-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
δεν μου αρεσε αδερφε.....H Aλήθεια δεν έχει συμπάθειες,φιλίες,δικούς της ανθρώπους.Η Αλήθεια γεννήθηκε για να είναι μόνη και κατοικεί στην καρδιά μας,εκεί που αναβλύζει ανελέητα Φως.
-
Ο χρήστης Άγγελος έγραψε:
Γιάννη έχω παρατηρήσει το εξής πρόβλημα. Κάθομαι σχετικά κοντά στο τιμόνι έτσι ώστε να ισχύουν τα παραπάνω, με το συμπλέκτη και το γκάζι όλα καλά. Με το φρένο όμως τι κάνεις; Και εξηγώ: όταν είσαι σε κατάσταση λίγου ή καθόλου φρεναρίσματος ας πούμε έχεις το πόδι πάνω από το φρένο ή το πατάς ελάχιστα. Σε αυτή τη στάση το πόδι είναι τέρμα τεντωμένο 'φλεξ' και μετά από λίγο ενοχλεί. Αντίθετα αν πάω το κάθισμα πιο πίσω και τεντώσει κάπως το πόδι μου, το παραπάνω είναι πιο εύκολο καθότι δεν χρειάζεται να κάνω τόσο φλεξ στο πόδι μου. Υπάρχει λύση;
(μη μου πεις να αλλάξω αυτοκίνητο....και στο κόρσα το πάθαινα )Άγγελε η λύση είναι μία.Κάνε ό,τι περιέγραψα και ακολούθησε τα εξής:
Το δεξί πόδι δεν φεύγει καθόλου από μία συγκεκριμένη θέση,η οποία ορίζει ότι η δεξιά φτέρνα βρίσκεται ανάμεσα στα πεντάλ φρένο-γκάζι.Με τη φτέρνα σου κολλημένη στο δάπεδο,μετακινείς το πέλμα υπό γωνία πότε στο γκάζι και πότε στο φρένο,ανάλογα με τις συνθήκες.Κατ'αυτό τον τρόπο πετυχαίνεις δύο πράγματα:
1)Να έχεις ακριβέστατη αίσθηση της δύναμης που καταβάλεις στο πεντάλ
του φρένου,χωρίς να κουράζεις το πόδι σου.
2)Ελαχιστοποιείς σημαντικά το χρόνο αντίδρασης,αφού φεύγει το πέλμα
απ'ευθείας στα πεντάλ χωρίς να σηκώνεται ολόκληρο. -
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ!!!!!
Στο γκρεμο πεφτει και αυτος που γουσταρει να τον κοιταει και φοραει και αλεξιπτωτο!!!
-
Ο χρήστης ivan έγραψε:
Aν μου επιτρέπεται...........................................
N.T.Κατ' αρχήν ivan, ως πολύ πιο ειδικός, ευχαριστούμε για την τοποθέτηση! Δεν μας είπες όμως ποια είναι η σωστή θέση!
Από τον Κ. Στεφανή είχα δει σε μία τηλεοπτική εκπομπή ότι η σωστή θέση οδήγησης είναι η εξής:
Όταν το αριστερό πόδι πατά τέρμα συμπλέκτη ΔΕΝ πρέπει να είναι τέρμα τεντωμένο, αλλά να έχει ένα μικρό περιθώριο ακόμα.
Τα χέρια στη θέση ανάμεσα στο 10:10 - 9:15 να κάνουν γωνία 90 μοιρών περίπου, αλλά στη θέση 12 να μην είναι εντελώς τεντωμένα.
Και από εκεί και πέρα ένα (μικρό σχετικά) περιθώριο για τη διάπλαση και τα γούστα του καθενός, αρκεί σε γενικές γραμμές να τηρούνται οι παραπάνω οδηγίες.
Είναι σωστά όλα αυτά υποθέτω... έτσι;;;
Άντε... δώσε μας τα φώτα...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
[
Άντε... δώσε μας τα φώτα...Αυτό είναι ένα θέμα,πού όλοι οι αγωνιζόμενοι πού γράφουν στό φόρουμ θά έπρεπε να μας δώσουν τα φώτα τους.
