-
σκεφτεται ο αδερφος μου να αγορασει καινουριο αυτοκινητο... με μεγιστο οριο τιμης τα 20.000 του εχουν κατσει στο ματι τα
octavia5 1.6 fsi
octavia 1.8T
ford focus2 1.6
τι απο αυτα θα προτεινατε? θα κανει οικογενεια σε λιγο καιρο, δεν σκοπευει νμα αλλαξει αυτοκινητο για καμμια δεκαετια...
οσον αφορα τα FSi, τελικα υπαρχει προβλημα με την απλη αμολυβδη? μηπως η μειωμενη καταναλωση καλυπτεται απο την αυξημενη τιμη βενζινης? -
σκεφτεται ο αδερφος μου να αγορασει καινουριο αυτοκινητο... με μεγιστο οριο τιμης τα 20.000 του εχουν κατσει στο ματι τα
octavia5 1.6 fsi
octavia 1.8T
ford focus2 1.6
τι απο αυτα θα προτεινατε? θα κανει οικογενεια σε λιγο καιρο, δεν σκοπευει νμα αλλαξει αυτοκινητο για καμμια δεκαετια...
οσον αφορα τα FSi, τελικα υπαρχει προβλημα με την απλη αμολυβδη? μηπως η μειωμενη καταναλωση καλυπτεται απο την αυξημενη τιμη βενζινης? -
σκεφτεται ο αδερφος μου να αγορασει καινουριο αυτοκινητο... με μεγιστο οριο τιμης τα 20.000 του εχουν κατσει στο ματι τα
octavia5 1.6 fsi
octavia 1.8T
ford focus2 1.6
τι απο αυτα θα προτεινατε? θα κανει οικογενεια σε λιγο καιρο, δεν σκοπευει νμα αλλαξει αυτοκινητο για καμμια δεκαετια...
οσον αφορα τα FSi, τελικα υπαρχει προβλημα με την απλη αμολυβδη? μηπως η μειωμενη καταναλωση καλυπτεται απο την αυξημενη τιμη βενζινης? -
Βασικα καλο θα ηταν να ψαξεις και αλλα θεμετα εδω μεσα που εχουν σχεση με αυτο που ψαχνεις και θα βρεις πολλα με γνωμες πολλων που ειναι γνωστες. Λοιπον συνοπτικα. Αποκλειουμε focus αφου μας λες οτι θα εχει οικογενεια αν και ειναι πολυ καλο αυτοκινητο. Επειτα εχεις βαλει 2 Octavia τα οποια ειναι πολυ καλα αυτοκινητα και ταυτοχρονα value for money. Για τους FSI εχουν γινει απειρες συζητησεις εδω μεσα οι οποιες κατεληξαν στο οτι το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να χρησιμοποιεις 98+ οκτανιων για να μην εχεις προβληματα με πειρακια, αισθητηρες 'λ'... Ετσι θα εισαι σιγουρος και θα εχεις και ελαφρως καλυτερες επιδοσεις και λειτουργια τα οποια θα σου χρειαστουν σε τετοιο αμαξωμα με τετοιο κινητηρα. Οχι οτι ο κινητηρας ειναι κακος αλλα ειναι βασικος με τετοιο βαρος και δεν βαζει φωτια στην ασφλατο. Οσο για το οτι καλυπτεται η μειωμενη καταναλωση απο την υψηλη τιμη θα σου πω οτι αν και το εχουν αναφερει πολλοι εδω μεσα με αρκετα ικανοποιητικες διαφορες δεν το εχω διαπιστωσει αλλα ουτε και το εψαξα κιολας οποτε δεν μπορω να εκφερω γνωμη. Παντως μπορεις να βρεις καποιο βενζιναδικο οχι μεγαλης εταιρειας(Shell...) οπως πχ της Aegean που εχω βρει εγω το οποιο να το εμπιστευεσαι ομως και το οποιο εχει την super unleaded φθηνοτερα απο την απλη shell! Ετσι κερδιζεις σιγουρα. Τωρα για το αν θα παρεις Octavia η Octavia 2 πιστευω οτι οσο πιο καινουργιο τοσο καλυτερα και θα εχεις και καλυτερη μεταπωληση αν και ετσι πεφτεις σε κινητηρα και το 1.8 ηταν παρα πολυ καλο ειδικα για τα λεφτα του. Γνωμη μου να δοκιμασει το 1.6 και αν τον ευχαριστει...
