-
Αν ειναι δυνατον.Με κατι εξτρα κλπ. η τιμη υπερβαινει τις 64000. Νομιζετε οτι αξιζει τα λεφτα του?Το εχει οδηγησει κανεις?
Πειτε τη γνωμη σας ξεκαθαρα! -
Αν ειναι δυνατον.Με κατι εξτρα κλπ. η τιμη υπερβαινει τις 64000. Νομιζετε οτι αξιζει τα λεφτα του?Το εχει οδηγησει κανεις?
Πειτε τη γνωμη σας ξεκαθαρα! -
Αν ειναι δυνατον.Με κατι εξτρα κλπ. η τιμη υπερβαινει τις 64000. Νομιζετε οτι αξιζει τα λεφτα του?Το εχει οδηγησει κανεις?
Πειτε τη γνωμη σας ξεκαθαρα! -
Όχι, δεν αξίζει. Βασίζεται στα οικογενειακά μπροστοκίνητα Νίσαν, είναι ένα καλό αυτοκίνητο αλλα δεν αξίζει περισσότερα απο 30000.
Με αυτά τα λεφτά δεν πέρνεις ενα καλό Χ3 ή ακόμα Χ5;
-
Είδα σήμερα το βράδυ ένα Murano και μπορώ να πω πως εντυπωσιάστηκα απο την εμφάνισή του. Εμφανισιακά λοιπόν το θεωρώ πολύ καλό αλλά απο εκεί και πέρα πίστεύω πως θα πρέπει να περιμένουμε μια δοκίμη στην Ελλάδα για να δούμε πως τα καταφέρνει απέναντι στον ανταγωνισμό.
agisd νομίζω πως υπερβάλεις όταν λες πως δεν αξίζει περισσότερα απο 30000.
-
Ο χρήστης panos7 έγραψε:
Αν ειναι δυνατον.Με κατι εξτρα κλπ. η τιμη υπερβαινει τις 64000. Νομιζετε οτι αξιζει τα λεφτα του?Το εχει οδηγησει κανεις?
Πειτε τη γνωμη σας ξεκαθαρα!64,000 euro? $85000 ????
**
ΟΧΙ **δεν τα αξίζει τα λευτά του κατα τη γνώμη μου. Κλέψιμο είναι αυτοEδώ ξεκινάει απο 20,000 euro. Όσο ακριβά και να είναι εκεί τα αυτοκίνητα, **παραπάνω απο τριπλάσια τιμή **;;;;; Απαράδεκτο.
Θα συμφωνήσω με τον Άγη για τα 30,000 euro που είπε, άντε για τα Ελληνικά δεδομένα να περίμενα 35,000 - 45,000 MAX.
Φιλικά,
Δημήτρης -
Ο χρήστης mak έγραψε:
agisd νομίζω πως υπερβάλεις όταν λες πως δεν αξίζει περισσότερα απο 30000.
mak, έχεις ακούσει την παροιμία: σας πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες
έχω διαβασει για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και κυκλοφορεί αρκετά στα μέρη μας, δεν είναι τόσο καλό για αυτά τα λεφτά και έχει και μειον όπως CVT κιβώτιο και όχι τόσο άκαμπτο αμάξωμα, και νομίζω ότι ειναι βασικά μπροστοκίνητο.
Το καλό μηχανημα της Νίσαν είναι το FX35/45.
-
Εδώ πληρώνουμε 50.000 ευρώ για το διθέσιο/δίπορτο 350Ζ και θα παραπονεθούμε για τις 64 που πληρώνουμε για αυτοκίνητο διπλάσιας χωρητικότητας?
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Εδώ πληρώνουμε 50.000 ευρώ για το διθέσιο/δίπορτο 350Ζ και θα παραπονεθούμε για τις 64 που πληρώνουμε για αυτοκίνητο διπλάσιας χωρητικότητας?Αυτό δεν σημαίνει οτι αξίζει τα χρήματά του!
Το Ζ έχει ίδια τιμή ($26,700 αρχική) με το Murano εδώ ($27,000 αρχική)
Το πουλάτε σχεδόν 220% πιο ακριβά απο εδώ και το βλέπετε φυσιολογικό αυτό ;;
-
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Εδώ πληρώνουμε 50.000 ευρώ για το διθέσιο/δίπορτο 350Ζ και θα παραπονεθούμε για τις 64 που πληρώνουμε για αυτοκίνητο διπλάσιας χωρητικότητας?
Αυτό δεν σημαίνει οτι αξίζει τα χρήματά του!
