-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Χρησιμοποιώ τον ίδιο από τον Φλεβάρη. Κάνω reconditioning στην μπαταρία του δικού μου (4 χρονών σχεδόν, η οποία με έχει αφήσει απροειδοποίητα 2 φορές - νεκρή τελείως - από το 2ο κιόλας χρόνο) κάθε 2-3 μήνες οπότε θα δούμε πόσο θα κρατήσει.
[/quote]Λένε ότι δεν πρέπει να γίνεται πολύ συχνά το reconditioning. Ακόμα δεν έχω καταλάβει αν πρέπει να γίνεται προληπτικά ή μόνο αν έχει χάσει φανερά χωριτηκότητα η μπαταρία. [/quote]
Θα επανέλθω από βδομάδα με link που έχω στον άλλο υπολογιστή που ''λένε'' πως καλό είναι να γίνεται τέτοιου είδους φόρτιση ανά τακτά χρονικά διαστήματα...οπότε είναι λίγο παίζω και ο,τι βγει...φορτίσεις 3, 4, 8 σταδίων, reconditioning, desulphators κλπ κλπ
-
Πολυ καλο το cteck mxs 5!!
Μαζι με το optimate 6 θεωρουνται απο τα καλυτερα στην αγορα!! Σαν να λεμε bmw vs mercedes!!
Προσωπικα εδω και 1 χρονο επελεξα το optimate 6 http://www.tecmate.com/u_optimate_6.php και τοτε ειχε σχεδον τα ιδια χρηματα με το cteck mxs 5.
Ειναι εξυπνες συσκευες και αντιλαμβανονται αν μια μπαταρια δεχεται ή οχι φορτιση, κατασταση μετα την φορτιση και αλλα πολλα... -
Παιδιά θέλω να ρωτήσω κάτι:
-Η μπαταρία Bosch S4 είναι γενικά καλή?Μιλάω για σύγχρονο αμάξι με μπόλικα ηλεκτρικά επάνω..
-Την έβαλα σε ένα Fiat Stilo...υπάρχει περίπτωση να έχω κάποιο πρόβλημα καθώς η εργοστασιακή ήταν μικρότερη της 60Ah που έχω βάλει τώρα
-Αυτό το Σπρεύ (με χρώμα συνήθως) που βάζουν πάνω στους πόλους τι ακριβώς κάνει?Χρειάζεται να αγοράσω και να βάλω? -
Ο χρήστης ethnikofron471 έγραψε:
Παιδιά θέλω να ρωτήσω κάτι:
-Η μπαταρία Bosch S4 είναι γενικά καλή?Μιλάω για σύγχρονο αμάξι με μπόλικα ηλεκτρικά επάνω..
-Την έβαλα σε ένα Fiat Stilo...υπάρχει περίπτωση να έχω κάποιο πρόβλημα καθώς η εργοστασιακή ήταν μικρότερη της 60Ah που έχω βάλει τώρα
-Αυτό το Σπρεύ (με χρώμα συνήθως) που βάζουν πάνω στους πόλους τι ακριβώς κάνει?Χρειάζεται να αγοράσω και να βάλω?Στο Στιλο πολλα θεματα και ασχετα μηνυματα στην οθονη εχουν να κανουν με παλια μικρη μπαταρια.. βαζε 65 αρες να εισαι μεσα.
-
Ο χρήστης ethnikofron471 έγραψε:
-Αυτό το Σπρεύ (με χρώμα συνήθως) που βάζουν πάνω στους πόλους τι ακριβώς κάνει?Χρειάζεται να αγοράσω και να βάλω?
Eιναι για προστασια των πολων απο 'αλατα' .Μην αγορασεις σπραιη.Βαλε λιγη βαζελινη,κανει την ιδια δουλεια.
-
Βαζελίνη δεν έχω αλλά έχω κάτι παρόμοιο με γεύση φράουλα ή κεράσι.
Δεν νομίζω να κάνει δουλειά γι αυτό πηγαίνω στο συνεργείο που κάνω σέρβις και τους λέω να ψεκάσουν τους πόλους.Αν βαριέμαι να πάω στο συνεργείο, νομίζω ότι ίδια και καλύτερη δουλειά κάνει το λάδι του κινητήρα.
