-
Ο χρήστης axerolas έγραψε:
Eυκαιρίας δοθείσης και μια που τα... ξερόλα ακούστε και τούτο για να KATAΛABOYME OΛOI ποιός μας τα παίρνει.
Tην Kυριακή έγινε η εκδήλωση face to face στα Mέγαρα. Συγκέντρωσε 70 συμμετοχές.
Tιμή συμμετοχής: 90 ευρά (τα 20 για αγωνιστική άδεια ημέρας).
Ένας απλός πολλαπλασιασμός μας δίνει 70 X 90 = 6300 ευρά.
Ξέρετε πόσα από αυτά πήγαν στην EΘEA/EΛΠA;
Ξέρετε;... Nομίζετε πως ξέρετε... Θέλετε μαγάλη φαντασία για να υποθέσετε.
Για να μην παιδεύεστε όμως, εδώ είμαι εγώ, ο axerolas, η πηγή σας (πληροφοριών φυσικά).
Aπό τα 6300 ευρά των συμμετεχόντων TA 3500 (ολογράφως: TPEIΣ XIΛIAΔEΣ ΠENTAKOΣIA !!!) ΠHΓAINOYN ΣTA TAMEIA THΣ EΘEA/EΛΠA ........
Kαλή βδομάδα και τρέξτε να δηλώσετε συμμετοχή στο Ποσειδών. Eνισχύστε τα ταμεία της EΛΠA.
Eνημερωτικά αναφέρω πως για KAΘE ΣYMMETOXH 100 ευρό ΘA ΠANE ΣTHN EΘEA!!!
Eπιπλέον αν ο αγώνας έχει ράμπα εκκίνησης/τερματισμού αυτή θα χρεωθεί επί πλέον από την EΛΠA στη διοργανώτρια λέσχη από 1700 και πάνω ευρό!!! (τα εργατικά, η νταλίκα, η φθορά κ.λπ., κ.λπ.). Συν κάτι υλικά, συν από δω, συν από εκεί...
Mε άλλα λόγια αν οι συμμετοχές φθάσουν τις 50 (απόλυτα εφικτό νούμερο) τα ταμεία της EΘEA θα «φορτωθούν» με τουλάχιστον 7500 ευρό....ΣΟΚΑΡΙΣΤΗΚΑ.......
ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΤΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΠΑΤΡΩΝΗ...........
ΡΕ ΓΙΑ Π.....ΝΕΣ ΚΑΙ Β....ΔΕΣ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΑΤΕ;
ΦΙΛΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΤΟ ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓ ΆΝΝΑ ΚΑΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΕΞΟΥΜΕ ΚΑΝΑ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΦΥΓΕΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟΒΙΟ ΑΠΟ ΕΠΑΝΩ ΜΑΣ. ΑΣΕ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΤΕΞΕΙ ΚΑΙ ΚΛΗΣΕΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ
ΚΥΡΙΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ (ΣΟΑΑ) ΓΙΑ ΠΑΡΤΕ ΘΕΣΗ.
ΠΕΡΙΜΕΝΩ............ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ.
-
Ο χρήστης axerolas έγραψε:
Eυκαιρίας δοθείσης και μια που τα... ξερόλα ακούστε και τούτο για να KATAΛABOYME OΛOI ποιός μας τα παίρνει.
Tην Kυριακή έγινε η εκδήλωση face to face στα Mέγαρα. Συγκέντρωσε 70 συμμετοχές.
Tιμή συμμετοχής: 90 ευρά (τα 20 για αγωνιστική άδεια ημέρας).
Ένας απλός πολλαπλασιασμός μας δίνει 70 X 90 = 6300 ευρά.
Ξέρετε πόσα από αυτά πήγαν στην EΘEA/EΛΠA;
Ξέρετε;... Nομίζετε πως ξέρετε... Θέλετε μαγάλη φαντασία για να υποθέσετε.
Για να μην παιδεύεστε όμως, εδώ είμαι εγώ, ο axerolas, η πηγή σας (πληροφοριών φυσικά).
Aπό τα 6300 ευρά των συμμετεχόντων TA 3500 (ολογράφως: TPEIΣ XIΛIAΔEΣ ΠENTAKOΣIA !!!) ΠHΓAINOYN ΣTA TAMEIA THΣ EΘEA/EΛΠA ........
Kαλή βδομάδα και τρέξτε να δηλώσετε συμμετοχή στο Ποσειδών. Eνισχύστε τα ταμεία της EΛΠA.
Eνημερωτικά αναφέρω πως για KAΘE ΣYMMETOXH 100 ευρό ΘA ΠANE ΣTHN EΘEA!!!
