-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Ακομα πιο ευχαριστα νεα για την συνεργασια Alfa Romeo και Maserati!
Γινεται λογως για τον νεο V6 της Gta και τα ζωντα του μερη απο τον αρχιμηχανικο paolo masai καθως και για το συστημα uniair με το οποιο θα εφοδιαστει...405hp και 68κιλα ροπης :shock: ενω χωρις το uniair θα εχει 60!Τελος ολα δειχνουν οτι μετα τον χωρισμο με την Gm το ονειρο για να παρει το πρασινο φως η 8c COMPETIZIONE φενεται πραγματοποιησιμο που κατα πασα πιθανοτητα θα φορα τον καινουριο 4,2 v8 της Maserati.Eπισης απο κοινου θα εξελιχθει η νεα πλατφορμα(translaxe-κινητηρας μπροστα με κιβωτιο,κινηση πισω) για την αντικαταστατρια της 166 που θα βρεθει αντιμετωπη με το πιθανο τετραθεσιο sedan της porche.Απο κοινου θα χρησιμοποιησουν το νεο 4,8diesel που θα εφοδιαστει και αυτος με το uniair.Η maserati θα χρησιμοποιησει την τετρακινηση της αλφαρομεο για το επερχομενο Gt wagon ενω φημες κανουν λογω για δημιουργια νεου dieselv6 απο την ferrari-maserati που θα μπει στην alfa μετα το 2010....http://www.italiaspeed.com/2005/cars/al ... /1502.html
Γυρνα πισω Gm......
Δε σου'χουν πει να μην ποστάρεις πορνογραφικά μηνύματα; Μας έχεις ανάψει για τα καλά τώρα!!! Ούτε η Φωτεινή της Νύχτας!!!
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Οπως λενε και τα αρθρα ναι μεν πηραν τα λεφτα αλλα ακομα χρωστανε τον αγγλεουρα και ακομα δεν εχουν τιποτα σχετικα με την δημιουργια καινουργιων μοντελων που θα ειναι η απαντηση για το μελλον.Πραγματικά, βλέπω τους 'Ιταλόφιλους' του Forum να πανηγυρίζουν για τη συμφωνία (το ποσό είναι όντως καλό αλλά φαντάζομαι η κύρια αιτία του πανηγυρισμού είναι πως η Fiat παραμένει Fiat και Ιταλική) αλλά δεν βλέπω στ΄ αλήθεια αιτίες πανηγυρισμών. Οι πωλήσεις δεν πάνε καλά (εκτός του Panda), νέα μοντέλα δεν υπάρχουν στον ορίζοντα, είναι έξω από επικερδή τμήματα της αγοράς (πχ. SUV) και γενικώς ...δράμα.
Ξεκαθαρίζω πως τα παραπάνω αφορούν την αυτοκινητοβιομηχανία Fiat και όχι τον κλάδο της Ferrari (+ Maserati + Alfa Romeo) που όντως πάει καλά. Εξάλλου, όπως έχω αναφέρει και στο παρελθόν, πιθανά η Fiat να πληρώνει η ίδια το γεγονός πως η Alfa πάει καλά, λόγω της ανάγκης που δημιουργήθηκε, όταν την εξαγόρασε, να διαφοροποιήσει τη γκάμα της, με αποτέλεσμα τα 'γρήγορα όμορφα σπορ Ιταλικά' να γίνουν αποκλειστικά τα Alfa (ενώ παλιά ήταν και τα Fiat) και τα Fiat να γίνουν (αποτυχημένα) ...Golf...
Η ουσία είναι πως η GM προτίμησε να πληρώσει 1.5 δις (που σημαίνει πως, για να έχει αυτά τα λεφτά, δηλ. 1 δις άμεσα και 500 εκατομμύρια μόλις λυθούν οι κοινοπραξίες που έχουν σχηματίσει, και άρα δεν έχει τόσο μεγάλο οικονομικό πρόβλημα όσο διατείνονταν κάποιοι εδώ μέσα) παρά να αγοράσει τη Fiat, το οποίο δείχνει ως ένα βαθμό την κατάσταση της Fiat.
Φυσικα καιρος να μπει μεσα η Ιταλικη κυβερνηση να γραψει μερικες επιταγες και να σωσει την Fiat.
