-
Aυτό τώρα photoshop είναι, ή το πραγματικό facelift του 6 ?
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Aυτό τώρα photoshop είναι, ή το πραγματικό facelift του 6 ?Είναι το υπάρχον 6 που κυκλοφορεί στις ΗΠΑ.
-
thumbs up! Πάρα πολύ καλό!
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Όποιος βρεί τις διαφορές κερδίζει σοκολάταhttp://www.auto-motor-und-sport.de/sixc ... .79964.jpg
http://www.auto-motor-und-sport.de/sixc ... .79966.jpg
http://www.auto-motor-und-sport.de/sixc ... .79972.jpg
http://www.auto-motor-und-sport.de/sixc ... .79968.jpg
http://www.auto-motor-und-sport.de/sixc ... .79970.jpgΣαν κάτοχος του παλιού αναγνωρίζω εξωτερικά μεταλλικά πλαίσια για τους
ιμιτατιόν !!! (η ελληνική αντιπροσωπεία έχει γνήσιους μόνο πάνω προβολείς ομίχλης με 200 ευρώ φυσικά) κάτω προβολείς ομίχλης και κάποια ακόμη μεταλική γραμμουλα στις πόρτες. Νέες ζάντες που δεν μου αρέσανε και ποιο σκούρα τα πλαστικά των φωτιστικών. Κατα τα άλλα στο εσωτερικό είδα αριστερά και δέξια απο την οθόνη 2 κούμπάκια παραπάνω !!!! Το εσωτερικό είναι ακριβώς ίδιο με το παλιό δερμάτινο όπως το έχω δει και στα διαφορα φυλλάδια του αυτοκινήτου. Κινητήρας και 6αρι κιβώτιο καλοδεχούμενα εφόσον ο πρώτος δεν χάσει την γραμμικότητα του και το δεύτερο την σωστή διάταξη. Με την ηχομόνωση τι έγινε ? -
Ο χρήστης gto έγραψε:
Όποιος βρεί τις διαφορές κερδίζει σοκολάτα
http://www.auto-motor-und-sport.de/sixc ... .79964.jpg
http://www.auto-motor-und-sport.de/sixc ... .79966.jpg
http://www.auto-motor-und-sport.de/sixc ... .79972.jpg
http://www.auto-motor-und-sport.de/sixc ... .79968.jpg
http://www.auto-motor-und-sport.de/sixc ... .79970.jpgΣαν κάτοχος του παλιού αναγνωρίζω εξωτερικά μεταλλικά πλαίσια για τους
ιμιτατιόν !!! (η ελληνική αντιπροσωπεία έχει γνήσιους μόνο πάνω προβολείς ομίχλης με 200 ευρώ φυσικά) κάτω προβολείς ομίχλης και κάποια ακόμη μεταλική γραμμουλα στις πόρτες. Νέες ζάντες που δεν μου αρέσανε και ποιο σκούρα τα πλαστικά των φωτιστικών. Κατα τα άλλα στο εσωτερικό είδα αριστερά και δέξια απο την οθόνη 2 κούμπάκια παραπάνω !!!! Το εσωτερικό είναι ακριβώς ίδιο με το παλιό δερμάτινο όπως το έχω δει και στα διαφορα φυλλάδια του αυτοκινήτου. Κινητήρας και 6αρι κιβώτιο καλοδεχούμενα εφόσον ο πρώτος δεν χάσει την γραμμικότητα του και το δεύτερο την σωστή διάταξη. Με την ηχομόνωση τι έγινε ?Αχ αυτή η ηχομόνωση που μέχρι να πάω ταξίδι με έναν φίλο μου σταματούσα και το κοίταζα και τώρα ούτε το βλέπω!
Καλός ο σχεδιασμός, καλή η ποιότητα αλλά δεν μπορούσαν να βάλουν λίγο ηχομόνωση παραπάνω! Μακάρι στο νέο να το έχουν βελτιώσει σε αυτόν τον τομέα και με λίγο ποιο χοντρά τζάμια στα παράθυρα. Ο αεροδυναμικός θόρυβος βέβαια θα παραμείνει λόγω σχεδιασμού, δυστυχώς! -
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Αχ αυτή η ηχομόνωση που μέχρι να πάω ταξίδι με έναν φίλο μου σταματούσα και το κοίταζα και τώρα ούτε το βλέπω!