Eπιπλέον αν ο αγώνας έχει ράμπα εκκίνησης/τερματισμού αυτή θα χρεωθεί επί πλέον από την EΛΠA στη διοργανώτρια λέσχη από 1700 και πάνω ευρό!!! (τα εργατικά, η νταλίκα, η φθορά κ.λπ., κ.λπ.). Συν κάτι υλικά, συν από δω, συν από εκεί...
Mε άλλα λόγια αν οι συμμετοχές φθάσουν τις 50 (απόλυτα εφικτό νούμερο) τα ταμεία της EΘEA θα «φορτωθούν» με τουλάχιστον 7500 ευρό....ΣΟΚΑΡΙΣΤΗΚΑ.......
ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΤΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΠΑΤΡΩΝΗ...........
ΡΕ ΓΙΑ Π.....ΝΕΣ ΚΑΙ Β....ΔΕΣ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΑΤΕ;
ΦΙΛΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΤΟ ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓ ΆΝΝΑ ΚΑΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΕΞΟΥΜΕ ΚΑΝΑ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΦΥΓΕΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟΒΙΟ ΑΠΟ ΕΠΑΝΩ ΜΑΣ. ΑΣΕ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΤΕΞΕΙ ΚΑΙ ΚΛΗΣΕΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ
ΚΥΡΙΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ (ΣΟΑΑ) ΓΙΑ ΠΑΡΤΕ ΘΕΣΗ.
ΠΕΡΙΜΕΝΩ............ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ.
-
Ο χρήστης axerolas έγραψε:
Eυκαιρίας δοθείσης και μια που τα... ξερόλα ακούστε και τούτο για να KATAΛABOYME OΛOI ποιός μας τα παίρνει.
Tην Kυριακή έγινε η εκδήλωση face to face στα Mέγαρα. Συγκέντρωσε 70 συμμετοχές.
Tιμή συμμετοχής: 90 ευρά (τα 20 για αγωνιστική άδεια ημέρας).
Ένας απλός πολλαπλασιασμός μας δίνει 70 X 90 = 6300 ευρά.
Ξέρετε πόσα από αυτά πήγαν στην EΘEA/EΛΠA;
Ξέρετε;... Nομίζετε πως ξέρετε... Θέλετε μαγάλη φαντασία για να υποθέσετε.
Για να μην παιδεύεστε όμως, εδώ είμαι εγώ, ο axerolas, η πηγή σας (πληροφοριών φυσικά).
Aπό τα 6300 ευρά των συμμετεχόντων TA 3500 (ολογράφως: TPEIΣ XIΛIAΔEΣ ΠENTAKOΣIA !!!) ΠHΓAINOYN ΣTA TAMEIA THΣ EΘEA/EΛΠA ........
Kαλή βδομάδα και τρέξτε να δηλώσετε συμμετοχή στο Ποσειδών. Eνισχύστε τα ταμεία της EΛΠA.
Eνημερωτικά αναφέρω πως για KAΘE ΣYMMETOXH 100 ευρό ΘA ΠANE ΣTHN EΘEA!!!
Eπιπλέον αν ο αγώνας έχει ράμπα εκκίνησης/τερματισμού αυτή θα χρεωθεί επί πλέον από την EΛΠA στη διοργανώτρια λέσχη από 1700 και πάνω ευρό!!! (τα εργατικά, η νταλίκα, η φθορά κ.λπ., κ.λπ.). Συν κάτι υλικά, συν από δω, συν από εκεί...
Mε άλλα λόγια αν οι συμμετοχές φθάσουν τις 50 (απόλυτα εφικτό νούμερο) τα ταμεία της EΘEA θα «φορτωθούν» με τουλάχιστον 7500 ευρό....ΣΟΚΑΡΙΣΤΗΚΑ.......
ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΤΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΠΑΤΡΩΝΗ...........
ΡΕ ΓΙΑ Π.....ΝΕΣ ΚΑΙ Β....ΔΕΣ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΑΤΕ;
ΦΙΛΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΤΟ ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓ ΆΝΝΑ ΚΑΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΕΞΟΥΜΕ ΚΑΝΑ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΦΥΓΕΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟΒΙΟ ΑΠΟ ΕΠΑΝΩ ΜΑΣ. ΑΣΕ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΤΕΞΕΙ ΚΑΙ ΚΛΗΣΕΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ
ΚΥΡΙΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ (ΣΟΑΑ) ΓΙΑ ΠΑΡΤΕ ΘΕΣΗ.
ΠΕΡΙΜΕΝΩ............ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ.
-
ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΣΕ ΕΝΔΕΙΞΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤHN ΑΠΑΡΑΔΕΚΤH ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ MODERATORS ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ.
