-
Καταρχήν diesel το θεωρώ περιττό για παππούδες.
Έτσι θα κατέληγα σε 2 επιλογές (και 1 outsider):
1.Για μικρό, Rio 1.2 85ps με ένα 10χίλιαρο
2.Για μικρομεσαίο, Megane 1.2 Tce με 13.400
Το outsider, Swift 1.2, γιατί αν παίζουν εγγόνια θα έχουν θεματάκι με τους χώρους.. Καλή τιμή πάντως. -
Το Megane με τον 1200αρη Tce ακούγεται καλή περίπτωση σε αυτά τα χρήματα. Ανάγκες για χώρους πέραν των 2 ατόμων δεν υπάρχουν ακόμα και δεν θα υπάρξουν στο άμεσο μέλλον. Πιο βασικές είναι οι εξωτερικές διαστάσεις γιατί οι άνθρωποι παίζουν συγκρουόμενα κάθε φορά που προσπαθούν να παρκάρουν.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
πως ειναι τ ι30 στον δρόμο σε σχέση με την τελευταία γενιά αξεντ ?Δεν το έχω οδηγήσει, αλλά από ότι λένε η μέρα με την νύχτα.
Καταρχήν diesel το θεωρώ περιττό για παππούδες.
Πως φαίνεται ο πιτσιρικά... 60άρηδες = παππούδες!
Από εκεί και πέρα γιατί το ντίζελ δεν κάνει για αυτή την ηλικία; -
Τότε το Megane θα τους βολέψει... Σκέψου: όλα τα καινούρια μικρομεσαία (εκτός ίσως της G) από τότε που βγήκε το Astra J έχουν πλησιάσει διαστάσεις μεσαίου. Το Megane είναι πιο μικρό από μια C4 ας πούμε, και ταυτόχρονα δίνει αυτή την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Θα είναι πιο βολικό στο παρκάρισμα από άλλα δηλαδή. Άσε που δεν έχουν αναφερθεί σοβαρά προβλήματα όπως με προηγούμενων γενεών Megane. Και σε αυτά τα λεφτά είναι ωραίο deal;)
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
πως ειναι τ ι30 στον δρόμο σε σχέση με την τελευταία γενιά αξεντ ?
Δεν το έχω οδηγήσει, αλλά από ότι λένε η μέρα με την νύχτα.
δεν έχω ιδέα τι γίνεται αλλά αν έχει έστω και μικρή σχέση με το αξεντ δεν θα το πρότεινα ούτε στον εχθρό μου...
καλά ίσως το πρότεινα στον γαβ που είναι εγκεφαλικά νεκρός...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
πως ειναι τ ι30 στον δρόμο σε σχέση με την τελευταία γενιά αξεντ ?
Δεν το έχω οδηγήσει, αλλά από ότι λένε η μέρα με την νύχτα.
Καταρχήν diesel το θεωρώ περιττό για παππούδες.
Πως φαίνεται ο πιτσιρικά... 60άρηδες = παππούδες!
Από εκεί και πέρα γιατί το ντίζελ δεν κάνει για αυτή την ηλικία;Δεν κάνουν πολλά χιλιόμετρα οι άνθρωποι, το αναφέρει και στην αρχή...
(Πλάκα-πλάκα η γιαγιά μου πχ είναι 62, λογικό να τους θεωρώ παππούδες, 16,5χρονος γαρ) -
Ίσα ίσα το diesel είναι ότι πρέπει για παπούδια. Να δίνει νωρίς ότι έχει να δώσει και να τους φαίνεται ότι κάνουν τη μικρότερη δυνατή προσπάθεια. Το Megane μπαίνει στη λίστα και με τον 1.5dce και με τον 1.2Tce.
-
Ο χρήστης Tasos96 έγραψε:
Δεν κάνουν πολλά χιλιόμετρα οι άνθρωποι, το αναφέρει και στην αρχή...Τα 100 χλμ τη μέρα λίγα σου φαίνονται. Ούτε εγώ γουστάρω τα ντίζελ και ειδικά μέσα στις πόλεις είναι θάνατος (στην κυριολεξία) αλλά ίσως τους συμφέρει το πετρέλαιο.
-
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3087425/ Η G έχει καθόλου point ή μπα?
-
REALZEUS δίκιο έχεις, δεν παρατήρησα για τα 80-100km των ανθρώπων.