Μήπως να ανοίγαμε το θέμα στό 'Ελληνικοί Αγώνες'; -
πάντως η 'αγωνιστική' θέση οδήγησης πρέπει να διαφέρει από την 'πολιτική' ή όχι? Προσωπικά όταν θέλω να οδηγήσω γρήγορα (λέμε τώρα... ) προτιμώ να κάθομαι πιο κοντά στο τιμόνι.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
πάντως η 'αγωνιστική' θέση οδήγησης πρέπει να διαφέρει από την 'πολιτική' ή όχι? Προσωπικά όταν θέλω να οδηγήσω γρήγορα (λέμε τώρα... ) προτιμώ να κάθομαι πιο κοντά στο τιμόνι.Γιατί να διαφέρει ρέ Σπύρο;Μήπως διαφέρουν οι τεχνικές οδήγησης;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Αυτό είναι ένα θέμα,πού όλοι οι αγωνιζόμενοι πού γράφουν στό φόρουμ θά έπρεπε να μας δώσουν τα φώτα τους.
Μήπως να ανοίγαμε το θέμα στό 'Ελληνικοί Αγώνες';μπα, με ελάχιστες εξαιρέσεις, είναι πολύ απασχολημένοι με το να 'τρώγονται' μεταξύ τους, για να ασχοληθούν μ' εμάς, τους κοινούς θνητούς
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
πάντως η 'αγωνιστική' θέση οδήγησης πρέπει να διαφέρει από την 'πολιτική' ή όχι? Προσωπικά όταν θέλω να οδηγήσω γρήγορα (λέμε τώρα... ) προτιμώ να κάθομαι πιο κοντά στο τιμόνι.
Γιατί να διαφέρει ρέ Σπύρο;Μήπως διαφέρουν οι τεχνικές οδήγησης;
δεν ξέρω Ανδρέα, γι'αυτό ρωτάω κι εγώ τα 'τιμόνια' του φόρουμ να μας πουν (gvala???)
η προτίμηση η δική μου ίσως οφείλεται στο ότι θέλω να 'κρατιέμαι' καλύτερα από το τιμόνι στις στροφές ελλείψει μπάκετ. Γενικώς πάντως, κάθομαι με το κάθισμα πιο κοντά στο τιμόνι από τον μέσο όρο των οδηγών, με πατημένο συμπλέκτη το γόνατό μου ανοίγει το πολύ ως 150-160 μοίρες.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
πάντως η 'αγωνιστική' θέση οδήγησης πρέπει να διαφέρει από την 'πολιτική' ή όχι? Προσωπικά όταν θέλω να οδηγήσω γρήγορα (λέμε τώρα... ) προτιμώ να κάθομαι πιο κοντά στο τιμόνι.
Γιατί να διαφέρει ρέ Σπύρο;Μήπως διαφέρουν οι τεχνικές οδήγησης;
-
pathmaker, έβαλες τα πράγματα στη θέση τους. Αυτή είναι πραγματικά η σωστή θέση οδήγησης!
-
θα μας χαζεψετε ρε????
σωστη θεση οδηγησης οι καρποι ισα ισα να φτανουν στο τιμονι???
τα χερια στη θεση 10 και 10???? -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
θα μας χαζεψετε ρε????
σωστη θεση οδηγησης οι καρποι ισα ισα να φτανουν στο τιμονι???
τα χερια στη θεση 10 και 10????οι καρποί λέει ρε Γιάννη. Γιατί σου φαίνεται παράξενο? Και η ώρα λογική ακούγεται. Αν είναι πρωινιάτικα δε λέει
-
ε τι να πω ρε αδερφε..... ενταξυ εμενα προσωπικα μου πεφτει μακρια το ολο σκηνικο........
και με αλλα δυο παιδια που εχουμε το ιδιο στυλ και στους τρεις οι καρποι μας ξεφευγουν κατα πολυ απο το τιμονι......