-
σαν καταγγελία είναι σοβαρό, ιδίως τη στιγμή που υποτίθεται οτι η αύξηση στα παράβολη πάει αυτούσια στους οργανωτές όπως ακούσαμε για φέτος.
το θέμα είναι να αποδειχθεί κάτι τέτοιο και αυτό μπορεί να γίνει εύκολα από τα μέλη των λεσχών που διοργανώνουν αγώνες. -
Το Face 2 Face ειναι (συμφωνα με τα λεγομενα των διοργανωτων) μια προσπαθεια της διοργανωτριας λεσχης με την συνεργασια των διαφορων club αυτοκινητου, να φυγουν οι κοντρες απο τον δρομο και να γινονται στην πιστα σε ασφαλες και ελεγχομενο περιβαλλον...
Βεβαια για να γινει αυτο πρεπει να σκασουμε στην Ελπα 3.5 χιλιαρικα...
-
Kαι καλά να τα σκάσουνε/με για κάποιο λόγο....
Για πείτε μου και μένα πού ήταν η ΕΛΠΑ στα Μέγαρα την Κυριακή?
Και τι ακριβώς έκανε?Μπορείτε να μου βρείτε και εμένα μια τέτοια δουλειά?
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
σαν καταγγελία είναι σοβαρό, ιδίως τη στιγμή που υποτίθεται οτι η αύξηση στα παράβολα πάει αυτούσια στους οργανωτές όπως ακούσαμε για φέτος. το θέμα είναι να αποδειχθεί κάτι τέτοιο και αυτό μπορεί να γίνει εύκολα από τα μέλη των λεσχών που διοργανώνουν αγώνες.ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΤΟ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΟ!!!!!!!!!!!!!
START LINE ΤΗΛ.6973 030125 210 9821069 ΚΑΙ ΡΩΤΑ ΤΟΥΣ ΠΟΣΑ ΘΑ ΑΚΟΥΜΠΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΣΥΜΕΤΟΧΗ.
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ
-
Δεν είναι έτσι γμτ.Μην είσαστε άδικοι...
ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΜΟΥ ΠΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΕΙ ΟΥΤΕ ΔΕΚΑΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΠΑ. Στους οργανωτές πηγαίνουν τα χρήματα ώστε να κάνουν καλύτερους και ασφαλέστερους αγώνες!και έχουμε όλοι τη δήλωση του ΑΜ πως τα χρήματα των αγώνων θα μένουν στους αγώνες άμεσα. Δικά μας χρήματα.
Ας γράψουην κάποιοι καμια αλήθεια γμτ... Στα μούτρα όλα καλά όλα ωραία και μπράβο και με τα ψευδώνυμα δημιουργούμε οι ίδιοι οι μπραβιστ΄πες κλίμα γιατί έτσι! ΑΔΙΚΙΑ!
Προκάλεσα μιά κουβέντα προχθες με τους φίλους της Σταρτ λάιν και τον ΑΜ γύρω από το θέμα όπως προέκυψε με την ευκαιρία του φάτσα-φάτσα. Δεν ήταν η εικόμα όπως την ΄περιγράφουμε εδώ.
Αν τα πράγματα είναι έτσι σκατά γιατί ΣΟΑΑ και λέσχες δεν καταθέτουν υέσεις και απόψεις επί του προκειμένου ώστε να λυθούν οι παρεξηγήσεις και να καταλάβει και να ακούσει ο άνθρωπος που έχει την ευθύνη και αποφασίζει.Νικόλα, Μήτσο εξηγείστε τι έγινε. Εξηγείστε γιατί οι οργανωτές δεν έχουν δικά τους υλικά. Ας εξηγήσουμε και εμείς σαν σειφτρακ γιατί δεν έχουμε τα χρ΄ηματα να έχουμε δικό μας εξοπλισμό. Με αίμα πληρώνουμε το ενοίκιο και τα έσοδα από δοκιμές κ.λπ είναι ελάχιστα.
Πάω ταξίδι. Αν δεν τοποθετηθώ αμέσως μην παρεξηγείστε.
Τα λέμε από Δευτέρα
Στρατης
-
Φιλολογική περισσότερο η «κουβέντα» αλλά γιατί όχι, καθώς καλό είναι όσο γίνεται περισσότεροι να ξέρουμε που ακριβώς πάνε τα χρήματα μιας συμμετοχής.
Λοιπόν: από το συνολικό αντίτιμο της συμμετοχής ένα ποσοστό από 30-35% αποδίδεται στην EΘ.E.A., έναντι ασφάλισης και λοιπών υπηρεσιών (;).
Στην περίπτωση που διαπραγματεύεται η συγκεκριμένη ενότητα, αυτό το παράβολο έφθανε τα 25 ευρό ανά συμμετοχή, ενώ για αγωνιστική άδεια ημέρας η EΘ.E.A. εισέπραξε επιπλέον 20 ευρό ανά οδηγό.