Καλός ο σχεδιασμός, καλή η ποιότητα αλλά δεν μπορούσαν να βάλουν λίγο ηχομόνωση παραπάνω! Μακάρι στο νέο να το έχουν βελτιώσει σε αυτόν τον τομέα και με λίγο ποιο χοντρά τζάμια στα παράθυρα. Ο αεροδυναμικός θόρυβος βέβαια θα παραμείνει λόγω σχεδιασμού, δυστυχώς!Καλά τόσο άσχημα είναι τα πράγματα? Για πες μας και άλλα μας ενδιαφέρει.
-
Ο χρήστης jd έγραψε:
Αχ αυτή η ηχομόνωση που μέχρι να πάω ταξίδι με έναν φίλο μου σταματούσα και το κοίταζα και τώρα ούτε το βλέπω!
Καλός ο σχεδιασμός, καλή η ποιότητα αλλά δεν μπορούσαν να βάλουν λίγο ηχομόνωση παραπάνω! Μακάρι στο νέο να το έχουν βελτιώσει σε αυτόν τον τομέα και με λίγο ποιο χοντρά τζάμια στα παράθυρα. Ο αεροδυναμικός θόρυβος βέβαια θα παραμείνει λόγω σχεδιασμού, δυστυχώς!Καλά τόσο άσχημα είναι τα πράγματα? Για πες μας και άλλα μας ενδιαφέρει.
Έχουνε ειπωθεί διάφορα επί του θέματος κυρίως για τον ήχο του κινητήρα.
Εγώ προσωπικά τον βρίσκω ευχάριστο όταν υπάρχει (πάνω απο 4500 στροφές) και ανύπαρκτο στα ταξίδια
Σημείωση ότι μιλάω για το 2λιτρό (που μάλλον δεν ζορίζεται και τόσο) το οποίο κατέχω και δεν γνωρίζω για το 1.8. -
Ο χρήστης jd έγραψε:
Αχ αυτή η ηχομόνωση που μέχρι να πάω ταξίδι με έναν φίλο μου σταματούσα και το κοίταζα και τώρα ούτε το βλέπω!
Καλός ο σχεδιασμός, καλή η ποιότητα αλλά δεν μπορούσαν να βάλουν λίγο ηχομόνωση παραπάνω! Μακάρι στο νέο να το έχουν βελτιώσει σε αυτόν τον τομέα και με λίγο ποιο χοντρά τζάμια στα παράθυρα. Ο αεροδυναμικός θόρυβος βέβαια θα παραμείνει λόγω σχεδιασμού, δυστυχώς!Καλά τόσο άσχημα είναι τα πράγματα? Για πες μας και άλλα μας ενδιαφέρει.
Από παλιότερο post που έγραψα ακριβώς μετά απο το ταξίδι που έιχα κάνει:
Άστα Παύλο και εγώ έτσι έλεγα και πήγα μια βόλτα με έναν φίλο μέχρι την Καρδίτσα το Σάββατο και ψυλοαπογοητεύτικα.Πολύ θόρυβος σε σημείο που να νομίζω ότι είναι ανοιχτό κάποιο παράθυρο.
Πολύ θόρυβος όταν είναι και ελάχιστα ανοιχτό το παράθυρο.
Πλήρης έλλειψη τριγμών (αν και με 20000 αυτό έλειπε να έτριζε!)
Έκλεινα την πόρτα και γύριζα να την ξανακλείσω γιατί νόμιζα ότι δεν είχε κλείσει!
Το δέρμα στον λεβιέ είχε χάσει το μπέζ χρώμα του (απαράδεκτο)
Απο οδική συμπεριφορά καλά τα πήγαινε.Αυτά απο τα 700 χλμ σε μία ημέρα. Το κυριότερο είναι ο θόρυβος όμως, με πόνεσε το κεφάλι μου μιλάμε!
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Αχ αυτή η ηχομόνωση που μέχρι να πάω ταξίδι με έναν φίλο μου σταματούσα και το κοίταζα και τώρα ούτε το βλέπω!