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Λοιπον συνοπτικα. Αποκλειουμε focus αφου μας λες οτι θα εχει οικογενεια αν και ειναι πολυ καλο αυτοκινητο. Επειτα εχεις βαλει 2 Octavia τα οποια ειναι πολυ καλα αυτοκινητα και ταυτοχρονα value for money.Γιατί το Φόκους δεν κάνει για οικογένεια?
Του λείπουν οι χώροι...δεν νομίζω!
Στα υπόλοιπα που αναφέρεις συμφωνούμε.Δική μου επιλογή το Φόκους,αν και δεν πρόκειται να χάσει από την αγορά κανενός από τα τρία.Είναι όλα καλά αυτοκίνητα.Καλύτερα να τα οδηγήσει και όποιο του κάνει το 'κλικ',αυτό να πάρει!
-
scoda.......χαλαρα ......
-
Scoda είπε ο popolaros ή με γελούν τα μάτια μου.. ?:P
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Scoda είπε ο popolaros ή με γελούν τα μάτια μου.. ?:P
αρχηγε δεν ξερω το γουσταρω το αμαξακι, το συγκεκριμενο.........μπηκα μεσα και επαθα κωλουμπρα.......
απιστευτη ποιοτητα (καλυτερη απο το φοκους) απλετοι χωροι και τεραστιο πορτ μπαγκαζ.........τι αλλο να θελησει ενας οικογενειαρχης???
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Scoda είπε ο popolaros ή με γελούν τα μάτια μου.. ?:P
μα έλα ντε!
-
Ψηφίζω Focus.
5 χρόνια εγγύηση και φθηνό service.
-
Octavia 1.8T , και για τα επόμενα 10 χρόνια δεν θα του λείψουν ούτε τα γκάζια και σιγουρα όχι οι χώροι.
Ως δεύτερη επιλογή θα έλεγα το focus αλλα οι χώροι δεν ειναι οτι καλύτερο για οικογένεια.
Τα αυτοκινητα με fsi ειναι απλως για πεταμα. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Octavia 1.8T , και για τα επόμενα 10 χρόνια δεν θα του λείψουν ούτε τα γκάζια και σιγουρα όχι οι χώροι.
Ως δεύτερη επιλογή θα έλεγα το focus αλλα οι χώροι δεν ειναι οτι καλύτερο για οικογένεια.
Τα αυτοκινητα με fsi ειναι απλως για πεταμα.το παλιο το οκταβια ΔΕΝ εχει χωρους.......... περασαν τοσα χρονια........
-
Μη βαράτε, εντάξει; (σας πιάνω από μπροστά )
Ford Mondeo (αν είναι και S/W, ακόμα καλύτερα). Ξέρω ότι είναι ακριβότερο από 20.000 €, αλλά όχι πολύ. Και είναι αυτοκίνητο που θα σε πάει χαλαρά στη 10ετία. Με ασφάλεια και χώρους εκτός συναγωνισμού! -
Ο χρήστης dimitris74 έγραψε:
σκεφτεται ο αδερφος μου να αγορασει καινουριο αυτοκινητο... με μεγιστο οριο τιμης τα 20.000 του εχουν κατσει στο ματι τα
octavia5 1.6 fsi
octavia 1.8T
ford focus2 1.6
τι απο αυτα θα προτεινατε? θα κανει οικογενεια σε λιγο καιρο, δεν σκοπευει νμα αλλαξει αυτοκινητο για καμμια δεκαετια...
