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                Γενικοτερα παντως το θεμα σταθερα vs κινουμενα Paddles νομιζω εχει ενδιαφερον, και θα μπορουσαμε ισως να το αναπτυξουμε περισσοτερο σε νεο, ή και καποιο σχετικο υπαρχον τοπικο...

                Σαφεστατα θα μπορουσε να γινει αυτό ναι

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  orestis-d last edited by

                  Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                  Αν εχεις διακριτικα γουστα πχ απορριπτεις ενα Corsa OPC που 'φωναζει' απο μακρια, οχι ενα Clio RS που μαλιστα στην τελευταια εκδοχη του προσφερεται ΜΟΝΟ ως 5πορτο και αρα πιο πρακτικο, δηλαδη και για πιο ωριμες ηλικιες...

                  Το Clio RS πλεον φωναζει πολυ περισσοτερο απο το OPC...!!! Το οτι προσφερεται ως 5πορτο γενικα, μαλλον θεμα μειωσης κοστους ειναι, παρα προσανατολισμος προς το πιο σοβαρο κοινο. Δεν ειχαν καποιον αλλο λογο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    thvarveris last edited by

                    Πάντως παιδιά όποιος έχει λεφτά και το θέλει το Clio RS να το πάρει και δεν θα χάσει, ποτέ αυτός που είχε μικρό γρήγορο RENAULT δεν έχασε.
                    Τι σχέση έχει ένα OPEL να συγκρίνεται με τους βασιλιάδες των μικρών γρήγορων αυτοκινήτων δεν ξέρω...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      red_monster last edited by

                      δεν είναι τόσο άσχημο το οπς , όσο αφήνει το έμβλημά του να εννοηθεί

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        thvarveris last edited by

                        Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                        δεν είναι τόσο άσχημο το οπς , όσο αφήνει το έμβλημά του να εννοηθεί

                        Τα είπες όλα, δεν σούρνει πίσω του καμία σπουδαία ιστορία στην κατηγορία (με ο,τι αυτό σημαίνει), ενώ οι άλλοι...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          grey last edited by

                          Youtube Video

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            orestisren last edited by

                            Πάλι αυτό?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              grey last edited by

                              Έχει ξαναμπεί?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kikizas-grigoris last edited by

                                Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:

                                Αν εχεις διακριτικα γουστα πχ απορριπτεις ενα Corsa OPC που 'φωναζει' απο μακρια, οχι ενα Clio RS που μαλιστα στην τελευταια εκδοχη του προσφερεται ΜΟΝΟ ως 5πορτο και αρα πιο πρακτικο, δηλαδη και για πιο ωριμες ηλικιες...

                                Το Clio RS πλεον φωναζει πολυ περισσοτερο απο το OPC...!!!

                                Ορεστη, προφανως θα εχεις μπερδεψει το τελευταιο Corsa OPC με κατι αλλο στο μυαλο σου...
                                Τετοια πλαινα skirts, προφυλακτηρες με 'νεφρα' στο πλαι, μπροστινο αεροδυναμικο σποιλερ, πισω διαχυτη με τριγωνικο κενο για να περναει η εξατμιση, και αεροτομη τετοιου μεγεθους και σχηματος, σαν του OPC, δεν εχει επουδενι το νεο RS...
                                Το corsa opc φωναζει απο μακρια τοσο πολυ με το body kit που φοραει, που σχεδον νομιζεις οτι ειναι after market...

                                (η οποια συγκριση ειναι αποκλειστικα σε σχεδιαστικο επιπεδο και συγκεκριμενα ως προς το ΠΟΙΟ 'φωναζει' περισσοτερο, ή ειναι λιγοτερο διακριτικο, επειδη καποιοι τρεξατε αμεσως να τα συγκρινετε σε σημεια που τουλαχιστον δεν αναφερθηκαν ποτε απο εμενα... )

                                Το οτι προσφερεται ως 5πορτο γενικα, μαλλον θεμα μειωσης κοστους ειναι, παρα προσανατολισμος προς το πιο σοβαρο κοινο. Δεν ειχαν καποιον αλλο λογο.

                                ...αυτο προφανως και ισχυει, αλλα δεν σημαινει οτι δεν λειτουργει (το τερπνον μετα του ωφελιμου αν θες) ετσι και για ενα πιο ωριμο σε ηλικια κοινο, που δεν θα το απετρεπε εαν ηταν στο ξεκινημα οικογενειακης ζωης, οπως το προηγουμενο πχ αφου ουσιαστικα οι συν δυο πορτες -αλλα και το ημιαυτοματο για μποτιλιαρισμα στην πολη- αποτελουν σαφεστατο πλεονεκτημα ως προς την αυξημενη πρακτικοτητα, κατι που πριν δεν υπηρχε. Οποτε και για αυτο η ενσταση μου, σε αντιφατικο συνδυασμο επιλογων, εφοσον και μονο τοτε ομως, δεν υπαρχει τελικα δυνατοτητα επιλογης μιας πιο διακριτικης συνθεσης χρωματων στο εσωτερικο, περα απο το εντονο κοκκινο σε πλαινα στις πορτες, τις ζωνες, τιμονι (οχι ραφες) , λεβιε ταχυτητων και γυρω κονσολα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nidosan last edited by

                                  Επίσης ενδιαφέρον (αν και όχι όσο το χρώμα των A-pillars ) το ότι βγαίνει με λάστιχο 205...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    orestis-d last edited by

                                    Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                    Αν εχεις διακριτικα γουστα πχ απορριπτεις ενα Corsa OPC που 'φωναζει' απο μακρια, οχι ενα Clio RS που μαλιστα στην τελευταια εκδοχη του προσφερεται ΜΟΝΟ ως 5πορτο και αρα πιο πρακτικο, δηλαδη και για πιο ωριμες ηλικιες...