Καλός ο σχεδιασμός, καλή η ποιότητα αλλά δεν μπορούσαν να βάλουν λίγο ηχομόνωση παραπάνω! Μακάρι στο νέο να το έχουν βελτιώσει σε αυτόν τον τομέα και με λίγο ποιο χοντρά τζάμια στα παράθυρα. Ο αεροδυναμικός θόρυβος βέβαια θα παραμείνει λόγω σχεδιασμού, δυστυχώς!Καλά τόσο άσχημα είναι τα πράγματα? Για πες μας και άλλα μας ενδιαφέρει.
Από παλιότερο post που έγραψα ακριβώς μετά απο το ταξίδι που έιχα κάνει:
Άστα Παύλο και εγώ έτσι έλεγα και πήγα μια βόλτα με έναν φίλο μέχρι την Καρδίτσα το Σάββατο και ψυλοαπογοητεύτικα.Πολύ θόρυβος σε σημείο που να νομίζω ότι είναι ανοιχτό κάποιο παράθυρο.
Πολύ θόρυβος όταν είναι και ελάχιστα ανοιχτό το παράθυρο.
Πλήρης έλλειψη τριγμών (αν και με 20000 αυτό έλειπε να έτριζε!)
Έκλεινα την πόρτα και γύριζα να την ξανακλείσω γιατί νόμιζα ότι δεν είχε κλείσει!
Το δέρμα στον λεβιέ είχε χάσει το μπέζ χρώμα του (απαράδεκτο)
Απο οδική συμπεριφορά καλά τα πήγαινε.Αυτά απο τα 700 χλμ σε μία ημέρα. Το κυριότερο είναι ο θόρυβος όμως, με πόνεσε το κεφάλι μου μιλάμε!
Το εργοστασιακό δέρμα του αυτοκινήτου είναι μαύρο !! (όπως στις photo του ανανεωμένου) και φυσικά ΔΕΝ υπάρχει σε μπεζ. Το μπεζ είναι ιμιτατιόν το παιρνάνε εδώ με 1000 ευρώ και φυσικά δεν καλύπτει το αντίστοιχο υφασμα στις πόρτες.
Όσον αφορά το παράθυρο μάλλον επιβεβαιώνεις αυτό που λέω. Με ανοιχτό εχει θόρυβο. Αρα με κλείστο αυτός απλα δεν υπάρχει -
Ο χρήστης gto έγραψε:
Αχ αυτή η ηχομόνωση που μέχρι να πάω ταξίδι με έναν φίλο μου σταματούσα και το κοίταζα και τώρα ούτε το βλέπω!
Καλός ο σχεδιασμός, καλή η ποιότητα αλλά δεν μπορούσαν να βάλουν λίγο ηχομόνωση παραπάνω! Μακάρι στο νέο να το έχουν βελτιώσει σε αυτόν τον τομέα και με λίγο ποιο χοντρά τζάμια στα παράθυρα. Ο αεροδυναμικός θόρυβος βέβαια θα παραμείνει λόγω σχεδιασμού, δυστυχώς!Καλά τόσο άσχημα είναι τα πράγματα? Για πες μας και άλλα μας ενδιαφέρει.
Από παλιότερο post που έγραψα ακριβώς μετά απο το ταξίδι που έιχα κάνει:
Άστα Παύλο και εγώ έτσι έλεγα και πήγα μια βόλτα με έναν φίλο μέχρι την Καρδίτσα το Σάββατο και ψυλοαπογοητεύτικα.Πολύ θόρυβος σε σημείο που να νομίζω ότι είναι ανοιχτό κάποιο παράθυρο.
Πολύ θόρυβος όταν είναι **και **ελάχιστα ανοιχτό το παράθυρο.
Πλήρης έλλειψη τριγμών (αν και με 20000 αυτό έλειπε να έτριζε!)
Έκλεινα την πόρτα και γύριζα να την ξανακλείσω γιατί νόμιζα ότι δεν είχε κλείσει!
Το δέρμα στον λεβιέ είχε χάσει το μπέζ χρώμα του (απαράδεκτο)
Απο οδική συμπεριφορά καλά τα πήγαινε.Αυτά απο τα 700 χλμ σε μία ημέρα. Το κυριότερο είναι ο θόρυβος όμως, με πόνεσε το κεφάλι μου μιλάμε!