οσον αφορα τα FSi, τελικα υπαρχει προβλημα με την απλη αμολυβδη? μηπως η μειωμενη καταναλωση καλυπτεται απο την αυξημενη τιμη βενζινης?Τωωωρα, μάλιστα.... Ο πλέον ακατάλληλος να απαντήσει είμαι εγώ. Με στριφογυρίζει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα από τον Σεπτέμβριο και ακόμα δεν έχω καταλήξει. Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι δυο-τρεις σκέψεις.
Octavia 1.6 fsi. Πολύ καλό, στην ουσία ένα golf 1.6 με διπλάσιο πορτμπαγκάζ. Αν θες όμως ένα καλό επίπεδο εξοπλισμού ανεβαίνεις αρκετά οικονομικά και εξακολουθείς να αγοράζεις ένα 1600 (και μάλιστα με μια νέα τεχνολογία που δεν ξέρω αν αξίζει να πληρώσεις εσύ την εξέλιξή της). 5 τάχυτο κιβώτιο και αρκετός θόρυβος μοιραία στις μεγάλες ταχύτητες. Το κόστος συντήρησης δεν είναι πλέον skoda οπότε χάνεται άλλο ένα ατού. Μικρό διάστημα εγγύησης.
Octavia 1.8T. Δεν θα ήθελα να χάσω αυτόν τον κινητήρα γαμώτ γαμώτ. Από την άλλη εμφανισιακά είναι ένα σκαλί κάτω από το 5 αλλά έχει και ελαφρά μικρότερους χώρους τόσο για τα πόδια των πίσω όσο και σε πλάτος (τις αποσκευές τις προσπερνάω γιατί έτσι κι αλλιώς θεωρώ και τους δύο χώρου κορυφαίους για την κατηγορία). Επίσης από όσο έχω διαβάσει με εξαίρεση την 4χ4 έκδοση η πίσω ανάρτηση του 5 πρέπει να είναι καλύτερη. Επίσης 2 χρόνια εγγύηση.
Focus II 1.6 . Καλοί χώροι εσωτερικά, σαφώς μικρότεροι από των skoda στις αποσκευές. Κινητήρας πιστεύω με λιγότερες ιδιοτροπίες από τον FSI. Μικρότερο κόστος συντήρησης - μεγαλύτερη εγγύηση (5 χρονάκια). Ταμπούρα πίσω!!! Ανάρτηση που στα test λένε ότι είναι ένα κλικ χειρότερη από του Focus I. Επίσης ψιλοθορυβώδες. Καλό επίπεδο εξοπλισμού αλλά μπέρδεμα με τις πολλές επιλογές (όχι κατ' ανάγκη κακό απλά δεν βοηθάει για ασφαλή συμπεράσματα σε σχέση με την τελική τιμή). Εμφάνιση που χωράει συζήτηση, πάντως όχι άτολμη.
Αυτά και άμα βγάλεις άκρη πες μου και μένα
Προς το παρόν σφυρίζω αδιάφορα και περιμένω να δω πρώτον πώς θα τα πάνε Octavia 5, Focus II σε θέματα αξιοπιστίας - παραπόνων και το Octavia σε θέματα προσφορών (1.8 Τ 4χ4 full extra 23290, 1.8 Τ 18990 τί άλλο να περιμένω να τα χαρίζουν; αλλά λέμε τώρα)Ελπίζω να μην σε μπέρδεψα χειρότερα...
-
To Citroen C5 το έχει κοιτάξει;
Επειδή θα το παραγγείλω το έχω «ψυρίσει» και κατέληξα ότι έχει πολύ καλούς χώρους για την κατηγορία του.
Επίσης έχει ανάρτηση-μαγικό χαλί (Hydractive III), 1800cc.
Ξεκινά από τα 19.900 ευρώ με πολλά συν στον βασικό εξοπλισμό. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Τα αυτοκινητα με fsi ειναι απλως για πεταμα.
