-
Εμένα μου αρέσει! Μόνο αυτό μπορώ να πω απο όσο την έχω δει...
Αν επρόκειτο να αγοράσω αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας (διθέσιο), τότε θα σκεφτόμουν τα υπόλοιπα...τώρα δεν τα σκέφτομαι, καθώς δεν με απασχολούν...
Στα δικά μου μάτια είναι ένα όμορφο σπορ διθέσιο αυτοκίνητο, αντάξιο του ονόματος...
Περιμένω να το δω και κανονικά -γιατί δεν σας κρύβω- αυτή η τακτική λανσαρίσματος με εκνευρίζει πολύ περισσότερο απο τα κομμάτια που πιθανόν να φοράει απο άλλα μοντέλα...είναι πολυφορεμένη, γνωστή και ως εκ τούτου αναποτελεσματική...
Κρύψε το μέχρι να το βγάλεις...μπορείς να αργήσεις (όσα χρόνια θέλεις ) μέχρι να το κάνεις, αλλά όταν το κάνεις κάνε το σωστά...Δηλ: Κανονικές φωτογραφίες, κανονική παρουσίαση χωρίς παιχνιδάκια...και σίγουρα σε όλο το αυτοκίνητο...μέσα - έξω + λεπτομερή τεχνικά στοιχεία και όχι του τύπου 'κάτω απο 4 κιλά ανα ίππο' που θα μπορούσε να σημαίνει 2 κιλά για τους πορωμένους και 3,99 για τους άλλους... -
Παντως εγω αν ειχα τα λεφτα αυτο θα ηταν το αυτοκινητο που θα αγοραζα ακομα κι αν:
-Ειχα τον Γρηγορης να μου λεει οτι με τα μισα λεφτα θα επαιρνα Πορσε και τα αλλα θα τα εκανε βενζινες και σουβλακια για 3 (δεν ξερω ποιου) ζωες
-Την Alba να λεει οτι κατα βαθος ειναι Abarth
-Τον Στεφανο να λεει οτι ουτε ως εξτρα δεν προσφερουν ψυχη AR
-Τον Busso να λεει οτι καλυτερα να εχω παρει ΤΤ γιατι τωρα που (νομιζει οτι ) θα παρει Α3 θα καναμε καλυτερη παρεα
-Εναν φιλο να μου λεει οτι αν χαλασει κανενα κουμπι ή κανα μοχλουδακι θα μου δανεισει απο το Seicento του
-Την Τζωρτζινα να γκρινιαζει οτι θα οδηγαω πια κατι πιο γρηγορο απο το δικο της
-Τον Ορεστη να λεει οτι αν το αμαξι δεν μου το στειλουν με 6 θεσεις να το γυρισω πισω
-Τον Σιναναναναναη να λεει οτι ακομα και το Panda σηκωνει τροχο ενω η 4C οχι
-Τον ΤζιμΚλαρκ να σταματησει να ζηταει ΛΕΦΤΕΡΙΑ ΣΤΑ ΔΙΛΙΤΡΑΘα το αγοραζα...
-
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Παντως εγω αν ειχα τα λεφτα αυτο θα ηταν το αυτοκινητο που θα αγοραζα ακομα κι αν:-Ειχα τον Γρηγορης να μου λεει οτι με τα μισα λεφτα θα επαιρνα Πορσε και τα αλλα θα τα εκανε βενζινες και σουβλακια για 3 (δεν ξερω ποιου) ζωες .
μάγκα για ξανασκέψου το αυτό...
-
Αφήνοντας στην άκρη την τέρμα μαλακισμένη συζήτηση 'Με τόσα παίρνεις αυτό και τα ρέστα φιστίκια' δεν βλέπω κάποιο λόγο να μην πουλήσει.
Προσφέρει Χ πράγματα. Κάποιος που τον ικανοποιούν θα το πάρει αλλοι θα πάρουν μΠοτσιε gayman, τζαααααααγκ, ΤΤ αν φοράνε κάλτσα με σανδάλι κλπ.
Το απο που θα έχει κλιματισμό και διακόπτες είναι μάλλον μαλακοδέστερη συζήτηση απο το 'Με τόσα παίρνεις... κλπ'
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Το απο που θα έχει κλιματισμό και διακόπτες είναι μάλλον μαλακοδέστερη συζήτηση απο το 'Με τόσα παίρνεις... κλπ'
το από που δανείζεται τον κλιματισμό είναι χαζό , αν δουλεύει σωστά, το από που παίρνει τους διακόπτες επίτρεψε μου να μην καταλαβαίνω που κολλάς...
-
Πριν 2 μερες εγραψα οτι βαρεθηκα να περιμενω ποτε θα το παρουσιασουν και εισακουσθηκα!!
Φαινεται πολυ ωραιο!! Τα led θα μπορουσαν να ειναι πιο... τακτοποιημενα.. Μακαρι να παει καλα μπας και βρουν λεφτα και βγαλουν καναν εκπροσωπο και σε αλλες κατηγοριες!!
