-
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι καινούργιος (και όχι καινούριος) στο forum, το οποίο και ανακάλυψα τυχαία, αλλά μάλλον μοιραία , ψάχνοντας να βρω πληροφορίες σχετικά με το παραπάνω ΘΕΜΑ.
Το αυτοκίνητο το απέκτησα, από γνωστό, πριν από ένα χρόνο περίπου. Το επέλεξα λόγω της καλής κατάστασης στην οποία βρισκόταν, των χιλιομέτρων του κινητήρα, φυσικά λόγω χρημάτων, αλλά και γιατί σαν σχεδιασμός πάντα μου έκανε ...κάτι. Εδώ και ένα χρόνο έχω καταλάβει τι μπορώ να περιμένω από το αυτοκίνητο στο δρόμο και σε ποιους τομείς μπορεί να με απογοητεύσει (βλέπε ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ, Fiat άλλωστε).
Αυτό που θα ήθελα είναι μια πιο εμπερηστατωμένη άποψη πάνω στα + και - του συγκεκριμένου μοντέλου, τα τεχνικά του χαρακτηριστικά κτλ., αφού ποτέ δεν με είχε αποσχολήσει το κεφάλαιο Fiat. Αλλά όπως λένε...ΠΟΤΕ ΜΗ ΛΕΣ ΠΟΤΕ.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την ανταπόκριση.
ΥΓ. Πραγματικά είναι ωραίο όταν μπορείς να μοιράζεσαι το πάθος σου σε άλλους ανθρώπους, ακόμα και άγνωστους, και να μπορείς να μαθαίνεις από αυτούς.
-
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι καινούργιος (και όχι καινούριος) στο forum, το οποίο και ανακάλυψα τυχαία, αλλά μάλλον μοιραία , ψάχνοντας να βρω πληροφορίες σχετικά με το παραπάνω ΘΕΜΑ.
Το αυτοκίνητο το απέκτησα, από γνωστό, πριν από ένα χρόνο περίπου. Το επέλεξα λόγω της καλής κατάστασης στην οποία βρισκόταν, των χιλιομέτρων του κινητήρα, φυσικά λόγω χρημάτων, αλλά και γιατί σαν σχεδιασμός πάντα μου έκανε ...κάτι. Εδώ και ένα χρόνο έχω καταλάβει τι μπορώ να περιμένω από το αυτοκίνητο στο δρόμο και σε ποιους τομείς μπορεί να με απογοητεύσει (βλέπε ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ, Fiat άλλωστε).
Αυτό που θα ήθελα είναι μια πιο εμπερηστατωμένη άποψη πάνω στα + και - του συγκεκριμένου μοντέλου, τα τεχνικά του χαρακτηριστικά κτλ., αφού ποτέ δεν με είχε αποσχολήσει το κεφάλαιο Fiat. Αλλά όπως λένε...ΠΟΤΕ ΜΗ ΛΕΣ ΠΟΤΕ.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την ανταπόκριση.
ΥΓ. Πραγματικά είναι ωραίο όταν μπορείς να μοιράζεσαι το πάθος σου σε άλλους ανθρώπους, ακόμα και άγνωστους, και να μπορείς να μαθαίνεις από αυτούς.
-
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι καινούργιος (και όχι καινούριος) στο forum, το οποίο και ανακάλυψα τυχαία, αλλά μάλλον μοιραία , ψάχνοντας να βρω πληροφορίες σχετικά με το παραπάνω ΘΕΜΑ.
Το αυτοκίνητο το απέκτησα, από γνωστό, πριν από ένα χρόνο περίπου. Το επέλεξα λόγω της καλής κατάστασης στην οποία βρισκόταν, των χιλιομέτρων του κινητήρα, φυσικά λόγω χρημάτων, αλλά και γιατί σαν σχεδιασμός πάντα μου έκανε ...κάτι. Εδώ και ένα χρόνο έχω καταλάβει τι μπορώ να περιμένω από το αυτοκίνητο στο δρόμο και σε ποιους τομείς μπορεί να με απογοητεύσει (βλέπε ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ, Fiat άλλωστε).
Αυτό που θα ήθελα είναι μια πιο εμπερηστατωμένη άποψη πάνω στα + και - του συγκεκριμένου μοντέλου, τα τεχνικά του χαρακτηριστικά κτλ., αφού ποτέ δεν με είχε αποσχολήσει το κεφάλαιο Fiat. Αλλά όπως λένε...ΠΟΤΕ ΜΗ ΛΕΣ ΠΟΤΕ.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την ανταπόκριση.
ΥΓ. Πραγματικά είναι ωραίο όταν μπορείς να μοιράζεσαι το πάθος σου σε άλλους ανθρώπους, ακόμα και άγνωστους, και να μπορείς να μαθαίνεις από αυτούς.
-
Η εμπορικη αποτυχια της FIAT. Αυτο λενε καποιοι ψαγμενοι. Εγω ποτε δεν μπορεσα να το καταλαβω αυτο. Μια χαρα αυτοκινητο μου φαινεται εμενα...του ειδικου. Αν εσενα φιλε μου σου κανει τη δουλεια σου, μη μασας τιποτα και κανενα.