Το εργοστασιακό δέρμα του αυτοκινήτου είναι μαύρο !! (όπως στις photo του ανανεωμένου) και φυσικά ΔΕΝ υπάρχει σε μπεζ. Το μπεζ είναι ιμιτατιόν το παιρνάνε εδώ με 1000 ευρώ και φυσικά δεν καλύπτει το αντίστοιχο υφασμα στις πόρτες.
Όσον αφορά το παράθυρο μάλλον επιβεβαιώνεις αυτό που λέω. Με ανοιχτό εχει θόρυβο. Αρα με κλείστο αυτός απλα δεν υπάρχειΩραία τα λογοπαίγνια σου φίλε μου αλλά η ουσία είναι στο και. Η βιασύνη σου σε έκθεσε όχι σε αυτό που υποστηρίζεις, που είναι η σεβαστή άποψη σου, αλλά σε αυτό που υποστηρίζω. ΄
Α, και το μπεζ ήταν απο την μάνα του παραγγελία και στις πόρτες -
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Αχ αυτή η ηχομόνωση που μέχρι να πάω ταξίδι με έναν φίλο μου σταματούσα και το κοίταζα και τώρα ούτε το βλέπω!
Καλός ο σχεδιασμός, καλή η ποιότητα αλλά δεν μπορούσαν να βάλουν λίγο ηχομόνωση παραπάνω! Μακάρι στο νέο να το έχουν βελτιώσει σε αυτόν τον τομέα και με λίγο ποιο χοντρά τζάμια στα παράθυρα. Ο αεροδυναμικός θόρυβος βέβαια θα παραμείνει λόγω σχεδιασμού, δυστυχώς!Καλά τόσο άσχημα είναι τα πράγματα? Για πες μας και άλλα μας ενδιαφέρει.
Από παλιότερο post που έγραψα ακριβώς μετά απο το ταξίδι που έιχα κάνει:
Άστα Παύλο και εγώ έτσι έλεγα και πήγα μια βόλτα με έναν φίλο μέχρι την Καρδίτσα το Σάββατο και ψυλοαπογοητεύτικα.Πολύ θόρυβος σε σημείο που να νομίζω ότι είναι ανοιχτό κάποιο παράθυρο.
Πολύ θόρυβος όταν είναι **και **ελάχιστα ανοιχτό το παράθυρο.
Πλήρης έλλειψη τριγμών (αν και με 20000 αυτό έλειπε να έτριζε!)
Έκλεινα την πόρτα και γύριζα να την ξανακλείσω γιατί νόμιζα ότι δεν είχε κλείσει!
Το δέρμα στον λεβιέ είχε χάσει το μπέζ χρώμα του (απαράδεκτο)
Απο οδική συμπεριφορά καλά τα πήγαινε.Αυτά απο τα 700 χλμ σε μία ημέρα. Το κυριότερο είναι ο θόρυβος όμως, με πόνεσε το κεφάλι μου μιλάμε!
Το εργοστασιακό δέρμα του αυτοκινήτου είναι μαύρο !! (όπως στις photo του ανανεωμένου) και φυσικά ΔΕΝ υπάρχει σε μπεζ. Το μπεζ είναι ιμιτατιόν το παιρνάνε εδώ με 1000 ευρώ και φυσικά δεν καλύπτει το αντίστοιχο υφασμα στις πόρτες.
Όσον αφορά το παράθυρο μάλλον επιβεβαιώνεις αυτό που λέω. Με ανοιχτό εχει θόρυβο. Αρα με κλείστο αυτός απλα δεν υπάρχειΩραία τα λογοπαίγνια σου φίλε μου αλλά η ουσία είναι στο και. Η βιασύνη σου σε έκθεσε όχι σε αυτό που υποστηρίζεις, που είναι η σεβαστή άποψη σου, αλλά σε αυτό που υποστηρίζω. ΄
Α, και το μπεζ ήταν απο την μάνα του παραγγελία και στις πόρτεςΕπειδή αρχίζει και με κουράζει το όλο θέμα το κλείνω εδώ αναφεροντας τα εξής.