Τωρα το αν μπορεις με ενα χ ποσο να παρεις κατι μτχ. αλλα καλυτερο νταξ.. Ας ειχαμε εκεινο το ποσο και θα βλεπαμε τι θα αγοραζαμε... -
Εγω δε καταλαβα τι νεα μοδα ειναι αυτη στο φορουμ να λεμε με Χ ευρω παιρνω το Υ μεταχειρισμενο.Καινουριο μοντελο εχει νοημα να το συγκρινουμε τιμολογιακα μονο με καινουρια μοντελα παρομοιων κατηγοριων.Η 4c απ οτι καταλαβα ειναι 1800 cc και ασφαλειες,τεκμηρια και λοιπα φορολογικα θα ειναι οσο κ ενος Α3 π.χ.Αυτο και μονο δινει πολλες ελπιδες να τη δουμε απο κοντα κ εδω και ακυρωνει εν πολλοις συγκρισεις με μτχ Μ3,ψαυμαν etc.
-
έχει και βιτρίνα να χαζεύεις το (πλαστικό καπάκι ) του μοτέρ
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
έχει και βιτρίνα να χαζεύεις το (πλαστικό καπάκι ) του μοτέρ(πλαστική) παγκόσμια αισθητική
-
Θα είναι η κουάτρο τσι το νέο κορκοδειλάκι;
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Φέηλ ολκής από μένα.Με τα μισά λεφτά παίρνεις μια Πόρσε Καυμάν μετάχειρη, και με τα ρέστα gelato μέχρι δευτέρας παρουσίας.Ενω το να συγκρινεις μεταχειρισμενο με καινουργιο ειναι win!!!
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Δεν κατάλαβα ακριβώς τι ισχύει με τον κινητήρα.
Είναι καινούριος ή βελτιωμένη έκδοση του υπάρχοντος ΤΒΙ;Είναι ο αλουμινένιος 1800αρης άμεσου ψεκασμού.
Αν ισχύουν οι τιμές που λέει η Alba τότε δεν στέκεται απέναντι στην Cayman αλλά στο ΤΤ.
Μα ποιό ΤΤ ρε Eddie;Oι τιμές που είπα αφορούν την ιταλική αγορά και αν ισχύσουν τα 48,5Κ για μια 'ξεβρακωτη' 4c των 240 ίππων, τότε τη φέρνουν απέναντι στην Cayman των 54K ευρώ........και όχι στο ΤΤ των 33Κ (43Κ το δίλιτρο quattro).
Και που να μπει και στην πιστα με 850 κιλα βαρος.Μιλαμε για ξυλο.
Πόσα;
...αυτες οι εικονες που ειδαμε πιο πριν,ειναι οπως θα ειναι στην πραγματικοτητα η 4c? δλδ ειναι official?
δλδ ειναι το κανονικο μοντελο παραγωγης?Είναι επίσημες και κακοεπεξεργασμένες ηλεκτρονικά από τη Fiat.
850 ΚΙΛΑΑΑ ειναι η απαντηση για το ποσα.Και συνεχιζουμε να λεμε για μεγαλο ξυλο.Κατω απο 4κιλα/ιππο.Και θα τα δουμε τα κιλα και την επισημη παρουσιαση στην εκθεση σε λιγες μερες.
-
Ρε Μπιλλ33 βάζω και σίφτυ, για άλλον τα γράφω, να τα πιάνεις αυτά.
-
Ερώτηση/απορία.
Γιατί θεωρείται δεδομένο ότι λόγω καλού power-to-weight ratio θα γυρίζει πολύ γρήγορα σε πίστα?
Γνωρίζουμε κάτι για το στήσιμο/σασί της και πως θα συνεργάζεται το μοτέρ με αυτό?
-
Οχι, περιμενουμε καποιο video ομως συντομα, ωστε να το αναλυσει ο Γρηγορης και να μας πει τα παντα.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Ρε Μπιλλ33 βάζω και σίφτυ, για άλλον τα γράφω, να τα πιάνεις αυτά.Με μπερδεψε το παγωτο
-
Με 270 αλογα και 850κιλα τι λες να κανει στην πιστα?Θα ραβει κοστουμακια.
-
Ο χρήστης vasilis164 έγραψε:
Με 270 αλογα και 850κιλα τι λες να κανει στην πιστα?Θα ραβει κοστουμακια.Δε ξέρω, δε το γνωρίζω. Αυτό ρωτάω.
Πως το γνωρίζεις αυτό? Το καλό power-to-weight μαρτυράει όντως καλές επιδόσεις από πλευράς επιτάχυνσης.
Ρωτάω πάλι, γνωρίζουμε κάτι για το setup των αναρτήσεων και πόσο καλά συνεργάζεται το σασί με το μοτέρ? Υπάρχει κάποια προηγούμενη εμπειρία?
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Το απο που θα έχει κλιματισμό και διακόπτες είναι μάλλον μαλακοδέστερη συζήτηση απο το 'Με τόσα παίρνεις... κλπ'
το από που δανείζεται τον κλιματισμό είναι χαζό , αν δουλεύει σωστά, το από που παίρνει τους διακόπτες επίτρεψε μου να μην καταλαβαίνω που κολλάς...
Πουθενά δεν κολλάω αρκεί να λειτουργούν και να μην είναι εντελώς παράταιροι. Απλά το έγραψα για όσους χαλιούνται από το να έχει ένα μοντέλο εξαρτήματα από κάποιο άλλο. Αμα θές exclusivity στους διακόπτες, δέρμα σπάνιας ιερής αγελάδας, αλκαντάρα ραμένη απο παρθένα κλπ ετοιμάσου να πληρώσεις πάααρα πολλά.
Alfa Romeo 4C