Αυτό δεν γίνεται λόγω Ευρωπαϊκής Ενωσης (για τον ίδιο λόγο που 'μας τρέχουν' για τη στήριξη στην Ολυμπιακή).
Αλλα ως ποτε θα το κανουν αυτο με την προοπτικη οτι πρεπει να παραμεινει Ιταλικη. Ο πατριωτισμος ειναι καλος αλλα δεν παραγει ουτε καινουργια μοντελα ουτε γενναει λεφτα απο τα δεντρα.
Ακριβώς. Γιαυτό και πέρα από τα σχόλια του τύπου 'τους τύλιξαν τους χαζοαμερικανούς οι γάτες Ιταλοί' δεν βλέπω ιδιαίτερο λόγο πανηγυρισμών. Οταν χρωστάς 10 δις δεν θες κάποιον να σου χαρίσει 1.5, θες κάποιον να σου ξεπληρώσει τα 10.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ακριβώς. Γιαυτό και πέρα από τα σχόλια του τύπου 'τους τύλιξαν τους χαζοαμερικανούς οι γάτες Ιταλοί' δεν βλέπω ιδιαίτερο λόγο πανηγυρισμών. Οταν χρωστάς 10 δις δεν θες κάποιον να σου χαρίσει 1.5, θες κάποιον να σου ξεπληρώσει τα 10.
Aπό το τίποτα καλό είναι και αυτό πάντως...
Πάντως θα μου επιτρέψετε να αμφιβάλω αν και κατά πόσο θα βγουν τα μοντέλα που αναφέρει ο 'sakiss' στην παραγωγή. Όταν έχεις τόσα χρέη δεν μπορεί να επενδύσεις στην εξέλιξη ενος νέου μοντέλου. Αυτο φάνηκε και από την GT που στην ουσία είναι μία 156 με άλλο περιτύλιγμα και ταμπλώ από 147. Καινούριος κινητήρας δεν υπήρξε και γενικότερα καμμία καινοτομία. Κόστος εξέλιξης λοιπόν σχεδόν μηδέν και παρόλα αυτά βγάζουν κέρδη από αυτό το αυτοκίνητο το οποίο είναι σίγουρα υπερτιμημένο.
Με κάτι τέτοιες 'πατέντες' μπορεί να βγει η FIAT από το τέλμα και να δούμε και πραγματικά αξιόλογα μοντέλα από τον όμιλο τα οποία θα φέρουν και περισσότερα κέρδη, γιατί κακά τα ψέμματα, δεν μπορεί ολοκληρη αυτοκινητοβιομηχανία να βασίζεται σε ένα μοντέλο, το οποίο δεν είναι και ευρείας 'κατανάλωσης'. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ξεκαθαρίζω πως τα παραπάνω αφορούν την αυτοκινητοβιομηχανία Fiat και όχι τον κλάδο της Ferrari (+ Maserati + Alfa Romeo) που όντως πάει καλά.
Και η Alfa τώρα τελευταία δεν πάει και τόσο καλά... δυστυχώς... Ναι μεν τα νέα μοντέλα είναι εξαιρετικά και αυτό που θέλει η αγορά, αλλά οι αντιπροσωπείες δεν φαίνεται να ανταποκρίνονται στα υψηλά στάνταρ του νέου αγοραστικού κοινού της εταιρείας...
Οταν χρωστάς 10 δις δεν θες κάποιον να σου χαρίσει 1.5, θες κάποιον να σου ξεπληρώσει τα 10.
Ε, και τα 1,5 είναι μια καλή αρχή... βουλώνουν κάποιες τρύπες... Ταυτόχρονα, οι Ιταλοί έχουν το δάπεδο του νέου Corsa για τα μικρά τους, αρχής γενομένης από το αναμενόμενο νέο Punto + το δάπεδο του Astra για το επόμενο Stilo + το δάπεδο του Vectra για τα μεσαία και μεγάλα τους + νέους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου από τη συνεργασία... . Α! και οι Ανιέλι παραμένουν οι μεγαλύτεροι μέτοχοι της GM, αφού το 6,5% τους το κράτησαν...