-
Σαν οδηγός του 6 εδώ και σχεδόν 30.000km λέω οτι το αυτοκίνητο σίγουρα δεν είναι το ποιο ήσυχο της κατηγορίας αλλά θορυβώδες δεν είναι. Τουλάχιστον όχι απο αεροδυναμικούς θορύβους. Ο κινητήρας ακούγεται αρκετά όταν ανέβουνε οι στροφές αλλά αυτό σε άλλους όπως εγώ αρέσει και σε άλλους όχι. Στην τελική υπάρχει πάντα η δυνατότητα για test drive οπότε ...
-
Σχετικά με το δέρμα όταν αγόρασα το αυτοκίνητο μου είπανε οτι είπα σε προηγούμενο post. Πάντως πήρα σήμερα ένα τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία της mazda στην θεσσαλονίκη και μίλησα με την κυρια Δασκαλοπούλου η οποία μου είπε οτι το εργοστασιακό είναι μαυρο και τα χρωματιστά δερματάκια που κυκλοφορούνε ειναι connoly που βάζει η εδώ αντιπροσωπεία με 1000 ευρώ. Του φίλου σου λοιπόν το 'μανίσιο' είναι στην καλύτερη περίπτωση connoly που το ζήτησε να μπεί στην Ελλάδα. Το ότι το περάσανε πριν το παράλαβει και το πείρε έτοιμο δεν τα κάνει και μανίσια φυσικα ... Βέβαια αν επιμένεις μπόρεις να μας δείξεις και κάποιo link με photo απο επίσημο site της mazda που να τα δείχνει με χρωματάκι ... Θα χαρώ να τους βγάλω ψεύτες
-
-
Ο χρήστης gto έγραψε:
Αχ αυτή η ηχομόνωση που μέχρι να πάω ταξίδι με έναν φίλο μου σταματούσα και το κοίταζα και τώρα ούτε το βλέπω!
Καλός ο σχεδιασμός, καλή η ποιότητα αλλά δεν μπορούσαν να βάλουν λίγο ηχομόνωση παραπάνω! Μακάρι στο νέο να το έχουν βελτιώσει σε αυτόν τον τομέα και με λίγο ποιο χοντρά τζάμια στα παράθυρα. Ο αεροδυναμικός θόρυβος βέβαια θα παραμείνει λόγω σχεδιασμού, δυστυχώς!Καλά τόσο άσχημα είναι τα πράγματα? Για πες μας και άλλα μας ενδιαφέρει.
Από παλιότερο post που έγραψα ακριβώς μετά απο το ταξίδι που έιχα κάνει:
Άστα Παύλο και εγώ έτσι έλεγα και πήγα μια βόλτα με έναν φίλο μέχρι την Καρδίτσα το Σάββατο και ψυλοαπογοητεύτικα.Πολύ θόρυβος σε σημείο που να νομίζω ότι είναι ανοιχτό κάποιο παράθυρο.
Πολύ θόρυβος όταν είναι **και **ελάχιστα ανοιχτό το παράθυρο.
Πλήρης έλλειψη τριγμών (αν και με 20000 αυτό έλειπε να έτριζε!)
Έκλεινα την πόρτα και γύριζα να την ξανακλείσω γιατί νόμιζα ότι δεν είχε κλείσει!
Το δέρμα στον λεβιέ είχε χάσει το μπέζ χρώμα του (απαράδεκτο)
Απο οδική συμπεριφορά καλά τα πήγαινε.Αυτά απο τα 700 χλμ σε μία ημέρα. Το κυριότερο είναι ο θόρυβος όμως, με πόνεσε το κεφάλι μου μιλάμε!
Το εργοστασιακό δέρμα του αυτοκινήτου είναι μαύρο !! (όπως στις photo του ανανεωμένου) και φυσικά ΔΕΝ υπάρχει σε μπεζ. Το μπεζ είναι ιμιτατιόν το παιρνάνε εδώ με 1000 ευρώ και φυσικά δεν καλύπτει το αντίστοιχο υφασμα στις πόρτες.