Στάζω μια σταγόνα (με το δείκτη λαδιού) πάνω στον πόλο και στα καλώδια και μετά από λίγο καιρό το χάλκινο καλώδιο παίρνει το χρώμα του καινούριου. -
Ελπίζω βα να συμπληρώνεις μετά τις σταγόνες που έβγαλες.
Sent from my Note II using smoke signals.
-
Καινουργια μπαταρια σε αμαξι που κυκλοφορει μια φορα την εβδομαδα λιγα χμλ.Εχω τον αρνητικο πολο βγαλμενο.
Οταν ειναι να κινηθει τον βαζω και τον ξανα βγαζω οταν το παρκαρω.Ειναι σωστο η κανω μ@λκι@.Το κανω για να
αποφυγω την εκφορτιση.Μηπως σε βαθος χρονου εχω προβλημα.Παρεπιπτωντος την τοποθετησα εδω και κανα μηνα. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Βαζελίνη δεν έχω αλλά έχω κάτι παρόμοιο με γεύση φράουλα ή κεράσι.
Δεν νομίζω να κάνει δουλειά γι αυτό πηγαίνω στο συνεργείο που κάνω σέρβις και τους λέω να ψεκάσουν τους πόλους.Όχι μόνο δέν κάνει δουλειά αλλά επιταγχύνει τη διάβρωση γιατι αυτά συνήθως είναι water-based.
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις silicone-based αλλά να ξέρεις οτι καταστρέφουν το λατέξ.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Βαζελίνη δεν έχω αλλά έχω κάτι παρόμοιο με γεύση φράουλα ή κεράσι.
Δεν νομίζω να κάνει δουλειά γι αυτό πηγαίνω στο συνεργείο που κάνω σέρβις και τους λέω να ψεκάσουν τους πόλους.Αν βαριέμαι να πάω στο συνεργείο, νομίζω ότι ίδια και καλύτερη δουλειά κάνει το λάδι του κινητήρα.
Στάζω μια σταγόνα (με το δείκτη λαδιού) πάνω στον πόλο και στα καλώδια και μετά από λίγο καιρό το χάλκινο καλώδιο παίρνει το χρώμα του καινούριου.Astroglide στην μπαταρια?
KY Jelly στην κλειδαρια βάζεις ? -
Ο χρήστης Diselakias έγραψε:
Καινουργια μπαταρια σε αμαξι που κυκλοφορει μια φορα την εβδομαδα λιγα χμλ.Εχω τον αρνητικο πολο βγαλμενο.
Οταν ειναι να κινηθει τον βαζω και τον ξανα βγαζω οταν το παρκαρω.Ειναι σωστο η κανω μ@λκι@.Το κανω για να
αποφυγω την εκφορτιση.Μηπως σε βαθος χρονου εχω προβλημα.Παρεπιπτωντος την τοποθετησα εδω και κανα μηνα.Για τόσο μικρό χρονικό διάστημα δε βρίσκω το λόγο να βγάζεις τον πόλο, χαρά στο κουράγιο σου να κάνεις αυτή τη δουλειά. Δε ξέρω πόσο χιλιόμετρα κάνεις αλλά αν μιλάγαμε για κανα μήνα θα ήταν πιο λογικό.Πιθανότερο να χαλάσουν οι πόλοι παρά η μπαταρία και στο τέλος θα χαλάσει όσο κι αν την προσέχεις .Εγω δυο φορές την εβδομάδα το μετακινώ συνήθως και δε βγάζω πόλους,αλοίμονο!
Αν η μπαταρία είναι σκάρτη εκφορτίζεται και με βγαλμένους τους πόλους.Έχει κατανάλωση και όταν είναι σβηστό; Όταν λες σε βάθος χρόνου τι εννοείς; Τι μπαταρία έχεις,πόσο την έχεις την μπαταρία και πόσο περιμένεις να κρατήσει; -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Παιδιά θέλω να ρωτήσω κάτι:
-Η μπαταρία Bosch S4 είναι γενικά καλή?Μιλάω για σύγχρονο αμάξι με μπόλικα ηλεκτρικά επάνω..