Α Ξεχασα, ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ!!!
-
Καλωσήρθες φίλε και συνονόματε Γιώργο
Αν και πρώην Fiatάκιας (από τους ευχαριστημένους) θα είμαι αντικειμενικός. Αν θυμάμαι καλά λοιπόν:
Στα '+' του αυτοκινήτου σου περιλαμβάνονταν οι χώροι και η απόδοση του 1.6.
Στα '-' η ποιότητα σε σχέση με τον ανταγωνισμό και η μαλακή ανάρτηση.
Θεωρήθηκε πάντως ένα ομοιογενές και τίμιο αυτοκίνητο και για μένα όμορφο (μιλάμε πάντα για το τρίπορτο έτσι; ).
Για τα ηλεκτρικά του που ανέφερες, αντιμετώπισες προβλήματα ή φοβάσαι ότι θα αντιμετωπίσεις; Με πόσα χλμ το πήρες;
Τεχνικά χαρακτηριστικά δεν έχω εύκαιρα αλλά σίγουρα κάποιος θα βρεθεί εδώ να σε βοηθήσει. -
Εμένα μου αρέσει και με το παραπάνω. Ειδικά το κίτρινο είναι κάτι παραπάνω από απλά ωραίο. Αλήθεια τι μοντέλο είναι; Το 1600άρι το bravo, τουλάχιστον προς το τέλος της παραγωγής του λεγόταν GT.
Τιμόνι και συμπεριφορά στα λογικά επιπέδα που έπαιζαν και τα υπόλοιπα της εποχής (μοντέλο 95 καθότι). Ο κινητήρας είναι κάτι παραπάνω από καλός για το αυτοκίνητο, ενώ είναι και σκυλί! Κλασικό χαρακτηριστικό (τουλάχιστον στα τελευταία μοντέλα που έχω οδηγήσει) το θεόμακρο κιβώτιο. Για παράδειγμα η 3η φτάνει μέχρι τα 160 κοντερίσια.
Βέβαια υπάρχουν κάποια προβλήματα με τα ηλεκτρονικά όπως αναφέρεις, αλλά δε νομίζω να είναι τόσα πολλά, αν και θυμάμαι κάτι marea να κάνουν τα εντελώς δικά τους όσον αφορά το λαμπάκι του αερόσακου.
Συμπέρασμα; Άρχοντας είσαι. Μην μασάς καθόλου.Υ.Γ. Να συμπληρώσω και το πλαστικό στα χερούλια που ξεφλούδιζε εύκολα.
-
Ναι φίλε Giorgo μιλάμε για το τρίπορτο.
Όσο για ηλεκτρικό πρόβλημα, ναι αντιμετώπισα ήδη ένα και είχε να κάνει με το δείκτη της θερμοκρασίας ο οποίος κάποιο στιγμή στα 'καλά οδηγούμενα' έπιασε κορυφή με τη μία. Αφού προβληματίστηκα καμιά βδομάδα με τη φούσκα, τον θερμοστάτη και το βεντιλατέρ, τα οποία και δούλευαν μια χαρά, αποφάσισα να το πάω στη Fiat. Αναφέρωντας στον τεχνικό το πρόβλημα και πριν προλάβω να τελειώσω την πρόταση μου, μου λέει πως πρόκειται για κάποια 'λασκαρισμένη' γείωση και πως είναι σύνηφες σε Bravo, Brava και Marea. Προηγουμένως βέβαια είχα βρει ένα σωρό τέτοιες αναφορές στο forum του BOO (Bravo Owners Organization) του UK. Ο τεχνικός το έψαξε, το έσφιξε και από τότε δεν είχα κανένα πρόβλημα.
Όταν το πήρα η μηχανή είχε 30000 Km περίπου.
Alfista, είναι μοντέλο 97. Καλά θα ήταν κίτρινο και ακόμα καλύτερο σε μαύρο, που είναι και το χρώμα που προτιμώ σε αυτοκίνητο, αλλά είναι σε εκείνο το γαλάζιο-γκρι σε πέρλα που συνηθίζει η Fiat, ή αλλιώς code 823. Τι να κάνεις όμως? Δεν πειράζει καλό είναι και αυτό.
-
Ο χρήστης George Mavridis έγραψε:
Προηγουμένως βέβαια είχα βρει ένα σωρό τέτοιες αναφορές στο forum του BOO (Bravo Owners Organization) του UK.Αυτό για τη θερμοκρασία το αντιμετώπισα κι εγώ, στο bravo που οδήγησα. Για ρίξε κανά link από το συγκεκριμένο forum.
Τα παλαιότερα bravo είχαν το κιβώτιο που φορούσαν και τα marea; Αν θυμάμαι καλά στις πρώτες σχέσεις είναι πιο κοντό.
-
Bravo/a Owners Organization
-
[quote='George Mavridis']
Είμαι καινούργιος (και όχι καινούριος) quote] !!!
Ωραίος...
-
Φιλος μου το εχει 6 χρονια χωρις προβληματα.