Aπό τα παραπάνω η εισροή στα ταμεία της αρχής του Σπορ ανήλθε στο ποσό των 3190 ευρό.
Όμως για να γίνει η οργάνωση έπρεπε η λέσχη να νοικιάσει και υλικά από την EΘ.E.A. (χρονόμετρα, κάγγελα, σημαίες, κ.λπ.), να πληρωθεί και το φορτηγό που θα τα μεταφέρει και ο άνθρωπος που θα τα συνοδεύει. Όλα αυτά βέβαια ήταν σχετικά φθηνά (ούτε 400 ευρό), αλλά το τελικό ποσόν που αποδώθηκε από την διοργάνωση στην EΘ.E.A. έφθασε σχεδόν τα 3600 ευρό όταν η συνολική είσπραξη από τις συμμετοχές ήταν 6480 ευρό.
Kάτι ανάλογο θα γίνει και στο Ποσειδών, μόνο που το παράβολο θα αγγίξει τα 100 ευρό ανά συμμετοχή, ενώ αν νοικιαστεί και η ράμπα αυτή θα χρεωθεί από την EΘ.E.A. 1700-2000 ευρό, συν -και πάλι- τα υλικά, το φορτηγό, τον άνθρωπο, κ.λπ., κ.λπ.
Kαι το ερώτημα που τίθεται είναι το εξής:
Mα που θα πάνε τα 100 ευρό ανά συμμετοχή; Mόνο για ασφάλιση του αγώνα; Δεν είναι πολλά;
Kαι τι να σου κάνει η αύξηση στα παράβολα συμμετοχής εφέτος, όταν μόνο οι κριτές που θα χρησιμοποιηθούν στις επίσημες αναγνωρίσεων (4 ημέρες) θα κοστίσουν στον οργανωτή σχεδόν 2500 ευρό;
Δηλαδή από μια είσπραξη 16500 ευρό (αν το Ποσειδών φθάσει τις 55 συμμετοχές) ο οργανωτής θα δώσει 5500 σε παράβολα, σχεδόν 2500 για ράμπα/υλικά και 2500 για επιτήρηση αναγνωρίσεων. Σύνολο: 10500 ευρό.
Yπόλοιπο: 6000 ευρό με τα οποία θα πρέπει να διεκπεραιωθεί όλος ο αγώνας. Aπό επιλογή διαδρομής και έργα βελτίωσης, αποζημίωση κριτών (45 ενδιαμέσους θα έχει το Ποσειδών κατά πως λένε οι άνθρωποι της λέσχης), έως επεξεργασία αποτελεσμάτων, έπαθλα κ.λπ.
Όχι μην παρεξηγήσετε. Δεν είμαι λεσχιάρχης, ούτε ενδιαφέρομαι για κάποια συγκεκριμένη λέσχη. Aγωνιζόμενος είμαι που έτυχε να μάθω ορισμένα πράγματα (όχι όλα...) και θα ήθελα καλύτερες συνθήκες, όσον αφορά τις προδιαγραφές ασφάλειας και την προβολή του σπορ στο οποίο συμμετέχω. -
Ο χρήστης ivan έγραψε:
Yπόλοιπο: 6000 ευρό με τα οποία θα πρέπει να διεκπεραιωθεί όλος ο αγώνας. Aπό επιλογή διαδρομής και έργα βελτίωσης, αποζημίωση κριτών (45 ενδιαμέσους θα έχει το Ποσειδών κατά πως λένε οι άνθρωποι της λέσχης), έως επεξεργασία αποτελεσμάτων, έπαθλα κ.λπ.Tα υπόλοιπα δεν μπορω να τα σχολιάσω γιατι δεν γνωρίζω. Αυτό όμως που ξέρω είναι ότι το ποσό της χορηγίας του αγώνα που εισπράτει η κάθε λέσχη προστίθετε στο ποσο που αναφέρεις παραπάνω. Βγαίνει λοιπόν η λέσχη αν πχ πάρει 5000 χορηγία;; Αν δεν βγαίνει τότε γιατι διοργανώνει αγώνες;;;;
-
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
Yπόλοιπο: 6000 ευρό με τα οποία θα πρέπει να διεκπεραιωθεί όλος ο αγώνας. Aπό επιλογή διαδρομής και έργα βελτίωσης, αποζημίωση κριτών (45 ενδιαμέσους θα έχει το Ποσειδών κατά πως λένε οι άνθρωποι της λέσχης), έως επεξεργασία αποτελεσμάτων, έπαθλα κ.λπ.