Όσον αφορά το παράθυρο μάλλον επιβεβαιώνεις αυτό που λέω. Με ανοιχτό εχει θόρυβο. Αρα με κλείστο αυτός απλα δεν υπάρχειΩραία τα λογοπαίγνια σου φίλε μου αλλά η ουσία είναι στο και. Η βιασύνη σου σε έκθεσε όχι σε αυτό που υποστηρίζεις, που είναι η σεβαστή άποψη σου, αλλά σε αυτό που υποστηρίζω. ΄
Α, και το μπεζ ήταν απο την μάνα του παραγγελία και στις πόρτεςΕπειδή αρχίζει και με κουράζει το όλο θέμα το κλείνω εδώ αναφεροντας τα εξής.
-
Σαν οδηγός του 6 εδώ και σχεδόν 30.000km λέω οτι το αυτοκίνητο σίγουρα δεν είναι το ποιο ήσυχο της κατηγορίας αλλά θορυβώδες δεν είναι. Τουλάχιστον όχι απο αεροδυναμικούς θορύβους. Ο κινητήρας ακούγεται αρκετά όταν ανέβουνε οι στροφές αλλά αυτό σε άλλους όπως εγώ αρέσει και σε άλλους όχι. Στην τελική υπάρχει πάντα η δυνατότητα για test drive οπότε ...
-
Σχετικά με το δέρμα όταν αγόρασα το αυτοκίνητο μου είπανε οτι είπα σε προηγούμενο post. Πάντως πήρα σήμερα ένα τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία της mazda στην θεσσαλονίκη και μίλησα με την κυρια Δασκαλοπούλου η οποία μου είπε οτι το εργοστασιακό είναι μαυρο και τα χρωματιστά δερματάκια που κυκλοφορούνε ειναι connoly που βάζει η εδώ αντιπροσωπεία με 1000 ευρώ. Του φίλου σου λοιπόν το 'μανίσιο' είναι στην καλύτερη περίπτωση connoly που το ζήτησε να μπεί στην Ελλάδα. Το ότι το περάσανε πριν το παράλαβει και το πείρε έτοιμο δεν τα κάνει και μανίσια φυσικα ... Βέβαια αν επιμένεις μπόρεις να μας δείξεις και κάποιo link με photo απο επίσημο site της mazda που να τα δείχνει με χρωματάκι ... Θα χαρώ να τους βγάλω ψεύτες
Δεκτή η γνώμη σου. Για να βάλω Link δεν το βλέπω λόγω διαδικασίας.
Η απόδειξη σύμφωνα με αυτά που λές είναι ότι δέρμα υπάρχει και στις πόρτες. Αλλά και εδω που λέει ο λόγος να μπαίνει δεν με πολυενδιαφέρει. Αν η mazda Ιαπωνίας δεν μπορεί να ελέγξει τους αντιπροσώπους της το πρόβλημα είναι δικό της.
Εγώ mazda 6 είδα με δερμάτινο σαλόνι απο την αντιπροσωπεία του.
Δεν με νοιάζει αν είναι conoly, bonoly, sonoly. To τιμολόγιο έγραφε mazda 6 με δερμάτινο σαλόνι, άρα mazda 6 είναι.Και η mazda που ενδιαφέρει τον καταναλωτή είναι η εδώ αντιπροσωπεία και όχι η έξω. Αυτή ενδιαφέρει τον υποψήφιο αγοραστή ενός αυτοκινήτου και όχι της εταιρίας mazda.
Απο εκεί και πέρα δεν έχω τι άλλο να πώ πέρα απο το ότι έχουμε σίγουρα διαφορετικά μέτρα σύγκρισης ως πρός τον θόρυβο και την ποιότητα κύλισης. Καλά ταξίδια λοιπόν και για τα επόμενα 30000 χλμ
-
-
Πολλές είναι οι αντιπροσωπίες που τοποθετούν εδώ στην Ελλάδα τις δερμάτινες επενδύσεις. Δε το κάνει μονάχα η Mazda και φυσικά δε τίθεται θέμα ελέγχου ή όχι των ελληνικών αντιπροσωπιών απο τις εταιρίες.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Nα άλλαζουν και τα 'α λα Lexus' πίσω φώτα σε κόκκινα........
http://a332.g.akamai.net/f/332/936/12h/ ... 2327-E.jpg
http://a332.g.akamai.net/f/332/936/12h/ ... 2318-E.jpgΠρoτιμώ τα στυλ Lexus
Εγώ πάλι προτιμώ τα κόκκινα. Έχει παραγίνει το κακό με τα τύπου Lexus τα φοράνε σε όλα τα αυτοκίνητα πλέον (από το εμπορίο και όχι εργοστασιακά) και έχουν κανταντήσει κιτς...