-
Το συγκεκριμενο αυτοκινητο το ειχα 9 χρονια !Ειναι οπως ειπωθηκε ενα καλο και τιμιο αυτοκινητο.Προχωραω λοιπον στα + και _.
θετικα η μηχανη του οι χωροι του η αξιοπιστια του (ποτε δεν εμεινα) τα ηλεκτρικα του!!(ποτε δεν αντιμετωπισα προβλημα) η ομορφια του(εχει ιταλικη φινετσα).
Τα αρνητικα του το τιμονι του (ελαφρυ χωρις αισθηση) τα αμορτισερ της μαμας fiat(αδικουν το αυτοκινητο) τα πλαστικα του και οι σωληνωσεις του στο χωρο της μηχανης(προσοχη στο πλαστικο στα φαναρια) κανε κανενα τσεκ στα λουρια του.
Γνωμη μου ειναι οτι με λιγο προσοχη θα το ευχαριστιεσαι για πολυ καιρο . -
Apollo, μπορείς να επεκταθείς λίγο σε αυτό το θέμα με το πλαστικό στα φανάρια? Είδα κάτι περίεργες τρύπες στο πλαστικό τους ανοίγοντας το καπώ. Μου φάνηκαν σκόπιμα ανοιγμένες αλλά δε μπορώ να καταλάβω γιατί. Τις έκλεισα πάντως γιατί περνούσε υγρασία και σκόνη.
-
Ο χρήστης George Mavridis έγραψε:
Apollo, μπορείς να επεκταθείς λίγο σε αυτό το θέμα με το πλαστικό στα φανάρια? Είδα κάτι περίεργες τρύπες στο πλαστικό τους ανοίγοντας το καπώ. Μου φάνηκαν σκόπιμα ανοιγμένες αλλά δε μπορώ να καταλάβω γιατί. Τις έκλεισα πάντως γιατί περνούσε υγρασία και σκόνη.Το πλαστικο στο πανω μερος των φαναριων ειναι κακης ποιοτητας και σε πολλα Bravo δεν αντεχει τις θερμοκρασιες που αναπτυσονται απο τις λαμπες των προβολεων και ανοιγει τρυπαει κλπ .Αυτο που εκανα εγω (αν δεν θες να αλαξεις φαναρια)ειναι οτι εβαλα τσιγκο(συγκεκριμενα κουτακι coca-cola ,ναι παει με ολα )στο πανω μερος των φαναριων και απο πανω πολυεστερα τα ειχα ετσι 4 χρονια(αθανατη ελληνικη πατεντα).Η υγρασια που λες μαλλον απο εκει προερχεται .Επισης τσεκαρε και τις χειρολαβες στις πορτες
-
Ο χρήστης apollo έγραψε:
Το πλαστικο στο πανω μερος των φαναριων ειναι κακης ποιοτητας και σε πολλα Bravo δεν αντεχει τις θερμοκρασιες που αναπτυσονται απο τις λαμπες των προβολεων και ανοιγει τρυπαει κλπ .Αυτο που εκανα εγω (αν δεν θες να αλαξεις φαναρια)ειναι οτι εβαλα τσιγκο(συγκεκριμενα κουτακι coca-cola ,ναι παει με ολα )στο πανω μερος των φαναριων και απο πανω πολυεστερα τα ειχα ετσι 4 χρονια(αθανατη ελληνικη πατεντα).Εγώ έκλεισα τις τρύπες με ταινία και από πάνω το κάλυψα με κόλα (όχι coca ) από αυτή που χρησιμοποιούν στα παρμπρίζ. Μια βδομάδα τώρα είμαι εντάξει, αλλά λες να υπάρξει πρόβλημα με τη θερμότητα? Ξέρω ίσως το τραβάω πολύ, αλλά λόγω επαγγέλματος μου έχει μείνει ...κουσούρι αυτό το ξεψείρισμα.
Επισης τσεκαρε και τις χειρολαβές στις πορτες
Προχθές επίσης, τις λάδωσα. Άλλο?
-
Φιλε Γιωργο πιστευω οτι με την κολα που εβαλες δεν θα εχεις προβλημα,κανε ενα ελεγχο και στις βασεις των φαναριων.
Σχετικα με τις χειρολαβες εκτος απο το λαδωμα δες σε τι κατασταση ειναι το πλαστικο.
Γενικα περα απο αυτες τις μικροατελειες στην ποιοτητα των πλαστικων του μερων αμα του βαζεις και λιγο συχνοτερα λαδακι δεν θα εχεις κανενα προβλημα.
Ειμαι στην διαθεση σου για οποιαδηποτε αλλη απορια και αν μπορω να σε βοηθησω σε κατι το κανω με ευχαριστηση Το κουσουρι σου ειναι μια χαρα! (υπαρχει παντα η coca-cola σε αφθονια αν δεν τη πας σαν εταιρεια αν εχεις προβλημα βαλε Εψα ) -
Ευχαριστώ apollo. Ελπίζω να χρειαστώ τη βοήθειά σου σε απορία και όχι σε πρόβλημα.
Fiat Bravo 1.6 16v. Λέει???