Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ
    • 1
    • 2
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 54
    • 55
    • 26 / 55
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    24
    1090
    50286
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antonis-team last edited by

      Ο χρήστης fordakias_focus έγραψε:
      Παιδια χωρις καμια παρεξηγηση... εχω ενα ford focus 1.6 zetec... Ο δίσκος του εχει 280000 απο την μανα του... μολις αλλαχτηκε... μεχρι εκει πηγαινε τζαμι χωρις κανενα προβλημα... ουτε βολαν εφαγε και ειναι ενταξει... απλα πλεον χρειαστηκε αλλαγμα.... καθε μερα εκανα 160 χιλιομετρα... με πολυ προσοχη...


      Ο σεβασμός και η προσοχή προς το αυτοκίνητο κατά την οδήγηση, δίνει την μακροημέρευση σε αυτό.
      Α.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        giannis-tsaknis last edited by

        Αλλαγη δισκου στο οικογενειακο xsara, στις 278000, με αρκετη ταλαιπωρια απο την mother.

        1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • A
          antonis-team last edited by

          Ο χρήστης makinen έγραψε:

          Το να μην γνωρίζεις την σωστή οδήγηση, δεν είναι τραγικό, μα είναι τραγικό το να μην ακούς του ιδικούς.
          Α.

          Τους ειδικούς ρώτησα αλλά αντί να απαντήσουν επί του θέματος αναλώνονται σε ειρωνικά σχόλια. Εντάξει λοιπόν δεν ξέρω να οδηγάω και γι αυτό ξαναρωτάω τους ειδικούς : τι είναι τα βαρκάκια και οι ασφάλειες και πώς καταλαβαίνω αν έχω ήδη κάνει ζημιά;


          Κατ’ εμέ φίλε μου, οποίος κοροϊδεύει, είναι σαν να μιλάει εμπρός στον καθρέπτη!.
          Τα εξαρτήματα που περιέγραψα, ευρίσκονται μέσα στον επιλογέα του σασμάν. Αυτά και φθείρονται όταν δεν χρησιμοποιείς το πεντάλ του συμπλέκτη!.
          Α.
          Τότε η ταχύτητα πετιέται όταν αφήνεις το γκάζι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • M
            mad_max_geo last edited by

            Ο χρήστης fordakias_focus έγραψε:
            Παιδια χωρις καμια παρεξηγηση... εχω ενα ford focus 1.6 zetec... Ο δίσκος του εχει 280000 απο την μανα του... μολις αλλαχτηκε... μεχρι εκει πηγαινε τζαμι χωρις κανενα προβλημα... ουτε βολαν εφαγε και ειναι ενταξει... απλα πλεον χρειαστηκε αλλαγμα.... καθε μερα εκανα 160 χιλιομετρα... με πολυ προσοχη...

            Πως τα καταφερες εναε θεος ξερει...Εγω προσωπικα τον εσπασα στα 80.000....

            Στάλθηκε από το βότσαλο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • A
              antonis-team last edited by

              Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:

              Παιδια χωρις καμια παρεξηγηση... εχω ενα ford focus 1.6 zetec... Ο δίσκος του εχει 280000 απο την μανα του... μολις αλλαχτηκε... μεχρι εκει πηγαινε τζαμι χωρις κανενα προβλημα... ουτε βολαν εφαγε και ειναι ενταξει... απλα πλεον χρειαστηκε αλλαγμα.... καθε μερα εκανα 160 χιλιομετρα... με πολυ προσοχη...

              Πως τα καταφερες εναε θεος ξερει...Εγω προσωπικα τον εσπασα στα 80.000....

              Στάλθηκε από το βότσαλο.


              Το παιδί είναι προσεκτικό, και το μυαλό του πηγμένο!. Μα έχει και 22cm δίσκο! .
              Εμείς που σκεπτόμαστε με δυο κεφαλια…..80000 και πολλά!!!!!!......
              Α.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • F
                fordakias_focus last edited by

                πολυ προσοχη,... ανηφορες παντα χειροφρενο χωρις να τον πατιναρω... το προσεχω πολυ... αδυναμια.... τη αυτοκινητο εχεις?

                1 Reply Last reply Reply Quote 10
                • A
                  antonis-team last edited by

                  Ο χρήστης fordakias_focus έγραψε:
                  πολυ προσοχη,... ανηφορες παντα χειροφρενο χωρις να τον πατιναρω... το προσεχω πολυ... αδυναμια.... τη αυτοκινητο εχεις?


                  Δεν έχω ένα….. άστο καλύτερα αλλιώς με ΠΜ.
                  Τώρα αυτό που κάνεις στης ανηφόρες είναι ότι το καλύτερο, το κάνω και στο αυτόματο βάζοντας την Ν!.
                  Α.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • M
                    mad_max_geo last edited by

                    Μα ουτε και εγω φο πατιναρω πολυ το αμαξι...Ο πατερας μου ομως που συμπεριφερεται σα μαθητευομενος οδηγος ειναι αλλη ιστορεια...Συν οτι το αμαξι μου κινειται κατα κυριο λογο σε αστικο κυκλο με μπολικα φαναρια!

