-
Δηλαδη 1 Σουηδικη κορωνα!
Η GM ειναι αναγκασμενη απο τις πιστωτικες τραπεζες τις να πουλησει την saab επειδη δεν υπαρχει πλεον ελπιδα να φερει κερδος στο γκρουπ!
Αυτα γραφει μια οικονομικη εφημεριδα σημερα!
Την μαχη για το που θα κατασκευαστει το καινουργιο 9,5 την κερδισε η οπελ και ετσι δεν υπαρχει κανενα κερδοφορο μοντελο για το Σουηδικο εργοστασιο!
Υπαρχουν πολλες συζητησεις απο την μερια της GM κυριως με Κινεζους αλλα και με την Ρενω!
Η επισημη ειδηση για αυτο το τελος της saab περιμενει η GM να ανακοινωσει μετα το τελος του σαλονιου της Γενευης!
Σπυρος
ΥΓ>Αυτος που θα αγορασει για 1 κορωνα δεσμευεται να πληρωσει 1,5 δις Ευρω χρεη και το κλεισιμο του εργοστασιου! -
Δηλαδη 1 Σουηδικη κορωνα!
Η GM ειναι αναγκασμενη απο τις πιστωτικες τραπεζες τις να πουλησει την saab επειδη δεν υπαρχει πλεον ελπιδα να φερει κερδος στο γκρουπ!
Αυτα γραφει μια οικονομικη εφημεριδα σημερα!
Την μαχη για το που θα κατασκευαστει το καινουργιο 9,5 την κερδισε η οπελ και ετσι δεν υπαρχει κανενα κερδοφορο μοντελο για το Σουηδικο εργοστασιο!
Υπαρχουν πολλες συζητησεις απο την μερια της GM κυριως με Κινεζους αλλα και με την Ρενω!
Η επισημη ειδηση για αυτο το τελος της saab περιμενει η GM να ανακοινωσει μετα το τελος του σαλονιου της Γενευης!
Σπυρος
ΥΓ>Αυτος που θα αγορασει για 1 κορωνα δεσμευεται να πληρωσει 1,5 δις Ευρω χρεη και το κλεισιμο του εργοστασιου! -
Δηλαδη 1 Σουηδικη κορωνα!
Η GM ειναι αναγκασμενη απο τις πιστωτικες τραπεζες τις να πουλησει την saab επειδη δεν υπαρχει πλεον ελπιδα να φερει κερδος στο γκρουπ!
Αυτα γραφει μια οικονομικη εφημεριδα σημερα!
Την μαχη για το που θα κατασκευαστει το καινουργιο 9,5 την κερδισε η οπελ και ετσι δεν υπαρχει κανενα κερδοφορο μοντελο για το Σουηδικο εργοστασιο!
Υπαρχουν πολλες συζητησεις απο την μερια της GM κυριως με Κινεζους αλλα και με την Ρενω!
Η επισημη ειδηση για αυτο το τελος της saab περιμενει η GM να ανακοινωσει μετα το τελος του σαλονιου της Γενευης!
Σπυρος
ΥΓ>Αυτος που θα αγορασει για 1 κορωνα δεσμευεται να πληρωσει 1,5 δις Ευρω χρεη και το κλεισιμο του εργοστασιου! -
Μακάρι για τη SAAB να πουληθεί, με τη GM δεν υπάρχει μέλλον.Το θέμα είναι όμως να πουληθούν όλες οι μετοχές, απ'όσο είχα διαβάσει η GM είχε το 51% και δίσταζε και αυτή και οι υπόλοιποι μέτοχοι να κάνουν επενδύσεις με αποτέλεσμα η SAAB να γίνει όπως έγινε.
-
Λιγο ασχετο αυτο που θα πω.
Προβληματα η SAAB (; ), προβληματα οι MERCEDES, FIAT, ROVER και δε ξερω και ποσες αλλες εταιρειες. Τελικα ποσες βγαζουν κερδος; Το φαινομενο αυτο ειναι τελικα παγκοσμιο. ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ. -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Λιγο ασχετο αυτο που θα πω.