Μπαγαπόντηδες οι Ιταλοί και νομίζω ότι όντως οι Αμερικάνοι θα το φυσάνε και δεν θα κρυώνει προς το παρόν, αλλά μακροπρόθεσμα πιστεύω ότι η GM θα οφεληθεί περισσότερο...
-
Φιλε τα εχει μπερδεψει.
To νεο fiat croma χρησιμοποιει το ιδιο πατωμα με μοντελα gm οπως Saab 9-3 to Opel/Vauxhall Vectra signum και μερικα μοντελα chevrolet αλλα παντα με καποιες διαφοροποιησεις.Το αναποδο θα συμβει στο νεο Fiat Punto και το επομενο Opel corsa-2006 που θα βασιζονται στο πατωμα του Punto.Kαλα τοσες κατασκοπευτικες φωτογραφιες εχουν δημοσιευτει που το εξελισουν οι ιταλοι.....που διαβασατε για Gm???????Επισης και το επομενο πατωμα του astra-2009 θα βασιζεται στο νεο Fiat stilo-2007.
-
Δεν τα έχω μπερδέψει... Το Croma και το 156 θα βασίζονται στο ήδη υπάρχον (και πολύ καλό) δάπεδο της GM. Τα δύο άλλα νέα δάπεδα εξελίσσονται από κοινού, άρα δεν είναι κανενός...
-
Φιλε nass κανεις δεν ειπε οτι η κατασταση για την Fiat δεν ειναι ακομα κρισημη.To σιγουρο ειναι οτι με την φυγη της Gm η Fiat πλεον θα μπορει να εξελισσει οπως η ιδια θελει τα προοιοντα της και οχι με καποιους περιορισμους που οριζε η συμφωνια για να ταιριαζουν και στα μοντελα της Gm.O Sergio Marchionne δηλωσε οτι πλεον μπορει να συγχωνευτει η Alfa Romeo στο group της ferrari-maserati ωστε να ανεξαρτοποιηθει απο την fiat-lancia και η οικονομικη κριση να μην επηρεαζει ολο τον ομιλο.Η fiat ναι μεν εχει χρεη αλλα ελπιζει oτι με το fiat croma,punto,trepiuno και νεα αλλα project αλλα και με την διαγραφη μερους των χρεων προς το κρατος απο τον berlouskoni θα μπορει να ξεχρεωσει.To μελλον θα δειξει...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Δεν τα έχω μπερδέψει... Το Croma και το 156 θα βασίζονται στο ήδη υπάρχον (και πολύ καλό) δάπεδο της GM. Τα δύο άλλα νέα δάπεδα εξελίσσονται από κοινού, άρα δεν είναι κανενός...Να σου πω..ams,autocar η autotriti διαβαζεις.Τι εκανε λεει για την 156???????????????
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Δεν τα έχω μπερδέψει... Το Croma και το 156 θα βασίζονται στο ήδη υπάρχον (και πολύ καλό) δάπεδο της GM. Τα δύο άλλα νέα δάπεδα εξελίσσονται από κοινού, άρα δεν είναι κανενός...
Να σου πω..**ams,autocar η autotriti **διαβαζεις.Τι εκανε λεει για την 156???????????????
Κανένα από τα τρία. 4Τ, drive και Car (ΟΧΙ το απαράδεκτο Ελληνικό, αλλά το Βρετανικό). Ιδίως το τελευταίο έχει συνήθως αρκετά έγκυρες πληροφορίες.
-
Eιδικα το drive εχει εντρυφησει στο θαψιμο των ιταλικων.
Τespa,τι εννοουσες για το πατωμα της 156?
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Eιδηκα το drive εχει εντρυφησει στο θαψιμο των ιταλικων.Δε νομίζω, αλλά άλλο είναι το θέμα μας...
Τespa,τι εννοουσες για το πατωμα της 156?
Μα, αυτό που είπα... ότι βασίζεται στην πλατφόρμα Ε της GM, η οποία χρησιμοποιείται ήδη στο Vectra, Signum, 9 3... Εντάξει, δεν θα είναι Vectra με άλλα ρούχα (ούτε το SAAB είναι), απλά θα μοιράζεται κοινά μηχανικά μέρη.