Δεν τα θεωρώ θάνατο τα diesel, συνηθισμένος από τα 35 κιλά ροπής της X3 είμαι πολύ υπέρ αυτών -
Θάνατος λόγω μικροσωματιδίων και NOx.
-
Giulietta δεν τους αφήνω εγώ να πάρουν για λόγους αρχής. Ήδη έχουν εδώ και κάποιες μέρες την 147 του κολλητού μου και δεν θέλω καν να το σκέφτομαι! Θα μου πείτε δεν μου πέφτει λόγος αλλά εφόσον ζητήθηκε ενεργά η συμμετοχή μου τότε η Giulietta και οποιαδήποτε άλλη Alfa είναι off the table!
-
απο τη στιγμη που οι ανθρωποι ΔΕΝ συντηρουν τα οχηματα τους(αν καταλαβα σωστα),τοτε ΜΑΚΡΙΑ απο πετρελαιο.
ας κοιταξουν yaris 1lt lpg,punto 1.4lt lpg.. -
Ίσα ίσα ρε συ. Τα πετρέλαια έχουν πιο αραιά service και γενικώς υπάρχει η πεποίθηση ότι είναι πιο ανθεκτικά. LPG δεν το συνιστώ λόγω έλλειψης πρατηρίων. Δεν είναι σε φάση να ψάχνουν ή να πρέπει να πηγαίνουν κάθε φορά στο ίδιο προκειμένου να βρίσκουν αέριο.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Ίσα ίσα ρε συ. Τα πετρέλαια έχουν πιο αραιά service και γενικώς υπάρχει η πεποίθηση ότι είναι πιο ανθεκτικά.παλιά στο τέξας αυτά...
καλό είναι να μείνει μακρυά και από μικρά τουρμπάκια.
προτείνω αυτό αν και το λυπάμαι όπως θα καταντήσει γιατί είναι ένα όμορφο μικρομεσσαίο.
-
Δεν είναι καθόλου κακό, ειδικά αν με 15-16χιλ το παίρνεις εξοπλισμένο όπως στη φώτο, αλλά δεν μου κάνει καρδιά να περάσω ούτε απέξω από αντιπροσωπεία Χιουντάι.
-
και εγω panda ή ypsilon θα σου προτεινα, με τον multijet... πολυ ωραια αυτοκινητα και τα 2! και το panda με φοβερους χωρους και πρακτικοτητα, το δε ypsilon πολυ ποιοτικο και στυλατο!
-
Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:
και εγω panda ή ypsilon θα σου προτεινα, με τον multijet... πολυ ωραια αυτοκινητα και τα 2! και το panda με φοβερους χωρους και πρακτικοτητα, το δε ypsilon πολυ ποιοτικο και στυλατο!συμφωνω και εγω! ξερω περιπτωση αντιστοιχη (το εχω γραψει στο τοπικ της Υ) οπου γονεις φιλου μου 60αριδες πηραν την Υ για την μετακινηση τους και ειναι απολυτα ευχαριστημενοι ως τωρα!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Επίσης το αμάξι να μην ξεπερνάει τις διαστάσεις του Focus MK1 γιατί μετά δεν θα μπορούν να παρκάρουν ούτε στο γκαράζ τους που είναι ένα στρέμμα.Το Φόκους που έχουν τώρα είναι 4.15m σε μήκος και 1.70m σε πλάτος (με καθρέπτες πάει στα 2.00m).
Πολλά από τα αυτοκίνητα που προτάθηκαν είναι 20 πόντους πιο μακρυά και σε συνδυασμό με το επίσης αυξημένο πλάτος τους αλλά και το σχήμα τους ενδέχεται να δημιουργήσει πρόβλημα.
Εγώ προτείνω τη Φάμπια. Με διαστάσεις λουκούμι και άνετες θέσεις για 4 άτομα και καλό χώρο αποσκευών. Με τον κινητήρα με τα 86 άλογα (απ' ό,τι αντιλαμβάνομαι δε θα χρειαστούν τα 105) στην έκδοση Style (δεν της λείπει κάτι βασικό) είναι μια χαρά. -
Είναι στα υπόψη και η Fabia, όπως και το Yeti το οποίο όμως πρέπει να βγαίνει εκτός budget. Σήμερα θα γίνει μια πρώτη κρούση στη Ford από εμένα και τον κολλητό να δούμε τι παίζει με το 1000αρι Focus αλλα και το ανανεωμένο Fiesta. Επόμενη στάση η Fiat.
SuperMini-Μικρομεσαίο για ζεύγος 60ρηδων