Προβληματα η SAAB (; ), προβληματα οι MERCEDES, FIAT, ROVER και δε ξερω και ποσες αλλες εταιρειες. Τελικα ποσες βγαζουν κερδος; Το φαινομενο αυτο ειναι τελικα παγκοσμιο. ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ.Tελικά μόνο VAG και Τoyota πάνε καλά??
H Honda? -
Οχι και η VAG παει καλα!
Αυτη ειναι στον πατο
Σπυρος -
και η BMW πάει σούπερ παραδόξως (αφού δεν ανήκει σε γκρουπ να κάνει οικονομίες κλίμακας)
-
Ο χρήστης alfasud έγραψε:
Οχι και η VAG παει καλα!
Αυτη ειναι στον πατο
ΣπυροςEίσαι σίγουρος?
-
nai
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Οχι και η VAG παει καλα!
Αυτη ειναι στον πατο
ΣπυροςEίσαι σίγουρος?
Ναι, κι αυτοί μπήκαν στο γκρούπ των οικονομικών προβλημάτων...
Στο τέλος θα μείνει μόνο η τογιότα και η ρενώ...
-
Ε, δεν είναι περίεργο οι αυτοκινητοβιομηχανίες να έχουν οικονομικά προβλήματα... Η αγορά κορεσμένη, η ζήτηση στάσιμη, νέες δυνάμεις κλέβουν μερίδια (Κορεάτες και σύντομα Κινέζοι), ενώ η 'Σινική ελπίδα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας' έχει ακόμα καιρό για να δώσει καρπούς (ακόμα οι πωλήσεις είναι στα 2εκ. μονάδες ανά έτος).
Το κακό με τη SAAB είναι ότι ανήκει σε μία εταιρεία που μαστίζεται από overcapacity και είναι γενικά ίσως πιο μεγάλη απ' όσο μπορεί να χειριστεί...
Τι να πω... μακαρι να σωθεί η SAAB, μια εταιρεία που πολύ συμπαθώ...
-
Επιτέλους ξεφύγαμε απο τους /$#'%&$#%#&%(#&%&( αμερικανούς!! Κερνάω!!!
Ελπίζω μπας και κάνει το θαύμα η Σουηδική κυβέρνηση και την αγοράσει και η Saab να περάσει σε Σουηδικα χέρια!
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Ελπίζω μπας και κάνει το θαύμα η Σουηδική κυβέρνηση και την αγοράσει και η Saab να περάσει σε Σουηδικα χέρια!
Δεν νομίζω αυτό να είναι η λύση για την SAAB... Η εταιρεία έτσι όπως είναι (την καταντήσαν, σύμφωνοι), μάλλον έχει ανάγκη τις συμμαχίες...
-
Ελπίζω μπας και κάνει το θαύμα η Σουηδική κυβέρνηση και την αγοράσει και η Saab να περάσει σε Σουηδικα χέρια!
Δηλαδή να γίνει δημόσια εταιρεία? Τότε είναι που ξόφλησε...
Η Mercedes δεν έχει πρόβλημα, ούτε κι η Porsche. -
Ο χρήστης sado έγραψε:
Επιτέλους ξεφύγαμε απο τους /$#'%&$#%#&%(#&%&( αμερικανούς!! Κερνάω!!!Ελπίζω μπας και κάνει το θαύμα η Σουηδική κυβέρνηση και την αγοράσει και η Saab να περάσει σε Σουηδικα χέρια!
Η Volvo μια χαρά είναι με τους Αμερικάνους.