-
Φιλε εχεις ξεχαστει ενα χρονο πισω στο θεμα των εξελιξεων.Καταρχας οι ασχετοι στα περιοδικα μπερδευουν την ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ EPSILON που ειναι της Gm και την οποια φορουν μοντελα chevrolet,opel και μελλοντικα θα την φορεσει το καινουριο saab 9-5.H πλατφορμα της 158/9 λεγεται PREMIUM και αρχισε να εξελισσεται πριν 4 ΧΡΟΝΙΑ απο μηχανικους της Alfa Romeo.Η Gm διεθεσε στο project κορυφαιους μηχανικους της Saab γιατι επροκειτο η συγκεκριμενη πλατφορμα να χρησιμοποιηθει απο το καινουριο saab 9-5.Εδω και δυο χρονια οι τεχνικοι της Alfa στηνουν την PREMIUM πανω στην 158/9 και την Brera.Τελη του 2003 η saab ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ οτι δεν θα χρησιμοποιησει την πλατφορμα PREMIUM λογω υψηλου κοστους(τελικα το saab 9-5 θα φορεσει την epsilon οπως και το croma)και ετσι η PREMIUM παραμενει αποκλειστηκοτητα της Αlfa Romeo.Nα τονισω οτι τα πρωτα χρονια εξελιξης της Premium πολλοι απο τους μηχανικους της saab που συμμετειχαν στο project ηταν alfisti οπως μας ειπε ο σπυρος.
The platform the Alfa 158 is built on (Premium Platform) was originally codeveloped with Saab, which would have used it on their new 9-5. But Saab then decided to use the cheaper Epsilon Platform (Opel Vectra, Saab 9-3) in a stretched version. So the Premium Platform is an Alfa exclusive
Aλλα ακομα και αν σε πιανω αδιαβαστω,πως λες οτι θα μοιραζονται κοινα μηχανικα μερη.Η νεα πλατφορμα θα εχει μπροστα διπλα ψαλιδια και πισω πολλαπλους συνδεσμους....τι σχεση εχει αυτο με την epsilon?Eπισης το εγκυρο αγγλικο autocar που διαβαζεις αν και δεν το χωνευω ανεφερε για τη νεα πλατφορμα οτι θα φορα what it will be called the future of double wishbone αν rear multilink...
-
Δηλώνω ένοχος!!
Εν πάση περιπτώσει, απ' όσο μπορώ να γνωρίζω το σχέδιο κοινής πλατφόρμας Alfa-SAAB πάγωσε και δεν προχώρησε, μιας και οι δύο προτίμησαν να χρησιμοποιήσουν την Ε. Μπορεί όμως να κάνω και λάθος (μιας και η αξιοπιστία μία πληροφορίας είναι η αξιοπιστία της πηγής της...)
Από την άλλη όμως, υπάρχουν αρκετά παραδείγματα αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν κοινή πλατφόρμα αλλά δεν έχουν ίδια ανάρτηση (πχ Golf IV απλό με Golf IV 4Motion=> το 4κίνητο είχε πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, αντί για ημιάκαμπτο).
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Από την άλλη όμως, υπάρχουν αρκετά παραδείγματα αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν κοινή πλατφόρμα αλλά δεν έχουν ίδια ανάρτηση (πχ Golf IV απλό με Golf IV 4Motion=> το 4κίνητο είχε πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, αντί για ημιάκαμπτο).Ναι, δεν είναι κριτήριο η ανάρτηση...
-
Eγώ δεν είμαι «ιταλόφιλος» και ούτε πρόκειται να αγοράσω ιταλικό αλλά πως να το κάνουμε, βγήκαν κερδισμένοι..!
Καλύτερη η option της εξαγοράς αλλά και το 1,5 δις ευρώ (το 6,5% της GM) δεν δίνεται εύκολα σήμερα...για αυτό τους παραδέχομαι!
Από το τίποτα βγήκαν έστω και λιγάκι κερδισμένοι...ας είναι καλά τα «χαζοαμερικανάκια» ..!
-
ΜΑΚΑΡΙ να διαψευστώ αλλά φοβάμαι πως σε 5 χρόνια τα χαζοαμερικανάκια θα είναι ακόμα εδώ, αν και #2 (#1 η Toyota φυσικά) και τα εξυπνοιταλάκια θα είναι αλλού...