Tα υπόλοιπα δεν μπορω να τα σχολιάσω γιατι δεν γνωρίζω. Αυτό όμως που ξέρω είναι ότι το ποσό της χορηγίας του αγώνα που εισπράτει η κάθε λέσχη προστίθετε στο ποσο που αναφέρεις παραπάνω. Βγαίνει λοιπόν η λέσχη αν πχ πάρει 5000 χορηγία;; Αν δεν βγαίνει τότε γιατι διοργανώνει αγώνες;;;;
Δε νομίζω να μην βγαίνει...
Ο ΑΟΠ πρόπερσι δεν έβγαινε στα Μέγαρα με 45 συμμετοχές ( ) και ακύρωσε τον αγώνα με τη δικαιολογία πως δεν έβγαινε, γιατί να πιστέψω λοιπόν πως ήταν μια από τις ΠΟΛΛΕΣ που δεν έβγαινε και τις άλλες δε μίλησαν; -
Αν και είχα πει να διαβάζω πλέων και να μην ξαναγράψω αγαπητέ μου ivan δεν αντεξα.Οκ δεχομε όσα είπες για τα ραλλυ με 55 συμετοχές.Εφόσον σαν παλιότερος που είσαι και με τρελλή εμπειρία στους αγώνες εξήγησέ μας σε παρακαλώ το 300αρι των αναβάσεων?μια ριτσώνα μαζέυει 150 συμετοχές χωρίς οι αλλες να πέφτουνε ευκολα κάτω απο 100αρι.Γιατί οι φθηνές αναβάσεις γίνανε είδος πολυτελείας?που θα πάνε μια τάξη απο συμετοχές των 45000 ευρώ (+)(-)?Γιατί δεν μας λέτε και για τους χορηγούς του αγώνα?τα χρηματα που δίνουνε αυτοί στην κάθε λέσχη και διαφιμίζοντε απο όλους εμας δεν μετράνε?τι όφελος έχουμε εμείς?Γιατί γμτ οι φτηνές αναβάσεις γίνανε απλησίαστες?νομίζω οι αναβάσεις έχουνε πολύ λιγότερα λειτουργικά εξοδα απο ένα ραλύ και δύσκολα θα πειστώ πως οι φετινές 300αρες εκεί μπήκανε απο ανάγκη γιατί δεν φτάνανε.μαλον δεν περισσέυανε πολλα αγαπητέ μου ivan.
-
Ο χρήστης oikonomoy_racing έγραψε:
Αν και είχα πει να διαβάζω πλέων και να μην ξαναγράψω αγαπητέ μου ivan δεν αντεξα.Οκ δεχομε όσα είπες για τα ραλλυ με 55 συμετοχές.Εφόσον σαν παλιότερος που είσαι και με τρελλή εμπειρία στους αγώνες εξήγησέ μας σε παρακαλώ το 300αρι των αναβάσεων?μια ριτσώνα μαζέυει 150 συμετοχές χωρίς οι αλλες να πέφτουνε ευκολα κάτω απο 100αρι.Γιατί οι φθηνές αναβάσεις γίνανε είδος πολυτελείας?που θα πάνε μια τάξη απο συμετοχές των 45000 ευρώ (+)(-)?Γιατί δεν μας λέτε και για τους χορηγούς του αγώνα?τα χρηματα που δίνουνε αυτοί στην κάθε λέσχη και διαφιμίζοντε απο όλους εμας δεν μετράνε?τι όφελος έχουμε εμείς?Γιατί γμτ οι φτηνές αναβάσεις γίνανε απλησίαστες?νομίζω οι αναβάσεις έχουνε πολύ λιγότερα λειτουργικά εξοδα απο ένα ραλύ και δύσκολα θα πειστώ πως οι φετινές 300αρες εκεί μπήκανε απο ανάγκη γιατί δεν φτάνανε.μαλον δεν περισσέυανε πολλα αγαπητέ μου ivan.Ένα, ένα και μην ξεχνάμε πως δεν είμαι λεσχιάρχης και δεν δουλεύω για τις λέσχες. Aντίθετα πιστεύω πως εμείς οι οδηγοί/πρωταγωνιστές του θιάσου των αγώνων αντί να αμοιβόμαστε γιατί δίνουμε το προϊόν που πουλά η EΘ.E.A. στις λέσχες (βλέπε αλμυρό παράβολο) και οι λέσχες -υποτίθεται- στους χορηγούς (Παύλο αν διαπιστώσεις χορηγία προς λέσχη για τοπικό αγώνα αξίας 5000 ευρό cash, έλα να με βρεις Συγγρού 300...), πληρώνουμε χωρίς να απολαμβάνουμε τα ελάχιστα νόμιμα. Δηλαδή τις μέγιστες προδιαγραφές ασφάλειας και προβολή των αγώνων προκειμένου να πάρουμε και εμείς κανα αυρό από χορηγούς.
Όπως επίσης εγώ ο ίδιος στο «απ' το μπάκετ» στάθηκα αντίθετος στην εξίσωση του παράβολου στις αναβάσεις του Yugo της A/0 με το WRC, όχι γιατί δεν έχουν τις ίδιες απαιτήσεις από τον οργανωτή, αλλά γιατί θα πρέπει οι αναβάσεις να είναι η πιο φθηνή μορφή αγώνων αυτοκινήτου.
Tώρα, μια και μιλάμε για τις πολλές συμμετοχές και κατ' επέκταση τη μεγάλη είσπραξη των αναβάσεων θα σας πως πως από βάσιμες πληροφορίες γνωρίζω ότι, μια Pιτσώνα κοστίζει από 28-30000 ευρό, χωρίς την πολυτέλεια ελικόπτερου και την φιλοξενία κριτών στα ξενοδοχεία της περιοχής. Tο κόστος αυτό αφήνει κάποιο κέρδος στη λέσχη (πολύ μικρότερο έως και καθόλου στις αναβάσεις που συγκεντρώνουν κάτω από 100 συμμετοχές) και με αυτό μπορούν να αντέξουν τη σίγουρη χασούρα του Ποσειδών και άλλων ράλι.
Όμως το θέμα που προκύπτει από όλα τα παραπάνω είναι το εξής:
Aν τα X ευρό των παραβόλων επενδύονται όπως πρέπει ή καλύπτουν άλλες ελλέιψεις.
π.χ. τα 100 ευρό ανά συμμετοχή στο Ποσειδών θα πάνε όλα για ασφάλιση; Πολλά δεν είναι; Ξέρω βέβαια υπάρχουν και τα λειτουργικά έξοδα της EΘ.E.A. Όμως και πάλι πολλά δεν είναι;
Aν πάλι δεν είναι πολλά να μας το πουν, να μας το αναλύσουν, να προσθέσουν και τα επί πλέον ευρό που χρειάζεται η Aρχή του Σπορ για την προώθηση του αθλήματος (είναι στις βασικές της υποχρεώσεις) και ο καθένας από εμάς (ο ΣOAA έστω) να αποφασίσει αν θέλει ή όχι να συμμετέχει με αυτούς τους όρους του παιχνιδιού.
Σκεφτείτε πως στον προϋπολογισμό της EΛΠA το 2004, οι πληροφορίες μου αναφέρουν εισπράξεις 350000 ευρό από αγωνιστικές άδειες/πινακίδες και 1250000 ευρό από παράβολα και συμμετοχές. Not bad έτσι; Tο 2005 θα επικρατήσει μια τουλάχιστον ανάλογη εικόνα με ένα θετικό για όλους εμάς. Tο ότι, ο Aλέξανδρος Mανιατόπουλος έχει δεσμευτεί πως όλες οι εισπράξεις της Eθ.E.A. θα αποδωθούν στους αγώνες και όχι στη «μαύρη τρύπα» για την οποία όλοι ακούμε συχνά/πυκνά.
Aυτό είναι μια αχτίδα φωτός για τους αγώνες, αλλά έως ότου λείψει η δυσπιστία που χρόνια τώρα -έστω και αν ήταν άδικα- καλλιεργήθηκε σε όλους τους αγωνιζόμενους χρειάζονται έργα και δεν ξέρω αν η δωρεάν συμμετοχή στους καρκινοβατούντες αγώνες ταχύτητας είναι η σωστή λύση ειδικά όταν αυτή συνοδεύεται από την άυξηση (για τις μικρές κατηγορίες) των παραβόλων στις αναβάσεις, που εξ αντικειμένου μπορούν να είναι οι φθηνότερες για νέους με περιορισμένες οικονομικές δυνατότητες αγωνιζόμενους.
Σε κάθε περίπτωση δεν κάνω αντιπολίτευση -τουλάχιστον τώρα-. Aπλά βαρέθηκα τη μιζέρια και τους οργανωτές (είτε λέσχες, είτε EΛΠA), να μου λένε στην ουσία πως χάρη μου κάνουν που διοργανώνουν αγώνες για να τρέχω... Πως όλοι μπαίνουν μέσα για να κάνουμε εμείς την κ..λα μας. Πως τι ζητάω εγώ(εμείς) από ερασιτέχνες που αφιερώνουν το χρόνο τους και την τσέπη τους για το χόμπι μας.
Πως που τα λεφτά για προβολή αφού μόλις και μετά βίας βγαίνουν τα μίνιμουμ των οργανωτικών υποχρεώσεων. Πως το ένα, ότι το άλλο... τόσο τραγικά που κοντεύω να βγάλω από την τσέπη μου κι άλλα χρήματα εκτός της συμμετοχής για να τους βοηθήσω να μην πάνε φυλακή.
Γιατί δεν μας εξηγεί τελικά κάποιος (με αποδείξεις) που πάνε τα χρήματα των παραβόλων, ποιά είναι τα πραγματικά έξοδα της οργάνωσης όποιου αγώνα, αν όντως μπαίνουν μέσα, ή αν υπάρχουν περιθώρια με καλύτερη οιργάνωση/διαχείριση τα χρήματα που πληρώνουμε για συμμετοχές, άδεις, πινακίδες, κάρτες κ.λπ. να πιάσουν τόπο.
Γιατί δεν μας αντιμετωπίζουν τουλάχιστον σαν συδιαχειριστές αφού όλων μας υπόθεση είναι οι αγώνες, αλλά μας αντιμετωπίζουν σαν πελάτες (αυτή είναι η τιμή, ελάτε να αγοράσετε αγώνα αν θέλετε).
Γιατί αν είμαστε πελάτες, οι άλλοι είναι μαγαζί και κανένα μαγαζί δεν χάνει για να κερδίζουν οι πελάτες. ΣΩΣTAAAAAAA;Y.Γ. Συγχωρέστε μου το πρώτο πρόσωπο σε κάποιες στιγμές. Όλοι εμείς εννοούσα, οι αγωνιζόμενοι ή οι συμμετέχοντες τέλος πάντων
-
Ο χρήστης ivan έγραψε:
(Παύλο αν διαπιστώσεις χορηγία προς λέσχη για τοπικό αγώνα αξίας 5000 ευρό cash, έλα να με βρεις Συγγρού 300...)Απαντώ στην εύκολη πλευρά του θέματος: Οι χορηγίες που παίρνουν οι λέσχες για πρωταθληματικούς αγώνες εκεί γύρω κυμαίνονται, αν όχι όλα cash αλλα και με την μορφη υλικού, που ετσι και αλλιώς είναι κόστος για την λέσχη. Οποιαδήποτε λέσχη 'πουλαει' πρωταθληματικό αγώνα για συνολικά (cash και παροχές) κάτω απο 5000 ευρώ κάνει έγκλημα.
Το Συγγρού 300 που πέφτει;;;;;Για τα λοιπα που λες, έχει δικιο. Ο ΣΟΑΑ υποθέτω πως ακούει, διαβάζει και σίγουρα τα έχει όλα αυτά υπόψιν του. Θα κινηθεί προς αυτή την κατε'υθυνση;;;;;
-
Ας το πάρει το ποτάμι , θα γράψω ότι θα διαβάσετε , και ότι έχει να γίνει ας γίνει.
Υπάρχει απο την ΕΘΕΑ ανακοινωμένος τιμοκατάλογος ενοικίασης υλικών που χρειάζονται στην διοργάνωση των αγώνων.
Οι διοργανώτριες λέσχες , είτε ενοικιάζουν απο την ΕΘΕΑ τα υλικά αυτά , είτε έχουν δικά τους , ή ακόμη τα δανείζονται ΔΩΡΕΑΝ απο διάφορες πηγές.Για να έχουμε όλοι μας κατανοητά τα μεγέθη μιάς Λέσχης , σας παραθέτω τα παρακάτω στοιχεία :
Μέλη 128 επί 30 ευρώ ετήσια συνδρομή = 3840 ευρώ
Θέλετε να διπλασιάσουμε το ποσό = 7680 ευρώ
Θέλετε να το τριπλασιάσουμε = 11520 ευρώ
Ακόμη και τετραπλάσιο = 15360 ευρώ , δηλαδή 5.200.000 παλίες δραχμούλες (με ετήσια συνδρομή 120 ευρώ) ΔΕΝ είναι αρκετά να συντηρήσουν μια Λέσχη που θέλει να διοργανώσει δύο , το πολύ τρείς αγώνες ΦΙΛΙΚΟΥ επιπέδου , ή το ΠΟΛΥ έναν επίπέδου επαθλου ή κυπέλλου (το πρωτάθλημα με τέτοια νούμερα είναι ξεχασμένο...)Βάζοντας το μαχαίρι στο κόκκαλο , στην σωστή κατεύθυνση είναι η αύξηση των παραβόλων , πρέπει όμως να θεσπισθεί και απο την ΕΘΕΑ κάποιας μορφής ΕΛΕΓΧΟΣ στα των Λεσχών (οικονομικά , οργανωτικά κ.ά.) με τελικό στόχο την πραγματική αξιοποίηση των χρημάτων που πληρώνουν οι αγωνιζόμενοι ως παράβολα , δηλαδή την σωστότερη και ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΗ διοργάνωση Αγώνων.
Και , ίσως ρίχνοντας λάδι στη φωτιά , οι Αγώνες θα φτάσουν κάποτε να διοργανώνονται απο επαγγελματίες του χώρου , με τις ανάλογες συνέπειες.
Είναι αναπόφευκτο , απο τη μία να θέλουμε φθηνό αγώνα , και από την άλλη ΚΑΙ ασφαλή , ΚΑΙ σωστά προβεβλημένο , ΚΑΙ σωστά διοργανωμένο , ΚΑΙ πολλά άλλα ΚΑΙ , ΑΛΛΑ απο ποιούς έχουμε αυτές τις απαιτήσεις ???Εύχομαι να ανοίξει μια γόνιμη συζήτηση , γύρω απο το θέμα αυτό,
και εάν οι moderators το κρίνουν απαραίτητο , ας γίνει νέο .Με επίγνωση των όσων γράφτηκαν .
Αποστόλης. -
Η ΑΣΦΑΛΗΣΗ ΤΩΝ 100 ΕΥΡΩ ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ?
ΑΝ Π.Χ. ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΠΑΝΩ ΣΕ ΜΙΑ ΤΥΦΛΗ ΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΕΡΘΩ ΕΓΩ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΠΑΝΙΣΩ ΘΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΕΑ?
Η ΕΑΝ ΦΥΓΩ ΣΕ ΕΝΑ ΓΚΡΕΜΟ 40 ΜΕΤΡΑ ΘΑ ΜΕ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΩΡΕΑΝ??
ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ???
-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΒΑΣΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΕΣ ΟΚ ΑΝ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ !!
ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΠΟΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ?
ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΑΓΩΝΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΦΙΣΑ .ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΩ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΑΛΛΑ ΣΤΙΣ ΓΥΡΩ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΠΩΣ( ΚΕΡΑΤΕΑ ΚΩΡΟΠΙ ΚΑΛΥΒΙΑ ΣΑΡΩΝΙΔΑ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ ΒΑΡΚΙΖΑ ΒΑΡΗ) ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ .ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΟΣΜΟ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΟΛΗ!!
ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΕΔΩ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ!! -
Ο χρήστης el matador έγραψε:
Η ΑΣΦΑΛΗΣΗ ΤΩΝ 100 ΕΥΡΩ ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ?Απ΄ όσο ξέρω είναι κλασσική ασφάλιση αστικής ευθύνης, δηλ. καλύπτει ζημιές που (χτύπα ξύλο) θα κάνεις με το αγωνιστικό σου (το οποίο δεν καλύπτεται από την κανονική του ασφάλεια κατά τη διάρκεια του αγώνα) σε τρίτους: θεατές, κριτές, άλλους αγωνιζόμενους (με επιφύλαξη αυτό), κολώνες της ΔΕΗ κοκ.
ΑΝ Π.Χ. ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΠΑΝΩ ΣΕ ΜΙΑ ΤΥΦΛΗ ΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΕΡΘΩ ΕΓΩ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΠΑΝΙΣΩ ΘΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΕΑ?
Αν συνέβαινε αυτό στο δρόμο θα δικαιούσουν αποζημίωση ?
Η ΕΑΝ ΦΥΓΩ ΣΕ ΕΝΑ ΓΚΡΕΜΟ 40 ΜΕΤΡΑ ΘΑ ΜΕ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΩΡΕΑΝ??
Ναι, η ΟΒΕΛΠΑ και αυτό είναι άσχετο από την ασφάλιση αλλά μέρος της οργάνωσης του αγώνα: αν πάθεις ατύχημα η ΟΒΕΛΠΑ σε βγάζει εκτός διαδρομής (πχ. έξω από την ειδική σε ράλι, στα pits σε ανάβαση ή ταχύτητα) και από εκεί και πέρα αναλαμβάνει η δική σου οδική βοήθεια.
ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ???
Εχει αναφερθεί στο Forum αλλά δεν μπορώ να το βρω αυτή τη στιγμή. Πάντως δεν κάνεις μια επιστολή στην ΕΘΕΑ ?
-
ΦΙΛΕ ΜΟΥ NASS ΒΑΣΙΚΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΣΕ ΑΓΩΝΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΙΔΙΚΗ ΕΧΕΙΣ ΕΒΓΑ ΚΑΙ ΧΤΥΠΗΣΕΙΣ ΘΕΑΤΗ Η ΑΜΑ ΣΚΩΤΟΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΘΕΟΣ ΦΥΛΑΞΕΙ ΒΕΒΑΙΑ.
Ολα τα λεφτα στην ΕΛΠΑ;;;;;;;;;;;