-
JAZZ αυτόματο. Γενικώς μόνο αυτόματο, όχι τούμπο και βενζίνη για πιο φθηνά
-
Ακριβοκαμμένο το Honda. Δεν προκρίνεται. Smart θα ήθελε ευχαρίστως ο κύριος αλλά δεν συμφέρει γιατί πρέπει να συνυπολογιστούν και τα έξοδα διαιτολόγου!
-
μπήκε ποτέ μεσα;
ξαναλέω, έτσι και μπούνε και το οδηγήσουν, θα ξεχάσουν όλες τις άλλες προτάσεις.
-
συμφωνω με τον joe bar team..ειναι πολυ ευρυχωρο μεσα το σμαρτακι..μη ξεχνας οτι εχει χωρους για 2 κ οχι για 4..
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Αγκυλώσεις σε θέματα καταγωγής του αυτοκινήτου δεν υπάρχουν αλλά θα αποφευχθούν κορεάτικα ή γιαπωνέζικα εφόσον υπάρχουν ευρωπαϊκά στα ίδια χρήματα.Πάλι καλά που δεν υπάρχουν αγκυλώσεις.
Anyway, Yaris περισσότερο για την αντιπροσωπεία ,
ενώ λέμε τώρα, αν τυχόν και υπάρξη καμιά μικρή αγκύλωση (με φυσιοθεραπεία δηλαδή)
τότε Fiesta με τον 1000άρη. -
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
μπήκε ποτέ μεσα;ξαναλέω, έτσι και μπούνε και το οδηγήσουν, θα ξεχάσουν όλες τις άλλες προτάσεις.
Μπορεί να χωράει μια χαρά. Δηλαδή σίγουρα χωράει αλλά από την άλλη δεν γίνεται να περιοριστούν σε ένα 3θ Y και ένα δείγμα αυτοκινήτου. Χρειάζονται τουλάχιστον ένα 4θ-5θ γιατί μεταφέρουν και τα γερόντια τους συχνά πυκνά που είναι 90βαλε.
-
Να βάλει κάτι παραπάνω και να πάρει Yaris hybrid.
Αυτόματο και με ροπή. -
Ρώτα τον κικιζα αν πουλάει το πλοίο του. Είναιη κκαλύτερη λύση. Αν το παίξει δυσκολος, θα του τάξει βολτα ο σιλαμπουρδας με το ροκο.
Πού θα πάει, θα ευαισθητοποιηθει...
-
το τζουκ γιατί το απορρίψαν είπαμε ? λόγω ύψους θα τους βολέψει ταμάλα ... άσε που τώρα που θα βλέπουν καλύτερα μπορεί να τρακαράνε και λιγότερο
-
Είπαμε νο1 είναι το Χέστα με τον ecoboost. Αύριο θα επιχειρήσω πλύση εγκεφάλου σε αντιπροσωπεία της Fiat έχοντας και ως σύμμαχο τη μητέρα του κολλητού. Πάμε για το μεγάλο κόλπο...500L.
Με 650 βάνεις οθόνη με blue&me, navi και τα ρέστα!!!!!!!!!
-
εδώ λέει οτι πετάει με τον μουλτιτζετ
-
σιλαμπουρδας!
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
http://www.4troxoi.gr/εδώ λέει οτι πετάει με τον μουλτιτζετ
Που είδες να πετάει;
η ελαστικότητα είναι χαρακτηριστικό άγνωστο προς το σύνολο και, μη θέλοντας να φανούμε προκατειλημμένοι, θα σημειώσουμε ότι το 5άρι κιβώτιο με τις μακριές σχέσεις χαντακώνει τα όποια καλά χαρακτηριστικά του κινητήρα. Η αίσθηση που μένει στον χρήστη παραπέμπει σε εκείνη ενός αδιάφορου ατμοσφαιρικού βενζινοκινητήρα, με μόνη διαφορά ότι εδώ ο κόφτης έρχεται λίγο πριν από τις 5.000 σ.α.λ. Η απροθυμία γίνεται αντιληπτή από την πρώτη στιγμή που θα πιέσεις βαθιά το δεξί πεντάλ. Το εύρος λειτουργίας του είναι χαρακτηριστικά μικρό, και μόνο χαμηλά, κάτι που αποτυπώνεται ξεκάθαρα και με τα όργανα μετρήσεων, όπου για τα 80-110 χλμ. με 3η 4η και 5η χρειάζεται 11,6, 8,8 και 13,0 δλ., όταν για το B-MAX απαιτούνται 5,6, 7,5 και 9,8 δλ.
Αντίστοιχα, τα 15,5 δλ. που καταγράψαμε για τα 0-100 χλμ./ώρα στο 500L είναι τιμή που δε βλέπουμε συχνά στην ευθεία των μετρήσεων. -
οταν οι 60ρηδες,παιρνουν μαζι τους γονεις στο αυτοκινητο,πανε να δουνε τους παππουδες?
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
οταν οι 60ρηδες,παιρνουν μαζι τους γονεις στο αυτοκινητο,πανε να δουνε τους παππουδες?Ναι, είναι της οικογένειας ΜακΛάουντ!
-
-
ρε τι μλκς που είστε... καθομαι και γελάω μόνος μου...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
ρε τι μλκς που είστε... καθομαι και γελάω μόνος μου...εμ αν είχες ΣΙΡΟΚΟ δε θα πρωτοπρολάβαινες...
SuperMini-Μικρομεσαίο για ζεύγος 60ρηδων