-Την έβαλα σε ένα Fiat Stilo...υπάρχει περίπτωση να έχω κάποιο πρόβλημα καθώς η εργοστασιακή ήταν μικρότερη της 60Ah που έχω βάλει τώρα
-Αυτό το Σπρεύ (με χρώμα συνήθως) που βάζουν πάνω στους πόλους τι ακριβώς κάνει?Χρειάζεται να αγοράσω και να βάλω?Στο Στιλο πολλα θεματα και ασχετα μηνυματα στην οθονη εχουν να κανουν με παλια μικρη μπαταρια.. βαζε 65 αρες να εισαι μεσα.
Αυτό που λες γενικώς ισχύει!
Γενικά η μπαταρία Bosch S4 είναι καλή?
Επίσης είναι καλή συγκεκριμένα για σύγχρονα αμάξια φορτομένα με αρκετά ηλεκτρικά?
Η εργοστασιακή ηταν μικρότερη της 60Ah που έχω τώρα....Λογικά δεν θα υπάρχει πρόβλημα με τον δυναμό κτλ που έβαλα μεγαλύτερη έτσι?Αυτό με την βαζελίν ιτο έχω ξανα ακούσει και σκεφτόμουν να το κάνω αλλα αυτό που λέει ο συμφορουμίτης για το Water based έχει μια λογική που με κάνει να το αποφύγω...
Τελικά τι ισχύει με την βαζελίνη? (ακούγεται κάπως ε? )
Το λάδι που είπε κάποιος της μηχανής κάνει όντως δουλειά? Είναι καλός αγωγός του ηλεκτρισμού?
Λογικά στα συνεργεία δεν θα έχουν αυτό το σπρέυ για τις μπαταρίες? -
Ο χρήστης ethnikofron471 έγραψε:
Αυτό με την βαζελίν ιτο έχω ξανα ακούσει και σκεφτόμουν να το κάνω αλλα αυτό που λέει ο συμφορουμίτης για το Water based έχει μια λογική που με κάνει να το αποφύγω...Να ζητήσεις από τον BILL33 να σου κάνει μάθημα για τα λιπαντικά (ξέρει αυτός).
Άκου υδατοδιαλυτή η βαζελίνη.Το λάδι περιέχει πρόσθετα και σε ότι μαυρισμένο/πράσινο χάλκινο καλώδιο το έχω βάλει, σε λίγο καιρό το έχει ξεμαυρίσει (όχι κίτρινο σαν καινούριο αλλά αρκετά καθαρό).
Στους πόλους δεν κάνει πολλά πράγματα. -
Ο dog παίδες αναφερόταν στα κεράσια και στις φράουλες όταν ειπε οτι ειναι water based.
Sent from my Note II using smoke signals.
-
Δεν θελετε βαζελινη;Οκ!Βαλε γρασσο.
-
-
Ο χρήστης ethnikofron471 έγραψε:
Παιδιά θέλω να ρωτήσω κάτι:
-Η μπαταρία Bosch S4 είναι γενικά καλή?Μιλάω για σύγχρονο αμάξι με μπόλικα ηλεκτρικά επάνω..
-Την έβαλα σε ένα Fiat Stilo...υπάρχει περίπτωση να έχω κάποιο πρόβλημα καθώς η εργοστασιακή ήταν μικρότερη της 60Ah που έχω βάλει τώρα
-Αυτό το Σπρεύ (με χρώμα συνήθως) που βάζουν πάνω στους πόλους τι ακριβώς κάνει?Χρειάζεται να αγοράσω και να βάλω?Στο Στιλο πολλα θεματα και ασχετα μηνυματα στην οθονη εχουν να κανουν με παλια μικρη μπαταρια.. βαζε 65 αρες να εισαι μεσα.
Αυτό που λες γενικώς ισχύει!
Γενικά η μπαταρία Bosch S4 είναι καλή?