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Αχ αυτή η ηχομόνωση που μέχρι να πάω ταξίδι με έναν φίλο μου σταματούσα και το κοίταζα και τώρα ούτε το βλέπω!
Καλός ο σχεδιασμός, καλή η ποιότητα αλλά δεν μπορούσαν να βάλουν λίγο ηχομόνωση παραπάνω! Μακάρι στο νέο να το έχουν βελτιώσει σε αυτόν τον τομέα και με λίγο ποιο χοντρά τζάμια στα παράθυρα. Ο αεροδυναμικός θόρυβος βέβαια θα παραμείνει λόγω σχεδιασμού, δυστυχώς!Καλά τόσο άσχημα είναι τα πράγματα? Για πες μας και άλλα μας ενδιαφέρει.
Από παλιότερο post που έγραψα ακριβώς μετά απο το ταξίδι που έιχα κάνει:
Άστα Παύλο και εγώ έτσι έλεγα και πήγα μια βόλτα με έναν φίλο μέχρι την Καρδίτσα το Σάββατο και ψυλοαπογοητεύτικα.Πολύ θόρυβος σε σημείο που να νομίζω ότι είναι ανοιχτό κάποιο παράθυρο.
Πολύ θόρυβος όταν είναι και ελάχιστα ανοιχτό το παράθυρο.
Πλήρης έλλειψη τριγμών (αν και με 20000 αυτό έλειπε να έτριζε!)
Έκλεινα την πόρτα και γύριζα να την ξανακλείσω γιατί νόμιζα ότι δεν είχε κλείσει!
Το δέρμα στον λεβιέ είχε χάσει το μπέζ χρώμα του (απαράδεκτο)
Απο οδική συμπεριφορά καλά τα πήγαινε.Αυτά απο τα 700 χλμ σε μία ημέρα. Το κυριότερο είναι ο θόρυβος όμως, με πόνεσε το κεφάλι μου μιλάμε!
Interland δεν αμφισβητώ αυτά που υποστηρίζεις ότι έζησες αλλά ο ειδικός τύπος στην ελλάδα αλλά και γενικότερα στην ευρώπη γράφει με τα καλύτερα λόγια για το 6 και δε έχω διαβάσει πουθένα ότι το εσωτερικό του είναι τόσο θορυβώδες όσο λες. Συγκεκριμένα το μόνο παράπονο είναι ο αυξημένος θόρυβος του κινητήρα στις υψηλές στροφές που για μερικούς είναι κατι το ευχάριστο. Αν δεις και τις μετρήσεις των 4τροχών για το θόρυβο στο εσωτερικό αυτές κυμαίνονται στα μέτρα του ανταγωνισμού.
-
Ο χρήστης mak έγραψε:
Αχ αυτή η ηχομόνωση που μέχρι να πάω ταξίδι με έναν φίλο μου σταματούσα και το κοίταζα και τώρα ούτε το βλέπω!
Καλός ο σχεδιασμός, καλή η ποιότητα αλλά δεν μπορούσαν να βάλουν λίγο ηχομόνωση παραπάνω! Μακάρι στο νέο να το έχουν βελτιώσει σε αυτόν τον τομέα και με λίγο ποιο χοντρά τζάμια στα παράθυρα. Ο αεροδυναμικός θόρυβος βέβαια θα παραμείνει λόγω σχεδιασμού, δυστυχώς!Καλά τόσο άσχημα είναι τα πράγματα? Για πες μας και άλλα μας ενδιαφέρει.
Από παλιότερο post που έγραψα ακριβώς μετά απο το ταξίδι που έιχα κάνει:
Άστα Παύλο και εγώ έτσι έλεγα και πήγα μια βόλτα με έναν φίλο μέχρι την Καρδίτσα το Σάββατο και ψυλοαπογοητεύτικα.Πολύ θόρυβος σε σημείο που να νομίζω ότι είναι ανοιχτό κάποιο παράθυρο.