                    Στάλθηκε από το βότσαλο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • F
                      fordakias_focus last edited by

                      το καλυτερο... κανεις..,.. ετσι αποκτα μακροχρονη ζωη μπραβο σου...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • T
                        trident1971 last edited by

                        Καλησπερα συντροφοι.
                        Πριν λιγο οδηγησα, το πενταλ του συμπλεκτη εγινε καπως 'ανοιωθο' και ισως μαλακοτερο. Χτες ηταν κανονικο. Βγηκα απο το αυτοκινητο μετα απο 50 μετρα (εν τω μεταξυ το πατουσα επανηλλειμενα) και μυριζε λιγο.

                        Οταν πατας πενταλ με κινητηρα σε λειτουργια με νεκρα, ακουγεται ενας μικροθορυβος/τρανταγματακι, σαν να συμπλεκει καπως.

                        Τα ιδια συμπτωματα (άνοιωθο και 'καπως' σε αισθηση) ειχε και την τελευταια φορα που αλλαξα συμπλεκτη, εβαλα Valeo, μονο 27.000χλμ πριν. Να μουτζωθω που εβαλα Valeo? ή μπορει να συμβαινει κατι αλλο?

                        Οι προηγουμενες αλλαγες ηταν στα ~80Κ χλμ εβαλα οριτζιναλ και στα 180Κ εβαλα το Valeo που εχω τωρα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • A
                          antonis-team last edited by

                          Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                          Καλησπερα συντροφοι.
                          Πριν λιγο οδηγησα, το πενταλ του συμπλεκτη εγινε καπως 'ανοιωθο' και ισως μαλακοτερο. Χτες ηταν κανονικο. Βγηκα απο το αυτοκινητο μετα απο 50 μετρα (εν τω μεταξυ το πατουσα επανηλλειμενα) και μυριζε λιγο.

                          Οταν πατας πενταλ με κινητηρα σε λειτουργια με νεκρα, ακουγεται ενας μικροθορυβος/τρανταγματακι, σαν να συμπλεκει καπως.

                          Τα ιδια συμπτωματα (άνοιωθο και 'καπως' σε αισθηση) ειχε και την τελευταια φορα που αλλαξα συμπλεκτη, εβαλα Valeo, μονο 27.000χλμ πριν. Να μουτζωθω που εβαλα Valeo? ή μπορει να συμβαινει κατι αλλο?

                          Οι προηγουμενες αλλαγες ηταν στα ~80Κ χλμ εβαλα οριτζιναλ και στα 180Κ εβαλα το Valeo που εχω τωρα.


                          Οριντζινάλ σαν την ΑΕΚ που τα έκαναν μούτι?!.
                          Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου!. δεν υπάρχει γνήσιο, υπάρχει πρώτης τοποθέτησης!.
                          Αυτό που περιέγραψες δεν μου αρέσει. Το βλέπω και σαν σπασμένο χτένι. Δοκίμασε το με μεγάλη ταχύτητα στο σασμάν ακίνητος και χειρόφρενο, να δεις αν πατινάρει. Εάν ναι….. ξέρεις τον δρόμο….
                          Ένα σετ, θέλει και τον μάστορα του!.
                          Και σίγουρα σε κάθε service τα ρεγουλαρίσματα και οι έλεγχοι.
                          Α.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • T
                            trident1971 last edited by

                            Οριτζιναλ εννοω οτι το πηγα σε αντιπροσωπεια κυρ Αντώνη. Οτι εβαλαν το εβαλαν εκει. Εκεινη την εποχη το μονο που με ενδιεφερε ηταν το αυτοκινητο αντικαταστασης.

                            Για περιγραψε μου βημα βημα την μεθοδο.
                            Χειροφρενο, βαζουμε 3η, αφηνουμε συμπλεκτη και βλεπουμε αν σβηνει με τη μια, αλλιως ειναι φαγωμενο?
                            αφηνουμε συμπλεκτη αργα ή αποτομα?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • A
                              antonis-team last edited by

                              Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                              Οριτζιναλ εννοω οτι το πηγα σε αντιπροσωπεια κυρ Αντώνη. Οτι εβαλαν το εβαλαν εκει. Εκεινη την εποχη το μονο που με ενδιεφερε ηταν το αυτοκινητο αντικαταστασης.

                              Για περιγραψε μου βημα βημα την μεθοδο.
                              Χειροφρενο, βαζουμε 3η, αφηνουμε συμπλεκτη και βλεπουμε αν σβηνει με τη μια, αλλιως ειναι φαγωμενο?
                              αφηνουμε συμπλεκτη αργα ή αποτομα?