-
Τελικά επιβιώνουν εταιρείες που φτιάχνουν αυτοκίνητα που τιμούν πραγματικά τους ιδιοκτήτες. (Mercedes Porsche BMW Toyota κτλ)
Οι Άγγλοι έχουν μείνει πολύ πίσω στην ποιότητα και αξιοπιστία των αυτοκινήτων τους (Γιατί στη Jaguar 'επενδύουν στη φιλική σχέση με τον πελάτη'? Γιατί τον συναντούνε κάθε βδομάδα στο συνεργείο...), η Fiat δεν το συζητάμε και η Saab...ε δε φτιάχνει και τόσο φοβερά αυτοκίνητα. Οι Γερμανοί φτιάχνουν πολύ καλύτερα. -
Δυστυχως με την Βολβο δεν γινεται πλεον να συνεργαστει!Υπηρχαν πλανα για συνχωνευση, την δεκαετια του 70, απο την μερια της Βολβο, αλλα ο τοτε κυριος ιδιοκτητης της Σααμπ, κυριος Βαλενμπερι δεν το θελησε για λογους γοητρου!
Χαρακτηριστικο ηταν το γεγονος, οτι ο παραπανω κυριος πουλησε τους Ιταλους της Φιατ οταν εδωσε την Σααμπ στους καουμπουδες!
Οι εκπροσωποι της Φιατ ηταν στο Μαλμο και συζηταγανε με την Σααμπ, ενω ο κυριος Βαλενμπερι ηταν στην Στοκχολμη και υπεγραφε την πωληση στα γερακια του Ντιτροιτ!
Γιατι στο Μαλμο, θα αναρωτηθει κανεις?
Γιατι τοτε υπηρχε εδω ενα απο τα ποιο συγχρονα εργοστασια κατασκευης αυτοκινητων του κοσμου!Οι εγκαταστασεις τους ηταν μεσα στα πρωην ναυπηγεια κρουαζιεροπλοιων και υποβρυχιων, Κοκουμς και η Σααμπ ειχε αγορασει ολη την περιοχη, απο εναν πολυ γενναιωδορο δημο, για 1 (μια) κορωνα!Φωτογραφιες της εποχης δειχνουν ενα εργοστασιο που εμοιαζε εσωτερικα σαν αιθουσα καλων τεχνων(!!), με κρεμαστους κηπους κλπ, κλπ!
Η Φιατ ειχε, συμφωνα με τις εφημεριδες της εποχης, πλανα να κανει αυτο το εργοστασιο σαν κεντρο εξελιξεως των ερχομενων σπορτ μοντελων αναμεσα στα αλλα της Αλφα Ρομεο!Η αποσταση απο το Μαλμο μεχρι το Αριεπλογκ ειναι η μιση απο οτι το Τορινο!
Και υπαρχει πολυ μεγαλο δυναμικο απο μηχανικους, τα πανεπιστημια της Λουντ, μονο 16 Χμ απο το Μαλμο και το πολυτεχνειο Σαλμερς στο Γκετεμπορι εχουν παραδωση στο να συνεργαζονται ΑΜΕΣΑ με την βιομηχανια!
Οι εκπροσωποι της Φιατ μαθανε απο τις εφημεριδες εκεινο το πρωινο για την πωληση της Σααμπ στο Ντιτροιτ και φυσικα φυγανε την ιδια ωρα χωρις να συναντησουν πλεον τους απατεωνες της Σααμπ!
Σπυρος -
Μιλαγα με εναν συνεργειατζή της rover,μου ελεγε με απόγνωση ότι ΚΑΝΕΙΣ δεν αγοραζει πια rover στην Ελλάδα.Εχουν πολυ καιρό να δουν καινούριο αυτοκίνητο στο service,έτσι να δουν πως είναι βρε αδερφέ!
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Μιλαγα με εναν συνεργειατζή της rover,μου ελεγε με απόγνωση ότι ΚΑΝΕΙΣ δεν αγοραζει πια rover στην Ελλάδα.Εχουν πολυ καιρό να δουν καινούριο αυτοκίνητο στο service,έτσι να δουν πως είναι βρε αδερφέ!Ε, δεν έχουν και μεγάλη διαφορά από τα παλιά... (άλλη πονεμένη ιστορία αυτή... )
Μπορεις να αγορασεις ολη την saab για 10 EUcent...