Πολύ θόρυβος όταν είναι και ελάχιστα ανοιχτό το παράθυρο.
Πλήρης έλλειψη τριγμών (αν και με 20000 αυτό έλειπε να έτριζε!)
Έκλεινα την πόρτα και γύριζα να την ξανακλείσω γιατί νόμιζα ότι δεν είχε κλείσει!
Το δέρμα στον λεβιέ είχε χάσει το μπέζ χρώμα του (απαράδεκτο)
Απο οδική συμπεριφορά καλά τα πήγαινε.Αυτά απο τα 700 χλμ σε μία ημέρα. Το κυριότερο είναι ο θόρυβος όμως, με πόνεσε το κεφάλι μου μιλάμε!
Interland δεν αμφισβητώ αυτά που υποστηρίζεις ότι έζησες αλλά ο ειδικός τύπος στην ελλάδα αλλά και γενικότερα στην ευρώπη γράφει με τα καλύτερα λόγια για το 6 και δε έχω διαβάσει πουθένα ότι το εσωτερικό του είναι τόσο θορυβώδες όσο λες. Συγκεκριμένα το μόνο παράπονο είναι ο αυξημένος θόρυβος του κινητήρα στις υψηλές στροφές που για μερικούς είναι κατι το ευχάριστο. Αν δεις και τις μετρήσεις των 4τροχών για το θόρυβο στο εσωτερικό αυτές κυμαίνονται στα μέτρα του ανταγωνισμού.
Τι να πω βρε παιδιά. Διαβάζω και εγώ τον τύπο αλλά έχω περισσότερη εμπιστοσύνη στον εαυτό μου. Αυτά που γράφω έιναι για ένα αυτοκίνητο που μου άρεσε πάρα πολύ οπότε δεν υάρχει θέμα εμπάθειας. Τέλος πάντων αυτή είναι η γνώμη μου και όχι ο κανόνας.
-
Μήπως η προσφορά -2000 ευρώ της αντιπροσωπίας σημαίνει τη σύντομη έλευση του νεού 6? Γνωρίζει κανείς κάτι επί του θέματος?
-
Ο χρήστης jd έγραψε:
Μήπως η προσφορά -2000 ευρώ της αντιπροσωπίας σημαίνει τη σύντομη έλευση του νεού 6? Γνωρίζει κανείς κάτι επί του θέματος?Μα φυσικά τον άλλο μήνα θα είναι εδώ το ανανεωμένο 6
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Μήπως η προσφορά -2000 ευρώ της αντιπροσωπίας σημαίνει τη σύντομη έλευση του νεού 6? Γνωρίζει κανείς κάτι επί του θέματος?
Μα φυσικά τον άλλο μήνα θα είναι εδώ το ανανεωμένο 6
Πιστεύω οτι με τέτοια έκπτωση αξίζει να πάρει κανείς το παρόν μοντέλο.άλλωστε δεν πρόκειται για νέο μοντέλο-απλά για μικρό φρεσκάρισμα.
Είναι πολλά τα -2000... -
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
Μήπως η προσφορά -2000 ευρώ της αντιπροσωπίας σημαίνει τη σύντομη έλευση του νεού 6? Γνωρίζει κανείς κάτι επί του θέματος?
Μα φυσικά τον άλλο μήνα θα είναι εδώ το ανανεωμένο 6
Πιστεύω οτι με τέτοια έκπτωση αξίζει να πάρει κανείς το παρόν μοντέλο.άλλωστε δεν πρόκειται για νέο μοντέλο-απλά για μικρό φρεσκάρισμα.
Είναι πολλά τα -2000...Τα 2000 είναι οι τόκοι 'του άτοκου' διακανονισμου.
Αν το πληρώσεις μετρητά η αν σου κάνουνε έντοκο διακανονισμό παίρνεις έκπτωση 2000.
Κερδίζεις μονο αν τα έχεις μετρητά. Αν βάλεις τόκους καλό είναι να βγάλεις κομπιουτεράκι και να τα υπολογίσεις.
Ως γνωστόν το 6 μέχρι χθές υπήρχε με 'άτοκο' διακανονισμό 50% μπροστά και το υπολοίπο 50% σε 36 'άτοκες' δόσεις.
Ανανεωμένο Mazda 6