-
...δεν αντιλέγω αλλά στην παρούσα φάση απλά «έγραψαν» ...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
ΜΑΚΑΡΙ να διαψευστώ αλλά φοβάμαι πως σε 5 χρόνια τα χαζοαμερικανάκια θα είναι ακόμα εδώ, αν και #2 (#1 η Toyota φυσικά) και τα εξυπνοιταλάκια θα είναι αλλού...Δεν χρειαζεται να περιμενεις τοσο πολυ. Μεχρι του χρονου που θα εχουν φαει τα δυο δις και μετα θα πρεπει να κοιταξουν για κανενα αλλο 'συνεργατη'. Τα χαζομερικανακια ακομα εχουν προσβαση σε μηχανες ντιζελ για τα υπολοιπα τουτουνια τους στην Ευρωπη και αλλαχου.
Δεν ηταν φτηνο αλλα καλυτερα τωρα και 2 δισ μεσα παρα σε δυο χρονια κληρονομια την Fiat και 10 δισ χρεη και μηδεν εις το πηλικο απο καινουργια αυτοκινητα. Τωρα η Fiat ειναι ανεξαρτητη με το καταδικο της χρεος απο 10 δις και φυσικα μηδεν εις το πηλικο στην αναπτυξη μοντελων που θα την βγαλουν απο την μαυριλα.Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
ΜΑΚΑΡΙ να διαψευστώ αλλά φοβάμαι πως σε 5 χρόνια τα χαζοαμερικανάκια θα είναι ακόμα εδώ, αν και #2 (#1 η Toyota φυσικά) και τα εξυπνοιταλάκια θα είναι αλλού...
Δεν χρειαζεται να περιμενεις τοσο πολυ. Μεχρι του χρονου που θα εχουν φαει τα δυο δις και μετα θα πρεπει να κοιταξουν για κανενα αλλο 'συνεργατη'. Τα χαζομερικανακια ακομα εχουν προσβαση σε μηχανες ντιζελ για τα υπολοιπα τουτουνια τους στην Ευρωπη και αλλαχου.
Δεν ηταν φτηνο αλλα καλυτερα τωρα και 2 δισ μεσα παρα σε δυο χρονια κληρονομια την Fiat και 10 δισ χρεη και μηδεν εις το πηλικο απο καινουργια αυτοκινητα. Τωρα η Fiat ειναι ανεξαρτητη με το καταδικο της χρεος απο 10 δις και φυσικα μηδεν εις το πηλικο στην αναπτυξη μοντελων που θα την βγαλουν απο την μαυριλα.Νικος
Και εσύ που ξέρεις τι θα γίνονταν εάν εξαγοράζονταν...;
Εφόσον θεωρούνται «ξύπνιοι» γιατί έκαναν αυτή την συμφωνία με αυτή την παράμετρο;
Δεν γνώριζαν την κατάσταση της Fiat ή ξάφνου απέκτησε 10 δις χρέη....;;; -
Πολυ αντιαμερικανισμος εχει πεσει και δε καταλαβαινω γιατι,τα χαζοαμερικανακια που λενε καποιοι ειναι απο τους καλυτερους στο μηχανοκινητο αθλητισμο στο κοσμο.Μονο στην Ινδιανα εχει 70 πιστες,εμεις οι εξυπνοι ελληνες τι εχουμε,τη βουτα την αυρα και τα λιμανακια.Στην Αμερικη μπορει να ζουσες απο αγωνες,εδω απλα το ξεχνας νωρις νωρις.Πες τε μου εναν τομεα που ημαστε καλυτεροι γιατι εγω δεν εχω βρει ακομα.Μη μου πειτε για πολιτικους γιατι ολοι τους ειναι τα ιδια σκατα.Οταν το 1965-70 βγαζανε οι αμερικανοι Dodge Charger-Ford Mustang mach1-Pontiac Trans am και αλλα αμαξια με 425 αλογα οι ευρωπαιοι-ιαπωνες τι καλυτερο ειχαν?
AΜΕΡΙΚΗ - ΤΟ ΞΥΠΝΗΜΑ ΤΟΥ ΓΙΓΑΝΤΑ ?