Βρε παιδιά τι να σχολιάσω τώρα? Ότι σύμφωνα με τον φίλο οι μηχανικοί της vw-audi μας δουλεύουν ή ότι είναι άσχετοι! Έλεος τέτοα αυθαίρετα
σχόλια πιά! Πως τα πετάμε έτσι? Και γιατί? Για ένα κινητήρα που σφίζει από τεχνολογία και που πάνω του θα στηριχτεί όλο το μελλοντικό οικοδόμημα της εταιρίας, αφου καταργεί σιγά-σιγά τους υπάρχοντες κινητήρες της (και τον 1.8Τ)!!
Τι να πω? -
Octavia V = 23 εκατοστά μακρύτερο από το Focus II. Για πόλη είναι κι αυτό ένα κριτήριο (ένας προφυλακτήρας διαφορά).
-
Ο χρήστης MICZ έγραψε:
Τα αυτοκινητα με fsi ειναι απλως για πεταμα.
Βρε παιδιά τι να σχολιάσω τώρα? Ότι σύμφωνα με τον φίλο οι μηχανικοί της vw-audi [μας δουλεύουν ή ότι είναι άσχετοι! Έλεος τέτοα αυθαίρετα
σχόλια πιά! Πως τα πετάμε έτσι? Και γιατί? Για ένα κινητήρα που σφίζει από τεχνολογία και που πάνω του θα στηριχτεί όλο το μελλοντικό οικοδόμημα της εταιρίας, αφου καταργεί σιγά-σιγά τους υπάρχοντες κινητήρες της (και τον 1.8Τ)!!
Τι να πω?Το ειπες πολυ καλα,μας δουλεύουν.Δεν ξερω τι θα γινει με τις μεταγενέστερες εκδόσεις και τι γινεται ηδη με τον Τfsi ,αλλα ειμαι καθετος στο οτι ο fsi ειναι απο μετριος εως αποτυχία,και πρεπει να εχεις βαθια μεσανυχτα για να παρεις ενα αυτοκινητο πχ 25.000 ευρω με αυτο τον κινητήρα.
-
το θεμα ειναι οτι ειναι και τα 3 στην ιδια τιμη με 200-300 ευρω διαφορα.
γυρω στα 19.000 χιλιαρικα.
το C5 δεν το κοιταει με τιποτα μιας και δεν ηταν το ποιο απροβληματιστο αυτοκινητο τουλαχιστον το προηγουμενο.
του εχω προτεινει και το Mondeo που βγαινει στα 22000 περιπου και εχει καλο χρηματοδοτικο... 50% προκαταβολη και 48 ατοκες γιατι τα αλλα σε σφαζουν απο τοκους...
οσον αφορα τα ocavia, πηγα και το ειδα και εγω το 5 αλλα μου φαινεται πολυ μεγαλο και βαρυ για 1.6, εστω και με 115 αλογα.. μα καλα, τοσο στοκοι ειναι να μην βαλουν το σωστο μοτερ ακα 1.8Τ να τρελαθουν να πουλανε? απο θεμα επιδοσεως με 4 ατομα και αποσκευες πρεπει να αγκομαχα σε ανηφορες και κλιματισμο. τουλαχιστον ετσι φανταζομαι κρινοντας απο ενα 406 1.6 που εχει ο πατερας μου και τα βρισκει μπαστουνια. -
Ο χρήστης dimitris74 έγραψε:
του εχω προτεινει και το Mondeo που βγαινει στα 22000 περιπου και εχει καλο χρηματοδοτικο... 50% προκαταβολη και 48 ατοκες γιατι τα αλλα σε σφαζουν απο τοκους...Έτσι.
Πιστεύω πως δεν θα το μετανιώσει, ιδιαίτερα αφού λες πως το θέλει για χρόνια και σκέπτεται την οικογένεια. Και έχει από τις μικρότερες δαπάνες συντήρησης, έχω ίδια πείρα. Αν θέλεις λεπτομέρειες, πμ.
αναποφασιστος αγοραστης.... μια βοηθεια?