Το Ζ έχει ίδια τιμή ($26,700 αρχική) με το Murano εδώ ($27,000 αρχική)
Το πουλάτε σχεδόν 220% πιο ακριβά απο εδώ και το βλέπετε φυσιολογικό αυτό ;;
Συμφωνώ ότι και τα δύο είναι πολύ ακριβά. Όπως όλα τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού (αλλά όχι μεγάλης αξίας).
Αυτό που προσπάθησα να πω είναι ότι το Murano είναι **σχετικά **όχι ακριβό.
By the way....δεν είναι ακριβώς ωραίο...αλλά σίγουρα διαφορετικό!
-
Το Murano το πρωτο είδα και δοκίμασα στην NY to 12/2002. Είναι ένα crossover όχι SUV και βασίζεται στο πλαίσιο του Altima. Όπως έχω ξαναγράψει χάνει από το ομόσταβλο (Αλλά ακριβότερο) FX35/45. Ο λόγος που δεν θα το αγόραζα είναι το πολύ μικρό πορτ-μπαγκάζ!
-
Χ3 2.5i βασική με 50.000€, ενώ η X5 3.0i από 64.250€.
Μην ξεχνάτε πόσο ακριβά πληρώνουμε τα κυβικά εδώ πέρα. Και από αυτά, το Murano έχει μπόλικα.
Η καλή έκδοση του 350Ζ έχει στη Γερμανία 33.500€, εδώ 52.000€. Δεν πάνε στα ταμεία της Νισσάν όλα...
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Όχι, δεν αξίζει. Βασίζεται στα οικογενειακά μπροστοκίνητα Νίσαν, είναι ένα καλό αυτοκίνητο αλλα δεν αξίζει περισσότερα απο 30000.Με αυτά τα λεφτά δεν πέρνεις ενα καλό Χ3 ή ακόμα Χ5;
Mε λίγα λόγια όσο κάνει το X trail??? Είμαστε σοβαροί? Το αμάξι τουλάχιστον σε εξωτερικές διαστάσεις είναι τεράστιο και πολύ μουράτο! Δε λέω είναι ακριβό αλλά όλα τα αυτοκίνητα πολλών κυβικών είναι ακριβά στην Ελλάδα... Θα μπορούσε ίσως να ήταν πιο φτηνό αλλά όχι και 30.000 ευρώ εκτός αν άλλαζε η ελληνική νομεθεσία...
-
Ο χρήστης kning έγραψε:
Το Murano το πρωτο είδα και δοκίμασα στην NY to 12/2002. Είναι ένα crossover όχι SUV και βασίζεται στο πλαίσιο του Altima. Όπως έχω ξαναγράψει χάνει από το ομόσταβλο (Αλλά ακριβότερο) FX35/45. Ο λόγος που δεν θα το αγόραζα είναι το πολύ μικρό πορτ-μπαγκάζ!To FX35/45 ειναι βασισμενο στην πλατφορμα του 350Ζ/G35. Ειναι βασικα πισωκινητο και κινηση σε ολους τους τροχους. Στις ΗΠΑ το πουλανε με την μαρκα της Infiniti.
Νικος
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Έχω διαβασει για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και κυκλοφορεί αρκετά στα μέρη μας, δεν είναι τόσο καλό για αυτά τα λεφτά και έχει και μειον όπως CVT κιβώτιο και όχι τόσο άκαμπτο αμάξωμα, και νομίζω ότι ειναι βασικά μπροστοκίνητο.
Που είναι το κακό στο CVT; Είναι πολύ καλύτερο απο τα αυτόματα για χρήση στην άσφαλτο στο οποίο θα κινείται το 99% των χιλιομέτρων του. Τέλος εδώ θα κυκλοφορήσει μονάχα ως τετρακίνητο.
-
ισως δεν ειναι ανθεκτικο για ενα οχημα βαριας χρησης οπως το Μουρανο.
-
Χθες είδα ένα ολοκαίνουριο μαύρο με ελληνικές πινακίδες ΥΒΝ νομίζω...Είναι εντυπωσιακό αλλά ακριβό!
-
Με 64Κ, Murano ή Touareg ;
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Με 64Κ, Murano ή Touareg ;Δεν περιμένουμε να το δοκιμάσουν τα περιοδικά και να διαλέξουμε μετά τι θα πάρουμε?
...είναι και γερός αντίπαλος αυτό το Τouareg..
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Με 64Κ, Murano ή Touareg ;Χιλιες φορες το Land Cruiser...
Nissan Murano