                                    Το Clio RS πλεον φωναζει πολυ περισσοτερο απο το OPC...!!!

                                    Ορεστη, προφανως θα εχεις μπερδεψει το τελευταιο Corsa OPC με κατι αλλο στο μυαλο σου...
                                    Τετοια πλαινα skirts, προφυλακτηρες με 'νεφρα' στο πλαι, μπροστινο αεροδυναμικο σποιλερ, πισω διαχυτη με τριγωνικο κενο για να περναει η εξατμιση, και αεροτομη τετοιου μεγεθους και σχηματος, σαν του OPC, δεν εχει επουδενι το νεο RS...
                                    Το corsa opc φωναζει απο μακρια τοσο πολυ με το body kit που φοραει, που σχεδον νομιζεις οτι ειναι after market...

                                    (η οποια συγκριση ειναι αποκλειστικα σε σχεδιαστικο επιπεδο και συγκεκριμενα ως προς το ΠΟΙΟ 'φωναζει' περισσοτερο, ή ειναι λιγοτερο διακριτικο, επειδη καποιοι τρεξατε αμεσως να τα συγκρινετε σε σημεια που τουλαχιστον δεν αναφερθηκαν ποτε απο εμενα... )

                                    To Opel Corsa OPC ειναι καγκουρε και κιτς του κερατα... Ειδικα μ αυτο το γυαλιστερο μπλε, εμπνευση!
                                    Το Clio φωναζει με αλλο τροπο... Ειναι ξεχωριστο, θα το προσεξεις θες δε θες αν το δεις απο το πλαι ή απο μπροστα. (Απο πισω οχι). Ειδικα μ αυτες τις ζανταρες, τα εντονα πρωτοτυπα χρωματα και τις καμπυλες... Δε χρειαζεται ουτε πρησμενα φτερα και προφυλακτηρες, ουτε τριγωνες εξατμισεις. Αλλωστε αν δεις βιαστικα τον καθρεπτη σου δε θα τα προσεξεις αυτα. Μια μεταλλικη κιτρινιλα ομως με κατι φαναρια ΝΑ, κι ενα γυαλιστερο σημα αλλο τοσο ΝΑ, θα το δεις κατευθειαν.
                                    Αυτο εννοω.
                                    (Αλλιως αν το παμε σε επιπεδο καγκουριας το Abarth Punto Evo τα ξεπερναει ολα. Αλλα το λατρευουμε!)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kikizas-grigoris last edited by

                                      @Orestis.D

                                      Αυτο σου λεω και εγω ρε συ Ορεστη τοση ωρα...
                                      Το Clio RS ειναι σαφως πιο διακριτικο απο το OPC για αυτο και το θεωρω σε συνδυασμο με την αυξημενη πρακτικοτητα πιο 'ωριμο' οχι μονο σε σχεση με το προηγουμενο, αλλα και γενικοτερα στην κατηγορια.
                                      Αυτος ειναι και ο λογος που πιστευω οτι θα ηταν λογικο και αναμενομενο, να υπαρχει και μια πιο διακριτικη διαμορφωση του εσωτερικου ως προς τον συνδυασμο των χρωματικων επιλογων.
                                      Θελω να πιστευω οτι ο συγκεκριμενος χρωματικος συνδυασμος στο εσωτερικο με τις κοκκινες πλαστικες(?) λεπτομερειες δεν
                                      ειναι ο μοναδικος διαθεσιμος...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        orestis-d last edited by

                                        Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                                        @Orestis.D

                                        Αυτο σου λεω και εγω ρε συ Ορεστη τοση ωρα...
                                        Το Clio RS ειναι σαφως πιο διακριτικο απο το OPC για αυτο και το θεωρω σε συνδυασμο με την αυξημενη πρακτικοτητα πιο 'ωριμο' οχι μονο σε σχεση με το προηγουμενο, αλλα και γενικοτερα στην κατηγορια.
                                        Αυτος ειναι και ο λογος που πιστευω οτι θα ηταν λογικο και αναμενομενο, να υπαρχει και μια πιο διακριτικη διαμορφωση του εσωτερικου ως προς τον συνδυασμο των χρωματικων επιλογων.
                                        Θελω να πιστευω οτι ο συγκεκριμενος χρωματικος συνδυασμος στο εσωτερικο με τις κοκκινες πλαστικες(?) λεπτομερειες δεν
                                        ειναι ο μοναδικος διαθεσιμος...

                                        Αφου τα RS λογικα θα ναι διαθεσιμα μονο κατοπιν παραγγελιας λογικα, και φουξια με ροζ καρδουλες θα μπορουν να σου βαλουν...

                                        Youtube Video

                                        Πολυ κουλαδι ο τυπος ομως...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster last edited by

                                          μέχρι το 2.40 που είδα δεν κατάλαβα αυτό

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            orestis-d last edited by

                                            Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                                            μέχρι το 2.40 που είδα δεν κατάλαβα αυτό

                                            Ε στο 5 και μετα κανει αποθεραπεια, δεν εχασες τιποτα... Φαινεται να χει κι αλλο το αμαξι παντως...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 64
                                            • 65
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 68
                                            • 220
                                            • 221
                                            • 66 / 221
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr