-
Kimi is as good as Ralf says Montoya
Speaking to German newspaper BILD, Juan Pablo Montoya (29), has given his first views on the new season. Juan Pablo rated teammate Kimi Raikkonen as being as good as Ralf, in Ralfs’ stronger days, also revealing that despite the fact that Kimi is rumoured to be earning twice as much, he is very happy with the salary he is receiving from McLaren.The Colombian also stated that he is very proud to be sitting in a Mercedes (he has bought, from time to time, Mercedes street models) and that he is looking forward to beating Michael Schumacher in a German built car.
“If I don’t get the right equipment, like in the past, I will get mad and loud,” he said.
Asked about the word on the street that Michael Schumacher copies the setup for his car from Rubens Barrichello, Montoya replied that if true then this is an indication that Michael is not the perfect driver after all, but admitted that he’s really fast, and that ’he’s just in the right team.’
Finally Juan Pablo pointed out that he first wants to win a title before speaking about whether or not he could be as successful as Michael, and that despite his success, Schumacher does have weak points, like the fact that he makes mistakes when under pressure.
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Kimi is as good as Ralf says MontoyaΤώρα γιατί τον βρίζει τον Raikkonen στα καλά καθούμενα ο Montoya;
-
Κάτι τέτοια ακούει ο Raikkonen και το ρίχνει στα μισόκιλα.
-
Ο Stoddard δήλωσε ότι η ομάδα του θα κατέβει στο πρώτο GP της χρονιάς στην Αυστραλία με το μονοθέσιο του 2004, με κάποιες βελτιώσεις στον τομέα της ασφάλειας. Ο M.Mosley όμως είπε ότι αν γίνει κάτι τέτοιο τότε η ομάδα θα αποκλειστεί από τον αγώνα. Μοναδική περίπτωση να λάβει μέρος θα είναι να υπάρξει συμφωνία με τις υπόλοιπες ομάδες.
-
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Ο Stoddard δήλωσε ότι η ομάδα του θα κατέβει στο πρώτο GP της χρονιάς στην Αυστραλία με το μονοθέσιο του 2004, με κάποιες βελτιώσεις στον τομέα της ασφάλειας. Ο M.Mosley όμως είπε ότι αν γίνει κάτι τέτοιο τότε η ομάδα θα αποκλειστεί από τον αγώνα. Μοναδική περίπτωση να λάβει μέρος θα είναι να υπάρξει συμφωνία με τις υπόλοιπες ομάδες.Δεν καταλαβαινω οι αλλοι βλακες ειναι και τρεχουν να συμβιβαστουν με τους κανονισμους; Και ποιο το συμφερον τους και αφηνουν τη Minardi να ξεκινησει το πρωταθλημα; Παντως ο Stoddart λεει πως ειναι νομικα καλυμμενος.
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Δεν καταλαβαινω οι αλλοι βλακες ειναι και τρεχουν να συμβιβαστουν με τους κανονισμους; Και ποιο το συμφερον τους και αφηνουν τη Minardi να ξεκινησει το πρωταθλημα; Παντως ο Stoddart λεει πως ειναι νομικα καλυμμενος.Απαντησεις!
http://www.grandprix.com/ns/ns14254.html
http://www.grandprix.com/ns/ns14258.html -
Προβλήματα για την Honda
Στο τελικό στάδιο μπαίνουν οι δοκιμές ενόψει του νέου πρωταθλήματος της Formula 1. Μέχρι στιγμής οι δοκιμές των ομάδων δεν έχουν διακοπεί από σοβαρά προβλήματα αξιοπιστίας. Ωστόσο η BAR αντιμετώπισε δύο σπασίματα κινητήρων πριν λίγες ημέρες.
Είναι η πρώτη φορά που κινητήρες για το 2005 σπάνε, ενώ η διπλή αστοχία ανησυχεί τους μηχανικούς της Honda.
«Είχαμε προβλήματα με τον κινητήρα αλλά ελπίζω να λυθούν ώστε να έχουμε πιο αξιόπιστες δοκιμές τις επόμενες ημέρες. Οι δοκιμές μας όλη την εβδομάδα ήταν καλές, ενώ έκανα και τον καλύτερο χρόνο μου στη Βαλένθια με το μονοθέσιο του 2005. Τουλάχιστον τα αποτελέσματα των δοκιμών των ελαστικών ήταν θετικά, παρά τις κακές καιρικές συνθήκες. Επίσης, δουλέψαμε πολύ με την ισορροπία του μονοθεσίου και είχαμε πολύ μεγάλη βελτίωση κατά τη διάρκεια των 4 ημερών.» -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Δεν καταλαβαινω οι αλλοι βλακες ειναι και τρεχουν να συμβιβαστουν με τους κανονισμους; Και ποιο το συμφερον τους και αφηνουν τη Minardi να ξεκινησει το πρωταθλημα; Παντως ο Stoddart λεει πως ειναι νομικα καλυμμενος.
Απαντησεις!
http://www.grandprix.com/ns/ns14254.html
http://www.grandprix.com/ns/ns14258.htmlΔηλαδη θα παρανομησουν για να ξεχαστει η προηγουμενη παρανομια!!!
Δε θυμαμαι ομως, ο Stoddart δεν ειχε αρχικα συμφωνησει με τις αλλαγες των κανονισμων;
-
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Μοναδική περίπτωση να λάβει μέρος θα είναι να υπάρξει συμφωνία με τις υπόλοιπες ομάδες.Και ως συνηθως οπως συμβαινει και τον τελευταιο καιρο,εχουμε πληρη ομοφωνια μεταξυ των ομαδων για το ζητημα της Minardi,πλην ομως της Ferrari...
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Μοναδική περίπτωση να λάβει μέρος θα είναι να υπάρξει συμφωνία με τις υπόλοιπες ομάδες.
Και ως συνηθως οπως συμβαινει και τον τελευταιο καιρο,εχουμε πληρη ομοφωνια μεταξυ των ομαδων για το ζητημα της Minardi,πλην ομως της Ferrari...
Στην περίπτωση που οι Minardi τερματίσουν στους πόντους με μονοθέσια
πίσω από αυτές δεν θα έχουμε ένσταση για την νομιμοτητά των μονοθεσίων από την ομάδα (ή ομάδες) που θα έχουν κάθε ένομο συμφέρον?Σε αντίθεση με τους υπόλοιπους που λένε ότι δεν έχουν πρόβλημα (μέχρι που να προκύψει κάτι που θα έβλαπτε τα συμφέροντα τους και εκεί να δείτε πως τα σύμφωνα ομόνοιας πάνε στον κάλαθο των αχρήστων) η Φερράρι έχει τα κότσια να πει στο λαμόγιο να τσακιστει και να διαμορφώσει τα μονοθέσια του με τους νέους κανονισμούς όπως όλοι
οι άλλοι...Σκεφτείτε λίγο ένα ανάλογο στο το 1998 με την Μινάρντι να τρέχει με το μονοθέσιο του 1997 και σλικ ελαστικά και τους υπόλοιπους με 1.80 πλάτος μονοθέσια και συλακωτά ελαστικά.... Και εκεί ίσως που το μονοθέσιο θα έπρεπε να φτιαχτεί από την αρχή να είχε και κάποια λογική το αίτημα αυτό (ειδικά για μία φτωχή ομάδα) αλλά σήμερα πόσο δύσκολο
θα ήταν για την Μινάρντι να διαμορφώσει ένα μονοθέσιο στους ισχύοντες κανονισμούς???? -
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Kimi is as good as Ralf says Montoya
Τώρα γιατί τον βρίζει τον Raikkonen στα καλά καθούμενα ο Montoya;
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Σε αντίθεση με τους υπόλοιπους που λένε ότι δεν έχουν πρόβλημα (μέχρι που να προκύψει κάτι που θα έβλαπτε τα συμφέροντα τους και εκεί να δείτε πως τα σύμφωνα ομόνοιας πάνε στον κάλαθο των αχρήστων) η Φερράρι έχει τα κότσια να πει **στο λαμόγιο **να τσακιστει και να διαμορφώσει τα μονοθέσια του με τους νέους κανονισμούς όπως όλοι
οι άλλοι...Πληροφοριακά μόνο:
Το λαμόγιο που 'δεν συμμορφώνεται' με τους νέους κανονισμούς που θεσπίστηκαν για ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΚΟΣΤΟΥΣ είναι Η ΠΙΟ ΦΤΩΧΗ ομάδα ολόκληρου του γκριντ;;;Αν ναι, τότε λέω ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ οι κανονισμοί, κανονικά έπρεπε να ρωτήσουν το 'λαμόγιο' ποιούς κανονισμούς προτείνει, αφού ΑΥΤΟΣ είναι εκείνος που έχει το πρόβλημα...
-
Ωπα,ωπα το λαμογιο εχει ετοιμο σχεδον μονοθεσιο που θα τρεξει μολις το τσιρκο πατησει Ευρωπη. Απλα ζητησε περιοδο χαριτος για λιγους αγωνες και ο λογος ειναι οτι δε μπορουσε να ρισκαρει τον σχεδιασμο του νεου μονοθεσιου χωρις να εχουν οριστοκοποιηθει οι κανονισμοι. Με λιγα λογια ο Stoddard πληρωνει τα ηλιθεια παιχνιδακια πολιτικης των μεγαλων με τον Bernie. Το ιδιο ισχυει και για την Jordan που το μονο που προλαβε ηταν να τροποποιησει το περσινο μονοθεσιο για να βολεψει τον κινητηρα της Toyota.
-
Κατα τ'αλλα,βλεπουμε εδω και καιρο τις μεθοδους για περιορισμο του κοστους απο τους Bernie και Mosley...
-
Σε δηλωσεις του ο De la Rosa αναφερει,πως τουλαχιστον στα πρωτα 3 GP της χρονιας,αυτος θα ειναι ο 3ος πιλοτος στο διωρο ελευθερων δοκιμων της Παρασκευης.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Ωπα,ωπα το λαμογιο εχει ετοιμο σχεδον μονοθεσιο που θα τρεξει μολις το τσιρκο πατησει Ευρωπη. Απλα ζητησε περιοδο χαριτος για λιγους αγωνες και ο λογος ειναι οτι δε μπορουσε να ρισκαρει τον σχεδιασμο του νεου μονοθεσιου χωρις να εχουν οριστοκοποιηθει οι κανονισμοι. Με λιγα λογια ο Stoddard πληρωνει τα ηλιθεια παιχνιδακια πολιτικης των μεγαλων με τον Bernie. Το ιδιο ισχυει και για την Jordan που το μονο που προλαβε ηταν να τροποποιησει το περσινο μονοθεσιο για να βολεψει τον κινητηρα της Toyota.Κώστα σύμφωνοι ότι ο Stoddard πληρώνει τα παιχνίδια πολιτικής, αλλά αν κάθε φορά που μια μικρή ομάδα δεν προλαβαίνει να προσαρμοστεί στους κανονισμούς της επιτρέπουν να τρέχει με τους παλιούς τότε κάπου χάνεται η μπάλα και γίνεται ένα μπάχαλο η υπόθεση.
Το γελοίο της υπόθεσης μάλιστα είναι ότι ο Stoddard θα χρεώσει στην Ferrari την ευθύνη σε περίπτωση που δεν τρέξει στην Αυστραλία.
Ειδικά για την Minardi αναρωτιέμαι γιατί βρίσκεται στην Formula 1. Ούτε δοκιμές κάνει, ούτε αποτελέσματα έχει, ούτε πρόοδο σημειώνει, ούτε ελπίδα για βελτίωση στο μέλλον υπάρχει (ΚΑΜΙΑ όμως). Ο μόνος λόγος που θέλω να βρίσκεται η ομάδα αυτή στην Αυστραλία τον Μάρτιο είναι για να μην πτωχεύσει άλλη μια ομάδα της Formula 1 και γιατί η Minardi ήταν μια ομάδα που από παλιά συμπαθούσα. -
Ο Κρίστιαν Άλμπερς θα έχει ομόσταυλο τον Πάτικ Φριεσάχερ.
-
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Ο Κρίστιαν Άλμπερς θα έχει ομόσταυλο τον Πάτικ Φριεσάχερ.Για δοκιμαστης ειχε ακουστει,αλλα τελικα πηρε την 2η θεση διπλα στον Albers.
Παντως κακα τα ψεμματα,η Minardi εχει πολυ καλυτερο οδηγικο διδυμο απ'οτι η Jordan για φετος...