                              Απότομα χωρίς να σβήσει η μηχανή!.
                              Περιμένω!.....
                              Α.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • G
                                giorgos_krhth_91 last edited by

                                Μετα απο διαδρομη(150χιλιομετρα)που ζωρησα υπερβολικα το συμπλεκτη βαρυνε αποτομα.Να στραβωσε το πλατο;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • A
                                  antonis-team last edited by

                                  Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
                                  Μετα απο διαδρομη(150χιλιομετρα)που ζωρησα υπερβολικα το συμπλεκτη βαρυνε αποτομα.Να στραβωσε το πλατο;


                                  Κάπου έγραψες ότι ελάφρυνε!.
                                  Δεν στραβώνει το πλατό, ώστε να φαίνετε.
                                  Γράψε αναλυτικότερα.
                                  Α

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • T
                                    trident1971 last edited by

                                    Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                                    Οριτζιναλ εννοω οτι το πηγα σε αντιπροσωπεια κυρ Αντώνη. Οτι εβαλαν το εβαλαν εκει. Εκεινη την εποχη το μονο που με ενδιεφερε ηταν το αυτοκινητο αντικαταστασης.

                                    Για περιγραψε μου βημα βημα την μεθοδο.
                                    Χειροφρενο, βαζουμε 3η, αφηνουμε συμπλεκτη και βλεπουμε αν σβηνει με τη μια, αλλιως ειναι φαγωμενο?
                                    αφηνουμε συμπλεκτη αργα ή αποτομα?


                                    Απότομα χωρίς να σβήσει η μηχανή!.
                                    Περιμένω!.....
                                    Α.

                                    Καλησπερα,
                                    το εκανα 2 φορες, σχετικα αποτομα, και εσβηνε η μηχανη. Θεωρω οτι ειναι καλο σημαδι οσον αφορα την υγεια του υλικου τριβης. Παρ' ολα αυτα μου εχει μεινει μια εντυπωση οτι ειναι διαφορετικη η αισθηση και σαν να εχει μικρυνει καπως η διαδρομη.
                                    Οψόμεθα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • A
                                      aggelooos2000 last edited by

                                      Στο brava του πατέρα μου έχουμε αλλάξει δύο φορές δίσκο πλατό, χωρίς να πατινάρει καθόλου, και με σχεδόν όλα τα χιλιόμετρα στην εθνική γιατί ξαφνικά έμπαιναν με δυσκολία οι ταχύτητες. Ισχύει κάτι τέτοιο ή μας δούλευαν χοντρά? Αν και πηγαίναμε χρόνια δεν ξαναπατήσαμε στο συνεργείο αυτό....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cson last edited by

                                        Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
                                        Στο brava του πατέρα μου έχουμε αλλάξει δύο φορές δίσκο πλατό, χωρίς να πατινάρει καθόλου, και με σχεδόν όλα τα χιλιόμετρα στην εθνική γιατί ξαφνικά έμπαιναν με δυσκολία οι ταχύτητες. Ισχύει κάτι τέτοιο ή μας δούλευαν χοντρά? Αν και πηγαίναμε χρόνια δεν ξαναπατήσαμε στο συνεργείο αυτό....

                                        Ναι, μπορει να σπασουν χτενια του πλατο, ή να εχει διαλυθει το ρουλεμαν. Και παρολα αυτα τα υλικα τριβης να ειναι ολοκαινουρια. Μια φορα την εχω παθει ετσι με sachs κιολας.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • N
                                          nonos last edited by

                                          Ερωτηση για να ξερω ποσο μπορει να βγαλει ακομα..
                                          Μαμα με 164.000km.. Εχει αρχισει και πατιναρει ελαφρα-ανεπαισθητα καμια φορα στο πολυ γκαζι με 3η-4η..χαρακτηριστικο επισης παραδειγμα μετα απο 200km ταξιδιου σταματαω σε κοκκινο φαναρι και στο πρασινο πατιναρε πολυ. επισης μεσα στη πολη αρχιζει και 'αγριευει' το αυτοκινητο στο πατημα του γκαζιου, σαν ανεπαισθητος κραδασμος μετα απο πολλες αλλαγες-μποτιλιαρισμα κτλπ.. εχει βαρυνει και λιγο.. πιανει και πιο ψηλα..ειναι 1 χρονος τωρα που εχει χειροτερεψει μετα απο εντονη νυχτερινη αναβαση-καταβαση.
                                          Ρωταω κυριως γιατι μολις εβγαλε διπλωμα ο μικρος αδερφος και θα τον ταλαιπωρησει ιδιαιτερα απ οτι τον εχω κοψει τωρα στην αρχη οποτε θελω να ξερω αν αξιζει να φαει τα τελευταια του στον νεο οδηγο ή μηπως γινει ζημια στο βολαν..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • C
                                            cson last edited by

                                            Δειχνει πολλα σημαδια παντως. Το πιο εντονο ειναι οτι πιανει πλεον ψηλα οπου δειχνει το λιγο ψωμι που εχει. Το πιθανοτερο ειναι να σημαδεψει το βολαν αν υποστει κακομεταχειριση απο τον νεο οδηγο, ο οποιος πιθανον και να μην ξερει ποτε να σταματησει το πατιναρισμα...(ισως οταν βγαλει καπνους σε καποιο παρκαρισμα με κλιση)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 26 / 55
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr