-
Καλημέρα.
Δημήτρη κι εμένα με παραξένεψε το οτι θα κάνουν 15 μέρες να βγούν οι πινακίδες....τί να πω.
Όσο για τα ΚΟΗ****, χθές είδα κι ένα Mazda 3 με ΚΟΗ 32**, οπότε μάλλον έκανες λάθος για το ότι θα σταματήσει στο ΚΟΗ 2999.
-
Καλημέρα σε όλους. Μετά το πρώτο σοκ χθες από τις πινακίδες του καινούργιου μου αυτοκινήτου (ΚΟΗ 29**) στη Θεσ/νίκη, διαβάζοντας σήμερα στο forum κατάλαβα ότι γίνεται χαμός με αυτές. Αυτό που με παραξένεψε όμως περισσότερο είναι την άδεια και τα τλεη θα μου τα δώσουν μαζί με τις πινακίδες σε 10-15 μέρες. Χωρίς να το θυμάμαι 100%, πρίν 2μιση χρόνια που είχα πάρει το πρώτο μου αυτοκίνητο το παρέλαβα με χάρτινες πινακίδες φυσικά αλλά με την άδεια και τα τέλη κυκλοφορίας του. Άλλαξε κάτι ή έτσι γίνονταν πάντα και δεν το θυμάμαι;
-
Καλημέρα κι από μένα. Πως δικαιολογείται η καθυστέρηση στην παράδοση
άδειας, τελών και πινακίδων στη Θεσσαλονίκη; Στην Αθήνα και αλλού
ξέρει κανείς αν αυτές οι διαδικασίες κρατούν περισσότερο από μια-δυο
μέρες;Απ' την άλλη τα ΚΟΗ πιθανώς θα σταματήσουν στο 3299. Για τα του
προγραμματισμού τι να ξαναπώ, το ΚΟΗ-3299 θα εμφανιζόταν στην
Κομοτηνή τέλη του 2006-αρχές 2007...Πρωινές παρατηρήσεις: ΧΑΤ-33 ν.τ. (μάλλον από Αλιβέρι-νότια Εύβοια-
πήραν εκεί τα ΧΑΤ-33 ως 42 και η Χαλκίδα από το 43, έχω δει 54).
ΥΡΡ-7777, μάλλον παραγγελία, ήταν πανάκριβο όχημα. Πάντως η Δ. Αττική
έχει ένα μικρούλι απόθεμα και ίσως ελεήσει τις πτωχές Αθήνες με καμιά
πεντακοσαριά νουμεράκια για μια-δυο μέρες...(πχ ΥΡΡ από 73 ως 77). -
Aπλα τα πραματα παιδες! Βαριουνται με την ανοχη της τροχαιας. Αν η τροχαια πει οτι 'εγω αμαξι χωρις αδεια θα το γραφω' να δειτε οτι το προβλημα θα λυθει ως δια μαγειας. Το ΙΒΖ με χαρτι, παω στοιχημα οτι ειναι κουτοπονηρια. Του πηραν του μαγκα τις πινακιδες και εβαλε χαρτι, ωστε να πει αν τον σταματησει κανεις, περιμενω, και στην Αθηνα τα ιδια συμβαινουν, μολις το πηρα απο Αθηνα φιλαρακο και επρεπε να κανω ταξιδι και αλλα τετοια βλαχομαγκικα. Φυσικα αν δε μασησει ο μπατσος θα πεσει η κλαψα του αιωνα, γενναει η γυναικα μου, εχω καρκινο, θα πιασει πετσα το γαλα κλπ κλπ κλπ.
-
ΟΚ, και το πλαίσιο Θεσσαλονίκης που ανέφερε για το ΙΒΖ ο stefanos;
-
Δε μου λεει τιποτα το πλαισιο σε σηκωμενη πινακιδα. Μπορω να σου δωσω 10 εξηγησεις.
ΚΖΝ 51. -
Ο χρήστης ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ έγραψε:
....
ΥΡΡ-7777, μάλλον παραγγελία, ήταν πανάκριβο όχημα....Δεν μας λες και τι όχημα ήταν?
-
σημερα μαζντα 6 333* που θα φτασει αραγε?
-
Καλημέρα και καλό μήνα σε όλους.
greo το ΚΖΝ από Κοζάνη ή...
kid ήταν ένα Land Cruiser
giatre η περίπτωση του αποθέματος της Κομοτηνής αγγίζει τα όρια του
σκανδάλου. Αμφιβάλλω αν όλα τα ΚΟΗ που θα δοθούν εκεί θα είναι νέου
τύπου, ίσως ξεκινούν από το 1300 ή το 1800 και πιο πριν θα είναι παλιές,
περιμένω τις παρατηρήσεις σας όταν το μέταλλο αντικαταστήσει το
χαρτί.Σε αναμονή της έκπληξης στην Αθήνα, τα ΙΒΙ τελείωσαν, ίσως δίνονται
στην Κ. και Αν. Αθήνα τα ΙΒΟ της Δυτικής από το 2800 ως το 3699. Στη
Νότια τα ΙΒΟ φτάνουν στο τέλος τους, δεν δικαιολογείται αλλιώς το
'στρίμωγμα' επιβατικών (έως και ΙΒΟ-81) και επαγγελματικών (ΙΒΟ-826*
ολοκαίνουργιο την Παρασκευή). Πιθανό τέλος στο 8299 ή 8799. -
Καλημέρα και καλό μήνα κι από μένα!
Μιά ερώτηση θα ήθελα να κάνω.....πόσο χρονικό διάστημα είναι λογικό να μεσολαβήσει από την ημερομηνία παράδοσης ενός νέου αυτ/του - όπου σου δίνουν τα νούμερα της πινακίδας σε χαρτί - έως την παράδοση των πινακίδων με την άδεια μαζί??
Ρωτάω διότι χθές 28 Φεβ έμαθα ότι στη Θεσ/νίκη παραδόθηκαν πινακίδες σε νέο αυτ/το το οποίο είχε παραδοθεί στον ιδιοκτήτη του στις 03 Φεβ, δηλαδή μετά από 25 μέρες!
-
Το καλοκαίρι στο δικό μας έκαναν περίπου τρεις εβδομάδες.
Πάνω-κάτω τόσο δεν περιμένουν όλοι; -
Ο χρήστης ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ έγραψε:
giatre η περίπτωση του αποθέματος της Κομοτηνής αγγίζει τα όρια του
σκανδάλου. Αμφιβάλλω αν όλα τα ΚΟΗ που θα δοθούν εκεί θα είναι νέου
τύπου, ίσως ξεκινούν από το 1300 ή το 1800 και πιο πριν θα είναι παλιές,
περιμένω τις παρατηρήσεις σας όταν το μέταλλο αντικαταστήσει το
χαρτί.Τι εννοεις οτι μπορει να δωσουν παλιες?θα ειναι πολυ βλακες.μπορει καποιος να αρνηθει να την παρει αν γινει κατι τετοιο?παντως αυτο το κρατος απο οργανωση σχιζει
Και κατι αλλο νομιζω οτι σημερα ειδα βορ 77**.τι παιζει εκει?ηταν αγροτικο καινουργιο -
ΜΙΜ-99** σε καινούργια πινακίδα είδα σήμερα σε φορτηγό στην αθήνα.. (Δεν ξέρω αν έχει ξανα αναφερθεί αλλά εγώ πρώτη φορά είδα τέτοια πινακίδα)
-
Θεσσαλονικείς συγγνώμη αλλά αυτά που συζητάτε είναι αδιανόητα για
τους λοιπούς Έλληνες, μήπως κάτι δεν πάει καλά στην εκεί διεύθυνση;
Πουθενά δεν κυκλοφορεί (νομίμως) αυτοκίνητο χωρίς άδεια και πινακίδες.Γιατρέ, εννοώ ότι η παρτίδα των ΚΟ* ν.τ. ίσως ξεκινά από το ΚΟΗ-1300 ή
το 1800, οπότε οι προηγούμενες (ως ΚΟΗ-1299 ή 1799 αντίστοιχα) είναι
προφανώς παλιές χωρίς GR! Αν δεν είναι έτσι και ξεκινούν από το
ΚΟΖ-9800 φερ'ειπείν, τότε ως το ΚΟΗ-3799 (ανέφερες ΚΟΗ-33) έχουμε
3000 νούμερα, δηλαδή περισσότερα από τα Γιάννενα και ίσα με το Βόλο
στις παρτίδες ν.τ., νομοί με 400+ και 500+ νούμερα το μήνα μπροστά
στα 200+ της Κομοτηνής. Στέκει; Όχι, άρα τα πρώτα ΚΟΗ που δόθηκαν
σε χαρτιά αντιστοιχούν ενδεχομένως σε παλιές πινακίδες από το τεράστιο
απόθεμα της Κομοτηνής. Κοντός ψαλμός...περιμένω παρατηρήσεις σας!Δεν ξέρω αν μπορεί κανείς να αρνηθεί τις πινακίδες, μπορεί όμως να κάνει
φασαρία (το τηλέφωνο του Τριανταφυλλόπουλου το έχει κανείς; εγώ το
έχω χάσει). Όσο για την οργάνωση, ασ'το, πάμε παρακάτω...Για τα ΒΟΡ-75/79 που επίσης δόθηκαν στη συμπρωτεύουσα
υποθέτω αμέσως πριν τα ΚΟΗ, εσύ και ο greo τα πρωτοαναφέρατε, όχι; -
Ο χρήστης ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ έγραψε:
Θεσσαλονικείς συγγνώμη αλλά αυτά που συζητάτε είναι αδιανόητα για
τους λοιπούς Έλληνες, μήπως κάτι δεν πάει καλά στην εκεί διεύθυνση;
Πουθενά δεν κυκλοφορεί (νομίμως) αυτοκίνητο χωρίς άδεια και πινακίδες.Γιατρέ, εννοώ ότι η παρτίδα των ΚΟ* ν.τ. ίσως ξεκινά από το ΚΟΗ-1300 ή
το 1800, οπότε οι προηγούμενες (ως ΚΟΗ-1299 ή 1799 αντίστοιχα) είναι
προφανώς παλιές χωρίς GR! Αν δεν είναι έτσι και ξεκινούν από το
ΚΟΖ-9800 φερ'ειπείν, τότε ως το ΚΟΗ-3799 (ανέφερες ΚΟΗ-33) έχουμε
3000 νούμερα, δηλαδή περισσότερα από τα Γιάννενα και ίσα με το Βόλο
στις παρτίδες ν.τ., νομοί με 400+ και 500+ νούμερα το μήνα μπροστά
στα 200+ της Κομοτηνής. Στέκει; Όχι, άρα τα πρώτα ΚΟΗ που δόθηκαν
σε χαρτιά αντιστοιχούν ενδεχομένως σε παλιές πινακίδες από το τεράστιο
απόθεμα της Κομοτηνής. Κοντός ψαλμός...περιμένω παρατηρήσεις σας!Δεν ξέρω αν μπορεί κανείς να αρνηθεί τις πινακίδες, μπορεί όμως να κάνει
φασαρία (το τηλέφωνο του Τριανταφυλλόπουλου το έχει κανείς; εγώ το
έχω χάσει). Όσο για την οργάνωση, ασ'το, πάμε παρακάτω...Για τα ΒΟΡ-75/79 που επίσης δόθηκαν στη συμπρωτεύουσα
υποθέτω αμέσως πριν τα ΚΟΗ, εσύ και ο greo τα πρωτοαναφέρατε, όχι;ρε δημητρη με μπερδεψες με τα +400 και 500 ειμαι και κουρασμενος.τελ-παντων
νομιζω οτι εγω το ειχα ακουσει σε μια αντιπροσωπεια αλλα δεν θυμαμαι και πολυ καλα να σου πω την αληθεια γι΄αυτο και ρωτησα .αλλα δοθηκαν πριν το κοη η μετα? -
Tο ΚΖΝ τυπωμενο, αρα Κοζανης!
Τα ΒΟΡ πρεπει να δωθηκαν πριν τα ΚΟΗ. -
Γιατρέ σόρυ, προφανώς θεωρώ ότι όλοι (που μας διαβάζουν) έχουν τη
δική μου 'ευχέρεια' στα των πινακίδων: εννοούσα λοιπόν ότι σε κάθε
παρτίδα (θα έπρεπε να) λαμβάνεται υπόψη ο ρυθμός χορήγησης
πινακίδων σε κάθε νομό και το απόθεμά του, έτσι ώστε με κάθε νέα
παρτίδα το απόθεμα να τελειώνει σε όλους τους νομούς χοντρικά περίπου
την ίδια περίοδο. Δεν είναι λοιπόν λογικό η Κομοτηνή που το απόθεμά της
ήδη έφτανε για ένα τουλάχιστον χρόνο, να πάρει περισσότερες
πινακίδες νέου τύπου από νομούς με διπλάσιο και βάλε ρυθμό
ταξινομήσεων κάθε μήνα (τα νούμερα που ανέφερα) και πολύ μικρότερα
αποθέματα. Και όμως έτσι μοιάζει να έγινε και φυσικά είναι κακός
σχεδιασμός (λόγω αδιαφορίας-άγνοιας κλπ).greo, και τα ΡΝΑ είναι τυπωμένα αλλά δεν δόθηκαν στα Γρεβενά...
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Νεωτερα περι ΑΧΟ **.ΕΙδα σημερα παλι το 206 που ειχα δει με το ΑΧΟ 10.Ειχε πλαισιο στην πινακιδα απο Καλαματα.Μαλλον γινομαι γραφικος με το ΑΧΟ **** .Με τις τελευταιες παρατηρησεις μου μαλλον το δινουν εδω Αρκαδια γιατι ειδα κανα 5αρι αμαξια με τετοιες πινακιδες ,τα δυο ειχαν πλαισιο τοπικης αντιπροσωπιας.
Το πρωτο μου ποστ με FIREFOX .
-
BILL33, μην ξεχνάς ότι ασχολούμαστε εδώ με πινακίδες άρα τα
μηνύματά σου μόνο γραφικά δεν είναι... Εγώ τότε τι να πω;Λοιπόν, τσέκαρε τι ΑΧΟ κυκλοφορούν στην Τρίπολη, εννοώ ποιες
εκατοντάδες, πχ εγώ έχω δει 11** και 12** αλλά δεν ξέρω από που είναι.
Είναι ας πούμε πιθανό να δόθηκαν 500 νούμερα στην Τρίπολη και άλλα
τόσα στην Καλαμάτα ή αλλού. Όλα παίζουν.Kid έχουμε αναφέρει εδώ πολλά ΜΙΜ και ΜΙΝ (Λαμία), ν.τ. τα ΜΙΝ φυσικά
όπως και τα ΜΙΜ από το 9600 και μετά. Σύντομα τελειώνουν και τα ΜΙΜ της
Αταλάντης, αν δεν έχουν ήδη τελειώσει, ήταν από το 9000 ως το 9300 ή
9400.Μόλις είδα και το πρώτο ΚΤΒ ν.τ. (ΚΤΒ-92** ) και χθες το πρώτο ΑΤΕ ν.τ.
(ΑΤΕ-60** ). Επίσης ΧΑΤ-57**.Κατά τα άλλα ησυχία, η έκπληξη όμως δεν αργεί. Η κατάσταση στην
Αθήνα θυμίζει Μάιο 2004.ΥΓ: Τι είναι το FIREFOX;
-
Γρήγορη ερώτηση - πόσο εύκολο είναι να 'διαλέξεις' αριθμό - ή και γράμματα - που 'σου αρέσουν'?
Σίγουρα γίνεται με μερικά 'γρηγορόσημα' - απλά αναρωτιέμαι, στην κλίμακα της διαφθοράς και εξυπηρέτησης τι βαθμό παίρνει τέτοιο αίτημα!
Car Plate Spotting!!!