Τωρα πια μενει μονο να μαθουμε την 2η θεση στην Red Bull. -
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Ειδικά για την Minardi αναρωτιέμαι γιατί βρίσκεται στην Formula 1. Ούτε δοκιμές κάνει, ούτε αποτελέσματα έχει, ούτε πρόοδο σημειώνει, ούτε ελπίδα για βελτίωση στο μέλλον υπάρχει (ΚΑΜΙΑ όμως). Ο μόνος λόγος που θέλω να βρίσκεται η ομάδα αυτή στην Αυστραλία τον Μάρτιο είναι για να μην πτωχεύσει άλλη μια ομάδα της Formula 1 και γιατί η Minardi ήταν μια ομάδα που από παλιά συμπαθούσα.Η Μinardi έχει θέση στην F1! Η Μinardi βρίσκεται και πρέπει να βρίσκεται στην F1 γιατί εδώ και χρόνια είναι ένα φυτώριο για νέους οδηγούς. Πέρα από το ότι τη συμπαθώ για τον αγώνα της χρόνια τώρα με τόσο άνισους όρους (οικονομικούς), δεν ξεχνώ ότι μέσω αυτής βρήκαν θέση στην F1 οδηγοί όπως ο Fisichella,Alonso και ο Webber. Μπορεί οι μισοί οδηγοί που περνάν από τη Minardi να είναι ελέω χορηγού, αλλά κάθε 2-3 χρόνια εμφανίζεται και κάποιος πραγματικά ταλαντούχος.
-
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Το γελοίο της υπόθεσης μάλιστα είναι ότι ο Stoddard θα χρεώσει στην Ferrari την ευθύνη σε περίπτωση που δεν τρέξει στην Αυστραλία.Το Γελοίο (με Γ κεφαλάιο...) της υπόθεσης είναι πως η Φεράρι κάθεται και ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ με την Μινάρντι!!!
Είτε που φοβάται ( )
Είτε που είναι ανόητοι ( )
Είτε που επειδή τα σάρωσαν όλα τώρα τελευταία πρέπει οι υπόλοιποι να τους στήσουν και κ... (κατρέρι εννοώ... )Δεν καταλαβαίνω που μπορεί να βασιστεί αυτή η αντιμετώπιση, ΕΚΤΟΣ κι αν φοβούνται πως θα ακολουθήσουν κι άλλοι!!!
Τότε όμως ας κάνουν μια συμφωνία να τρέξουν όλοι με τα περσινά μέχρι Ευρώπη, να ξεκινήσουν με 3 νίκες...Επίσης επαναλαμβάνω: ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ κανόνας 'υπέρ πτωχού' που τελικά ο μόνος που δεν μπορεί να ανταπεξέλθει είναι Ο ΦΤΩΧΟΣ!! Και να έχει και τον πλέον πλούσιο να του τρίζει και τα δόντια!!
Ειδικά για την Minardi αναρωτιέμαι γιατί βρίσκεται στην Formula 1. Ούτε δοκιμές κάνει, ούτε αποτελέσματα έχει, ούτε πρόοδο σημειώνει, ούτε ελπίδα για βελτίωση στο μέλλον υπάρχει (ΚΑΜΙΑ όμως).
Γιατί αν φύγει θα αναρρωτιέσαι για την Τζόρνταν, μετά για την Τζάγκουαρ, την Τογιότα, την Ζάουμπερ, την ΜακΛάρεν, την Γουίλιαμς, και αν μείνουν 2+ Φεράρι θα αναρρωτιέσαι για την ΜΠΑΡ, την Ρενώ και τέλος τον Μπαρικέλο...
Τόσα μπορεί, τοσα κάνει. Και ανάμεσα στα τόσα περιλαμβάνεται η Φόρμουλα 1, έστω και οριακά!!Από την άλλη (με αντίστοιχη λογική) αναρρωτιέμαι τι κάνει η ΦΕΡΑΡΙ στην Φ1!! Είναι ΤΟΣΟ μακράν μπροστά που πλέον μόνο να ΧΑΣΕΙ έχει!!
Επίσης από την οπτική όλων των υπολοίπων κάνει περισσότερες δοκιμές από όλους, ξοδεύει περισσότερα από όλους, πληρώνει για οδηγούς τα περισσότερα κλπ κλπ κλπ, και ούτε διαφαίνεται στον ορίζοντα ελπίδα για αναπτέρωση του ενδιαφέροντος...
Formula 1 - Διάφορα νέα