Επίσης είναι καλή συγκεκριμένα για σύγχρονα αμάξια φορτομένα με αρκετά ηλεκτρικά?
Η εργοστασιακή ηταν μικρότερη της 60Ah που έχω τώρα....Λογικά δεν θα υπάρχει πρόβλημα με τον δυναμό κτλ που έβαλα μεγαλύτερη έτσι?Αυτό με την βαζελίν ιτο έχω ξανα ακούσει και σκεφτόμουν να το κάνω αλλα αυτό που λέει ο συμφορουμίτης για το Water based έχει μια λογική που με κάνει να το αποφύγω...
Τελικά τι ισχύει με την βαζελίνη? (ακούγεται κάπως ε? )
Το λάδι που είπε κάποιος της μηχανής κάνει όντως δουλειά? Είναι καλός αγωγός του ηλεκτρισμού?
Λογικά στα συνεργεία δεν θα έχουν αυτό το σπρέυ για τις μπαταρίες?Σε προβλημα με Στιλο 1800 που εβγαζε μηνυματα ΑΒΣ και οτι αλλη μαλακια του καθοταν στην οθονη, μπηκε η 65 αρα και τελος...
για τα υπολοιπα που λες δεν εχω ιδεα.
-
Ο χρήστης ethnikofron471 έγραψε:
Αυτό με την βαζελίν ιτο έχω ξανα ακούσει και σκεφτόμουν να το κάνω αλλα αυτό που λέει ο συμφορουμίτης για το Water based έχει μια λογική που με κάνει να το αποφύγω...Τελικά τι ισχύει με την βαζελίνη? (ακούγεται κάπως ε? )
Μπέρδεψες λίγο το τι πάει που από αυτά που γράφτηκαν.
Το σχετικό με νερό είναι το λιπαντικό ζελέ που όμως προορίζεται για άλλες χρήσεις.... πχ για υπερήχους!
Η βαζελίνη, γνωστή και ως petroleum jelly δεν είναι καθόλου water based ούτε γενικά φιλική με το νερό. Για αυτό είναι πολύ κατάλληλη για αδιαβροχοποίηση αλλά και για τους πόλους της μπαταρίας.
Δεν το είχα σκεφτεί ότι μπορεί κάποιος να μην έχει και να πρέπει να πάει να αγοράσει, εμείς πάντα είχαμε βαζελίνη σπίτι επειδή η αδελφή μου έβαζε στα χέρια της που ανοίγουν με το κρύο. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αυτό με την βαζελίν ιτο έχω ξανα ακούσει και σκεφτόμουν να το κάνω αλλα αυτό που λέει ο συμφορουμίτης για το Water based έχει μια λογική που με κάνει να το αποφύγω...
Τελικά τι ισχύει με την βαζελίνη? (ακούγεται κάπως ε? )
Μπέρδεψες λίγο το τι πάει που από αυτά που γράφτηκαν.
Το σχετικό με νερό είναι το λιπαντικό ζελέ που όμως προορίζεται για άλλες χρήσεις.... πχ για υπερήχους!
Η βαζελίνη, γνωστή και ως petroleum jelly δεν είναι καθόλου water based ούτε γενικά φιλική με το νερό. Για αυτό είναι πολύ κατάλληλη για αδιαβροχοποίηση αλλά και για τους πόλους της μπαταρίας.
Δεν το είχα σκεφτεί ότι μπορεί κάποιος να μην έχει και να πρέπει να πάει να αγοράσει, εμείς πάντα είχαμε βαζελίνη σπίτι επειδή η αδελφή μου έβαζε στα χέρια της που ανοίγουν με το κρύο.χαχα onyx με κάλυψες πλήρως.Ευχαριστώ πολύ!
Μια ερώτηση μόνο, την βαζελίνι την βάζεις μέσα στους πόλους και μετά τους ξανα κουμπώνεις πάνω στην μπαταρία ή όπως είναι κουμπωμένοι απο πάνω τους πασαλείβεις?
-
Πασάλειμμα.
Μπαταρία αυτοκινήτου...