-
Ο χρήστης xsystem έγραψε:
Afti tin evdomada tha vgalo ton egefalo gia na ton kitaksi enas gnostos mou pou asxolite tha tou po ean bori na kani kati me to ESP ...Μια που θα μπει στο κοπο δεν ριχνει και μια ματια μηπως μπορουμε να κανουμε το ηλεκτρογκαζο περισσοτερο σπιρτοζικο
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
(Τα 160 σε ανοιχτή καμπή δεν λένε και τίποτα, γιατί παραξενεύεστε?!)
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 072#264072
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
(Τα 160 σε ανοιχτή καμπή δεν λένε και τίποτα, γιατί παραξενεύεστε?!)
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 072#264072
-
H Citreon στην αγγλια διαφημιζει ενα συστημα που ενεργοποιειτε μολις αλλαξεις λωριδα και προκαλει δονηση στο καθησμα του οδηγου σε περιπτωση που τον εχει παρει ο υπνος. Ξερετε σε πιο μοντελο ειναι? Νομιζω πως ειναι στο C4 h C5.
Παντως βλεπω να κανει παταγο στον γυναικειο πλυθησμο. Τις βλεπω ολες να ειναι μονιμα πανω σε διαχωριστικες γραμμες και να απολαμβανουυυυυυυυυυυνννν
-
Ο χρήστης Tetrapetaloudos έγραψε:
Παντως βλεπω να κανει παταγο στον γυναικειο πλυθησμο. Τις βλεπω ολες να ειναι μονιμα πανω σε διαχωριστικες γραμμες και να απολαμβανουυυυυυυυυυυνννν
και οι γκει! και οι γκει!
-
Ο χρήστης Tetrapetaloudos έγραψε:
H Citreon στην αγγλια διαφημιζει ενα συστημα που ενεργοποιειτε μολις αλλαξεις λωριδα και προκαλει δονηση στο καθησμα του οδηγου σε περιπτωση που τον εχει παρει ο υπνος. Ξερετε σε πιο μοντελο ειναι? Νομιζω πως ειναι στο C4 h C5.Παντως βλεπω να κανει παταγο στον γυναικειο πλυθησμο. Τις βλεπω ολες να ειναι μονιμα πανω σε διαχωριστικες γραμμες και να απολαμβανουυυυυυυυυυυνννν
Και στα δύο..
Λέγεται AFIL (Προειδοποίηση παρέκκλισης από τις γραμμές πορείας) κοστίζει 700,00 € και υπάρχει ως έξτρα και στα «ελληνικά» Citroen. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
H Citreon óôçí áããëéá äéáöçìéæåé åíá óõóôçìá ðïõ åíåñãïðïéåéôå ìïëéò áëëáîåéò ëùñéäá êáé ðñïêáëåé äïíçóç óôï êáèçóìá ôïõ ïäçãïõ óå ðåñéðôùóç ðïõ ôïí å÷åé ðáñåé ï õðíïò. Îåñåôå óå ðéï ìïíôåëï åéíáé? Íïìéæù ðùò åéíáé óôï C4 h C5.
Ðáíôùò âëåðù íá êáíåé ðáôáãï óôïí ãõíáéêåéï ðëõèçóìï. Ôéò âëåðù ïëåò íá åéíáé ìïíéìá ðáíù óå äéá÷ùñéóôéêåò ãñáììåò êáé íá áðïëáìâáíïõõõõõõõõõõõíííí
Êáé óôá äýï..
ËÝãåôáé AFIL (Ðñïåéäïðïßçóç ðáñÝêêëéóçò áðü ôéò ãñáììÝò ðïñåßáò) êïóôßæåé 700,00 € êáé õðÜñ÷åé ùò Ýîôñá êáé óôá «åëëçíéêÜ» Citroen.Áñá õðïðôïò ïðïéïò å÷åé tickarei ôçí åðéëïãç
-
Ο χρήστης Tetrapetaloudos έγραψε:
H Citreon στην αγγλια διαφημιζει ενα συστημα που ενεργοποιειτε μολις αλλαξεις λωριδα και προκαλει δονηση στο καθησμα του οδηγου σε περιπτωση που τον εχει παρει ο υπνος. Ξερετε σε πιο μοντελο ειναι? Νομιζω πως ειναι στο C4 h C5.
Παντως βλεπω να κανει παταγο στον γυναικειο πλυθησμο. Τις βλεπω ολες να ειναι μονιμα πανω σε διαχωριστικες γραμμες και να απολαμβανουυυυυυυυυυυνννν
Και στα δύο..
Λέγεται AFIL (Προειδοποίηση παρέκκλισης από τις γραμμές πορείας) κοστίζει 700,00 � και υπάρχει ως έξτρα και στα «ελληνικά» Citroen.Αρα υποπτος οποιος εχει tickarei την επιλογη
...φήμες αναφέρουν ότι η Ιερά Σύνοδος επέλεξε C5 με το νέο αυτό αξεσουάρ ως υπηρεσιακό αυτοκίνητο για τα μέλη της
-
Χαλαρά στην άκρη. Όσο το απολαμβάνεις εσύ, τόσο το απολαμβάνω κι εγώ, έστω και πίσω σου.
-
To sedan:
http://www.autokampioen.nl/published/ak ... _70733.jpg -
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
To sedan:
http://www.autokampioen.nl/published/ak ... _70733.jpgΕχει καιρό να βγάλει η Citroen μικρομεσσαίο sedan...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Εχει καιρό να βγάλει η Citroen μικρομεσσαίο sedan...
Άν εξαιρέσουμε βέβαια τη σεντάν έκδοση της ΖΧ που κυκλοφορεί ακόμη στην Κίνα. Fukang νομίζω λένε την εταιρία που το παράγει,ε;
-
Εδώ στην Ευρώπη μιλάω Παύλο...τώρα σε Μπαγκλαντές και Ινδία ντεν κσέρω...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Εδώ στην Ευρώπη μιλάω Παύλο...τώρα σε Μπαγκλαντές και Ινδία ντεν κσέρω...Ναι βρε πλάκα κάνω...
Στην Κίνα και τις Πακιστανοινδίες έχουν κυκλοφορήσει ΤΑ μεταλλαγμένα -
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
To sedan:
http://www.autokampioen.nl/published/ak ... _70733.jpgΣαν σκατζόχειρος είναι!
-
Το AFIL το εχει εξτρα ,εγω το εβαλα στο καθισμα του συνοδηγου,οταν την ρωτησα αν την πειραζει που πηγαινω του σκοτωμου μου απαντησε οχι το απολαμβανω!
Φυσικα δεν το εβαλα παντως σαν σκεψη η παραπανω δεν ειναι κακη -
-
Αυτό μάλιστα!
ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!
-
Το cc λέει !!!
-
EIMAI EΓΩ ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ 'Η ΚΑΙ ΕΣΑΣ ΣΑΣ ΠΑΡΑΞΕΝΕΨΕ ΠΟΥ ΤΟ C4 SEDAN ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΣΕ 1.4 ΚΑΙ 1.6; ΟΥΤΕ ΕΝΑ 2.0, ΕΣΤΩ ΕΝΑ 1.8; ΜΑ ΚΑΛΑ, ΔΕ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ;
ΠΑΝΤΩΣ, ΟΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΕΝΟΣ 1.6 EXCLUSIVE ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΝΤΙΖΑΙΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ (ΜΑΚΡΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ Π.Χ. ΑΠΟ ΤΟΥ FOCUS II 'Η ΤΟΥ MAZDA 3). ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΨΗΛΑ, Ε ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΠΟΛΥΚΑΤΑΛΑΒΑ. ΠΑΝΤΩΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ (ΙΣΩΣ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ) ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΛΟΓΙΚΗ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ.
ΥΓ: ΜΟΝΟ 700 ΕΥΡΩ ΕΧΤRΑ ΤΟ ΜΡ3 ΤΗΣ JBL ΜΕ SUBWOOFER? ΜΜΜ...
CITROEN C4 (NEW XSARA)