-
-
μετα τα 300κατι δε παει βημα!
-
Την βενζινη δεν μας δειχνει...
-
ike is back??
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Είναι μαμά και απορώ γιατί την ανέβασε η novitec.
f12, λιακάδα, Μονακό
-
Με πρόλαβες Μαγνήτη, αυτό μπήκα να ανεβάσω. Σοκ και δέος!!!
-
Ημίτρελος. Η Φ12 εκτός πραγματικότητας, ειδικά αν όντως έχει τα ηλεκτρονικά off.
-
-
MAGNITIS το Βίντεο που ανεβασες από YouTube λέει πως είναι απόρρητο,υπάρχει από κάποια άλλη σελίδα για να το δούμε?
-
Ο χρήστης teox έγραψε:
MAGNITIS το Βίντεο που ανεβασες από YouTube λέει πως είναι απόρρητο,υπάρχει από κάποια άλλη σελίδα για να το δούμε?Δυστυχώς όχι, ο μόνος τρόπος για να δει κανείς τώρα το βίντεο είναι να έχει λινκ από τον ίδιον τον uploader
Κομματάκι δύσκολο.. -

-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Με πρόλαβες Μαγνήτη, αυτό μπήκα να ανεβάσω. Σοκ και δέος!!!+00 (απειρο)
Απλα ρε γμτ αυτο που κανουν μερικοι και πατανε διαχωριστικη, με τρομαζει...
Σου δινει μεν την δυνστοτητα να ανεβασεις ρυθμο, και να μειωσεις 'τιμονι' ΑΛΛΑ, εαν γινει μια οποιαδηποτε μλκια, ανεβαζεις πολυ τις πιθανοτητες, ειτε να απογειωθεις στο γκρεμο, ειτε να γινεις χαλκομανια στα βραχια...
Τουλαχιστον εαν μενεις αυστηρα στην λωριδα σου, παροτι τα χλμ θα ειναι λιγο λιγοτερα, η αδρεναλινη πιστευω ιδια, και εαν γινει κατι, υπολογιζεις καλυτερα στον χωρο που εισαι εφοσον εχεις μαθει το αυτοκινητο καλα, οποιο και εαν ειναι αυτο...Δεν ξερω, τουλαχιστον εγω ειμαι αυτης της αποψης, σε σβελτη/γρηγορη βολτα, και οσες φορες εχει συμβει κατι, αυτη
η γενικοτερη τακτικη, με εχει σωσει... -
To magnetino το χει στη θέση CT off, μια σκάλα πριν δηλαδή που είναι όλα off, τι ακριβώς βοηθήματα έχει σε αυτή τη ρύθμιση??
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
To magnetino το χει στη θέση CT off, μια σκάλα πριν δηλαδή που είναι όλα off, τι ακριβώς βοηθήματα έχει σε αυτή τη ρύθμιση??Παίζει να είναι και ESC OFF. Δεν μπορούμε να ξέρουμε καθώς στην τελευταία θέση ο διακόπτης είναι ελατηριωτός και επανέρχεται στο CT OFF με το που τον αφήνεις. Αν είναι ESC OFF έχει μόνο ABS και φυσικά ενεργό διαφορικό και αναρτήσεις. Αν είναι CT OFF έχει και ESP στην πιο φιλελεύθερη ρύθμισή του.
Απλα ρε γμτ αυτο που κανουν μερικοι και πατανε διαχωριστικη, με τρομαζει...
Εμένα με τρομάζει περισσότερο να μην υπάρχει χώρος προς το εξωτερικό της στροφής σε περίπτωση γλυστρίματος. Αν υπάρχει ορατότητα στο εσωτερικό δεν βλέπω το πρόβλημα στο να πατήσεις γραμμή.
-
Η νέα ΕΝΖΟ (;;;;;;;;;;;;)

-
viewtopic.php?f=8&t=39693&start=135
Ίσως αλλά κανείς δεν ξέρει.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=39693&start=135Ίσως αλλά κανείς δεν ξέρει.
Ωπ, δεν το χα δει!
-
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Η Porsche δεν ενδιαφεροταν, δεν ηθελε να βγαλει ημιαυτοματα/αυτοματα κιβωτια παραγωγης που να αλλαζουν γρηγοροτερα σχεσεις απο τα χειροκινητα. Πρεσβευε και το κανει ακομα και μεχρι σημερα, την υιοθετηση της πλεον οδηγοκεντρικης προσεγγισης στα μοντελα της, χωρις αυτοματοποιημενες συμβιβαστικες λυσεις. (...και τουλαχιστον ακομα και σημερα, δινει την δυνατοτητα σε αυτον που θελει και μπορει, να αλλαζει χειροκινητα, με εκπληκτικα σε αισθηση και αξιοπιστια κιβωτια...)
Μια και μιλάμε για 15 χρόνια πριν...
Μιλάμε για τη γνωστή Porsche στα μέσα/τέλη της δεκαετίας του 90;
Αυτής που δεινοπάθησε να περάσει σε υδρόψυκτα μοτερ;
Αυτής που υιοθέτησε τα ελεεινά Tiptronic; Αυτό το κιβώτιο ήταν εστιασμένο στην οδηγοκεντρική προσέγγιση;
Μιλάμε για την Porsche που έβγαλε ένα suv 2 τόνων για να μη χρεοκοπήσει;Αυτή ήταν η εστίαση στον ΠΟ;
Μήπως η πραγματικότητα είναι οτι τα οικονομικά τους ήταν τόσο καλά όσο το παο και της αεκ μαζί; Κι οτι δεν είχαν τη δυνατότητα να εξελίξουν κάτι νέο;
Ποσο πολυ αποδεικνυεται οτι ξερεις, ουτε την μιση αληθεια για την εξελιξη της Porsche, και ενωνεις ασχετα κομματακια του παζλ, νομιζοντας κιολας οτι εχουν συνοχη...
1ον, τα 'ελεεινα' tiptronic, δεν ηταν εστιασμενα στην οδηγοκεντρικη προσεγγιση (ποιος σου ειπε αλλωστε κατι τετοιο, ουτε η Porsche τα λανσαρε ως τετοια...) αλλα στην ευκολια-ανεση μετακινησης απο τον καθε υποψηφιο αγοραστη, και κυριως για την Αμερικανικη αγορα που απαιτουσε και cup-holders...
Για την μεγιστη οδηγοκεντρικη εμπειρια, ειχε και εχει ακομα , καταπληκτικα σε αισθηση και λειτουργια χειροκινητα κιβωτια...Καποιοι αλλοι κατασκευαστες, τα 'ξεχασαν' , τα κατηργησαν, με προφανη κολπα του marketing και εστιασμενη προπαγανδα
τυπου 'F1', και παει λεγοντας...2ον Δεν εβγαλε το SUV για να μην χρεωκοπησει (αργοτερα εγινε αυτο, οπου και παλι ακομα και ετσι υποσκελισε το μεχρι πρωτινως κορυφαιο Luxury SUV, το Range Rover, απο το οποιο εκλεψε παρα πολλες πωλησεις, και οχι αδικα...) αλλα την boxster. Η Boxster εσωσε την φιρμα στην κυριολεξια, αφου ειχε γινει και πρωτυτερα και ενα γενικοτερο 'συμμαζεμα' στις διαδικασιες παραγωγης, ακολουθωντας καποια προτυπα της Toyota. Διαβασε λιγο καλυτερα την ιστορια της, εχει αρκετο ενδιαφερον.
...στα των Bold, ειδαμε και την Ferrari που εχει την δυνατοτητα, πως 'ξεχασε' την χτενα...
P.S ...μιας και εστιασες χρονολογικα στα μεσα των 90's, για ριξε μια ματια, στο καλυτερο μοντελο της εκεινη την εποχη,
την τελευταια αεροψυκτη 911, την 993 turbo, διαβασε κανενα Review, δες σε τι επιπεδα τιμων κινειται σημερα ως μτχ, και ποσο πολυ οδηγοκεντρικο, ποθητο, και ικανοτατο σε επιδοσεις αυτοκινητο θεωρηθηκε απο παρα πολλους γνωστες στον χωρο... -
Porsche Expert
Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)