αν το βαλω πιο πισω τοτε κουνιεται ο ωμος οταν στριβω οπου δεν θελω/πρεπει να γινεται αυτο..... -
κι εμένα μακρυά μου πέφτει (το λέω στην προηγ. σελ.). Αλλά σαν γενική οδηγία σωστή φαίνεται.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
πάντως η 'αγωνιστική' θέση οδήγησης πρέπει να διαφέρει από την 'πολιτική' ή όχι? Προσωπικά όταν θέλω να οδηγήσω γρήγορα (λέμε τώρα... ) προτιμώ να κάθομαι πιο κοντά στο τιμόνι.
Γιατί να διαφέρει ρέ Σπύρο;Μήπως διαφέρουν οι τεχνικές οδήγησης;
Γιατι στην μία είσαι τσίτα ενω στην άλλη συνήθως είσαι πιο χαλαρός και με σακάκια,παλτό κλπ κλπ!!
Λογικά η πολιτική θέση διαφέρει από την αγωνιστική!
ΥΓ Τι είπε ρε πάλι το άτομο??!!!Θα μας πεθάνεις ρε Σπύρο!!Εσυ και ο cavallino!!!
-
Θά συμφωνήσω μέ τόν Γιάννη.
Τά χέρια πρέπει να έχουν μία σχετική άνεση στήν κίνηση,όταν από τή θέση 10 καί 10 (9 καί 15 πρωτιμάω εγώ) θά περάσουν στό πάνω μέρος του τιμονιού.
Αν ίσα-ίσα φτάνουν οι καρποί μας στό 10 και 10,τότε δέν θα τεντωθούν αρκετά στήν κορυφή; -
συμφωνούμε όλοι μαζί Ανδρέα
απλά σε χαλαρή οδήγηση έχεις την πολυτέλεια να κάτσεις και λίιιγο πιο πίσω.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Γιατι στην μία είσαι τσίτα ενω στην άλλη συνήθως είσαι πιο χαλαρός και με σακάκια,παλτό κλπ κλπ!!
Λογικά η πολιτική θέση διαφέρει από την αγωνιστική!:
Ρέ σύ Νίκο,άλλο τό πώς οδηγάμε όλοι μας,καί άλλο τό πώς θά έπρεπε να οδηγάμε βρε.
Η σωστή θέση οδήγησης (όπως λέει τό θέμα),δέν μπορεί να είναι μέ τό χέρι έξω από τό παράθυρο,τό πόδι πάνω στό ταμπλό κ.λ.π. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Θά συμφωνήσω μέ τόν Γιάννη.
Τά χέρια πρέπει να έχουν μία σχετική άνεση στήν κίνηση,όταν από τή θέση 10 καί 10 (9 καί 15 πρωτιμάω εγώ) θά περάσουν στό πάνω μέρος του τιμονιού.
Αν ίσα-ίσα φτάνουν οι καρποί μας στό 10 και 10,τότε δέν θα τεντωθούν αρκετά στήν κορυφή;Μάλλον δεν είμουν αρκετά σαφής.Τα χέρια τεντωμένα φτάνουν στο πάνω μέρος της στεφάνης του τιμονιού.Άρα όταν πέφτουν 'στη 10 και 10',εκ των πραγμάτων σχηματίζουν γωνία 90 μοιρών.Δοκιμάστε αυτά που περιέγραψα.Έχω εμπειρία από τo αντικείμενο της δουλειάς μου,από το safetrack(2001),από τον Ιαβέρη(2001),από καρτ(χομπίστικο Rotax 125),είμαι και πιστοποιημένος εκπαιδευτής skid-car από τον κ.Jim Hawkins(δείτε κάποιο 'ψαχτήρι').Θέλετε κάτι παραπάνω για να δουλέψετε σωστά στο συγκεκριμένο θέμα;Προς Θεού!Οδήγηση με παλτό;'Αγωνιστική' και 'πολιτική' θέση οδήγησης;ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ,ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΤΟ WRC.ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.
Ποια ειναι η σωστη θεση οδηγησης??